• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Pheehe ik ga zeker met me zelf Rpen want ik ben Perki en Umbridge x'D


    nee joh, laat dat maar gewoon x') of als ze straks bij Snape moeten nablijven worden ze naar Perki gestuurd waar Umbridge ook net binnen komt lopen om aan Perki te vragen wat er is :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    maar George was daar ook niet bij. hij zag alleen hoe Jonah hem kustte en die ene meisje van GOF en verder niemand. hij had al aan de haren getrokken en het meisje de kamer uit gegooid en jammer genoeg kreeg hij de kans niet op Jonah wat aan te doen.


    haha nu hoop ik haast dat Linde Jonah naast Camp gaat zitten wanneer ik dat kan :'D Linde kennende doet ze dat wel; want dan heeft ze twee vliegen in een klap D'; dan heeft ze Kealan & George.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha nu hoop ik haast dat Linde Jonah naast Camp gaat zitten wanneer ik dat kan :'D Linde kennende doet ze dat wel; want dan heeft ze twee vliegen in een klap D'; dan heeft ze Kealan & George.


    D:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Tenminste, ik zit in de problemen, als ik eenmaal zeg dat de muur heb laten ontploffen.’
    ‘Heb je een muur laten ontploffen?’
    ‘..Wat konden we anders doen; ik- we dachten dat je dood was.’ een klein glimlach gleed rond mijn lippen hoewel ik met alle kracht hoopte dat het goed tussen die twee goed zou komen waardoor ik even opschrok toen Georges hand die van mij omsloot waarmee hij me dichter naar hem toe trok.
    ‘En Campbell; ik beloof je dat ik voor de aankomende- Merlin weet ik tot welke leeftijd ik zal blijven leven- tachtig jaar niet dood zal gaan.’ Zachtjes sloot ik mijn ogen terwijl zijn lippen op mijn voorhoofd gedrukt werden.
    ‘Zo makkelijk ben je niet van mij af, Campbell Saunders. Ik ben overigens benieuwd wat Perkamentus gaat zeggen als hij een zenuwachtige Umbridge in zijn kantoor ziet staan..’ langzaam schudde ik mijn hoofd terwijl ik mijn gezicht weer verborg tegen zijn borstkas aan waar mijn andere hand rond zijn middel sloot. Ik had werkelijk niet geweten wat ik zonder hem had moeten doen.
    ‘Misschien ontslaat hij haar wel..’ klonk ik ietwat hoopvol. ‘Maar.. maar beloof je braaf bij haar in de les te zijn- want; want…’ snel gluurde ik naar mijn hand voordat ik naar Leo keek. Ik kon de waarheid niet vertellen. Niet nu; maar hij mocht ook niet bij haar in de problemen komen. ‘Want anders laat ze jou ook nablijven waardoor ik minder tijd met je door kan brengen..’ loog ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik glimlachte toen hij een hand rond mijn middel gooide en zijn gezicht tegen mijn borstkas aan legde, alsof hij zich voor iets of iemand schuilde.
    ‘Misschien ontslaat hij haar wel.. Maar.. maar beloof je braaf bij haar in de les te zijn- want; want… Want anders laat ze jou ook nablijven waardoor ik minder tijd met je door kan brengen..’ ik trok even een wenkbrauw op en knikte zachtjes met mijn hoofd.
    ‘ik kan niets beloven, want ik wil juist haar lessen vernietiging omdat ik haar haat.. maar ik zal het wel proberen, puur omdat jij het zegt.’ Zei ik ietwat twijfelend voordat ik weer wegkeek.
    ‘Wat deed ze eigenlijk toen jij bij haar moest gaan nablijven?’
    ‘niets,’ zei Leo plotseling en ook hij keek weg.
    ‘gewoon wat zinnen overschrijven. Maar ik ga naar les, ik zie je wel in de leerlingenkamer, Campbell.’ En met dat liep hij weg. Ik zuchtte zachtjes voordat ik Campbell weer losliet en tegen de muurtje achter mij aanleunde.
    ‘eh- zullen we ook maar naar les gaan of- of ben jij wel überhaupt naar de les gegaan, Campbell Saunders?’ vroeg ik dan en probeerde mijn stem streng te laten klinken.

    Slecht, ik weet, tijdsprong naar Snapje? :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OKeeh :D na mijn post want dan moet jij begin post schrijven x'd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    OKeeh :D na mijn post want dan moet jij begin post schrijven x'd


    okey, ik weet nog steeds niet wat ik met hem moet doen dan op zinnetjes overschrijven na dan, ze kunnen dus ook naar het verboden bos gaan; maar om wat te doen daar? x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    okey, ik weet nog steeds niet wat ik met hem moet doen dan op zinnetjes overschrijven na dan, ze kunnen dus ook naar het verboden bos gaan; maar om wat te doen daar? x')


    Hagrid heeft last van de weerwolven die centaurs vermoorden; en hij wilt kijken of er iets helpt zodat centaurs niet worden aangevallen en daarmee moeten ze mee x'D ofzo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Hagrid heeft last van de weerwolven die centaurs vermoorden; en hij wilt kijken of er iets helpt zodat centaurs niet worden aangevallen en daarmee moeten ze mee x'D ofzo


    .. heb je dat nu verzonnen x'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb het echt verschrikkelijk druk op dit moment ik zou nu moeten leren (A) maar ik zal proberen nog wel wat te posten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    .. heb je dat nu verzonnen x'')


    jaa binnen 2seconden ofzo :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik kan niets beloven, want ik wil juist haar lessen vernietigen omdat ik haar haar.. maar ik zal het wel proberen, puur omdat jij het zegt. Wat deed ze eigenlijk toen jij bij haar moest gaan nablijven?’ nerveus bleef ik tegen hem aanplakken terwijl mijn mond ietwat open gleed en mijn hand achter zijn rug verstopte. ‘Niets. Gewoon wat zinnen overschrijven. Maar ik ga naar les, ik zie je wel in de leerlingenkamer, Campbell.’ Schuldig keek ik na hoe hij weg liep voordat George me los liet waardoor ik mijn handen gauw in mijn zakken deed. Iets wat ik nooit deed; en het voelde ook akelig aan.
    ‘Eh- zullen wij ook maar naar les gaan of- of ben jij wel überhaupt naar de les gegaan, Campbell Saunders.’ Het klonk gespeeld streng waardoor er een kleine glimlach over mijn gezicht gleed waarbij ik naar onder staarde voordat mijn lippen zich weer serieus vormden.
    ‘Ik- ik weet dat ik nooit de goede keuzes maak; en dat je niet trots op me bent nu… maar ik maakte me echt zorgen om je; ik kan dan niet stilzitten in een klaslokaal terwijl jij elk moment…’ ietwat beschaamd slikte ik voordat ik wat omhoog gleed met mijn ogen. ‘Ik zou je gevolgd hebben. Ook al zou het niet oplossen omdat we in het hiernamaals niet samen komen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Ik heb het echt verschrikkelijk druk op dit moment ik zou nu moeten leren (A) maar ik zal proberen nog wel wat te posten.


    Yep; met Kealathan in je leven kan je niet meer stil zitten en leren :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Yep; met Kealathan in je leven kan je niet meer stil zitten en leren :Y)


    Sowieso heb ik een concentratie van 0.0 en krijg ik de hele tijd Whatsappjes dus kan ik me echt niet concentreren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    jaa binnen 2seconden ofzo :Y)


    waar zal ik Camp plaatsen?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••