• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    645 euro. Dafuqq o.O''


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hahaha het klinkt me ook gewoon te duur. Ik dacht dat je gewoon goeie gympen nodig had en verder gewoon goeie gymbroek en een shirtje van bijvoorbeeld de Zeeman. Dat valt allemaal wel goedkoop te halen namelijk.

    Maar om nou bij een club te gaan ervoor en speciale sokken en ook echt speciale schoenen die bij je voeten passen en speciale soort kleding... wtf.. :')


    Download een app in plaats van een club, koop sportsokken bij de zeeman. :Y) Ik heb mijn loopbroeken ook niet duur gekocht, een capri van 15 euro, een lange broek van 12 euro van de Primark en mijn sporth's kosten vaak minder dan 10 euro. Ik heb ook gewoon een simpel shirtje aan en een sportjasje die ik goedkoop bij de Big Bazaar gekocht heb. Nu heb ik een speciale sporthoofdband gekocht en handschoenen, maar die kan je ook goedkoper ergens vandaan halen. Ik zou echter wel graag een waterdicht jasje willen hebben, maar dat is alles.


    Your make-up is terrible

    Holy fucking shit. Als hij zich niet verslaapt, dan vergeet hij het wel. Nou mist hij al 15 punten, terwijl hij maximaal 21 mag missen. Zo haal je ook geen punten binnen. Het zou me niets verbazen als hij z'n BSA opnieuw niet haalt.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    (...)

    Download een app in plaats van een club, koop sportsokken bij de zeeman. :Y) Ik heb mijn loopbroeken ook niet duur gekocht, een capri van 15 euro, een lange broek van 12 euro van de Primark en mijn sporth's kosten vaak minder dan 10 euro. Ik heb ook gewoon een simpel shirtje aan en een sportjasje die ik goedkoop bij de Big Bazaar gekocht heb. Nu heb ik een speciale sporthoofdband gekocht en handschoenen, maar die kan je ook goedkoper ergens vandaan halen. Ik zou echter wel graag een waterdicht jasje willen hebben, maar dat is alles.


    I know right, het kan gewoon goedkoop!

    Maar zo te zien is hardlopen dus wel big business. Pff o.O

    Mjah zo duur als dat ze zeggen dat het is, zou ik er zelf niet voor over hebben. Gelukkig kan het -zoals je zelf al aangeeft- gewoon goedkoop. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    I know right, het kan gewoon goedkoop!

    Maar zo te zien is hardlopen dus wel big business. Pff o.O

    Mjah zo duur als dat ze zeggen dat het is, zou ik er zelf niet voor over hebben. Gelukkig kan het -zoals je zelf al aangeeft- gewoon goedkoop. :')


    Het is ook echt enorm veel geld, niet normaal... Ik snap niet waarom mensen serieus meer dan 150 euro uitgeven en dan een broek en een jasje hebben.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is ook echt enorm veel geld, niet normaal... Ik snap niet waarom mensen serieus meer dan 150 euro uitgeven en dan een broek en een jasje hebben.


    I know! En die schoenen, 174 euro! D:
    Bij de bristol verkopen ze ook goed genoege schoenen voor minder!
    Sowieso, als ook iedereen de accesoires erbij draagt die die winkelier die Klaas aansmeerde. Pfoe, verdient goed!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    I know! En die schoenen, 174 euro! D:
    Bij de bristol verkopen ze ook goed genoege schoenen voor minder!
    Sowieso, als ook iedereen de accesoires erbij draagt die die winkelier die Klaas aansmeerde. Pfoe, verdient goed!


    Goede schoenen zijn wel belangrijk, je kan niet gewoon goedkope gympies waarop je vroeger gymde aantrekken. Maar ik heb een paar gekocht bij de Lidl voor 20 euro die ook prima waren. Nu heb ik dan wel dure, maar die waren ook 'maar' 88 euro omdat ze een ouder model waren, haha.

    Ja, echt al die dingen. x'D Ik ga niet met lampjes rennen hoor, ik ren gewoon als het licht is, scheelt weer een hoop geld.


    Your make-up is terrible

    Ik heb 1334 nummers op m'n Spotify en zelfs op de Shuffle modus, krijg ik het voor elkaar om twee achter dezelfde artiest te krijgen. En het is ook nog eens mijn meest favoriete artiest.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gibbs schreef:
    (...)

    I know! En die schoenen, 174 euro! D:
    Bij de bristol verkopen ze ook goed genoege schoenen voor minder!
    Sowieso, als ook iedereen de accesoires erbij draagt die die winkelier die Klaas aansmeerde. Pfoe, verdient goed!

    Sommige mensen smijten ook met geld, alsof ze echt geld teveel hebben. “Ja, laat ik maar een shirt voor 160 euro kopen. Ik heb geld te veel.” En daar gaat het geld.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Nikki
    Ja oke, goeie schoenen zijn nodig. Maar je geeft zelf al aan dat het wel goedkoper kan dan die 174 euro, haha.
    Ik vind dat men de sport veel te duur maakt, hahaha. X)
    Zoals @Tsuchiya en jij ook al wel zeggen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is ook echt enorm veel geld, niet normaal... Ik snap niet waarom mensen serieus meer dan 150 euro uitgeven en dan een broek en een jasje hebben.


    Dat snap ik ook niet. Ik had voor dertig euro en keer een broek met bijpassende trui. :3
    Mooie kleding hoeft niet duur te zijn.


    26 - 02 - '16

    Ik kan echt niet wachten tot 21 januari +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je noemt mij dom, omdat jij hypocriet bent. Dat is grappig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik moet slapen maar ik stel het uit want ik wil niet dat het morgen wordt (cat)

    Holder schreef:
    Ik moet slapen maar ik stel het uit want ik wil niet dat het morgen wordt (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •