• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘I-ik wij; ik en Chanel hebben niks. Niet zoals jou en… en.. wat.. wat voel jij voor mij; Jonah; wat v-voel jij als je me met een ander ziet; of a-als ik dicht bij je ben.’ Ik sta op en loop naar hem toe. Vlak voor hem blijf ik staan terwijl ik heb in zijn bruine ogen aankijk.
    'Als ik dicht bij je ben dan begint mijn hart sneller te kloppen en wil ik dat niemand jou ooit nog iets aandoet. Ik hou van jou en dat weet ik, maar ik wil niet van je houden en iedere keer als ik jou zie met een ander dan wil ik diegene met haar nagels aan het plafond hangen terwijl iemand haar van onderen af in stukjes zaagt en zij niks anders kan doen dan toekijken.' Ik ben stil en schrik even van mezelf. 'Dat klonk heel erg verkeerd,' voeg ik eraan toe.
    'Het spijt me, ik had... Ik had dit niet mogelijk zeggen,' zeg ik met een ongemakkelijke glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    In plaats van te antwoorden kwam hij langzaam op mij af waarbij ik mijn rug iets meer tegen de muur drukte tot ik niet verder kon en noodgedwongen in zijn bruine ogen moest staren wat mij enorm deed slikken.
    ‘Als ik dicht bij je ben dan begint mijn hart sneller te kloppen en wil ik dat niemand jou ooit nog iets aandoet. Ik hou van jou en dat weet ik, maar ik wil niet van je houden en iedere keer als ik jou zie met een ander dan wil ik diegene met haar nagels aan het plafond hangen terwijl iemand haar van onderen af in stukjes zaagt en zij niks anders kan doen dan toekijken.’ Mijn lippen gleden een stukje open terwijl ik stiekem naar zijn lippen keek voordat ik me weer met moeite naar zijn ogen wendde terwijl ik langzaam bewust werd van mijn ademhaling wat enorm snel ging.
    ‘Dat klonk heel erg verkeerd. Het spijt me, ik had… ik had dit niet mogen zeggen.’ Afwezig schudde ik met mijn hoofd voordat ik lichtelijk wanhopig mijn hand achter zijn nek zetten om mijn lippen ruw op die van hem te drukken voordat ik zachtjes een centimeter ruimte tussen onze lippen hield en mijn hand trillend naar die van hem greep. ‘Ik.. ik wil je niet bij May zien.. ik- ik.. ik wil je niet kwijt raken; Je-je bent van mij; en ik wil je met niemand delen.’ Weerklonk het ietwat hijgend uit mijn mond voordat ik mijn lippen weer bruut op die van hem drukte en mijn hand van zenuwen haast zijn hand fijnkneep.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    We kwamen bij zaal aan waarna Campbell op het bankje plaats nam en ik naast hem plaats nam.
    ‘Nee- merlin. Ik weet het niet. Van-vanmorgen. Hij zij dat hij liever dood ging d-dann.. Merlin; Leo. Ik m-moet terug. S-straks- d-doet hij z-zich-z-zichzelf nog wat aan.’ met een ruk stond hij weer op en liep het zaal uit en alsof het automatisch ingesteld was, sprong ik ook op en begon hem te achtervolgen.
    'Kom op Campbell; ik ken George. Hij zou booit zo iets doen, geloof me.'
    Zodra ik hem ingejaald had, greep ik hem bij zijn pols vast en teok hem tot stilstand.
    'En ik denk niet eens dat je de weg naar het leerlingenkamer nog weet; of wel?'

    Sorey, georgr zijn post komt er zo aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    We kwamen bij zaal aan waarna Campbell op het bankje plaats nam en ik naast hem plaats nam.
    ‘Nee- merlin. Ik weet het niet. Van-vanmorgen. Hij zij dat hij liever dood ging d-dann.. Merlin; Leo. Ik m-moet terug. S-straks- d-doet hij z-zich-z-zichzelf nog wat aan.’ met een ruk stond hij weer op en liep het zaal uit en alsof het automatisch ingesteld was, sprong ik ook op en begon hem te achtervolgen.
    'Kom op Campbell; ik ken George. Hij zou booit zo iets doen, geloof me.'
    Zodra ik hem ingejaald had, greep ik hem bij zijn pols vast en teok hem tot stilstand.
    'En ik denk niet eens dat je de weg naar het leerlingenkamer nog weet; of wel?'

    Sorey, georgr zijn post komt er zo aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    We kwamen bij zaal aan waarna Campbell op het bankje plaats nam en ik naast hem plaats nam.
    ‘Nee- merlin. Ik weet het niet. Van-vanmorgen. Hij zij dat hij liever dood ging d-dann.. Merlin; Leo. Ik m-moet terug. S-straks- d-doet hij z-zich-z-zichzelf nog wat aan.’ met een ruk stond hij weer op en liep het zaal uit en alsof het automatisch ingesteld was, sprong ik ook op en begon hem te achtervolgen.
    'Kom op Campbell; ik ken George. Hij zou booit zo iets doen, geloof me.'
    Zodra ik hem ingejaald had, greep ik hem bij zijn pols vast en teok hem tot stilstand.
    'En ik denk niet eens dat je de weg naar het leerlingenkamer nog weet; of wel?'

    Sorey, georgr zijn post komt er zo aan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha :D je was enthousiast x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Kom op Campbell; ik ken George. Hij zou nooit zo iets doen, geloof me.’ Zenuwachtig schudde ik mijn hoofd terwijl ik door de gangen beende. Hij had George niet gezien zoals ik hem gezien had. Hij is helemaal kapot en.. ik was zo slecht vriendje. Ik zocht hem misschien wel; maar ik had niet eens broodjes voor hem gesmeerd. Hij zal echt zo boos op mij zijn. Waarom had ik niet eerder gedacht aan broodjes voor hem smeren toen ik weer op het bankje moest gaan zitten om weer zo egoïstisch over mijn eigen ellende te praten terwijl George het zwaar had. Met een ruk aan mijn pols werd ik tegengehouden hoewel ik nog een poging deed om verder te lopen.
    ‘En ik denk niet eens dat je de weg naar de leerlingenkamer nog weet; of wel?’ Vol ellende schudde ik mijn hoofd. ‘N-nee; ik b-bedoel w-weet ik niet. N-net zoals ik n-niet weet w-waar hij is. H-hij kan o-overal zijn. S-strak springt h-hij van de s-school af; o-of hangt hij z-zichzelf op; o-of verdrinkt h-hij zichzelf.’ Nerveus zette ik mijn hand tegen mijn mond. ‘H-hij is in a-alles in staat. H-hij is zo verdrietig; L-leo. O-ok om jou; o-omdat hij j-je niet meer heeft.’ Stotterde ik door terwijl ik wanhopig mijn vrije hand door mijn haar haalde. ‘I-ik k-kan d-dit niet. I-ik wil h-hem niet v-verliezen. L-laat me los.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en ondanks dat keek ik hem nog steeds geschrokken aan.
    'Aleksander Niku wilde mij voor zichzelf hebben en daarom besloot hij mij te laten denken dat ik dood ging waardoor ik jullie alleen liet. Maar ik ben hier en ik ga niet weg - denk ik, want natuurlijk weten we niks zeker. Ga je mee naar beneden om te eten, anders komen we te laat en daar heb ik helemaal geen zin in. Heb je Ralf gezien trouwens? Laat maar, waarschijnlijk is hij al beneden. Maar ik wil hem nog een goede dag wensen want het is een geweldige dag en hij moet dat weten. Ik ben zo vrolijk, ik zou zelfs Omber kunnen knuffelen en met haar dansen. En dat zegt heel veel want ik wil liever niet dat ze op mijn tenen staat, hoewel ik haar waarschijnlijk makkelijk op kan tillen. Ze is ook zó klein, bijna net zo klein als Banning.'
    Eigenlijk hield ik niets bij van wat hij zei. Ik kon alleen denken aan het feit dat hij inderdaad niet dood gaat. Voorlopig tenminste. En dat is al geboeg om spontaan in lachen uit te barsten en naar Fred zijn pols te grijpen om mijn broer in een iets wat te stevige knuffel te trekken.
    'Merlin Fred! Ik- ik haat jou, ik haat jou zo ontzettend erg dat ik van je hou!' Riep ik en liet hem weer los.
    'Fred, als je ooit nog eens gaat beweren dat je dood gaat Merlin ik ZWEER ik ga je zo ernstig pijn doen,' riep ik enthousiast en schudde even met mijn hoofd voordat ik weer begon te lachen.
    'Merlin Fred.. je- je had onze levens bijna verpest'
    Ik beet even op mijn lip en schudde met mijn hoofd voordat ik Fred het leerlingenkamer uit sleurde.
    'Ik bedoel- ja- zullen we maar naar het grote zaal gaan en Ralf opzoeken?' Vroeg ik dan en kon de glimlach op mijn gezicht niet weghalen.
    'En over Omber gesproken, ik moet je teleurstellen om te zeggen dat ze al bezet is door Vilders. Ik bedoel, heb je niet gezien hoe hij naar hem keek? Oh merlin Fred, ik zeg dit wel meet continu denk ik nog steeds aan jou. Ik bedoel; eerst kon ik niet geloven dat je dood zou gaan en nu kan ik niet geloven dat je blijft leven dus weet ik eigenlijk biet meer wat ik wel en niet moet geloven.'

    Doe maar dat Ralf aan de Griffoendor tafel zit; camp en leo zijn er al van door :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    ‘N-nee; ik b-bedoel w-weet ik niet. N-net zoals ik n-niet weet w-waar hij is. H-hij kan o-overal zijn. S-strak springt h-hij van de s-school af; o-of hangt hij z-zichzelf op; o-of verdrinkt h-hij zichzelf. H-hij is in a-alles in staat. H-hij is zo verdrietig; L-leo. O-ok om jou; o-omdat hij j-je niet meer heeft. I-ik k-kan d-dit niet. I-ik wil h-hem niet v-verliezen. L-laat me los.’
    Ik liet hem maar los en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    'George lijkt me niet zo een persoon die zelfmoord kan gaan plegen.. maar ik snap wel dat hij verdrietig is bij hrt horen dat Fred dood gaat..'
    Ik beet op mijn lip en schudde met mijn hoofd. Booit gedacht dat ik me zo klein bij die twee kon voelen, en vooral nu ook.
    'We gaan wel naar de leerlingenkamer; ik weet zeker dat hij daar sal zijn; geloof me. Zo niet, dan mag je mij in het meertje gaan duwen,' zei ik met een plagerige knipoog voordat ik wederom naar zijn pols greep en hem mee naar het leerlingenkamer toe sleurde.

    Kort maar krachtig; doe maar dat Leo je mee naar binnen sleurt en jij ziet dwt george er niet is en daarna ben ik bang voor wat jij met camp gaat doen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    En toen was ik alleen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    You are not alone xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    You are not alone xd


    Jeej :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha :'D leo gaat flippen samen met camp x'd en george weet van niks en is helemaal happy :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    kijk wat ik heb gevodnen!!



    het is oliver :'D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    'Kan het foto niet zien; kan je link gevenm?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya