• Ik mocht een nieuw topic openen van Orton

    All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...





    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Antoine wist niet goed wat zeggen. Hij had zin om tegen de jongen te zeggen dat hij iets moest proberen te maken van zijn leven en terug zin moest krijgen in het leven dan zou alles wel goed komen maar hij wist hoe belachelijk dat zou klinken uit de mond van iemand die alles al had.
    Bovendien was Antoine bang dat zijn raad zou eindigen op een preek.
    Hij zette zich naast de jongeman neer en zette zijn handen in zijn haren terwijl hij zijn hoofd naar beneden boog.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Amaris schreef:
    Begrijpend knikte Chasey dan. Voor Belle was die hele Jack zaak teveel, wie wou ook nou een opgeblazen haan hebben als man? Dan zou zelfs nog Chris beter zijn, waarschijnlijk wist Belle ook niet van zijn criminele dingen. Van Chasey zelf wist ze dat ze een aantal keren gestolen had, maar vond het natuurlijk niet goed - alleen Chris was nergens mee te vergelijken. "Dus je hangt de hele avond met hém?" Het laatste woord kwam er kil uit, waardoor Chasey haar mond snel weer sloot.


    Chasey's kille toon zorgde ervoor dat Isabelle haar vriendin wat onderzoekend aankeek. "Wat is er mis met hem?" Was wat ze verbaasd vroeg terwijl ze even naar de twee jongens verder op keek. Deze waren gewoon aan het smiespelen en Chris had inmiddels een sigaret opgestoken, waardoor ze even haar hoofd schudde.
    "In ieder geval, het doet er niet toe, waar waren jullie naar op weg?" vroeg ze.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:06 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Dus?" Vroeg Thomas, "één nachtje doet niemand kwaad. Altijd die zaken van jou, ze zitten toch alleen maar in de weg," zei Thomas halfgrijnzend en blies de rook subtiel uit.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Voor degene die nog willen inspringen maar niet goed weten met wie, ik ben volledig bereidt om een extra rol op me te nemen (het liefst een man)! Ik vind het namelijk ontzettend jammer als mensen stoppen omdat het verhaal al te ver is (wat in dit geval niet eens zo is).

    Daarnaast, voor degene met vrouwelijke rollen, ik geloof dat Antoine en Evrest goed te ontmoeten zijn!)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 22:11 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Niets, niets." Antwoordde Chasey maar, beter eist Belle niets ervan.
    Ze voelde zich alweer aardig normaal worden, gezien ze zich niet meer zo wankelend voelde. "Hij wou me per se naar huis brengen," antwoordde ze uiteindelijk. "Sinds wanneer ga je eigenlijk zo laat de straat op?" Chasey keek haar met een grijns aan en knikte toen naar Chris.

    ______

    "Jij moet eens werk gaan hebben als ik en je weet wat er met mijn is, Thomas " antwoordde Chris lachend. Alweer blies Chris de rook uit. "Wat ga je met haar doen?" Knikte Christopher in de richting van Chae en Belle.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Evrest keek verschrikt naar de man naast hem. Hij wist op dit moment weinig te zeggen.
    Evrest had al bedankt gezegt voor het broodje.
    'Hoe is het om een huis te hebben? Of om familie te hebben?' Vroeg Evrest. Het was moeilijk om dit te vragen. Hij had geen huis en zijn ouders hoefde hem niet meer.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sempre schreef:
    (Voor degene die nog willen inspringen maar niet goed weten met wie, ik ben volledig bereidt om een extra rol op me te nemen (het liefst een man)! Ik vind het namelijk ontzettend jammer als mensen stoppen omdat het verhaal al te ver is (wat in dit geval niet eens zo is).

    Daarnaast, voor degene met vrouwelijke rollen, ik geloof dat Antoine en Evrest goed te ontmoeten zijn!)


    (Des noods maak ik er zelf nog een man bij. Ik zat er al over na te denken. )


    Vampire + Servant = Servamp

    'Eerlijk gezegd is het echt klote', antwoordde Antoine. Het klonk misschien gemeen, egoïstisch,... maar dat was wel wat hij er op dit moment van vond.
    Antoine ging terug even binnen in het café, dronk er snel twee whisky's op en ging terug naast de zwerver zitten.

    (Jep daar heb je gelijk in, Antoine is makkelijk te bereiken)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Thomas rolde met zijn ogen, alsjeblieft niet. "Hier laten, wat geld geven voor een taxi en als jij akkoord gaat gaan we nog even een biertje drinken." Thomas gaf hem een vriendschappelijk duwtje, Chris had echt wat ontspanning nodig.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [MT. Cadie en Tyler staan beide open voor ontmoetingen. Misschien reageer ik wat langzaam omdat ik op mobiel zit.]


    El Diablo.

    Evrest wist niet dat het zo erg kon zijn.
    'Het is beter dan buiten slapen doordat je het huis uit gegooid bent, vanwege geld gebrek en zorg,' zei Evrest tegen de man. 'Mag ik misschien weten hoe je heet.'


    Vampire + Servant = Servamp

    "Een bier?" Grijnzend trok Chris zijn wenkbrauwen omhoog. "Als we dan al beginnen, doen we dat met een goede whisky." Christopher gaf hem een klap op de schouder, maar bedacht zich toen weer. "Ik heb Belle bij me en het lijkt me niet het slimste plan haar mee te nemen, met ons twee." Nadenkend blies Chris de rook uit. Belle zou zich ongemakkelijk voelen, maar stel er komt een vriendin mee? "Misschien kan een vriendin ergens van haar mee? Ik laat haar namelijk hier niet alleen, dom ben ik niet." Vraagde Chris maar.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    "Sinds.. ik weet het niet." Mompelde Belle als reactie. Chasey had een goed punt, normaal gesproken ging ze inderdaad niet zo laat nog op pad. Haar ouders hadden het onder andere omstandigheden waarschijnlijk ook niet toegestaan, maar aangezien ze Chris een degelijke jongen leken te vinden was het opeens een minder groot punt geworden. "Aardig van hem.' Zei Isabelle toen Chasey vertelde dat de jongen haar per se thuis had willen brengen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Antoine had eigenlijk niet echt zin om te luisteren naar het geklaag van de jongen. Natuurlijk begreep hij dat de jongen het moeilijk had, maar hij zelf op dit moment ook. Hij had zelfmedelijden hoe zielig het misschien ook mocht klinken.
    'Antoine'
    'Ik heet Antoine'
    Hij wachtte even en kwam tot het besluit dat hij eigenlijk verondersteld werd om hetzelfde ook aan de jongen te vragen.
    'En jij?'


    Ik wil vrij zijn zoals de wind