• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    waar zal ik Camp plaatsen?
    '

    Verras me maar x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Merlin; ik heb geen woord tegen haar gesproken- en ze weet al meer van me dan mijn ouders doen; en serieus; houd je mond over Kealie- want ik wil dat nooit meer in mijn leven horen.’ Ik grijns en kijk hem aan terwijl ik zijn duim over mijn hand voel. ‘Maar ik zou haar nu wel verbaal duidelijk maken dat ik haar nog erger vind dan May zelf; en dat zegt een hoop. Speciaal voor jou..’ Ik rol met mijn ogen en leg mijn hand op zijn arm.
    'Dat zou echt heel veel voor mij betekenen. Maar als we... Samen willen zijn dan moeten we kiezen of we het geheimhouden of niet. Als mijn ouders erachter komen zullen ze waarschijnlijk nog liever Edward de erfenis geven. Ik wil nog liever mijn hele leven spenderen aan het onderbrengen van gewonde teddyberen dan hem ervandoor zien te gaan met míjn erfenis.' Ik zeg het duidelijk, want Edward is de grootste mislukkeling die er op deze aarde rondloopt.
    'Oh Merlin, waarom praat ik überhaupt nog,' zeg ik met een kleine glimlach voor ik voorover buig en hem kus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Met een zucht wierp ik een blik naar het klok toe. Over tien minuten moesten we nablijven bij Snape. Nog tien minuten. Ik ben benieuwd wat wr moeten gaan doen; vast overschrijven net als altijd. Heel saai dus. Misschien moet ik iets verzinnen om Campbell ook wat te amuseren; misschien kan ik eindelijk zijn haren groen maken; ik wilde dat altijd al doen maar nooit kreeg ik de kans. Of zijn neus groter maken; tenminste zodat we ons niet dood gaan vervelen daar. Ik ben benieuwd of wij de enige zijn daar, ook. Moeizaam stond ik van mijn bed op en wierp nog een blik naar het oakketje toe die ik in mijn hand hield. Een klein pakketje, wit met een rood, sierlijke strik die eromheen was gebonden. Ik kreeg het- denk ik- twee dagen geleden per uil binnen; toen iedereen sliep. Maar nog steeds opende ik het niet omdat ik ergens een vermoedden had wat het was en het kiefst het dicht hield voordat ik zou gaan panikeren of zo iets. Ik stopde de pakketje maar in nijn nachtkastje en stond op om mijn gewaad weer aan te trekken en beende de trap af waar ik Campbell op het bank zag zitten. Ik kwam voor hem staan en zonder wat te zeggen, greep ik naar zijn hand en trok hem overeind waardoor mijn lippen plotseling bog maar een aantal milimeters van die van hem gescheiden waren.
    'Snape.' Zei ik simpel en nam weer afstand aangezien ik wst de kriebels begon te krijgen en begeleidde Campbell mee het leerlingenkamer uit.
    'We hebben strafwerk bij professor Snape; ik moest wel vaker bij hem blijven. Het is niets ergs; wel ga je dood van verveling.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wow ik ga pas reageren als je zegt wat die brief is D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    wow ik ga pas reageren als je zegt wat die brief is D:


    Ik wist het gewoon, ik wist dat je dit zou zeggen x')

    Maar nee, sorry. Ik kan het je nu niet vertellen. Sorry (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik wist het gewoon, ik wist dat je dit zou zeggen x')

    Maar nee, sorry. Ik kan het je nu niet vertellen. Sorry (A)


    Ik.Wil.Het.Weten D'; nu voel ik me net dirk x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik.Wil.Het.Weten D'; nu voel ik me net dirk x'D


    Haha, nee sorry :'D als Campbell het niet kan/mag weten, kan jij het ook niet weten en ook niet andersom :Y)

    En dit is dus alles wat ik zeg. Ik heb misschien zelfs al te veel gezegd. Maar in plaats van het zo simpel te gaan vragen kun je het zelf ook uitvinden, het is iets groots maar makkelijk te raden (misschien); want je weet dat ik het gewoon niet ga vertellen *wiebeld met wenkbrauwen*


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, nee sorry :'D als Campbell het niet kan/mag weten, kan jij het ook niet weten en ook niet andersom :Y)

    En dit is dus alles wat ik zeg. Ik heb misschien zelfs al te veel gezegd. Maar in plaats van het zo simpel te gaan vragen kun je het zelf ook uitvinden, het is iets groots maar makkelijk te raden (misschien); want je weet dat ik het gewoon niet ga vertellen *wiebeld met wenkbrauwen*


    ahww maar Camp is niet het type om je kamer overhoop te gooien en je brief te openen om tez ien wat het is D'; waarom mag camp het in vredesnaam niet weten :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ahww maar Camp is niet het type om je kamer overhoop te gooien en je brief te openen om tez ien wat het is D'; waarom mag camp het in vredesnaam niet weten :<


    Okeoke, ik vertel het al >='(


    [
    spoiler]
    lalalala, ik ga je het echt niet vertellen hoor, deal with it :'D
    [/spoiler]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nou jij bent gemeen :< ik ga nu niet reageren want ik moet jou wel altijd alles vertellen en ik wil het weten want je hebt een pakketje van iemand die onbekend is en je durft het niet te openen. Straks heeft George een secret lover. :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Moet ik met Fred ergens op reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Nou jij bent gemeen :< ik ga nu niet reageren want ik moet jou wel altijd alles vertellen en ik wil het weten want je hebt een pakketje van iemand die onbekend is en je durft het niet te openen. Straks heeft George een secret lover. :<


    Nee, ik kan het echt niet vertellen en jij verteld me ook niet alles hoor ):

    En nee, het heeft niets mrt vreemd gaan te maken.

    Ik kan het nu niet vertellrn, echt niet. Ooit komt het wel boven wster, maar niet nu.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nee, ik kan het echt niet vertellen en jij verteld me ook niet alles hoor ):

    En nee, het heeft niets mrt vreemd gaan te maken.

    Ik kan het nu niet vertellrn, echt niet. Ooit komt het wel boven wster, maar niet nu.


    Dat zei je eerder ook al met iets en ik weet niet precies meer wat het was maar ik weet hetn og steeds niet D'; Misschien een bozze brief van molly dat hij camp moet dumpen of iets D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Moet ik met Fred ergens op reageren?


    Uhm, zullen we Red wat meer drama geven; hun leventjrs zijn te mooi op dit moment, te mooi dat get normaal is :'o en normaal mag je niet zijn in deze rpg:'3


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Uhm, zullen we Red wat meer drama geven; hun leventjrs zijn te mooi op dit moment, te mooi dat get normaal is :'o en normaal mag je niet zijn in deze rpg:'3


    Ja maar wat?
    En toen had ik een idee. Omber haat halfmensen en weeerwolven zijn halfmensen. Misschien dat zij erachter komt dat Fed en Ralf weeerwolven zijn.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself