• Hallo (:

    In februari word ik 16 en aangezien ik sinds mijn 13de mijn verjaardag nooit meer heb gevierd, zou ik dat nu wel willen. Alleen ik heb geen inspiratie en er zijn enkele eisen.

    - Niet opstap (een vriendin heeft heel strenge ouders en mag absoluut niet voor haar 16de)
    - Het liefst geen slaapfeestje want dat is echt niks voor mij
    - Ook het liefst niet iets dat thuis moet
    - Geen bowlen/schaatsen/zwemmen
    - Ik heb 3 goede vriendinnen en dat is alles dus het maar voor een kleine groep

    Dit waren denk ik wel de eisen haha. Dus als jij nog ideetjes heb, laat het zeker weten!

    Alvast bedankt! Xxx

    High tea, fotoshoot. Je kan altijd op zo'n veiling site kijken of je zoiets goedkoop kan krijgen (:

    Avondje onbeperkt tapas eten met z'n vieren? Ik ben daar echt dol op haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wokken/uit eten/high tea'en is meestal wel leuk, moet je natuurlijk geen vrienden hebben die niks lusten, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Bioscoop is ook leuk.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ungoliant schreef:
    High tea, fotoshoot. Je kan altijd op zo'n veiling site kijken of je zoiets goedkoop kan krijgen (:


    Dit


    26 - 02 - '16

    Weekes schreef:
    Wokken/uit eten/high tea'en is meestal wel leuk, moet je natuurlijk geen vrienden hebben die niks lusten, haha.


    Seasons will change, but I shall remain

    Picknicken of high tea , maak het eigen.


    Firm believer of all that is magic