• Welkom in het praattopic van The Weak Ones!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:47 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb niet eens de tijd gehad om Ezekiel af te maken :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Selena Ysabeau McCoy & Tyler William McCoy zouden jullie een relatie willen hebben met Christine Sarah McCoy?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Selena Ysabeau McCoy & Tyler William McCoy zouden jullie een relatie willen hebben met Christine Sarah McCoy?


    stuur anders maar in wat je in gedachten had ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    stuur anders maar in wat je in gedachten had ;)


    Wel Chris is iemand die niet snel naar anderen luistert, maar Selena is wel het type persoon waar ze veel respect voor heeft. Ik dacht er aan dat ze nichten waren en dat Selena wel door heeft dat het niet zo goed gaat bij Chris thuis?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Wel Chris is iemand die niet snel naar anderen luistert, maar Selena is wel het type persoon waar ze veel respect voor heeft. Ik dacht er aan dat ze nichten waren en dat Selena wel door heeft dat het niet zo goed gaat bij Chris thuis?



    voor mij is dat goed. Selena is familiehoofd dus ergens is het ook wel haar taak om de boel een beetje in de gaten te houden en ervoor te zorgen dat de familie niet uit elkaar valt door interne ruzies


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Jullie peepsels zijn wel allemaal relatief jong zeg.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    Jullie peepsels zijn wel allemaal relatief jong zeg.


    jong, is dat niet een soort van matter of opinion?

    Lena is 27, ok, das miss ind wat aan de jonge kant, maar das zelf al ouder dan ik ben o-O
    en Killian is er 31

    Denk ook dat het voor sommige ook lastig is om mensen te spelen die 2 keer ouder dan hunzelf zijn bijvoorbeeld (als iemand van 15/16 iemand van 30 ofzo spelen... die denken beide heel anders)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    ^ Daarom zei ik relatief c:
    Zeke is 2.5 keer ouder dan mij en een man, ik weet niet of mijn interpretatie goed is maar idc tho :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    ^ Daarom zei ik relatief c:
    Zeke is 2.5 keer ouder dan mij en een man, ik weet niet of mijn interpretatie goed is maar idc tho :Y)


    wel als hij gaat pruilen vanwege een niemendalletje van een schrammetje, dan zit je een beetje fout denk ik met je interpretatie XD
    ach we zullen wel zien zeker

    maar moest ik hetzelfde doen als jij en m'n leeftijd maar 2.5 doen, dan zit ik aan 50+ en das iets overdreven vind ik :p


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    (...)

    wel als hij gaat pruilen vanwege een niemendalletje van een schrammetje, dan zit je een beetje fout denk ik met je interpretatie XD
    ach we zullen wel zien zeker

    maar moest ik hetzelfde doen als jij en m'n leeftijd maar 2.5 doen, dan zit ik aan 50+ en das iets overdreven vind ik :p

    Haha zo erg ben ik nu weer niet. En tjaa eigenlijk 2.4 en zo veel maar laten we het afronden he :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    (...)
    Haha zo erg ben ik nu weer niet. En tjaa eigenlijk 2.4 en zo veel maar laten we het afronden he :'D


    afronden is prima hoor :p



    Sow, ff de relaties geupdate.
    Als ik er vergeten ben, zeg het dan even? Of als je er nog een bij wilt voegen, of als er wat aan de huidige aangepast moet worden

    wat ik nu heb aangepast:

    Selena - Ezekiel
    Selena - Chris

    Killian - Alcina

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 20:07 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Xanthaaa. Ezeton?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    Xanthaaa. Ezeton?


    Wut? Ik snap Ezeton, maar verder?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Perconte schreef:
    (...)

    Wut? Ik snap Ezeton, maar verder?
    ik wil Ezeton als we beginnen c:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Offspring schreef:
    (...)ik wil Ezeton als we beginnen c:


    Is goed c:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."