• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Kealan-Dereck Moore

    Tot mijn ellende haalde hij zijn lippen van mij af hoewel zijn ogen door mij heen leken te boren waardoor ik hem enkel en alleen maar zwoel aanstaarde.
    ‘Waarom zeg je niet dat je van me houdt? Ik bedoel, het echt zeggen. En ik kan je niks beloven, May is zo plakkerig als duct tape. Net zoals Chanel, dus als jij wil dat ik May afschud dan moet jij hetzelfde doen bij Chanel. Hoewel ik natuurlijk wel snap waarom ze zo plakkerig doet.’
    Zachtjes lachte ik terwijl mijn ogen van zijn lippen naar zijn ogen weer gleden. ‘Merlin; ik heb geen woord tegen haar gesproken- en ze weet al meer van me dan mijn ouders doen; en serieus; houd je mond over Kealie- want ik wil dat nooit meer in mijn leven horen.’ Fluisterde ik zachtjes terwijl mijn hand nog steeds stevig die van hem vasthield hoewel mijn duim nu zachtjes erover wreef.
    ‘Maar ik zou haar nu wel verbaal duidelijk maken dat ik haar nog erger vind dan May zelf; en dat zegt een hoop. Speciaal voor jou..’ zei ik ietwat slijmerig terwijl ik een lieve glimlach opzetten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    als ik niets kan bedenken, doen we dat wel (:


    Dan dumpt hagrid ze mett een fles wijn, druiven we baguette :D en paturain op een open vlake (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik draaide me weer om en staarde naar mijn schoenen. Natuurlijk; George waagt een poging om ons te redden.- Leo


    Ik vraag me toch ergens af waarom Leo dit denkt D'; of wat zijn intensies zijn


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Professor, wacht.’ Geschokt keek ik achterom naar George waardoor ik gauw mijn hand verborg. Nu Fred niet dood ging was hij waarschijnlijk veel oplettender; en nu we net dit achter de rug hebben- mocht hij echt niet weten wat zij deed of wat er op mijn hand gegrift stond.
    ‘Ik zocht u toevallig. Professor Perkamentus stuurde mij om te zeggen dat hij u nu dringend nodig had.. Hij zag er boos uit en geloof me; ik heb professor Perkamentus nog nooit zo boos gezien, überhaupt boos gezien.’ Ietwat hoopvol keek ik van professor Umbridge naar George en toen weer naar de grond. ‘Professor Perkamentus..’ zei ze alleen maar bedachtzaam.
    ‘Ik zál hem wel spreken ja; waarna ik meteen een nablijf rooster voor jullie twee maak.’ Het klonk alsof het een compromis was hoewel ik veel beter weet. ‘Halverwege de nablijfuren wegglippen tot daar aan toe; maar mijn muur en deur opblazen; daar hangen wel consequenties aan vast. Voor beide.’ Met dat liep ze weg; waarschijnlijk naar professor Perkamentus terwijl ik stil bleef staan om mijn hoofd naar Leo te keren. ‘…Denk je dat we in de problemen zitten?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik vraag me toch ergens af waarom Leo dit denkt D'; of wat zijn intensies zijn


    omdat hij zag en hoorde dat George Campbell met alles hielp en al, en dat hij dat nu ook doet


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    omdat hij zag en hoorde dat George Campbell met alles hielp en al, en dat hij dat nu ook doet


    ik heb het rare gevoel dat Leo feelings krijgt voor Campje :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik heb het rare gevoel dat Leo feelings krijgt voor Campje :'o


    nee joh :') hij voeld zich gewoon wat vreemd als hij bij die twee staat.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nee joh :') hij voeld zich gewoon wat vreemd als hij bij die twee staat.


    Je wilde ook al Leo camp laten zoenen :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Je wilde ook al Leo camp laten zoenen :o



    nee, ik vroeg me alleen af wat Camp zou doen en hoe het zou verlopen en al- Leo is niet gay xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    nee, ik vroeg me alleen af wat Camp zou doen en hoe het zou verlopen en al- Leo is niet gay xq


    Ik denk dat Camp wanneer het stopt; omdat hij Leo niet wil kwetsen helemaal gaat brabbelen dat hij leo aardig vind; maar niet op die manier en dat hij zeker weet dat Leo iemand goeds vind nezo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik denk dat Camp wanneer het stopt; omdat hij Leo niet wil kwetsen helemaal gaat brabbelen dat hij leo aardig vind; maar niet op die manier en dat hij zeker weet dat Leo iemand goeds vind nezo x'D


    dat gaat sowieso nooit gebeuren want voordat Leo dan zijn ware heeft gevonden, heeft George hem al vermoord (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    dat gaat sowieso nooit gebeuren want voordat Leo dan zijn ware heeft gevonden, heeft George hem al vermoord (flower)


    George heeft van iedereen die Campbell gekust heeft (want camp word altijd gekust en kust niemand behalve George) heeft George alleen Nathaniel gepoogd te vermoorden xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Professor Perkamentus.. Ik zál hem wel spreken ja; waarna ik meteen een nablijf rooster voor jullie twee maak. Halverwege de nablijfuren wegglippen tot daar aan toe; maar mijn muur en deur opblazen; daar hangen wel consequenties aan vast. Voor beide.’
    En met dat liep ze weg. Toen ze eenmaal de hoek om was, grijnsde ik zachtjes en keek op naar Leo, en Campbell die hem aankeek
    ‘…Denk je dat we in de problemen zitten?’
    ‘tenminste, ik zit in de problemen, als ik eenmaal zeg dat de muur heb laten ontploffen.’
    ‘heb je een muur laten ontploffen?’ kwam ik er tussen in en Leo knikte met zijn hoofd, maar vermeed mijn blik en keek terug naar zijn schoenen.
    ‘..wat konden we anders doen; ik- we dachten dat je dood was.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en pakte zachtjes Campbell zijn hand vast om hem dichter naar mij toe te trekken.
    ‘en Campbell; ik beloof je dat ik voor de aankomende- Merlin weet tot welke leeftijd ik zal blijven leven- tachtig jaar niet dood zal gaan.’ Zei ik en drukte zachtjes een kus op zijn wang neer.
    ‘zo makkelijk ben je niet van mij af, Campbell Saunders.’ Ik keek even weer weg en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    ‘..ik ben overigens benieuwd wat Perkamentus gaat zeggen als hij een zenuwachtige Umbridge in zijn kantoor ziet staan..’

    daar ben ik ook erg benieuwd naar :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    George heeft van iedereen die Campbell gekust heeft (want camp word altijd gekust en kust niemand behalve George) heeft George alleen Nathaniel gepoogd te vermoorden xd


    maar George was daar ook niet bij. hij zag alleen hoe Jonah hem kustte en die ene meisje van GOF en verder niemand. hij had al aan de haren getrokken en het meisje de kamer uit gegooid en jammer genoeg kreeg hij de kans niet op Jonah wat aan te doen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Pheehe ik ga zeker met me zelf Rpen want ik ben Perki en Umbridge x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya