• Welkom in het praattopic van The Weak Ones!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:47 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    okee, dat klaart her voor mij even op


    hmmm ivm met Aedan's relatie met Killian wacht ik even voor eht bij mijn profiel te voegen tot ik Aedans geschiedenis ken, als je dat goed vind


    Is goed!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iemand voor een relatie met m'n meid? (de rotzak is blijkbaar populairder dan zij XD)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    WhereITold schreef:
    (...)

    Is goed. Maybe kunnen we doen dat ze vrienden zijn?


    Vind ik goed. Jamie heeft een restaurant, misschien dat je kan doen dat je soms langsloopt.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Burnley schreef:
    (...)

    Aedan?

    Prima. Welke? Wat voor?


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Prima. Welke? Wat voor?


    Well, voor je vuurjongen waarschijnlijk vijanden, tenzij je dat anders wilt. En zeg het maar voor je verstootte meisje ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Even in mijn topics zetten en natuurlijk is Ezekiel altijd in voor relaties (van elk soort)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    Even in mijn topics zetten en natuurlijk is Ezekiel altijd in voor relaties (van elk soort)


    misschien iemand voor Selena?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    misschien iemand voor Selena?
    Wat voor relatie wil je (ik kan nu al wel zeggen dat wat je wil wel of niet bij hem zou passen)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    (...)Wat voor relatie wil je (ik kan nu al wel zeggen dat wat je wil wel of niet bij hem zou passen)


    Gezien zijn leeftijd vermoed ik dat hij vast ook familiehoofd zal zijn van zijn familie, zoals Selena dat is van haar familie
    Ook is hij een stuk ouder dan haar en heeft hij dus mogelijk meer ervaring dan ze zelf heeft, dus zou hij ergens een soort van persoon zijn bij wie ze terecht kan voor raad of om even alles eruit te gooien als het een beetje allemaal teveel word om haar werk en het leiden van de familie te balanceren.

    Basicly dus eigenlijk een goeie vertrouwensrelatie, waarin ze weten wat ze aan elkaar hebben, zowel op persoonlijk als op zakelijk familievlak. Misschien dat ze ook wel eens sparring partners zijn als ze hun krachten trainen. Verder verloop van de relatie is bij mij altijd open voor discussie (voor zowel positieve als negatieve ontwikkelingen)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    Gezien zijn leeftijd vermoed ik dat hij vast ook familiehoofd zal zijn van zijn familie, zoals Selena dat is van haar familie
    Ook is hij een stuk ouder dan haar en heeft hij dus mogelijk meer ervaring dan ze zelf heeft, dus zou hij ergens een soort van persoon zijn bij wie ze terecht kan voor raad of om even alles eruit te gooien als het een beetje allemaal teveel word om haar werk en het leiden van de familie te balanceren.

    Basicly dus eigenlijk een goeie vertrouwensrelatie, waarin ze weten wat ze aan elkaar hebben, zowel op persoonlijk als op zakelijk familievlak. Misschien dat ze ook wel eens sparring partners zijn als ze hun krachten trainen. Verder verloop van de relatie is bij mij altijd open voor discussie (voor zowel positieve als negatieve ontwikkelingen)
    Ik vind het best. Ik moet het straks alleen nog uitwerken als ik klaar ben met de rest c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    (...) Ik vind het best. Ik moet het straks alleen nog uitwerken als ik klaar ben met de rest c:


    neem je tijd XD
    ik ga zo toch naar school om even examen Spaans af te leggen, en geen idee wanneer ik weer thuis ben


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    [MT]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    MT

    Iemand in voor een relatie met een van mijn personages?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Duvaineth schreef:
    MT

    Iemand in voor een relatie met een van mijn personages?


    Misschien is een van hen iets voor Christine Sarah McCoy?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Kiara is klaar!
    Iemand voor wat voor relatie dan ook? Misschien sowieso iemand uit de Yagami familie? Of een verstotene? Qua familiebanden enz.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 22:02 ]


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •