• Ik mocht een nieuw topic openen van Orton

    All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...





    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Thomas grijnsde maar zijn gezicht vertrok al snel, hij keek even achterom naar het meisje wat met Chasey stond te praten. Eerlijk gezegd had Chasey al meer dan genoeg op. ''Prima,'' antwoordde hij uiteindelijk en sloeg hij zijn ogen ten hemel. ''Misschien kan dingetje wel mee. . . Chasey.'' Hij knikte naar het meisje wat tegen de muur aan zat geleund.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Tyler's grijns werd iets breder toen hij haar woorden hoorde en knikte weer. 'Goed..' zei hij en hij keek even naar haar. Nu zou het nooit makkelijk kunnen worden. 'Kom mee.. Ik leer je wel even de basis. Stap een.. Zie er goed en verzorgd uit. Niet beledigend bedoeld, maar als je er zo uit ziet worden er meteen vragen gesteld in een dure winkel ofzo.' zei hij.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 21:34 ]


    El Diablo.

    Belustigd keek Chris naar Thomas. "Hun en wij, watis er mis mee? Je kent haar geen eens," antwoordde Chris en hij kende haar wel, gevaarlijk en alles behalve dom. "Bovendien heb je mij," grapte hij.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Joy bekeek haar kledij. Ze vroeg zich af waarom ze er chique uit moest zien, maar ze besloot niet meteen vanaf het begin moeilijk te doen.
    'Ok', zei ze kort.
    'Maar hoe dan?', vroeg ze zich hardop af.
    Want ze had niet genoeg geld om chique kledij te gaan kopen. En zelfs als ze dat had, hoe zou ze dan ooit in zo een winkel binnengedragen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tyler begon langzaam te lopen richting het centrum. Op dit soort dagen waren de winkels lang open, gelukkig.
    Na haar vraag keek hij haar weer aan. 'Laat het maar aan mij over. Je hoeft niet gelijk naar Chanel of Louis V. te gaan. Dat is waar je wil eindigen, dat is waar je gáát eindigen. Nu? Nu is de H&M wel genoeg. Zolang je er maar als een normale... 18-jarige uitziet?' vervolgt hij. 'En over gedrag gesproken.. Zolang je rustig en beleefd blijft is er niks aan de hand.' zei hij tot slot.


    El Diablo.

    Even voelde Joy zich best beledigd. Zolang je er maar als een normale 18-jarige uitziet. Zag ze er dan niet normaal uit misschien.
    Joy zag de letters van H & M al verschijnen en ze begon best zenuwachtig te worden. Het was niet dat ze iets moest gaan stelen maar toch. Ze slikte even en stapte mee verder door.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Al snel verschenen de rode letters van de H&M en hij liep door. Al snel waren ze binnen en een paar mensen keek hun richting op. Hij glimlachte even naar de fronsende mensen die maar weg keken en hij liep door. Hij draaide zich om naar Joy. 'Oké, kies maar wat.. Zolang het maar praktisch is.' zei hij.


    El Diablo.

    Joy keek rond maar ze had al snel gekozen. Ze zag een comfortabele maar nog redelijk stijlvolle broek -tenminste ze had al vele mensen met zo een broek gezien dus ging er van uit dat het stijlvol was-.
    Daarna zag ze ook nog eens een mooie trui. En de trui was warm. Daar was ze zo enorm blij mee.
    'Dit wordt het denk ik', zei ze en ze keek naar Tyler om te zien of hij het goed vond.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    ''Ik ken haar wel – beter dan jou in ieder geval. Ze is naïef en beïnvloedbaar, door wie denk je dat ze zo dronken is? Ze kent haar eigen grenzen niet Chris.'' Thomas zijn blik ging over de jongen heen, waarom deed hij nou alsof ik het fout had ingeschat?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hij keek naar de kleding en knikte goedkeurend. 'Goede smaak, zie ik..' zeg ik met een kleine grijns.
    'Als ik jou was.. Zou ik nog een paar schoenen pakken, en een jas..' zeg ik vervolgens. Dat was alleen maar handig, niet?


    El Diablo.

    "Thomas, Thomas, Thomas. Jij weet ook iedereen neer te halen he?" Zei hij lachend tegen hem. "Natuurlijk ken ik haar niet, van waar zou ik?.." Antwoordde Chris wat koeltjes. Thomas wist wel dat Chris af en toe drugs handelde en ook zelf nam, maar meer van hem in de criminelen wereld wist hij niet. Hij was nog één van de beste 'maten'. "Gaan we naar een whisky bar met een sigaret?" Vroeg hij dan maar.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Joy knikte en haar hart maakte een sprongetje toen hij zei dat een jas praktisch was.
    Ze zocht een lekker warme mantel uit en bij het zien van de groene mantel met bond rond de capuchon, nam ze hem meteen uit het rek.
    Schoenen had ze ook vrij snel gevonden.
    'Bedankt', zei ze tegen Tyler. Ze vond hem geweldig.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 22:23 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hij glimlachte bijna gelijk naar haar. 'No problemo.' zei hij en hij liep door naar de kassa.
    Hij betaalde de kleren met het geld dat in zijn zak zat en hij gaf haar al snel de witte tas. 'Nog wat nodig?' vroeg hij haar vervolgens.
    Tyler wist dat het belangrijk was een bepaalde band op te bouwen met beginners. Hij had ooit de fout gemaakt om dat niet te doen, dat kwam hij te weten ook. En tot nu toe mocht hij Joy wel, dus heel erg vond hij het niet.


    El Diablo.

    Thomas lachte mee en knikte vervolgens op zijn aanbod, "klinkt goed." Hij keek over zijn schouder richting de twee meisjes en liet zijn blik op de onbekende vallen — wat deed Chris met haar?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 23:11 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wat onrustig liet Evrest zich tegenover op een stoel vallen en keek om zich heen. De mensen mompelde wat en keken af en toe om.
    Antoine bestelde twee warme chocolademelk. Evrest had nog nooit van dat drankje gehoord.
    'Dankje voor het drinken,' sprak hij. De warmte liet Evrest handen gloeien en hij voelde dat hij weer kleur op zijn wangen kreeg.


    Vampire + Servant = Servamp