• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    ik heb echt niets te doen op dit moment ik ook ben ik ontzettend droog :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘George lijkt me niet zo een persoon die zelfmoord kan gaan plegen.. maar ik snap wel dat hij verdrietig is bij het horen dat Fred dood gaat..’
    Zijn hand liet mijn pols los en voordat ik weg kon gaan rennen; om George te gaan zoeken onderbrak Leo mijn gedachtes. ‘We gaan wel naar de leerlingenkamer; ik weet zeker dat hij daar zal zijn; geloof me. Zo niet, dan mag je mij in het meertje gaan duwen.’ Voordat hij weer mijn pols greep om me de gangen door te trekken knipoogde hij naar me; wat me toch een rare vorm van moed gaf en ik zachtjes in en uit ademde om met volle moed de leerlingenkamer in te lopen waar nog een paar leerlingen waren; maar geen George of Fred. Snel trok ik me los; om de trappen op te rennen naar de slaapkamer waar ik de deur opengooide en snel door de kamer speurde waar ik onder Georges bed; zijn hutkoffer open zag staan en snel een hand aan mijn mond zetten. Hij had mijn poging tot zelfmoord gezien; in de kerst. Wat als hij zichzelf ophing net zoals ik. Snel liep ik naar het bed toe en greep naar zijn hutkoffer waar ik de inhoud bekeek wat na kleding haast allemaal aan rare fopartikelen bestond waardoor ik maar nutteloos zijn nachtkastje opentrok waar geen enkel teken van leven te vinden was; ik wist dan ook niet echt waar ik naar zocht. Hopeloos zetten ik mijn handen in het haar voordat ik weer naar beneden renden om het kasteel te doorzoeken- maar werd tegengehouden door het aanblik van Leo. ‘H-hij- h-hij is er niet.’ Stotterde ik nerveus en begon meteen weer aan mijn afgekloven nagels te bijten. ‘Z-zijn h-hutkoffer s-stond o-open. W-wat als daar een t-touw of m-mes in-inzat en- e-en dat..’ piepte ik terwijl ik mijn zin niet durfde af te maken.
    ‘M-merlin; Leo. Denk je dat i-ik e-een p-persoon b-ben d-die z-zelfmoord p-pleeg?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    ik heb echt totaal niets te doen..


    weet je wat, ik ga weer eens plaatjes bewerken


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh laat maar, je hebt gepost :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘George lijkt me niet zo een persoon die zelfmoord kan gaan plegen.. maar ik snap wel dat hij verdrietig is bij het horen dat Fred dood gaat..’
    Zijn hand liet mijn pols los en voordat ik weg kon gaan rennen; om George te gaan zoeken onderbrak Leo mijn gedachtes. ‘We gaan wel naar de leerlingenkamer; ik weet zeker dat hij daar zal zijn; geloof me. Zo niet, dan mag je mij in het meertje gaan duwen.’ Voordat hij weer mijn pols greep om me de gangen door te trekken knipoogde hij naar me; wat me toch een rare vorm van moed gaf en ik zachtjes in en uit ademde om met volle moed de leerlingenkamer in te lopen waar nog een paar leerlingen waren; maar geen George of Fred. Snel trok ik me los; om de trappen op te rennen naar de slaapkamer waar ik de deur opengooide en snel door de kamer speurde waar ik onder Georges bed; zijn hutkoffer open zag staan en snel een hand aan mijn mond zetten. Hij had mijn poging tot zelfmoord gezien; in de kerst. Wat als hij zichzelf ophing net zoals ik. Snel liep ik naar het bed toe en greep naar zijn hutkoffer waar ik de inhoud bekeek wat na kleding haast allemaal aan rare fopartikelen bestond waardoor ik maar nutteloos zijn nachtkastje opentrok waar geen enkel teken van leven te vinden was; ik wist dan ook niet echt waar ik naar zocht. Hopeloos zetten ik mijn handen in het haar voordat ik weer naar beneden renden om het kasteel te doorzoeken- maar werd tegengehouden door het aanblik van Leo. ‘H-hij- h-hij is er niet.’ Stotterde ik nerveus en begon meteen weer aan mijn afgekloven nagels te bijten. ‘Z-zijn h-hutkoffer s-stond o-open. W-wat als daar een t-touw of m-mes in-inzat en- e-en dat..’ piepte ik terwijl ik mijn zin niet durfde af te maken.
    ‘M-merlin; Leo. Denk je dat i-ik e-een p-persoon b-ben d-die z-zelfmoord p-pleeg?’


    jah, ik zou ook denken dat George plotseling uit het kastje in Campbell zijn armen zou gaan springen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    jah, ik zou ook denken dat George plotseling uit het kastje in Campbell zijn armen zou gaan springen :Y)


    haha :'D of uit de hutkoffer ^^ of onder het bed.. :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Toen we eenmaal in het leerlingenkamer stonden, liet ik hem los waarna Campbell meteen de trappen op rende. Mijn ogen vielen op de aantal studenten die op het bank zaten waar ik er ook naar toe liep en bij hun plaats nam.
    ‘heei; Katie, heb jij Fred of George ergens gezien? Of hij de leerlingenkamer verliet- of’
    ‘nee Jordaan. Waarom vraag je het niet aan Saunders of Auron?’
    İk trok mijn wenkrbauwen op en keek even om mij heen waarna ik weer opstond en naar Campbell wilde gaan, maar hij kwam al weer naar beneden. Hij zag er angstig uit.
    ‘H-hij- h-hij is er niet. Z-zijn h-hutkoffer s-stond o-open. W-wat als daar een t-touw of m-mes in-inzat en- e-en dat.. M-merlin; Leo. Denk je dat i-ik e-een p-persoon b-ben d-die z-zelfmoord p-pleeg?’
    Langzaam schudde ik met mijn hoofd en keek hem met een frons aan.
    ‘ik- ik weet het niet maar Campbell; kan het niet zijn dat George bij Ralf is of zo? Want hij is ook nergens te bekennen. Of zijn ze met z’n drieën naar het meer toe gelopen om daar een voor een zelfmoord te plegen?’ grapte ik schamper hoewel het nu geen tijd voor grapjes was.
    ‘maak je maar geen zorgen, Camp.. misschien- misschien zijn ze naar het grote zaal gegaan of- of wilde hij gewoon naar het wc.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Je reageerd zo snel D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Hij overbrugt de paar centimeters die er nog tussen ons in waren en ik duw hem tegen de muur aan terwijl ik met mijn andere hand zijn haar door de war haal. Als hij ruimte tussen ons creëert kijk ik in zijn bruine ogen. ‘Ik.. ik wil je niet bij May zien.. ik- ik.. ik wil je niet kwijt raken; Je-je bent van mij; en ik wil je met niemand delen.’ hij kust me weer en dit keer knijpt hij mijn hand bijna fijn en probeer ik rustig te blijven aangezien mijn hart als een gek klopt. Ik hou zoveel van hem en eindelijk beantwoordt hij mijn liefde.
    Ik haal mijn lippen van die van hem en kijk hem even alleen aan. Van mij mag dit moment echt eeuwig duren. Ik wil zo graag bij hem blijven. Maar nog steeds heeft hij niet gezegd dat hij van me houdt. Waarom moet ik hier dan ook zo moeilijk over doen? Misschien betekent het voor hem wel helemaal niks.
    'Waarom zeg je niet dat je van me houdt? Ik bedoel, het echt zeggen. En ik kan je niks beloven, May is zo plakkerig als duct tape. Net zoals Chanel, dus als jij wil dat ik May afschud dan moet jij hetzelfde doen bij Chanel. Hoewel ik natuurlijk wel snap waarom ze zo plakkerig doet.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga een tip geven en daardoor jullie de hele tijd na laten denken:
    Niku betekent bijnaam (ik ben vergeten in welke taal)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ik- ik weet het niet maar Campbell; kan het niet zijn dat George bij Ralf is of zo? Want hij is ook nergens te bekennen. Of zijn ze met z’n drieën naar het meer toe gelopen om daar een voor een zelfmoord te plegen?’ Nerveus draalde mijn ogen door de leerlingenkamer alsof George ergens achter tevoorschijn zou moeten komen.
    ‘Maak je maar geen zorgen, Camp.. misschien- misschien zijn ze naar de grote zaal gegaan of- of wilde hij gewoon naar de wc.’ Meteen schudde ik mijn hoofd. ‘Er is in deze zaal een wc- hij is daar niet. Waarom zou je dan naar een andere wc gaan. In de grote zaal zijn we geweest dus dat valt ook a-af. Hij- hij. I-ik weet het zeker. H-hij doet nooit wat a-alleen met R-ralf. H-hij is vast boos o-op mij d-dat ik er n-niet voor h-hem was. H-hij z-zij dat hij zich z-zo alleen voelde. H-hij; m-merlin- L-leo. H-hij g-gaat h-het doen. I-ik weet het zeker. E-en ik b-blijf zoeken; o-ook al i-is de k-kans groot d-dat ik a-alleen zijn l-lichaam tegen kom.’ Met dat renden ik de portret door terwijl ik nerveus alle trappen bekeek die ik op kon gaan en uiteindelijk de trap omhoog koos om daarna links te gaan en allerlei verschillende richtingen op te gaan waar ik iedere deur opende om te kijken of George daar was.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    okeoke, ik ga nu reageren :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Fred Weasley

    Hij overbrugt de paar centimeters die er nog tussen ons in waren en ik duw hem tegen de muur aan terwijl ik met mijn andere hand zijn haar door de war haal. Als hij ruimte tussen ons creëert kijk ik in zijn bruine ogen. ‘Ik.. ik wil je niet bij May zien.. ik- ik.. ik wil je niet kwijt raken; Je-je bent van mij; en ik wil je met niemand delen.’ hij kust me weer en dit keer knijpt hij mijn hand bijna fijn en probeer ik rustig te blijven aangezien mijn hart als een gek klopt. Ik hou zoveel van hem en eindelijk beantwoordt hij mijn liefde.
    Ik haal mijn lippen van die van hem en kijk hem even alleen aan. Van mij mag dit moment echt eeuwig duren. Ik wil zo graag bij hem blijven. Maar nog steeds heeft hij niet gezegd dat hij van me houdt. Waarom moet ik hier dan ook zo moeilijk over doen? Misschien betekent het voor hem wel helemaal niks.
    'Waarom zeg je niet dat je van me houdt? Ik bedoel, het echt zeggen. En ik kan je niks beloven, May is zo plakkerig als duct tape. Net zoals Chanel, dus als jij wil dat ik May afschud dan moet jij hetzelfde doen bij Chanel. Hoewel ik natuurlijk wel snap waarom ze zo plakkerig doet.'


    Fred gaat vreemd D: arme ralf :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ... en toen had ik niets meer te posten :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••