• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Ik heb gisteravond.... Twilight 1 gekeken :'x voor het eerst iets van Twilight afgekeken x'D maar ik wist niet dat vampieren spinnen waren :'D jemig... Of dat laten we zeggen twee personen van 60kg op een dun fragiel takje konden staan zonder dat het afbreekt :'D ik ben zo'n hater (A)


    haha, ik ook hoor :Y)

    heel mijn familie is dol op Twilight en ik doe maar alsof ik dat ook ben omdat ze me ooit de twilight boeken in mijn kamer hadden gedumpt zodat ik ze zou lezen :')

    naja, door hun leerde ik ook wel Harry Potter kennen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    waarom krijg ik altijd Camobell door autocorrectie als ik Campbell wil gaan typen :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    haha, ik ook hoor :Y)

    heel mijn familie is dol op Twilight en ik doe maar alsof ik dat ook ben omdat ze me ooit de twilight boeken in mijn kamer hadden gedumpt zodat ik ze zou lezen :')

    naja, door hun leerde ik ook wel Harry Potter kennen ^^


    haha ik had eigenljik alelen Twilight gekeken doordat ik laatst Vampire Sucks had gezien :'D ah D'; maar ik denk wel dat de boeken beter zijn dan de films; dat is meestal zo dus je hebt nog geluk :'D maar ik ga geen cent uitgeven voor twilight boeken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya





    yea, ik ben een hater, deal with it :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Vijf minuten geleden was de les begonnen. We kunnen even vliegensvlug naar het lokaal gaan en kijken of hij daar is. Zo niet, dan gaan we wel naar het meer of- of- Ik- ik beloof je dat we hem levend gaan vinden.’ Nerveus slikte ik terwijl ik langzaam mijn mond opendeed om wat te zeggen voordat ik tegen een groot gedaante opbotsten wat ervoor zorgde dat Leo’s grip rond mijn pols verdween en ik met een harde klap op de grond kwam waardoor het even zwart werd voor mijn ogen. Moeizaam legde ik mijn handen op de grond om weer overeind te klimmen waardoor ik nu pas de oranjeharige jongen in zicht kwam. Fred. ‘F-f-fred..’ stotterde ik voordat ik nerveus mijn handen door mijn haar liet gaan. ‘Ik- ik- G-george is z-zichzelf w-wat aan het a-aandoen e-ergens. I-ik weet niet w-waar m-maar h-hij gaat denk i-ik z-zelf…’ direct kapte ik mijn zin af terwijl de tranen weer rijkelijk begonnen te stromen.
    ‘I-ik h-heb je n-nodig. I-ik kan h-hem niet v-vinden e-en straks-straks ben i-ik te l-laat. H-hij is zo kapot.. z-zo verdrietig. I-ik heb je h-hulp nodig; f-fred.’ snikte ik zachtjes terwijl ik weer nerveus aan mijn afgekloven nagels begon te bijten en om me heen keek alsof George uit het niets tevoorschijn zou komen. ‘J-jullie zijn t-tweeling. W-waar z-zou jij h-heen g-gaan als je.. als je.. als je alles ging b-beëindigen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Dit is mijn Favoriete twilight spot :'D joke


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik moet wel zeggen dat Cederic Diggory knapper is in Twilight dan in Harry Potter x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik wilde de deur opentrekken maar een gedaante botste tegen mij aan waardoor ik wat achteruit deinsde en mijn evenwicht probeerde te behouden waar ik dus in slaagde. Ik keek op naar Leo die voor mij stond en ondanks zijn donkere huidskleur zag ik duidelijk hoe bleek hij werd.
    ‘Leo..’ murmelde ik voordat mijn ogen op Campbell vielen die op het grond lag waardoor ik gauw naast hem neer knielde om hem overeind te helpen.
    ‘oh, Campbell, sorry- ik zag je niet.’
    ‘F-f-fred.. Ik- ik- G-george is z-zichzelf w-wat aan het a-aandoen e-ergens. I-ik weet niet w-waar m-maar h-hij gaat denk i-ik z-zelf… I-ik h-heb je n-nodig. I-ik kan h-hem niet v-vinden e-en straks-straks ben i-ik te l-laat. H-hij is zo kapot.. z-zo verdrietig. I-ik heb je h-hulp nodig; f-fred.’
    Ik fronste mijn voorhoofd en zag al een aantal tranen langs zijn ogen door glippen waardoor ik zachtjes; ‘Camp..’ murmelde, nog steeds verbaasd over zijn woorden.
    ‘J-jullie zijn t-tweeling. W-waar z-zou jij h-heen g-gaan als je.. als je.. als je alles ging b-beëindigen.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en wierp Leo een blik toe die naar mij staarde alsof hij een dode lijk had gezien. Ik wierp me weer naar Campbell toe en stak mijn handen uit om zijn tranen zachtjes weg te vegen en begon wat te lachen.
    ‘eh- als ik alles zou gaan beëindigen? Ik denk dat dat niet eens hoeft aangezien ik ergens bang was dat jij me al zou vermoorden omdat ik zonder jouw toestemming de leerlingenkamer uit was gevlucht.’ Grapte ik en haalde mijn handen weer weg.
    ‘en serieus Campbell; na een hele jaar lang, meer dan dat zelfs, weet je mij en Fred niet uit elkaar te halen.’ Zei ik dan op een serieuze toon hoewel ik nog steeds bleef glimlachen.
    ‘ik ga niets doen; Campbell. Toen Leo je mee naar het grote zaal toe sleurde, kwam Fred naar mij toe en zei dat hij niet dood zou gaan. Je wilt niet weten hoe blij en gelukkig ik op dit moment ben; zo blij dat ik Leo niet in elkaar sla op dit moment.’
    ‘dat deed serieus echt pijn, man.’ Hoorde ik Leo zeggen die inmiddels al op een dode, bleke lijk leek.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga proberen te posten maar low battery en ik zit in bus xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders.

    Het enige wat hij tot mijn verbijstering deed was de tranen van mijn gezicht te wrijven waardoor ik ging twijfelen of ik zijn hand weg moest slaan of dat dit vriendschappelijk bedoeld was.
    ‘eh- als ik alles zou gaan beëindigen? Ik denk dat dat niet eens hoeft aangezien ik ergens bang was dat jij me al zou vermoorden omdat ik zonder jouw toestemming de leerlingenkamer uit was gevlucht. en serieus Campbell; na een hele jaar lang, meer dan dat zelfs, weet je mij en Fred niet uit elkaar te halen. ik ga niets doen; Campbell. Toen Leo je mee naar het grote zaal toe sleurde, kwam Fred naar mij toe en zei dat hij niet dood zou gaan. Je wilt niet weten hoe blij en gelukkig ik op dit moment ben; zo blij dat ik Leo niet in elkaar sla op dit moment.’ langzaam voelde ik mijn wangen rood worden van schaamte omdat ik George alweer als Fred genoemd had tot ik ze weer wat weg voelde trekken door de verwarring. Merlijn ging fred echt niet dood? Ik ga ze serieus beide vermoorden.
    ‘dat deed serieus echt pijn, man.’ in plaats van woorden te gebruiken sloeg ik George zachtjes tegen zijn buik. 'Ik.. ik haat jou zo. Ik haat jou zo erg.. en het enige wat jou uitmaakt is of ik jou en Fred kan.omderscheiden terwijl.. terwijl..' begon ik ietwat hysterisch voordat de tranen weer langzaam van mijn gezicht begonnen te rollen. 'Ik.. ik dacht dat je dood was. Ik dacht dat ik je verloren had. Alweer. Ik haat je zo erg.' Murmelde ik voordat ik me dicht tegen hem aandrukte. Merlin ik wist niet meer wat ik moest voelen. Woede, verdriet, blijdschap. Alles leek in elkaar te vallen. 'Als.. als je me dit ooit weer aandoet. Ik. Vermoord. Je.' Fluisterde ik woedend tegen zijn borst die doordrenkt werd door mijn tranen. Snel haalde ik mijn hoofd van zijn borstkas af om hem iets omlaag te trekken om mijn lippen vurig op die van hem te drukken terwijl mijn handen van ellende niet meer wisten wat ze moesten doen waardoor ze maar trillend zijn zij vasthielden.
    'Jordaan en Saunders. Meekomen!' Geschokt liet ik George weer los om naar de vertrokken gezicht vol woedde van umbridge te kijken. Snel keek ik van Leo om weer naar George te kijken. 'Ik.. ik.. ik zie je wel vanavond bij Snape. Als ik nog leef.' Murmelde ik het laatste meer tegen Leo voordat ik nerveus slikte. Angstvallig en met mijn hoofd omlaag volgde ik deze keer voor de tweede keer professor Umbridge terwijl ik de tranen nog schaamteloos van mijn gezicht voelde glijden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ohmerlin, dit gaat niet goed aflopen..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hehe vanavond bij snapje xd camp vermoord je :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leo Jordaan

    Ik wist het wel, nooit zou ik werkelijk denken dat een van die twee zelfmoord zou plegen. Het is gewoon verkeerd; het past niet bij Fred of George. Campbell sloeg George in zijn buik waardoor ik nerveus begon te lachen en wegkeek. En ik heb de hele kantoor vernietigd omdat ik werkelijk dacht dat.. oh Merlin. En ook nog haar vertrouwen beschaamd; niet dat dat me iets uit maakt, maar voor haar wel heel erg denk ik.
    'Ik.. ik haat jou zo. Ik haat jou zo erg.. en het enige wat jou uitmaakt is of ik jou en Fred kan onderscheiden terwijl.. terwijl.. Ik.. ik dacht dat je dood was. Ik dacht dat ik je verloren had. Alweer. Ik haat je zo erg. Als.. als je me dit ooit weer aandoet. Ik. Vermoord. Je.'
    Ik keek weg toen Camp hem kuste en zuchtte zachtjes, tot mijn ogen op de roze vrouw gleden die naar onze richting toe liep. Oh Merlin, dit is niet iets goeds. Ze zag er woest uit.
    'Jordaan en Saunders. Meekomen!'
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en murmelde; ‘natuurlijk,’ voordat ik terug naar Campbell keek die George los had gelaten.
    'Ik.. ik.. ik zie je wel vanavond bij Snape. Als ik nog leef.' Murmelde Campbell nog voordat we voor de tweede keer Umbridge naar haar kantoor toe volgden.
    ‘professor, wacht,’ hoorde ik plotseling en keek achterom waar ik George weer aan zag komen lopen.
    ‘ik zocht u toevallig. Professor Perkamentus stuurde mij om te zeggen dat hij u nu dringend nodig had. Hij zag er boos uit en geloof me; ik heb professor Perkamentus nog nooit zo boos gezien, überhaupt boos gezien.’
    Ik draaide me weer om en staarde naar mijn schoenen. Natuurlijk; George waagt een poging om ons te redden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    stuur Umbridge gewoon weg >:'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wacht eff xd ik heb over 7 minuten examen. Ik kan nu echt niet denken x) ik hou van boeken lezen maar begrijpend lezen blijft voor mij altijs een raadsel :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya