• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    ----


    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 19:49 ]

    Schiet nou ooooop. Ik ben al vet zenuwachtig. D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Why are you so gorgeous? *.*


    Caution first, always.

    En op het moment dat ik eindelijk normaal kan eten, word ik ziek -,-


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yesss. Ace!Pythagoras ftw. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ooh, looking good in a tuxedo, Mr. Williams.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gibbs schreef:
    Schiet nou ooooop. Ik ben al vet zenuwachtig. D:


    Hoe ging het?


    i put the fun in funeral

    Wat een zielig ventje, hahaha


    26 - 02 - '16

    Hoe kan het dat goede stories nauwelijks dertig abo's hebben en van die cliché gevallen wel 530? :W


    26 - 02 - '16

    Ik ga zo echt huilen.


    'Darling, just hold on'

    Oké, maar terwijl de hele wereld zijn ogen op Parijs richt, heeft Boko Haram in Nigeria blijkbaar een hele stad afgeslacht, met honderden tot tweeduizend doden, en daar hoor je niets over. Iets is hier heel erg scheef in hoe nieuws wordt bericht.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oké, maar terwijl de hele wereld zijn ogen op Parijs richt, heeft Boko Haram in Nigeria blijkbaar een hele stad afgeslacht, met honderden tot tweeduizend doden, en daar hoor je niets over. Iets is hier heel erg scheef in hoe nieuws wordt bericht.

    plus, Rutte heb toegegeven dat ze wisten dat er in Nigeria oorlogs gebied was en dat het daar gevaarlijk was, maar de luchtvaartmaatschappijen hebben ze maar even niet ingelicht.
    Ondertussen was onze veiligheid zo belangerijk, toch?


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Tigresse schreef:
    Alsof ik later met miljarden ga rekenen. Zo rijk zal ik ook weer niet worden. :')


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Het zou fijn zijn als je naar me luisterde.

    Serieus, ik werk ergens uren aan en deel het vervolgens met jou, om vervolgens mijn naam veranderd te laten worden in de jouwe en zelf niets meer te hebben. Stomme trut.


    wat was dit ookalweer

    Insouciant schreef:
    Hoe kan het dat goede stories nauwelijks dertig abo's hebben en van die cliché gevallen wel 530? :W

    That's what I've been asking myself several times. En dan ook meestal zulke kleine rotstukjes met fouten erin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.