• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Harry kust me terug en bijt in mijn onderlip, waardoor er een rilling door me heen gaat, wat Harry allemaal met me doet is geweldig. Toch grom ik hierna zachtjes, dit mag dan nu wel iets meer betekenen dan het eerst deed - misschien betekende het al heel lang, maar durfen we dat nu pas te beseffen, ik in ieder geval dan -, maar dat betekend niet dat ik ineens minder dominant ben. Nee, ik accepteer het niet als hij stout is, dus geef ik een tikje tegen zijn achterwerk, om mijn hand hierop te leggen en erin te knijpen. Zijn platte achterwerk, maar hij heeft absoluut de benen (en de penis, maar niet verder vertellen, dan wilt iedereen hem zien en aanraken) om hier goed voor te maken. Een fluistering tegen mijn lippen en opnieuw word hierin gebeten. Als reactie trek ik hem tegen me aan en laat het bandje van het goed dat zijn lid bedekt tegen zijn huid ketsen. "Volgens mij ben je stiekem heel lief," zeg ik ineens. "En stiekem vind ik dat wel leuk." Daarna word mijn stem streng. "Maar babe, dit was mijn laatste waarschuwing, anders zou ik je toch echt moeten straffen." En met die woorden kus ik hem weer, harder ditmaal, en laat mijn tong zijn mond inglijden, niet vragend om toestemming, natuurlijk niet. Er zit een kriebel in mijn borstkas, een gekke kriebel en even denk ik dat ik moet niesen, maar het is anders. En buiten die kriebel zijn de enige dingen die verder door me heengaan dat het verdomde korset in de weg zit, dat Harry's bil goed onder mijn hand voelt en dat het geweldig is om hem te zoenen en zeker om te weten dat ik het vaker kan doen nu, nu niet alleen met seksuele intentie. Al weet ik dat dit toch eigenlijk altijd zo zal zijn, zo zijn we nou eenmaal, ik kan niet zonder verlossing van mijn behoeftes en hij al desniettemin, maar misschien hebben we elkaar wel om deze behoeftes te uiten, al zullen we de mist in gaan, misschien dat we in het einde toch echt genoeg hebben aan elkaar, al klinkt het zo naïef. Misschien kan hij het lieve vriendje zijn en ik de grappenmakende stuntelaar in de relatie, maar die zodra het seksueel word de overhand neemt en die hem zal beschermen, want no way dat ze aan mijn Harry zullen zitten en ik weet dat die kans nihil is, maar toch zingt het mannetje in mijn dromen hierover. Dit is heerlijk, hem zoenen is heerlijk, maar die kleren moeten uit en ik zou hem nu het liefst direct bespringen, zoals ik altijd wil als ik hem zie. Toch laat ik hem los, zijn lippen dan. Blauwe ogen ontmoeten groen. "Wat veranderd dit? Buiten dat dit nu meer betekend?" vraag ik hem twijfelachtig.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Er kwam een geluidje van achterin mijn keel om de tik die Louis me gaf op mijn kont en er daarna in kneep. Ik had het verdiend nadat ik in zijn lip had gebeten, maar het weerhield me er niet van om zo weer tegen zijn gezag in te gaan. Zo was ik nou eenmaal, altijd blijven proberen tot ik te ver ging en de consequenties moest ondergaan. Dat nam niet weg dat ik er van genoot, want god, de rillingen liepen al over mijn rug als ik er over nadacht wat hij met me kon doen. Ik fluisterde tegen zijn lippen aan dat ik hem wilde en zette mijn tanden er nogmaals in. Een zachte 'ah' rolde over mijn lippen toen hij aan mijn string trok en het zo weer tegen mijn huid liet klappen. "Oh, maar ik kan heel lief zijn hoor," zei ik met een grijns, die al snel verdween en ik gehoorzaam knikte toen hij zei dat dit zijn laatste waarschuwing. Zonder enig gevecht te geven liet ik hem de controle in de tongzoen nemen, als ik probeerde hem te domineren won hij toch, dus ging ik de moeite niet doen. Het voelde goed, dit voelde altijd goed, maar nu zat er een extra randje aan die mijn huid gloeiend aan deed voelen en mijn hart sneller deed kloppen. Mijn handen gingen door zijn haar, lieten het door de war raken en zo een hint achterlaten wat hier gebeurde. Met grote ogen keek ik hem aan toen hij terugtrok, benieuwd wat er was. Ik zuchtte even en sloeg mijn ogen neer. "Ehm, veel kan niet veranderen denk ik? We gaan allebei niet stoppen met deze baan, dat is duidelijk. Misschien ehm, dat we buiten het werk om meer op elkaar moeten focussen in plaats van een willekeurig persoon als we dat nodig hebben? Proberen het normaal te houden denk ik? Cliché dates, bij een van ons twee rustig een film kunnen kijken en onder een deken zitten zonder dat het per se tot seks hoeft te leiden? Als je wil dan." Ik was hier ook geen ster in, zoveel vaste relaties en ervaring erin had ik niet en ik probeerde het gewoon zo makkelijk mogelijk voor ons te maken. Ik beet bedenkelijk op mijn lip voor ik hem weer aankeek. "Louis, wat zijn we?" vroeg ik zacht. Ja, we waren collega's, waren tot voor kort fuckbuddies, maar nu er gevoelens in het spel waren, wat waren wij dan? Ik wilde wel iets zeggen, maar ik was te bang dat ik hem daarmee af zou stoten en dit al voorbij was voor het ook maar een kans had gehad om iets te worden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Met tegenzin trek ik me even los uit de zoen en stel hem ern vraag, een vraag die me bevestiging zal geven. En bij zijn eerste woorden knik ik, al weet ik hoe moeilijk het zal wprden, al zal ik nog klanten ontvangen, ik zal toch moeten dimmen met de scharrels, wat betekent dat ik geen tieten meer zal zien, in ieder geval een sruk minder. Maar aan de andere kant heb ik dan Harry en Harry is me meer waard dan kale vagina's en grote borsten. Wat er daarna komt, ik denk na. Wat zijn we? Ik kom maar ror één ding en o danksdat het me de doodsangsten geeft wil Iik het wel, heel graag. "Harry, eh." Ik loop knalrood aan. "Wil je mijn vriendjeachtigietshoejehetooknoemt zijn? Op onze manier met onze regels dan." En natuurlijk begin ik weer te stuntelen. Maar ik wou het hem vragen, ik eou hem tonen dat ik ook tenminste iets van voortouw kwn nemen. Op die manier. Een sooet van dan. Toxh ben ik bang dat ik nu het verkeerde heb gezegd, or op een verkeerde manier. Ik heb ehet in ieder geval op de meest stomme manier op ook niet exht het meest ideale moment, of op de meest ideale plek (of in de juiste kledij) gevraagd. Wat ben ik toxh een ongelooflijke sukkel. En nu wacht ik maar rot hij geantwoord heeft voor ik toe kan happen en hem tegen de muur kan gooien, om die string naar beneden te rukken, of beschaamd en stiekem zelfs verdrietig weg te lopen, ook mogelijl, al hoop ik met heel mijn hart (en met de kleine Lou, vooral die) natuurlijk op het eerste.


    Reality's overrated.

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Mijn hand die op Will's been lag, kneep zachtjes in zijn been en daar was hij blijkbaar niet erg van gediend, want de man duwde mijn hand weg, maar ik was zo eigenwijs als ik maar zijn kon en legde deze daarom weer op zijn been en een lichte grijns bespeelde mijn lippen. 'Ik betaal echt wel Will' fluisterde ik net zo hees terug, als wat hij net had gedaan, 'Wees maar niet bang, je kent me toch' Ik streek met mijn vinger over z'n bovenbeen en ging een beetje naar z'n dij toe. Ik huiverde een beetje bij z'n woorden en ik grijnsde nog breder en ik keek hem aan. 'Midden op de vloer, waar je me maar wilt.. meester' plaagde ik hem een beetje en ik kon een kreun niet binnen houden toen hij in m'n oorlel beet, dat was altijd mijn zwakte geweest. Ik vond hem daar wel het type voor, dat hij echt dominant was tijdens de seks, maar dat was ik ook, maar ik was meer agressief dominant en ik kreeg altijd mijn zin en vanavond zou ik ook mijn zin krijgen, wat ik er voor over zou hebben. Hij legde een hand op m'n kruis en mini Sam begon te groeien onder zijn aanrakingen en ik beet op m'n lip toen hij vroeg of ik netjes ging luisteren of dat hij me me straffen. 'Misschien ben ik wel heel stout geweest' fluisterde ik hem toe, 'En moet ik heel erg gestraft worden' Het was jammer dat hij toen opstond en me zomaar mededeelde dat hij nog zaken moest doen en dat ik eerst maar eens moest afreken. 'Komt goed Willie' zei ik met een grijns en ik pakte mijn glas bier en sloeg die in een keer achterover. Ik had hem waar ik hem hebben wilde, in bed, met mij en nu moest ik er voor zorgen dat ik de controle zou krijgen, dat ik de dominantie bleef, maar ik wist nog niet hoe ik dat zou gaan aanpakken, dat zag ik dan wel weer. Ik beet hard op m'n lip, toen hij een kus gaf op m'n wang en ik sloeg hem nog zacht op z'n kont en grinnikte zacht. 'Tot vanavond Will' vertelde ik hem met een grote brede grijns.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Een rilling liep over mijn rug toen Sam me meester noemde. Dat was zeker iets wat ik vanavond vaker wilde horen, maar dan het liefst smekend, smekend om meer of om genade, of allebei tegelijkertijd. Ik vroeg hem nog zacht met mijn hand op zijn kruis of hij wel braaf zou zijn en zijn antwoord verbaasde me niets. Het zou alles alleen maar leuker voor me maken. Hij bleef wel een klant, maar hij wist dat dit erg ruw kon worden, en toch stemde hij ermee in. Misschien dat ik niet de meest hardcore speeltjes zou gebruiken, de speeltjes die Harry al niet aankon, maar hij kon zijn borst vast nat maken. Ik drukte een kusje op zijn mondhoek als afscheid. Straks zou hij er misschien een krijgen, maar meer werd het waarschijnlijk niet. Eenmaal terug op mijn kantoor bedacht ik me wat ik eigenlijk had afgesproken en wat voor een geweldig en verschrikkelijk idee het tegelijkertijd was. Sam zou heel veel strakker zijn dan de jongens hier, zelfs de dominante jongens. Klanten wilde namelijk niet vaak genomen worden en hadden vaak geen geduld om ze voor te berijden, dus zolang je niet te groot geschapen was kon je vaak met wat glijmiddel meteen beginnen. Misschien kwam het ook omdat de jongens zichzelf nog wel eens vingerde voor de klant kwam, om vast opgerekt te zijn, maar echt haast maagdelijk strak waren ze geen van allen. Daar keek ik dus zeker naar uit met Sam, want die had waarschijnlijk zijn achterdeur maar weinig tot niet gebruikt, maar toch zou dit een heel gevecht worden om dominantie, die ik niet kon winnen zonder een beetje vals te spelen, maar hij ook niet. We waren allebei dominant als de pest en zelfs al had hij toegestemd zich te onderwerpen, had ik er een hard hoofd in dat het zou gebeuren als het uiteindelijk puntje bij paaltje kwam. Ik viste dus vast vier paar handboeien uit mijn bureaulade en begon toen aan de rest van mijn administratie. Mijn blik liet ik even vallen op de beveiligingscamera's in de kleedkamers. Met Niall en Marcel leek niets mis, gelukkig, maar Louis en Harry stonden tegenover elkaar en ik wist dat ze zich niet aan de voorwaarden gingen houden. Als ze echt niet meer zouden functioneren door deze affaire, zou er altijd een nog achter een van de ramen kunnen gaan staan die ik verhuurde aan zelfstandige hoeren. Toch hoopte ik dat ze zich eroverheen konden zetten en werk en privé gescheiden konden houden,want ze waren twee van de beste jongens die ik op mijn salarislijst had staan.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Louis had echt geen idee hoeveel dit voor me betekende, hoe dankbaar ik was dat hij bereid was om een van zijn hardnekkigste gewoontes op te geven voor mij. Het was nu al meer dan ik had durven hopen. Hij leek in te stemmen met mijn voorzichtige voorstellen, dus dat was alweer een goed teken. Ik wist niet wat we allemaal nog moesten bespreken om dit te laten werken, onze omstandigheden vereisden dat wel, maar er was een ding wat ik op dit moment wilde weten. De rest konden we ook na werktijden bespreken als we er de rust en privacy voor hadden. Twijfelend vroeg ik aan hem wat we waren, waar we stonden in deze relatie of wat het ook was. Ik beet op mijn lip en keek de oudere jongen vol verwachting aan, want ik kende Louis lang genoeg om te weten dat zijn antwoorden nogal onvoorspelbaar waren als het ging om persoonlijkere dingen. Hij werd rood en toen het antwoord kwam brak er een brede grijns door op mijn gezicht. Dat hij me dit vroeg, al was het wat onhandig hoe hij het zei en waar, het zorgde ervoor dat ik even gelukkiger was dan ik ooit was geweest. Het duurde een paar seconden voor ik de woorden kon vinden. "Ja natuurlijk, gek," bracht ik toen uit, alsof het meest logische in de wereld was. Misschien was dat het ook wel als je terugkeek naar hoe ik net op hem reageerde. Ik drukte hem weer dicht tegen me aan in een omhelzing, met mijn lippen zacht tegen het plekje gedrukt waar zijn schouder overging naar zijn hals en ik wist zeker dat deze glimlach voor een tijdje niet van mijn gezicht af te krijgen was. Dit ging moeilijk worden maar ik wist waaraan ik begon en het was mijn keuze. In de club ging het een stuk lastiger worden om van hem af te blijven en niet klanten te gaan bedreigen, maar ik kwam er wel. Wetende waar Louis nu op uit zou zijn beet ik zacht in de huid waar mijn lippen tegenaan lagen in de wetenschap dat die plek een zwakte van hem was. Ik mocht niet te hard bijten, al zou ik hem markeren als de mijne, dat ging dan meer problemen geven dan ik kon hebben. Sam wist natuurlijk dat hij Louis' eerste was van de avond en als hij dan een lovebite in zijn nek gaf ging hij natuurlijk klagen. Niet dat het me echt veel kon schelen, maar ik hield het liefst mijn baan nog even en waarschijnlijk dacht de jongen in mijn armen daar hetzelfde over.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Tot mijn grote opluchting zegt hij ja, al noet ik toegeven dat het zweet me toch exht doorbreekt in die paar seconden stilte. Hij trekt ne tegen zich aan en hierin laat ik hem dat doen, ik laat zelfs zijn lippen daar waar ze plaats hebbem gevonden en als zijn tanden de gevoelige huid raken kreun ik zachtjes. Om hem daarmee van me af te duwen, zo tegen de muur. Ik grijns, lust ondertussen in mijn ogen. Dat we in een steegje zijn kan me echt helemaal niks schelen, alsof het nou zo'n verschil maakt of we naakt zijn of in onze schaarse stripperskledij. En als we voor een menigte mensen seks gingen hebbrn kan dat net zogoed hier. Opeens ben ik blij dat -dat niet meer hoeft, ik wil niet dat mensen naar Harry kijken terwijl we seks hebben. Ja, hij is opwindend, enorm, maar het liefst zou ik dat voor mezelf houden. Mijn handen glijden onder de rand van mijn strimg en mijn lippen kussen een weg naar bendeden, waar vaak mijn tong en af en toe mijn tanden ook meehelpen, vlak bij zijn navel hou ik even stil, om wat te zuigen, net niet genoeg om echte sporen achter te laten. Eenmaal onderaan aangekomen ruk ik de string in één keer naar beneden, om vervolgens mijn lippen om zijn eikel te wikkelen en mijn handen om de stam te sluiten.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Zijn kreun klinkt me geweldig in de oren en ik wilde mijn mond net naar een ander deel van zijn nek verplaatsen toen hij me van zich af en tegen de muur duwde. De lust was prominent in zijn ogen en ik zette mijn tanden in mijn onderlip, afwachtend voor wat ging komen. Door Louis zacht te bijten had ik namelijk waarschijnlijk zijn laatste waarschuwing in de wind geslagen en ging hij me alsnog straffen. De omgeving maakte me al niet meer uit, we hadden dit wel op vreemdere plekken gedaan. Ik vlocht mijn vingers door zijn warrige haren en maakte genietende geluiden terwijl hij met zijn lippen steeds een stukje omlaag ging, met wat hogere varianten als hij eens zijn tong of tanden gebruikte. Ik kreunde zacht toen hij aan mijn huid zoog, wat niet lang duurde en zo liet hij geen enkel bewijs achter. Met mijn tanden nog steeds in mijn onderlip keek ik toe naar wat hij deed en hapte kort naar adem toen hij met een ruk mijn string naar beneden trok. De stof werd al snel vervangen door zijn mond en handen en ik kreunde goedkeurend. "Voorzichtig, die ring is veel te klein voor me en het doet pijn," waarschuwde ik hem zodat hij er hopelijk vanaf bleef. De pijn was toch onvermijdelijk met zijn lippen om mijn eikel. Met een hand schoof ik mijn rok opzij zodat ik goed kon zien wat hij deed. Ik vond dat altijd prachtig om te zien, je moest me niet vragen waarom, maar het deed iets met me. "God, je ziet er goed uit zo op je knieën en je lippen om me heen," gromde ik zacht en waagde het erop om hem iets aan zijn haar naar me toe te trekken. Dat ging Louis sowieso niet pikken, dat ik de controle probeerde te krijgen, maar het was het proberen waard. Als het er op aan kwam bleef hij heer en meester over me en volgde ik zonder enkel weerwoord zijn bevelen op. Ik deed alles om hem te pleasen en het meeste genot te geven, zo zat ik nou eenmaal in elkaar als ik bij hem was. No way dat ik zo makkelijk was bij een ander, die moest het eerst verdienen dat ik me onderdanig en zo needy opstelde. Hem kende ik nu lang genoeg en hij was niet voor niets mijn daddy, de enige waarvoor ik zonder vragen door de knieën ging.


    Because I love him, do I need another reason?

    Marcel Styles
    Ik werkte maar en werkte maar, maar het probleem was, dat als ik problemen had, mijn sommen te snel af waren, en ik dus niets meer te doen had. Harry was inmiddels buiten, maar ze leunden duidelijk tegen mijn muur, want ik kon mijn broer nog duidelijk horen. Ik stopte mijn boeken en schriften weg, waarna ik mijn bril op het hoekje van mijn bureau legde. Ik ging namelijk niet met dat ding op mijn neus de club in als er klanten waren. Niet dat het niet mocht, maar ik vond het gewoon niet fijn om te zien wie er allemaal waren. Ik stond op en liep vanuit de kleedkamers de club in. De muziek stond al aan en er liepen allerlei mannen rond, wat me iets ongemakkelijk maakte, zeker omdat ik niet heel veel aan had. Nu had ik redelijk wat aan, maar een afscheurbare broek en een dun bloesje waren nu ook niet veel. Ik liep vlug naar de bar om een glaasje water te halen. Ik kroop stilletjes op een van de barkrukken en wenkte Nathan voor een glas water. Ik had best heel veel dorst en om een show te doen zonder te drinken was verre van slim. Velen zagen het dan misschien niet als sport, maar het was zeker een flinke fysieke inspanning. Ik pakte het glas van Nathan aan en dronk er rustig van, terwijl ik wat onwennig aan mijn krullen plukte. Ik was ze niet gewent en snapte keer op keer goed waarom ik ze weg kamde. Het waren vervelende rotdingen die krullen en ze hadden hun eigen leven. Ik vond het echt verschrikkelijk, maar de mannen hier vonden mijn krullen, en die van mijn broer, blijkbaar zo geweldig dat ik elke avond hier de gel uit mijn krullen moest wassen voor ik het podium op mocht.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Tot mijn teleurstelling stond Will op, maar niet voordat hij me nog een kus op m'n mondhoek had gedrukt en ik huiverde even bij z' n warme adem op mijn huid, maar ik had de belofte dat we later die avond samen een feestje gingen bouwen en dat ik moest gaan bedenken hoe ik de controle over hem kon krijgen, want ik hield er nu eenmaal van om dominant te zijn. Ik keek hem na en ik likte over m'n lippen als ik er aan dacht wat ik met hem kon doen en mijn lengte verharde zich nog meer in mijn broek en het was niet dat ik er voor schaamde, maar snel sloeg ik mijn benen over elkaar. Ik wenkte Nathan voor nog een biertje en ik pakte mijn portemonnee om het geld dat ik voor Louis moest betalen, er uit te pakken en het netjes te tellen en dan zou ik er nog wat extra bij doen voor Will. Zo was ik dan ook weer wel. Ik voelde beweging naast me en ik draaide m'n hoofd even om en ik dacht eerst dat het Harry was die naast me kwam zitten, maar daarna herkende ik hem als de ietwat verlegen tweelingbroer van hem. 'Hallo Marcel' begroette ik hem zoetjes en ik legde een hand op zijn been, 'Wat zie je er weer geweldig uit vanavond' vertelde ik hem met een knipoog en ik schoof mijn kruk nog wat dichterbij en stopte mijn portemonnee terug in mijn zak. Ik zou Nathan straks het geld wel geven, inclusief van het bier. Mijn hand bleef op z'n been liggen en deed daar verder niks, misschien dat hij later nog zou bewegen, naar intiemere delen, maar voor nu kon flirten geen kwaad. Flirten was iets waar hij heel behendig in was geworden en het was altijd leuk als mensen het terug deden en hopelijk zou Marcel hetzelfde doen en kon hij Harry een beetje kwaad hiermee maken, want dan spookte ook nog wel ergens in z'n hoofd. 'Wil je wat van me drinken mooierd'? fluisterde ik toen zachtjes in z'n oor, nog net niet z'n oor aanrakende met mijn mond.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik keek wat geschrokken opzij toen ik een stem mijn naam hoorde zeggen. Ik kon de man naast me niet goed zien, maar ik zag zijn ogen wel glinsteren en voelde zijn hand op mijn been, wat me deed bevriezen. Ik moest veel moeite doen om normaal te blijven ademen en niet te veel in paniek te raken. Ik luisterde naar de man en moest een piep binnenhouden door zijn knipoog. "Dank je." zei ik zacht, maar hees van angst. Ik hoopte vurig dat hij het niet als heesheid van opwinding zou interpreteren. Deze man was erg flirterig en ondanks dat hij aan me zat, was hij niet zo opdringerig als de meeste mannen hier meestal waren. Toch vond ik het verre van fijn dat hij aan me zat, maar ik kon er niets van zeggen. Hij kwam plots heel dichtbij, wat ervoor zorgde dat mijn hart snel begon te kloppen en mijn ademhaling stokte. Zijn lippen raakten mijn oor net niet, maar dat hielp niet veel. Ik was doodsbang en wilde gewoon terug naar mijn kleedkamer. Het was fout geweest om zonder Harry hier binnen te lopen. Normaal handelde hij dit altijd af, maar nu had ik gehoopt zelf een glaasje water te kunnen gaan drinken, om te bewijzen dat ik het ook zonder hem kon. Dat was dus niet zo. Allerlei scenes gingen al door mijn hoofd, waarvan de ene mij nog erger beangstigde dan de vorige. Ik schudde licht mijn hoofd toen ik merkte dat ik al even niets gezegd had. "Nee bedankt, lieverd." zei ik met een geforceerde flirterige glimlach en een knipoog die heel erg verkeerd voelde. Ik deed maar gewoon wat Harry normaal deed en hoopte dat hij snel weg zou gaan, of me snel los zou laten. "Ik hoop je straks te zien in het publiek, lieverd." zei ik nogsteeds hees van angst, met nog een knipoog. Het was een wonder dat ik nog iets kon uitbrengen en nog niet weg was gevlucht of was flauwgevallen. Ik hoopte nu gewoon dat mijn broer me toch snel zou redden, voor deze man me mee zou nemen naar een kamer. Van Will mocht het nooit, maar hij was nu ook nergens te bekennen, dus de angst dat het toch ging gebeuren werd met de seconde groter.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson

    Als mijn lippen over zijn lichaam glijden vlechten zijn vingers door mijn haren en maakt hij genietende geluiden, geluiden die mijn wil hem overal aan te raken opvoeren. Ald hij me waarschuwd voor de rring leg ik één hand op zijn dij, hoerom stoppen doe ik niet, al zou ik dat wel doen als hij erom vraagt, maar ik let toch wel een klein beetje op, al zou het nog in mijn voordeel kunnen werken als ik hem echt wil straffen, al denk ik dat hij wat dat betreft al genoeg pijn hheeft, dat betekent enkel niet dat ik me verder in zal houden. Zijn gegrok doet me grijnzen, terwijl ik zijn eikel nog een klein beetje verder mijn mond in laat zakken en mijn tong langs zijn lid laat glijden, ondertussen zuig ik. Als hij me naar zich toetrekt zet ik mijn nagels hard in zijn dij, waar mijn vingers eerst over de huid hadden gegleden vallen deze die nu aan. Zo bijt ik ook even in de top van zijn lid, maar niet de hard, zijn straffen voer ik nu maar op andere plekken uit. Eigenlijk zal ik hem wel weer eens op zijn knieën willen zien, hij blijft tde top, maar ik kan zijjn hol nog altijd wel uitlikken en een vinger hier of daar heeft ook nog nooit kwaadgedaan. Daarbij voelt het gewoon goed om Harry zo voor me te zien, het doet me zo machtig voelen. Ik baal lichtelijk dat we hier niks hebben, dat ik zelfs het zweepje binnen heb laten liggen, maar ik zal creatief moeten zijn en kan vast wel wat verzinnen. Dus trek ik Harry dichter tegen me aan, om verder te gaan waarmee ik bezig was.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Wat die jongen allemaal kon aanrichten met zijn mond was ongelooflijk, het was te voelen dat hij ervaring had en als hij zou willen kon hij je binnen no time laten trillen op je benen. Louis was vast niet de enige die dat kon, maar hij was wel de enige die ik wilde. Een zachte kreun van zijn naam rolde over mijn lippen toen hij me verder in zijn mond nam en ik beet hard op mijn lip om nog enigszins stil te blijven en niet teveel aandacht te trekken. Toch had ik meer van Louis nodig en trok ik hem zacht aan zijn haren verder naar me toe, wat hij me niet in dank afnam. Ik maakte een pijnlijk geluidje door zijn nagels die hij diep in mijn huid zette en hapte naar adem toen ik zijn tanden heel licht in mijn eikel voelde, waarna ik snel mijn excuses aan hem aanbood. Zolang ik netjes bleef doen zoals hij van me vroeg zat het waarschijnlijk wel goed. "Meer, alsjeblieft," zei ik tegen hem met een zware ademhaling. Ik kon het me niet veroorloven om nu onrespectvol tegen hem te zijn, want ik wist dat als ik niet oppastte hij me helemaal niet meer hielp. Dat was al vaker voorgekomen. Louis trok me dichter tegen zich aan en mijn gedempte kreunen werden daardoor telkens iets luider. Het voelde zo ontzettend goed en dit was het zo waard om alle regels en voorwaarden te negeren. Bij elk van zijn aanrakingen ging een vlaag van verlangen door me heen, verlangen om onmogelijk dicht bij hem te komen en mijn handen en tong over elke centimeter van zijn lichaam te laten glijden. Mijn vingertoppen gleden over zijn gezicht en de rillingen liepen over mijn rug toen ik bij zijn wangen mezelf kon voelen. "Lou, ik wil je proeven," zei ik op lage toon. Op welke manier kon me niet schelen, wat hij wilde, maar ik wilde hem zo graag aanraken dat het bijna fysiek pijn deed. Ik wilde zijn hoge kreunen horen die ik veroorzaakte en ik wilde hem horen zeggen dat ik het goed deed, dat ik zijn kitten was. Het was heerlijk om zijn goedkeuring te krijgen en ik genoot van zijn lieve woorden daarna. Dat het nu meer betekende deed me meer dan goed en het was te hopen dat het zo bleef.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Willian Tonlinson.

    Braaf bied hij zijn excuses aan en ik maak een goedkeurend geluidje, zo mag ik het horen, onderdanig, al moet ik zeggeb dat ik er van kan genieten als hij een beetje ongedeugend is, anders is het ook zo saai. Toch glijden zijn vingertoppen op begeven moment over mijn gezicht rn begint hij te smeken om mijn smaak en omdat hij het zo braaf vraagt lik ik nog éénmaal over zijn eikel en kom dan overeind, om mijn lippen weer ruw op de zijnen te drukken, mijn tong glijd zo zijn mond in. Mijn handen gaan nu beiden naar zijn achterste en knijden hierin, ze mogen dan niet veel voorstellen, maar saai zijn ze ook zeker niet. En ik moet toegeven dat ik liever grote vrouwenbillen zie, maar misschien is dat anders, misschien is dst enkel op het vlak van afvinken en door, misschien heb ik wel een saaiere kont nodog om langer bij te blijven hangen. Al is Harry absoluut niet saai, hij heeft misschien geen ziektes en is misschien niet compleet aandaxhtsgeil, en misschien heeft hij geen operaties laten doen, maar dat maakt hem nog lang niet om van te gapen. Sterker nog, misschien maakt dat hem alleen maar interresantwr. Want die persoon die de standaard dingen niet heeft -heeft plaats voor veel interresantere en uniekere dingen. Wie gen grote kont heeft -heeft wel lange benen en een krullenbos en misschien kan ik daar mee leven.


    Reality's overrated.

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Nadat Will me had verlaten, kreeg ik al gauw een nieuwe prooi in zicht, in de vorm van Marcel Styles. De jongen was verlegen in alles wat hij deed en dat maakte voor mij, hem een makkelijke prooi, omdat hij mij dan niet zou weigeren. Het was jammer dat de jongen alleen maar op het podium stond, want hij had een goed lichaam, een beetje net zoals zoals z'n broer. Ik begroette Marcel met zoete stem en vertelde hem dat hij er goed uit zag en hij bedankte me en ik zou zweren dat hij met me flirte of ik interpreteerde het gewoon verkeerd en hij was doodsbang voor me, want iedereen wist wat mijn reputatie was. 'Nou, niet zo verlegen' kirde ik zachtjes in z'n oor, toen hij me vertelde dat hij niks van me wilde drinken. Hij zag er ontzettend onweerstaanbaar uit en het was echt jammer dat hij niet met andere klanten naar bed ging, maar misschien kon ik hem een beetje pushen. 'Krijgt Sam geen kus van je' fluisterde ik hees in z'n oor en ik trok hem misschien toch iets te ruw naar me toe. 'Oh Marcel' Ik kreunde zijn naam in zijn oor en beet zachtjes in z'n oorlel, om een reactie van hem terug te krijgen en mijn hand streelde over zijn dij, richting zijn kruis. Ik legde een vinger onder z'n kin en trok zijn gezicht naar me toe en zoende hem ruw en beet zachtjes in z'n lip en trok hem nog dichter tegen me aan. Ik kneep zachtjes in z'n kruis en duwde dwingend mijn tong bij hem naar binnen. 'Oh Marcel' gromde ik zachtjes en kneep nog harder.


    'Darling, just hold on'