• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Het deed me pijn om te zien dat campbell wel kan lachen bij leo maar altijd verdrietig kijkt bij George :'(

    Toen ze knapoker speelden bijvoorbeeld, en toen ze bij umbridge waren..


    Het is gewoon zo; hij ziet George als... als de perfectheid net zoals Nathaniel... en Leo ziet hij minder... best gemeen maar dan durft hij iets vrijer te zijn; hoewel hij nu ook steeds meer lacht bij George. ook al is het dan zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Het is gewoon zo; hij ziet George als... als de perfectheid net zoals Nathaniel... en Leo ziet hij minder... best gemeen maar dan durft hij iets vrijer te zijn; hoewel hij nu ook steeds meer lacht bij George. ook al is het dan zachtjes.


    Ik kan er mee leven. George is ook soms ergstreng tegenover Camp en ik den dat campbell daarom niet zo veel durft te doen; omdat camp iedere keer bang is dat hij boos word :'o

    Maar schrijven jij x') ik ben benieuwd naar jouw post

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 1:09 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zoals verwacht moest Harry weer tegenwerken; merlin. Ook dat moest ik tegen George zeggen. Dat we dé Harry Potter eens moesten bekogelen met rotten tomaten omdat hij geen zier om George gaf. We hadden de perkament maar eventjes nodig. Even maar; om George te vinden. Alsof wat hijzelf deed zo belangrijk was.
    ‘..Sorry Leo, maar ik ben er ook… wat mee bezig.. is het dan noodzakelijk?’ abrupt knikte ik met mijn hoofd; maar blijkbaar vond hij het niet nodig om naar mij te kijken waardoor hij gewoon langs mij en Leo heen liep. ‘Ik geef het vanavond wel zelf aan hun.’
    Met dat gaf ik Leo een veelbetekenende blik; we hadden al veels te veel tijd verloren door met Harry te praten. Abrupt greep Leo Harry’s tas die hij op de grond smeet om Harry zelf tegen de muur te drukken.
    ‘Wacht- Leo-‘
    ‘Campbell; zoek het in zijn tas! Het is eigenlijk maar een dik laag-‘
    ‘Leo!’
    ' leeg stuk Perkament die opgevouwen zit-'
    Geen seconde dacht ik verder meer na en greep gretig naar de tas wat op de grond lag wat naar mijn zin veels te veel vakken hield waardoor ik het ondersteboven hield. Meteen viel alle perkamenten; boeken en inktpotten uit die uiteenvielen terwijl ik met trillende handen de spullen doorzocht tot;
    ‘Meneer Saunders en meneer Jordaan. Meekomen.’ Geschokt keek ik op naar de vrouw die zoals altijd in haar afzichtelijk roze kostuum verkleed was naar Leo. ‘Professor; het is niet wat het lijkt..’ zei ik angstig en hief mijn hand op terwijl ze me redelijk kil aankeek. ‘Ik zei; meekomen.’ Met dat draaide ze haarzelf om en wierp nog snel een blik door de perkamenten die gewoon kaal waren; en ook niet dubbelgevouwen. Het waren net-vers gekochte perkamenten waardoor ik me meteen schuldig voelde worden. Merlin; ik heb het verpest. Voor George; Leo en Harry. ’S-Sorry.’ Murmelde ik naar Harry voordat ik professor Umbridge volgde die ons weer naar haar kantoor bracht.
    ‘Ik denk dat u geluk heeft met het overslaan van lessen wat overigens al 5 minuten geleden begonnen is; meneer Jordaan en meneer Saunders. Ik denk dat jullie de rest van de dag wel kunnen doorbrengen in mijn kantoor.’ Met dat kwamen weer twee tafeltjes tevoorschijn met vers perkament en diezelfde veer als gisteren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Ik keek om naar Campbell die Harry zijn tas indersteboven hield waardoor al het inhoud, wat ook behoorlijk veel was, eruit viel. Ik voelde Harry die al de hele tijd stond te trekken en uit mijn greep probeerde te komn, zich plotseling kalmeren en staarde naar iets eat achter ons stond. En voordat ik ook om kon kijken, hoorde ik haar al.
    ‘Meneer Saunders en meneer Jordaan. Meekomen.’ ‘Professor; het is niet wat het lijkt..’ zei Campbell en met een kleine 'sorry,' liet ik Hary weer los die net als mij ook verstijfd stil bleef staan.
    ‘Ik zei; meekomen.'
    Ik zuchtte voordat Campbell zich ook verondschuldigde en achter Umbridge aan hobbelde terwijl ik even stil bleef staan.
    'Alsjeblieft Harry, we hebben het nodig voor George; hij is vermist en misschien gaat hij zelfs zelfmoord plegen,' sis ik voordat ik Campbell achterna rende en nog een keer een blik naar Harry wierp die mij verbaasd aankeek.

    ‘Ik denk dat u geluk heeft met het overslaan van lessen wat overigens al 5 minuten geleden begonnen is; meneer Jordaan en meneer Saunders. Ik denk dat jullie de rest van de dag wel kunnen doorbrengen in mijn kantoor.’ 
    We kwamen de veels te bekende kantoor weer binnen en zag al onze twee tafels, perkament en de bekwnde twee veren staan waardoor ik een kreun liet en Umbridge aankeek.
    'Alstublieft professor; onze vriend is vermist en- en we moeten hem echt op gaan zoeken. Kunnen we niet vanavond terug komen, net als gisteren?' Smeekte ik.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Alstublieft professor; onze vriend is vermist en- en we moeten hem echt op gaan zoeken. Kunnen we niet vanavond terug komen, net als gisteren?' Deze keer was ik aan de beurt om een zachte kreun te laten horen waarbij ik me omdraaide naar Leo; ‘Ik heb vanavond al strafwerk bij Snape.’ Het klonk werkelijk alsof we aan het onderhandelen waren; vandaar dat professor Umbridge waarschijnlijk
    ‘humhum.’ Deed waardoor ik me verbaasd weer omkeerde.
    ‘Diezelfde zinnen als gisteren. Ik kan helaas niet blijven- maar ik vertrouw erop dat jullie je werk goed uitvoeren. Ik zal deze deur netjes op slot doen zodat niemand jullie kan storen; of jullie niemand gaan storen.’ Met dat verdween ze en deed ze de deur op slot hoewel ik haast zeker wist dat je het niet met alohomora los zou krijgen. Ik ging maar weer aan mijn bureau zitten waar ik mijn gezicht in mijn handen verborg.
    ‘w-we hebben gefaalt. A-als George het overleefd; dan z-zal hij d-denken d-dat ik n-niks om hem geef; e-en dat ik weer e-ergens d-dronken in een h-hoekje zit met j-jou e-en a-anders zie ik h-h-hem n-nooit meer.’ Snikte ik zachtjes terwijl deze keer er wel tranen uit mijn ogen verlieten wat tussen mijn handen door op het perkament vielen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauw, dat was snel getypt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wauw, dat was snel getypt


    Trots? :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb denk ik wel een idee hoe ze de deue open kunnen maken ..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Trots? :'D


    Ja (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb denk ik wel een idee hoe ze de deue open kunnen maken ..


    Should have known.... voor Leo en Forge is niks onmogelijk en ze krijgen dan werkelijk hun doodstraf xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Should have known.... voor Leo en Forge is niks onmogelijk en ze krijgen dan werkelijk hun doodstraf xd


    Jah.. mijn idee is werkelijk een doodstraf denk ik. Sowieso gaat vilders hem kielhalen en umbridge gaat hem daarna echt martelen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    Tot mijn ellende haalde hij zijn lippen van mij af hoewel zijn ogen door mij heen leken te boren waardoor ik hem enkel en alleen maar zwoel aanstaarde.
    ‘Waarom zeg je niet dat je van me houdt? Ik bedoel, het echt zeggen. En ik kan je niks beloven, May is zo plakkerig als duct tape. Net zoals Chanel, dus als jij wil dat ik May afschud dan moet jij hetzelfde doen bij Chanel. Hoewel ik natuurlijk wel snap waarom ze zo plakkerig doet.’
    Zachtjes lachte ik terwijl mijn ogen van zijn lippen naar zijn ogen weer gleden. ‘Merlin; ik heb geen woord tegen haar gesproken- en ze weet al meer van me dan mijn ouders doen; en serieus; houd je mond over Kealie- want ik wil dat nooit meer in mijn leven horen.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl mijn hand nog steeds stevig die van hem vasthield hoewel mijn duim nu zachtjes erover wreef.
    ‘Maar ik zou haar nu wel verbaal duidelijk maken dat ik haar nog erger vind dan May zelf; en dat zegt een hoop. Speciaal voor jou..’ zei ik ietwat slijmerig terwijl ik een lieve glimlach opzetten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jah.. mijn idee is werkelijk een doodstraf denk ik. Sowieso gaat vilders hem kielhalen en umbridge gaat hem daarna echt martelen.


    NUuuu wil ik het weten x"D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Deze keer was het Campbell zijn beurt om te kreunen voordat hij mij weer aankeek.
    ‘Ik heb vanavond al strafwerk bij Snape.’
    'Oh- misschien dan gewoon na de lessen een uurtje terugkomem of anders kunnen we ook-'
    ‘humhum.’
    Ik keek weer om naar Umbridge die ons zo lief aankeek dat het echt wel griezelig was.
    ‘Diezelfde zinnen als gisteren. Ik kan helaas niet blijven- maar ik vertrouw erop dat jullie je werk goed uitvoeren. Ik zal deze deur netjes op slot doen zodat niemand jullie kan storen; of jullie niemand gaan storen.’
    En met dat verliet hij ons, en deed de deur op slot waardoor mijn kaak wat openviel. Sluit ze ons serieus op? Met een kreun draaide ik me weer om en zag dat Camobell al aan tafel zat, zijn gezocht verborgen in zijn armen.
    ‘w-we hebben gefaalt. A-als George het overleefd; dan z-zal hij d-denken d-dat ik n-niks om hem geef; e-en dat ik weer e-ergens d-dronken in een h-hoekje zit met j-jou e-en a-anders zie ik h-h-hem n-nooit meer.’ hij huilde. Ik kwam naast hem zitten en beet even op mijn lip voordst ik geruststellend over zijn rug streelde.
    'Maak je maar geen zorgen Campbell; we gaan hem vinden want we gaan hieruit komen. Want weetje-'
    Ik stond weer op en staarde naar het deur.
    'Ik heb een ding geleerd door het samen opgroeien met Fred en George; niets is onmogelijk, je kunt alles doen wat je wilt, maar natuurlijk kan het ook erg riskant zijn. Maar Risico's moet je ook wel toch kunnen nemen?' Ik kwam voor het deir staan en grijnsde even.
    'Oh, ik ga diep in de problemen komen door dit.'
    En met dat nam een een aanlopp en deukte mijn bovemarom in het deur die slechts een beetje in beweging kwam. En toen schopte ik het met mijn schoen, en toen pakte ik mijn stoel en boorde die in het deur waardoor het kapot neer viel, en toen pakte ik mijn stok en riep 'Bombarda!' Waardoor de deur, en zelfs het muur die er oomheen stond kapot neer vielen en ik er nog geschrokken naar bleef staren voordst ik naar Campbell zijn pols greep en hem mee naar buiten sleurde.
    'En nu gaan we hem vinden.' Siste ik en dan uitdagend.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 12:27 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik kom er nu pas achter.. hij kon toch ook gewoon "alohomora" gebruiken?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••