• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Het Begin •
    Het is rond een uurtje of 7 's avonds, 2 uur voor de club opent en 4 uur voor het eerste echte optreden. Buiten de optredens lopen er altijd wel wat schaars geklede heren rond, voor het plezier van de gasten, maar is het grote podium leeg. Het is tijd voor de doorloop van de nieuwe routines van de jongens voor deze week. De kostuums zijn niets verhullend en iedereen staat klaar om te laten zien wat ze nu weer hebben bedacht voor deze week, in de hoop op goedkeuring van de grote baas. Sommigen staan te trappelen, terwijl anderen toch iets meer tegenzin hebben, en halen dus alvast maar een glaasje vloeibare moed aan de bar, die netjes wordt gepoetst voor weer een drukke avond, in de beroemdste herenclub van het land, misschien zelfs van de wereld.


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 18:59 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.
    Een vreemd gevoel deed zich voor in mijn onderbuik toen onze tongen samen kwamen. Het gevoel wat ik bij Zayn had, had ik nog nooit bij iemand anders gevoeld. Zayn is gewoon een en al perfectie, daarom kan ik ook niet geloven dat hij op zo'n iemand als mij valt. Ik lachte even zacht toen hij even rilde door de kou die in de kamer hing. Ik moest echt moeite doen om me in te houden, hij was gewoon zo damn sexy. De manier waarop hij op zijn lip beet maakte het nog moeilijker. Ook ik moest even slikken toen hij zijn handen over mijn buik liet glijden, en me van mijn shirt ontdeed, welke achter de bank verdween. Een van mijn handen legde ik voorzichtig op zijn wang, en met de ander raakte voorzichtig met mijn vingertoppen de huid op zijn arm aan, en bewoog ze langzaam naar beneden tot ze cirkeltjes net boven de rand van zijn broek bleven draaien. Ik liet onze tongen weer samen komen toen hij zijn tong over mijn onderlip streek. Het geen wat we nu deden deed niet bepaald goed aan onze carrière, maar Will hoefde er ook niet achter te komen. Maar aan de andere kant zou ik het liefst tegen hem zeggen dat ik als een blok voor Zayn val, en dat het dus ook wederzijds is. Maar het is denk ik het verstandigst om het voor me te houden. Nu was mijn aandacht weer op Zayn gevestigd, en verplaatste ik mijn vingertoppen langzaam naar de knoop van zijn broek om die voorzichtig te openen. Ik besef niet eens voor de volle honderd procent wat ik eigenlijk aan het doen ben, maar ik ben zo ontzettend verliefd op hem dat het eigenlijk gewoon vanzelf gaat.


    How far is far

    Harry Styles
    Geen sprake van dat ik het toeliet dat hij nu bij me weg liep. Ik kon het niet aan om mijn broertje zo te zien en ik was nog niet uitgepraat. Misschien hield ik hem net iets te stevig vast, wat ik al snel zag doordat hij ineen kromp en me bang aankeek. Vooral door dat tweede liet ik hem per direct los en probeerde zacht uit te leggen dat ik echt mijn best deed er altijd voor hem te zijn, maar soms was het gewoon niet mogelijk voor me om ergens onderuit te komen, letterlijk. Met een teneergeslagen blik keek ik Marcel aan terwijl hij sprak, zo had ik het niet bedoeld. Natuurlijk had ik ook mijn eigen leven en mijn eigen dingen om te doen, maar hij was een van de belangrijkste personen in mijn leven en het was mijn plicht om hem te beschermen. Het was waar dat ik vaak 's morgens vroeg pas weer thuis was, dan had ik bij iemand anders geslapen en moest ik daarna gelijk weer naar school. De laatste tijd was het vooral Louis bij wie ik verbleef, wat ik op zich zeker niet erg vond, al was het ook waar dat ik wat vaker in mijn eigen bed mocht slapen. Stil bleef ik staan, niet wetende wat ik nog moest zeggen om dit beter te maken. Een steek ging door mijn hart door zijn woorden, dat deed veel pijn om alleen al te horen. Daarom mocht ik nu al helemaal niet toestaan dat dit gesprek over was. "Nee, wij gaan dit uitpraten," zei ik zacht en wist binnen een seconde voor hem te gaan staan. Ik hield mijn toon expres kalm zodat ik hopelijk niet over zou komen alsof ik hem tot iets dwong. Het enige dat ik wilde was dat dit opgelost werd, want ik kon niet tegen het feit dat er zo'n afstand tussen ons leek te zijn. "Als je wil ben ik vanavond gewoon thuis en kunnen we dit rustig bespreken, oké? Hier kan dat niet. En ik begrijp het ook als je liever hebt dat ik helemaal niet thuiskom, dat maakt niet uit," mompelde ik en vouwde mijn handen in elkaar voor ik met een zucht naar de grond staarde. Dit had ik nooit gewild en hoe ik ook over mocht komen op anderen, dit waren de momenten dat ik me oprecht kwetsbaar opstelde en die kant van me liet zien. Dat deed ik alleen bij mensen om wie ik heel veel gaf en dan was het nog niet erg lang voor ik mijn muren weer optrok.


    Because I love him, do I need another reason?

    Marcel Styles
    Harry's plotse beweging liet me een beetje schrikken. Zijn toon was kalm, maar zijn houding was nog best dreigend in mijn ogen. Het kwam zoizo al door zijn zelfvertrouwen, dat ik heel onzeker werd rond hem. Ik wist dat hij me geen pijn ging doen, maar zijn houding maakte me toch wel iets bang, gewoon omdat het al mijn mogelijkheden om weg te rennen of me te verstoppen me werden ontnomen en ik me aan hem moest overgeven. Ik luisterde naar hem, terwijl ik iets ineen gedoken mijn ogen op hem had vastgezet. Hij veranderde langzaam van de baas over de situatie naar een onzeker jongetje, wat ik maar heel weinig zag. Ik wist dat hij het meende, en het deed me pijn dat hij voorstelde niet meer thuis te komen. Dat wilde ik nu ook weer niet. Ik schuifelde een heel voorzichtig een klein beetje naar hem toe en sloot mijn handen heel voorzichtig om de zijnen. "Harry, nee. Ik zou nooit ergens willen wonen zonder jou. Je bent de belangrijkste persoon in mijn leven, samen met Mama, Gem, en Nanna natuurlijk. Maar daar gaat het nu niet om. Ik zou het heel fijn vinden als je vanavond gewoon thuiskomt." zei ik zachtjes, voor ik hem een kus gaf, net als vroeger, gewoon broederlijk. Van mama moest dat ook altijd, voor we naar bed gingen, nadat we ruzie hadden gehad, als we elkaar gedag zeiden, en dat was er eigenlijk altijd in gebleven. Nu was het wel dat we het soms wat aanpasten voor de situatie, maar nu kon het gewoon. Ik liet nog even mijn hoofd tegen zijn voorhoofd leunen. "Ik mis gewoon de band die we hadden." mompelde ik zacht, voor ik zijn handen losliet en zachtjes zuchtte. We moesten vooruit, maar dat was moeilijk als ik hunkerde naar vroeger, toen onze band sterker was dan Troje, dan Asgard, dan welke onbreekbare vesting ooit. Ik wilde het terug, maar dat ging niet, dat wist ik ook wel.We moesten het opnieuw opbouwen, in een nieuwe setting en op een nieuwe manier. "Dank je. Ik mis je." zei ik zacht, voor ik hem toch heel voorzichtig omarmde. "Ik wil je niet limiteren, maar het zou fijn zijn als je voor 3 uur thuis bent." zei ik nog zacht. Ik bleef wel nog even zo staan, altijd oplettend op een onverwachte beweging, of een andere gebeurtenis, waarop ik automatisch zou reageren. Ja, ik zou graag van de angst af willen, maar ik had geen idee hoe ik dat voor elkaar ging krijgen. Als deze band maar weer iets beter zou worden, dat was mijn doel. Ik wilde hem namelijk echt niet kwijtraken, wat wel zou gebeuren als het zo door zou gaan.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik
    Ik voelde hoe één van zijn handen zachtjes op mijn wang belandde en hoe de andere langzaam naar de rand van mijn broek bewoog. Hij wist zo goed hoe hij me helemaal gek kon krijgen. Zijn vingers maakte voorzichtig de knoop van mijn broek open waarna ik een zacht kusje op zijn lippen druk en daarna onze kus verbreek. Voorzichtig plant ik mijn lippen in zijn nek, daar waar ik even een vleugje van zijn parfum in me op neem. Mijn lippen bewegen zachtjes in zijn nek terwijl mijn handen over zijn licht gespierde buik naar zijn broek glijden. Mijn vingers maken voorzichtig de knoop van zijn broek los waarna mijn beide handen voorzichtig zijn broek in glijden. Mijn duimen strijken zachtjes net boven de rand van zijn boxershort. Zijn huid voelde warm en zacht onder mijn vingertoppen en het gaf me een enorm gelukkig gevoel dat ik eindelijk mijn gevoelens voor Liam kon uiten. Will hoefde hier wat mij betreft niet achter te komen. Tenminste, de eerst komende tijd nog niet. Uiteindelijk zou het toch wel uitkomen en zou hij er toch achter komen. Dan zouden Liam en ik de gevolgen moeten dragen en hoogstwaarschijnlijk een ander beroep moeten zoeken. Op dit moment kan het mij helemaal niks schelen. Ik hou enorm van Liam en niemand kan daar iets aan veranderen.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2015 - 23:59 ]


    - God only knows

    Louis William Tomlinson.

    Zijn stem had een hese ondertoon toen hij zei dat hij er blij om was. Will komt Sam natuurlijk even controleren en ik geef een lichte knik als antwoord op zijn blik. Sam zei nog dat Will van hem geen problemen moest verwachten, al hoefde dat in Sam's geval nog niks te zeggen, en knipoogde naar ons beiden. Terwijl hij over de acts begint glijd zijn hand verder ophoog, steeds verder richting mijn string. Mijn telefoon begint tegen mijn heup te trillen en ik haal het toestel uit het bandje van mijn string, om het bericht te bekijken dat Harry me gestuurd heeft. En snel bewegen mijn vingers over het touchscreen om hem een bericht terug te sturen.
    Ik kom eraan. Mijn telefoon gaat weer terug tussen de bandjes en ik richt me weer kort op Sam. "Ik zie je zo weer, Sam," zeg ik met een kleine glimlach en sta op, om heupwiegend naar achteren te gaan, naar Harry. Eenmaal de deur geopend zie ik dat hij in gesprek is met zijn tweelingbroer en ik wacht even, om ze de tijd te geven en ze niet het idee geef af te luisteren, wat ik ook niet doe. Maar ik kan mijn gedachten niet tegenhouden want damn, wat ziet Harry er lekker uit


    Reality's overrated.

    Will Brodie
    Ik schudde mijn hoofd geamuseerd bij zijn woorden en zijn knipoog. Sam was me er eentje, een charmeur, maar hij permitteerde zich net iets te veel als je het mij vroeg. "Je zult verstelt staan." zei ik bij zijn opmerking over de acts en ik schonk hem een knipoog, maar mijn arendsogen zagen zijn hand een kant op gaan die ik liever niet had als hij nog niet had betaald. Bij zijn woorden schudde ik zacht mijn hoofd. "Dat zie ik vanzelf, Sam. Maar je weet het, eerst betalen dan aanhalen." zei ik, maar Louis had al andere plannen. Ik kon over zijn schouder meelezen, wat ik niet had moeten doen, maar goed. Ik zag hem niet veel later opstaan. "Bespreek het met hem." zei ik tegen hem, voor hij wegliep. Daarna richtte ik me weer op Sam. "Ik ga er vanuit dat je hem vanavond wil hebben? Of ga je vandaag voor een van de anderen voor een frisse start?" vroeg ik speels, maar zeker ook om hem gewoon een beetje aan te horen. Ik ging op de barkruk naast hem zitten en streelde lichtjes over zijn bovenbeen. "Of wil je verrast worden door wie ik je toedeel?" Nee, ik was geen hoer, en zou echt niet met vreemden naar bed willen voor geld, maar ik was wel een flirt en wist wat werkte en wat niet. Ach, ik deed het ook niet met maar een iemand, en zou gezien kunnen worden als pooier, maar zo wilde ik eigenlijk ook niet te boek staan. Ik hield ze namelijk niet hier als ze niet meer wilden en zou ze ook nooit iets laten doen als ze het echt niet wilden. Ik rekte die grenzen wel op, voor zover dat ging, maar ze konden het altijd laten stoppen en waren allemaal, op Marcel na dan, eigenzinnig genoeg om zelf overal wel weer iets goeds van te maken, of de straf zo plezierig mogelijk voor zichzelf te maken.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik kon er niks aan dat mijn houding veranderde van krachtig naar erg kwetsbaar, het lag gewoon aan de hele situatie dat ik niet meer over zou komen als dat ik zou willen. Misschien was het inderdaad beter voor hem als ik vanavond en wellicht langer dan dat niet thuis zou komen. Hij had toch bijna niets aan mijn aanwezigheid als ik het grootste deel van de avonden er niet was, dan maakte dit ook niet meer uit. Terwijl ik gedeeltelijk bang voor wat de gevolgen hiervan gingen zijn wachtte op zijn reactie, keek ik verbaasd op toen Marcel mijn handen vastpakte en keek hem met grote oogjes aan. Ik wist een klein glimlachje te laten zien door zijn woorden, om een vage reden deed het me toch goed om te horen dat ik zo belangrijk voor hem was. Waarschijnlijk omdat ik wel zijn oudere broer bleef en het mijn taak was hem veilig te houden. Ik keek ook niet meer vreemd op dat hij me daarna een kus gaf, dat was standaard bij ons, hoe vreemd het ook voor anderen kon lijken. "Ik weet het, we komen er wel uit. Dat hebben we altijd gedaan," mompelde ik, negerend dat ik mijn mobiel voelde gaan. Dat was vast Louis die zei dat hij zo kwam of iets dergelijks en dit was net iets belangrijker dan hem antwoorden. Wat wij hadden mocht en kon niet zomaar verdwijnen, dat zou langzaam en pijnlijk zijn, net als het opbouwen ervan. Het verschil was dat het opbouwen het wel waard was. Zonder twijfel sloeg ik ook mijn armen om Marcel heen en drukte hem stevig tegen me aan, dat had ik echt even nodig. "Voor drieën thuis, beloofd," drukte ik hem op hem op het hart, dat mocht wel eens voor de verandering. Hoe fijn dit voor heel even was, uiteindelijk moest ik loslaten want ik moest echt nog dingen bespreken met Louis, anders liep het schema van de avond in het honderd. "Ik ben straks weer terug, ik moet nog wat doornemen met Louis voor onze act, oké?" zei ik zacht voor ik nog een kus op zijn wang drukte en langzaam wegliep. Bij de deur liep ik bijna tegen Louis op en kon het niet helpen om te glimlachen. Ik legde mijn hand licht op zijn middel en trok hem zacht mee de andere kleedkamer in. "Jij hebt vast nog wel iets zodat ik tot rust kan komen, hè?" vroeg ik met een veelbetekende blik. We hadden het zo vaak gedaan bij hem thuis, al was het maar voor de extra thrill aan het hele gebeuren. Het feit dat alles werd versterkt, aanrakingen, emoties, maar nu had ik het vooral nodig om alle negativiteit in mijn lijf kwijt te raken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.

    Lichtjes legt Harry zijn arm om mijn middel en zacht trekt hijme mee naar de andere kleedkamer, waar zijn woorden me een klein beetje doen grijnzen en knikken. "Komt voor elkaar;" zeg ik en druk een kus op zijn lippen voor ik even wegga om een klein zakje tussen mijn persoonlijke spullenn - goed verstopt natuurlijk - vandaan te vissen en weer terug te trippelen, naar Harry. Eenmaal terug maak ik een joint klaar terwijl ik Harry serieus aankijk, dat doe ik niet vaak. "Ik nrem aan dat dit over Will's voorstel ging?" id mijn vraag, al heb ik er eigenlijk geen antwoord op nodig. "Wat denk jij ervan? Live seks?" Bedenkelijk kijk ik hem aan, terwijl ik de joint afrol. Hij moet niets doen wat hij niet wilt. Harry mag dan niet bepaald onschuldig zijn, maar hij is wel een stripper, geen hoer (die ook nog op het podium verschijnt) zoals ik. Ik heb niks te verliezen. Afgerold en klaar stop ik de rest terug in het pakje en in mijn korset, om zomenteen wel weer terug op zijn plaats te komen, dan pak ik Harry's pols en trek hem mee naar buiten. Achtwr de club. Daar kunnen we verder praten en kan hij weer wat onfspanning vinden, al heb ik het ook wel nodig. Mijn blik glijd even over hem heen ald ik zie hoe zijn lichaam er aantoe lijkt te zijn. Will heeft duidelijk op hem gezegevierd en ik bijt op mijn lip, om de een of andere vreemde reden irriteer ik me aan, al slaat hef helemaal nergems op.


    Reality's overrated.

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Volgens Will zou ik straks versteld staan en ik was benieuwd. Hij gaf me een knipoog, maar ik haf ook wel door dat hij alles wat ik deed nauwlettend in de gaten hield. Hij antwoordde dat hij het wel zou zien en dat ik natuurlijk eerst moest betalen voordat ik iemand mocht aanraken. Soms leek ik zelf een hoer, zoals ik me gedroeg in de club. Ik trok geamuseerd mijn wenkbrauw op en even was ik afgeleid toen Louis er vandoor ging en ik kon het niet nalaten om hem na te kijken, naar zijn mooie grote achterste. Will ging naast mij zitten en zijn vraag haalde me uit de afwezigheid, want ja, Louis' achterste was niet moeilijk te missen. Ik knikte langzaam. 'Het is al min of meer besproken' antwoordde ik met een knipoog, 'Maar ik kan jou misschien ook wel plezieren' kwam er achteraan met een lichte grijns. Hij was niet de enige hier die kon flirten. Ik had zo het idee dat hij dominant was in bed, maar misschien kon ik hem ook wel overhalen om met me naar bed te gaan. Will was een van de weinige waar ik nog nooit seks mee had gehad en ik likte over mijn lippen toen ik daar aan dacht. 'Dat word vast heel gezellig' zei ik flirtend. Als het me zou lukken, dan zou ik van hem een onderdanige clubbaas maken en ik moest nog meer grijnzen toen ik daar aan dacht. Eerst Louis en daarna Will. 'Wat dacht je ervan Will'? vroeg ik, terwijl ik hem vanonder mijn wimpers aankeek en zo onschuldig mogelijk probeerde te kijken, want hij wist heus wel waar ik het over had en ik nam hiermee wel een risico dat hij me alsnog de club uit zou gooien en dan was mijn record dat ik precies een paar uur in de club was geweest en daarna weer een clubverbod had gekregen. Ik legde een hand op zijn been en bewoog strelend iets naar boven. 'Zullen we straks een feestje bouwen'?


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik glimlachte dankbaar naar de kleinere jongen na zijn woorden en de kus op mijn lippen. Op hem kon ik altijd rekenen om de juiste dingen bij zich te hebben, als enige volgens mij. Ik had in ieder de rest nog nooit zich zo zien gedragen of ergens te grote pupillen gespot. Nou ja, meer voor ons dan. Geduldig wachtte ik tot Louis terug was en keek daarna hoe hij bezig was met de joint maken. Instemmend knikte ik op zijn vraag, iets anders had het ook niet echt kunnen zijn. Het leek een simpele keuze, maar het was toch niet helemaal oké en ik vond dat ik het eerst eens goed met hem moest overleggen. "Ik weet het niet. Je weet wat ik ervan vind als we bekeken worden, maar misschien is dat met jou niet zo heel erg," zei ik rustig en zuchtte even. Als er iemand was die me hiervoor over kon halen was hij het wel, en daarbij hadden we vanavond niet veel tijd en wilde ik hem wel hebben. Gewillig liet ik hem me even later meetrekken naar de achteruitgang van het gebouw en nam eenmaal daar de joint van hem over en klemde hem tussen mijn lippen, wachtend tot hij me een vuurtje gaf. "Misschien als je me genoeg af weet te leiden van het publiek dat het gaat en ik zal er geestelijk toch niet helemaal bij zijn hierdoor," zei ik, verwijzend naar de joint. Zolang hij ervoor kon zorgen dat mijn aandacht op hem gericht bleef was het geen enkel probleem en ik wist dat hij prima wist hoe hij dat voor elkaar moest krijgen. Zacht legde ik een hand op zijn heup en trok speels aan het bandje van zijn string, waardoor ik licht grijnsde. Louis was de dominante van ons tweeën, maar dat betekende niet dat ik hem niet een beetje mocht uitdagen. Daar kwamen juist de leukste reacties van. Dat mijn lichaam nu al een wrak was kon me weinig deren, de oudere jongen zou toch zeker niet voorzichtig met me zijn en van alleen van hem tolereerde ik het nu. Daarbij, als we deze act deden had Will gezegd dat we na de show met niemand naar bed hoefden en kreeg mijn lijf ook wat rust. Nog een plus was dat ik niemand Louis mee naar een van de kamers hoefde te zien nemen, want ik kon er niks aan doen dat ik daarvan een tikje jaloers kon worden, al zag ik geen reden waarom.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ludovici schreef:
    Niall Horan.
    Ik duwde de deur open die van de kleedkamers naar de grote zaal leidde en ik keek rond. Mijn glimlach bleef op mijn gezicht zitten en ik liep een stukje verder. Ik hield van mijn baan, echt waar, maar er waren altijd van die oude mannetjes die erop geilde om je kont vast te pakken, ook al liep je rond. Ik zag er een paar zitten, maar ik kon ze niet negeren en ik liep flirtend langs ze heen. Ik moest professioneel blijven en wat zoals altijd gebeurde pakte ze bij m'n achterste vast of in mijn kruis. 'Rustig aan' zei ik met een flirtende knipoog en ik liep verder. Als ik ooit zou stoppen , zou ik dat niet missen. Maar dit was mijn baan, ik zou nooit stoppen. Ik had geen studie als back-up wat Marcel ook had. En als iedereen weg zou gaan, dan zou ik hier alleen over blijven, maar dan was Will wel slim genoeg om weer nieuw vlees te ronselen en dan was ik degene die ze de kneepjes van het vak mocht gaan leren. Ik grijnsde een beetje. Dan zou ik ze echt rond denigreren en gebruiken als slaafje. Aan de bar zag ik iemand zitten die ik vaag herkende, hij kwam wel vaker en ik besloot naar hem toe te gaan. Ik was z'n naam kwijt, maar het was een beetje buitenlands. Misschien zou ik hem vanavond wel het bed in kunnen lokken, als ik daaraan dacht begon mijn kleine vriendje weer te groeien en ging er een kleine pijnscheut door mijn lid door de vervloekte ring. Ik liep naar de man toe en ik ging bijna geruisloos naast hem zitten. 'Wat doet een mooie man hier zo alleen aan de bar'? vroeg ik flirtend en ik legde een hand op z'n been.


    'Darling, just hold on'

    ]Louis William Tomlinson.

    Rustig hou ik de vlam bij de joint en laat deze branden, waarna ik deze terugtrek en wegstop. Dan kijk ik Harry fronsend aan. "Weet je het zeker dat je er oké mee bent?" Toch wel ietwat bezorgd kijk ik hem aan. Ikzelf ben geen probleem en dst afleidrn ook niet, maar als hij moet worden afgeleid verteld iets me dat dit niet helrmaal is wat hij wilt. Zijn hand gaat naar mijn heup en trekt aan het bandje van mijn string. Mijn ene hand grijpt de pols van zijn grote, grijpgrage klauw vast en de andere korte vingers nemen de joint weer tot mijn bezit en ik neem een hijs, om Harry dan vragend aan te kijken. Hij weet wat ik bedoel, dondersgoed. Als hij het niet begrijpt is er iets mis met hem en volgensmij valt dat wel mee, al heeft Will hem overduidelijk even door elkaar gerammeld. En nog niet bepaald zaxht ook, Will kennende, daarbij toont Harry's lichaam wel echt even wat meer. Ik laat zijn pols los, hij weet dat hij het niet moet wagen, en leg die hand alvast op zijn wang. Zijn gladde wamg, als altijd. De toppen van mijn vingers amper tegen zijn slapen.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Op mijn gemak leunde ik tegen de muur van het gebouw aan nadat Louis me een vuurtje had gegeven en nam een trek. Ik was niet verslaafd of zo, maar op zijn tijd was het best lekker om zo even tot rust te kunnen komen, Louis had meestal toch wel een zakje bij zich. Zijn woorden deden me onverschillig mijn schouders ophalen terwijl ik rook uitblies. In principe maakte het niet zoveel uit, als ik de hoer weer eens uithing zagen mensen mij ook zo dus veel verschil zat er niet tussen. Speels, in de hoop het onderwerp langzaam te kunnen veranderen, liet ik mijn hand naar zijn heup gaan, maar mijn acties werden helaas al snel afgekapt toen hij mijn pols vastpakte. Ik zuchtte even en schudde mijn hoofd. "Maak je maar geen zorgen om mij, Lou. Een keer kan denk ik geen kwaad en ik neem niet aan dat dit een vast iets wordt, als jij het er ook mee eens bent doen we dit gewoon. Oké?" mompelde ik zacht en liet toe dat hij de joint van me overpakte. Zoveel erge dingen konden niet gebeuren en camera's waren toch verboden in de club, het zou gemerkt worden als er opnames werden gemaakt, wat dan gewist zou worden en diegene eruit werd gegooid dus hoefde ik niet bang te zijn dat mensen van buiten het werk het zouden zien. Toen Louis zelf een hijs van de joint nam en me vragend aankeek duurde het even tot het tot me doordrong wat hij wilde, wat me duidelijk werd zodra hij mijn pols losliet en een hand op mijn wang legde. Mijn eigen hand terugleggen waar die eerst lag waagde ik niet, wetende dat hij daar niet blij mee ging zijn, en legde die dus maar in zijn nek. Zacht drukte ik mijn lippen op de zijne en opende die lichtjes voor hem. Eigenlijk was dit best slecht, maar ik kickte op het gevoel dat het me gaf, wat vele malen intenser was dan als je gewoon een trek nam. Al had het er ook mee te maken dat het met hem was, ik wist namelijk vrij zeker dat het niet net zo goed zou voelen als ik het met wie dan ook anders zou doen. Voor mij was dit simpelweg voordelig omdat ik me dan niet meer zo druk maakte om een publiek en me volledig op Louis kon richtten. Onder invloed zijn tijdens acts was hier volgens mij toch niet zo erg, als je zag wat de rest hier aan alcohol dronk kon dit vast wel door de beugel.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Ik luisterde naar Sam, die zoals altijd wel probeerde iedereen onder hem te krijgen. Ik rolde met mijn ogen en haalde een hand door mijn wat omhoogstaande haren. "You wish, Sammie." zei ik met een geamuseerde grijns. Toen hij verder ging met flirten gaf ik hem een knipoog. "Dat geloof ik graag." zei ik toch weer flirterig. Er was toch wel iets heel leuks met mensen dingen laten denken die nooit uit zouden komen, want no way dat ik me ooit aan Sam over zou geven. Ik streelde met een lange dunne vinger zacht over zijn kaak bij zijn laatste woorden en keek hem met grote flirterige ogen aan. Zijn hand op mijn been vond ik iets minder, maar ik had mijn pakje nog niet aan, dus het viel nog mee. "Ik denk dat ik je aanbod afsla. Sorry, maar ik moet nog belastingen invullen en salarisstrookjes uittypen. Het spijt me, maar ik kan niet mee feesten. Maar misschien dat ik jou een keertje kan uitnodigen voor een feestje? Als we er beiden tijd voor hebben." zei ik, voor ik mijn hand licht op zijn kruis legde en gaf er een klein kneepje in. Tja, misschien was ik een cocktease, maar dat zou vanavond ook de bedoeling zijn. Mijn lichaam was verre van zo verfijnt als van de jongens die hier werkten, maar ik kende genoeg trucjes om toch een redelijke omzet te kunnen draaien. Het zou minder zijn dan normaal, maar goed. Het lukte vast en hopelijk zou morgen alles weer beter gaan, en anders kon ik dan altijd nog belletjes gaan plegen. Voor nu stond ik op en aaide even door Niall's haren. De blonde jongen zat hier rustig aan de bar. "Hou jij Sammie hier even bezig, Engeltje?" zei ik met een kleine glimlach en een kus op zijn haren. Het was niets anders dan een gewoon afscheid en een bedankje voor zijn werk. "Ik moet de laatste dingetjes voor vanavond voorbereiden. Dag jongens." zei ik met een luchtkusje naar Sam toe, waarna ik weer naar mijn kantoor verdween om mijn outfit bij elkaar te zoeken voor vanavond.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Onverschillig haalt hij zijn schouders op en ik adem de rook in die hij uitblaast. Hij zucht en schud zijn hoofd, om te zeggen dat we het maar gewoon moeten doen als ik het ook goed vind en ik trek even een wenkbrauw op. Ik ben het probleem niet, maar ik wil niet dat hij dingen doet waar hij spijt van krijgt, hij lijkt er immers niet helemaal zeker van. Toch is en blijft het zijn eigen keuze, hij is enkel mijn collega en toevallig fuckbuddy, daar heb ik niks over te zeggen en als die deze keuze maakt is dat bij hem. "Oké," zeg ik dan.
          Het duurt even voor hij doorheeft wat ik bedoel en hij legt zijn handen in mijn nek, om zijn lippen op die van mij te drukken en zijn mond te openen. Ik blaas de rook in zijn mond en laat hem dan los. Ik moet zeggen, ik rook regelmatig een joint, maar dat is vooral met Harry - ik heb Harry er dan ook bij gebracht - of vrienden. Het is net als drinken, het is niet iets wat ik nodig heb om gelukkig het leven door te gaan, zoals seks dat wel voor mij is, ik heb ook helemaal geen drank nodig om het podium op te gaan. Sterker nog, ik drink liever achteraf, al kan er dan een hele hoop ingaan. Toch gaat een goede neukpartij boven alles, al maakt een beetje wiet de boel toch beter, geeft het net die final touch.


    Reality's overrated.