• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Harry beroven >;") en dan ziet umbridge hem en dan kunenn ze weer schrijven :'D Camp gaat zich dan zo gevangen voelen ;'(


    Je weet dat Leo hem gewoon mee het kantoor uit gaat sleuren x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Je weet dat Leo hem gewoon mee het kantoor uit gaat sleuren x')


    Het is umbridge.. ze kent spellen die zij niet kennen waardoor ze gedoemd zijn of via het raampje moeten ontsnappen van zoveel hoog (A) net zoals rapunzel??

    ---

    mag ik schrijven dat leo hem harrys kamer insleurt en een kofferp akt?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarom zo veel actie; George stast gewoon samen met Fred ergens voor het portret :') ze kunnen dus terug naar het leerlingenkamer gaan om de map te gaan halen, maar cqmobell ziet george daarzo staan en ja; happy end, hij heeft hem gevonden :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Het is umbridge.. ze kent spellen die zij niet kennen waardoor ze gedoemd zijn of via het raampje moeten ontsnappen van zoveel hoog (A) net zoals rapunzel??

    ---

    mag ik schrijven dat leo hem harrys kamer insleurt en een kofferp akt?


    Doe maar

    Georgie en freddie staan voor het portret he :'D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 0:33 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ze vinden harry eerrst dan Gryffindor kamer dus Leo grijpt in jouw post harry vast en Camp gaat in zijn tas wroeten en dan laat ik meteen umbridge komen :"D deal?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ze vinden harry eerrst dan Gryffindor kamer dus Leo grijpt in jouw post harry vast en Camp gaat in zijn tas wroeten en dan laat ik meteen umbridge komen :"D deal?


    Deal :')

    (Waag het birt om dit te openen)
    (ik wist gewoon dat je dit zou openen) Eigenlijk ben ik erg benieuwd naar, en ik schaam ook zelf om hier aan te denken, hoe campbell zou reageren als zijn bff hem plotseling zou kussen, voor George zijn neus ook x') sowieso zou George hem voor eens en altijd gaan haten en ergens zou ik hopen dat camp hem wrg zou duwen. Maar natuurlijk; kleine leo is niet gay :3 en natuurlijk doe ik mijn georgie dat niet aan <'3

    Maar zeg eens eerlijk; letterlijk alle personages hebben camp gekust behalve leo en kealan :}


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik wil wel helpen, Campbell. Maar wat denk je te gaan doen? Het hele school afrennen en hopen dat hij plotseling voor je neer springt? Deze school is groot en je kunt wel tot middernacht doorzoeken om hem te kunnen vinden; het is groot hier.’
    Een zachte zucht gleed uit mijn mond terwijl ik vol ellende weer aan mijn nagels begon te knagen; binnenkort zou ik geen nagel aan mijn handen over hebben.
    ‘ik denk dat ik weet wat…’ met dat sleurde hij me mee door de gangen waardoor mijn nagel uit mijn mond gleed. ‘The marauders map; het is een map die heel Hogwarts er op laat zien met al de studenten erop en waar ze op dit moment zijn en wat ze doen. in onze vijfde leerjaar lieten Fred en George het aan mij zien en hoe het werkte maar.. ze gaven het toen aan Harry Potter.' Ik schudde mijn hoofd. Merlin; als George nog leefde zou ik hem aan moeten leren dat hij niet zo gul moest zijn met bepaalde dingen. Die map betekende leven of dood misschien..
    ‘We moeten het uit zijn hutkoffer. ‘’lenen’’ e dan maar hopen dat het er ook in zit.’ Ik schudde direct mijn hoofd waarna ik naar Harry Potter seinde; natuurlijk kende we hem al.
    ‘Of we pakken hem; nu; hier. Ik doorzoek zijn tas als jij hem beethoud.’ Fluisterde ik gespannen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wie gaat harry besturen (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Deal :')

    (Waag het birt om dit te openen)
    (ik wist gewoon dat je dit zou openen) Eigenlijk ben ik erg benieuwd naar, en ik schaam ook zelf om hier aan te denken, hoe campbell zou reageren als zijn bff hem plotseling zou kussen, voor George zijn neus ook x') sowieso zou George hem voor eens en altijd gaan haten en ergens zou ik hopen dat camp hem wrg zou duwen. Maar natuurlijk; kleine leo is niet gay :3 en natuurlijk doe ik mijn georgie dat niet aan <'3

    Maar zeg eens eerlijk; letterlijk alle personages hebben camp gekust behalve leo en kealan :}


    Omg ja nou k heb het geopend x'D haha natuurlijk wist je dat want anders heb ik het niet gelezen :'D Ik wist het wel dat je Leo Camp wilde laten zoenen... maar Ralf heeft hem ook nog nooit gezoend en kealan idd ook niet... Laten we maar eerst Kealan, Camp laten zoenen voor als Jonah zijn plannetje met Camp doorzet >;') en jemig... campbell heeft echt zo'n lang lijstje x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Wie gaat harry besturen (:


    jij :'D
    Want ik heb al Umbridge & Camp

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 0:45 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Tpt mijn verbazing schudde hij direct met zijn hoofd hoewel ik dacht dat hij he ee goed plan zou vinden, tot hij naar een gestalte seinde die ik herkende als Harry Potter en Merlin; dat is toevallig.
    ‘Of we pakken hem; nu; hier. Ik doorzoek zijn tas als jij hem beethoud.’ fluisterde hij gespannen. Even staarde ik hem aan voordat ik: 'oké,' riep, iets te spontaan en k ikte met mijn hoofd.
    'We lunnen het ook eerdt vragen, weetje..' zei ik dan met een glinlach en liep naar harry toe en stond vlak voor hem stil waardoor hij stilletjed naar mij opkeek.
    'Heei.'
    'Hoi harry.' Begroette ik hem terug en kruiste mijn armen even.
    'Eh- heb jij die ene marauders mal nog bij je, want Fred en George hadden het voor iets nodig en ik moest het van jou weer even.. het terug halen.' Zei ik zo nonchalant mogelijk. Hij wierl een blik naar zijn tas toe waardoor ik even Campbell aankrek voordat hij begon te praten.
    'Sorry Leo, maar ik ben er ook.. wat mee bezig.. is het dan noodzakelijk?'
    Ik knikte met mijn hoofd en tot mijn verbazing liep hij gewoon la gs me heen en riep nog; 'ik geef het vamavond wel zelf aan hun.'
    Ik draaidr mr weer om en wierp een blik naar Campbell voordat ik Harry weer achtervolgde en naar zijn tas greep die ik op jet grond smeet en hem iets te ruw tegen de muur aan drukte.
    'Wacht- Leo-'
    'Campbell; zoek het in zijn tas! Het is eigenlijk maar een dik laag-'
    'Leo!'
    ' leeg stuk Perkament die opgevouwen zit-'


    Afschuwelijke harry, ik weet x')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    hahaha camp en leo zijn zo badass nu :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    hahaha camp en leo zijn zo badass nu :D


    Het is grappig hoe badass campbell is geworden aangezien hij altijd zo onschuldig, obzeker en al is x') sit is zo cool; badass Campbrll en Leo beroven de tas van Harry potter :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Het is grappig hoe badass campbell is geworden aangezien hij altijd zo onschuldig, obzeker en al is x') sit is zo cool; badass Campbrll en Leo beroven de tas van Harry potter :D


    Ik zei toch dat Campebll en leo een goede match zijn ;'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik zei toch dat Campebll en leo een goede match zijn ;'D


    Het deed me pijn om te zien dat campbell wel kan lachen bij leo maar altijd verdrietig kijkt bij George :'(

    Toen ze knapoker speelden bijvoorbeeld, en toen ze bij umbridge waren..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••