• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Insouciant schreef:
    (...)
    Ja. Ik ben het zat. Overal zie ik het, zelfs in mijn lievelings offtopics, en het begint me te irriteren.


    Yeh, ik voel met je mee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Insouciant schreef:
    (...)
    Ja. Ik ben het zat. Overal zie ik het, zelfs in mijn lievelings offtopics, en het begint me te irriteren.

    Helemaal begrijpelijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb nooit echt geluk in de liefde maar als ik dan een jongen tegenkom (vriend van mij zie hem bijna nooit) die ik wel zie zitten en waar het goed mee klikt moet hij weer in Zuid-Afrika wonen... FML


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Laten we even redelijk zijn, vrouwen mogen niet geslagen worden maar vrouwen mogen mannen wel slaan? Nou sorry, maar dat is echt ongelooflijk raar. Als een vrouw haar man slaat vind ik dat hij haar net zo hard terug mag slaan. Want gelijke rechten, willen we toch altijd? Nou dan. Of mannen en vrouwen horen niet geslagen te worden, of beiden mogen elkaar slaan, maar ga vrouwen geen extra 'recht' geven. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Laten we even redelijk zijn, vrouwen mogen niet geslagen worden maar vrouwen mogen mannen wel slaan? Nou sorry, maar dat is echt ongelooflijk raar. Als een vrouw haar man slaat vind ik dat hij haar net zo hard terug mag slaan. Want gelijke rechten, willen we toch altijd? Nou dan. Of mannen en vrouwen horen niet geslagen te worden, of beiden mogen elkaar slaan, maar ga vrouwen geen extra 'recht' geven. (cat)


    Het gaat inderdaad tegen gelijke mensenrechten...


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    1) Ik ben NIET zoals haar, dus vergelijk me ook niet met haar.
    2) Ik ga NIET terug, nooit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Insouciant schreef:
    Donder op met dat 'Larry'-gezever. Het bestaat niet, klaar.


    Dit valt nog mee hoor. Ik en andere shippers kunnen nog veel erger for sure.

    Dat het niet bestaat is jouw mening, zolang ze onder een management zijn kun je er niet veel van zeggen.


    wat was dit ookalweer

    En nu moet ik echt aan de slag voor geschiedenis, nog een 3 kwartier, dan mag ik WidM kijken.
    Het wordt dit weekend echt stressen om alles af te krijgen en ondertussen ook nog 2 toetsen te leren, o.a. een SE. Wie the hell heeft bedacht op de inleverdatum van een PO en de datum van een SE voor hetzelfde vak in dezelfde week te laten vallen O_O


    Stenenlikker

    Complottheorieën kunnen echt interessant zijn. Sommige zijn wel heel grappig.


    Your make-up is terrible

    Nu krijg ik zo onderhand toch wel honger -_-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word dit zo zat onderhand. Het is niet dat ik specifiek wat tegen die mensen heb, maar sommige dingen kunnen gewoon niet weet je.


    26 - 02 - '16

    O gawd. Van dit hardloopgedoe bij De Rekenkamer heb ik dr al direct geen zin in. Het klinkt ook best duur, hoe verder het programma vordert. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    O gawd. Van dit hardloopgedoe bij De Rekenkamer heb ik dr al direct geen zin in. Het klinkt ook best duur, hoe verder het programma vordert. :'D


    Ik kijk ook, maar mijn kloffie kostte toch niet zoveel, haha. Al ben ik vandaag niet geweest omdat mijn kleding daar niet geschikt voor was. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik kijk ook, maar mijn kloffie kostte toch niet zoveel, haha. Al ben ik vandaag niet geweest omdat mijn kleding daar niet geschikt voor was. D:


    Hahaha het klinkt me ook gewoon te duur. Ik dacht dat je gewoon goeie gympen nodig had en verder gewoon goeie gymbroek en een shirtje van bijvoorbeeld de Zeeman. Dat valt allemaal wel goedkoop te halen namelijk.

    Maar om nou bij een club te gaan ervoor en speciale sokken en ook echt speciale schoenen die bij je voeten passen en speciale soort kleding... wtf.. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De volgende keer zeg ik niets en help niemand meer, ik krijg er toch alleen maar de schuld van.