• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Square schreef:
    Oké, maar terwijl de hele wereld zijn ogen op Parijs richt, heeft Boko Haram in Nigeria blijkbaar een hele stad afgeslacht, met honderden tot tweeduizend doden, en daar hoor je niets over. Iets is hier heel erg scheef in hoe nieuws wordt bericht.


    Wat? Dat is echt vreselijk!
    En idd, dat het nieuws dat dan niet belicht...


    Queer zijn is gewoon alles

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    That's what I've been asking myself several times. En dan ook meestal zulke kleine rotstukjes met fouten erin.


    Exactly.. :/


    26 - 02 - '16

    God, ga terug aan je verhaal Sam, dat idee schrijf je nu maar op en vervolgens maak je dat verdomme hoofdstuk af.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het gaat ook nooit zoals het moet gaan -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat? Dat is echt vreselijk!
    En idd, dat het nieuws dat dan niet belicht...


    Het is wel op het nieuws geweest hier, hoor. Er was ook een artikel over op NU.nl op de hoofdpagina. Er zijn zoveel van die dingen die gebeuren en niet echt spotlight-nieuws worden, maar zodra iets anders wél spotlight wordt, is het ineens belachelijk dat het andere niet meer aandacht krijgt.

    ]]


    Your make-up is terrible

    Dance!
    Boogie wonderland!


    Wat een fijn nummer. Dat vrolijkt me weer een beetje op.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is wel op het nieuws geweest hier, hoor. Er was ook een artikel over op NU.nl op de hoofdpagina. Er zijn zoveel van die dingen die gebeuren en niet echt spotlight-nieuws worden, maar zodra iets anders wél spotlight wordt, is het ineens belachelijk dat het andere niet meer aandacht krijgt.

    ]]


    Ohh, dat kan, alleszinds toen ik de laatste keer keek niet. Maar nu zal het meer doordringen.

    Gelukkig(verkeerde woordkeuze misschien.) Want het zou jammer zijn moest dat in de hoek geschoven worden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ugh, I can't stand this.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hmm, zo'n kruik is eigenlijk best wel heel erg lekker.
    Nu hopen dat mn handen wat minder stram worden, al lost warmte de pijnlijkheid in de spieren van mn rechterhand waarschijnlijk niet op. Ik weet alweer waarom ik niet van (hand)balsporten hou....


    Stenenlikker

    Kan ik nou eens een keer verder aan die AMV werken zonder te huilen?! Dit is irritant!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Heb ik eindelijk poffertjes gevonden zonder boekweit, ben ik er alsnog allergisch voor ;-;


    i put the fun in funeral

    Ik snap niet echt wat ze hier nou mee bedoelen... Nahja, dan maar hopen dat ik het goed opvat, en als ik het fout opvat, ik er niet op wordt afgerekend.
    Ugh, ik ben echt zo bang dat ik ondanks al mn werk, toch een onvoldoende ga krijgen voor dat verslag...


    Stenenlikker

    I feel like I am going to pass out. :c


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    I'm in love with these clothes. Halp *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hahaha oh wat leuk om kennissen op tv te zien, bij bed and breakfast op 1 ;D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.