• Ik mocht een nieuw topic openen van Orton

    All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...





    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Joy schudde haar hoofd. Volgens haar had ze nu wel alles dat ze nodig had, al wist ze niet helemaal wat ze zou moeten doen. Maar ze was al enorm blij dat ze deze mooie warme kleren van Tyler had gekregen.
    'Volgens mij heb ik alles', zei ze een beetje mompelend.
    Maar daarna zei ze iets luider. 'Ik ben er klaar voor'.

    --

    Antoine zag dat Evrest zich niet helemaal op zijn gemak voelde maar Antoine was er eigenlijk al van verbaast dat de eigenaar hem nog niet had geprobeerd naar buiten te sturen. Waarschijnlijk was dat omdat Antoine hier regelmatig kwam en de eigenaar maar al te goed wist wie zijn ouders waren.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 7:52 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik loop door de straten van New York, op weg naar ons huis. De stad is prachtig verlicht met kerstverlichting. Ik ben hier nu al zes weken sinds ik ben weggelopen uit Engeland. Het is hier veel kouder en alles is ook veel duurder, maar het is de mooiste stad die ik ooit heb gezien. Ik duw de deur open van de flat. Ik loop via de trap naar verdieping 14. De trappen blijven wennen. Ook na een paar weken. Als ik eenmaal bij verdieping 14 ben leun ik uitgeput tegen een muur. In de gang stinkt het naar drugs en sigaretten. De muren zijn beklad met graffiti. Ik steek mijn sleutel in het slot van de deur. Snel doe ik de deur dicht. Ik loop naar de grote spiegel bij het raam. Ik schuif de spiegel naar rechts, zodat ik toegang krijg tot de gang achter de spiegel. Ik schuif snel de spiegel weer op zijn plaats.
    Gelukkig is de lamp aan in de gang. Ik steek mijn sleutel nog een keer in een deur. Als ik de deur opendoe, word ik overwelmt door de geur van wiet.
    De eigenaar van het appartement, ben zijn naam vergeten, gebruikt het niet meer. Daarom verhuurd hij het aan jongeren die op straat leven. Het is nogal illegaal dus daarom heeft hij een geheime gang laten maken naar een van de kamer achter zijn appartement. We leven met zijn negentiene.
    De meesten zijn weggelopen van huis, pleeggezinnen of worden gezocht door de politie. We leggen een deel van ons geld samen zodat er net genoeg is voor eten. Misschien had ik nooit weg moeten lopen. Maar wat ze mijn vriend hebben aangedaan, zal ik ze nooit vergeven.


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Uiteindelijk besloot Isabelle om maar naar de twee jongens toe te lopen aangezien ze het gefluister een beetje zat was. "Hoi, ik ben Isabelle," zei ze terwijl ze haar hand uitstak naar de jongen die bij Chris stond. "Toevallig dat je Chris en Chasey kent," voegde ze er met een glimlach aan toe waarna ze even naar Chris keek. "Chasey leek jou ook te kennen Chris." Isabelle keek hem vervolgens vragend aan, hopend dat hij het zou uitleggen waar ze elkaar van kenden.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Toen Isabelle wegliep, volgde Chasey haar op een afstand. De alcohol had zijn werk al gedaan, waardoor ze al weer rechter kom staan en alles meekreeg. Met grote ogen keek ze naar Belle. Hoofdschuddend stak ze een sigaret op, dat was even nodig.
    ______________

    Chris keek grijnzend op toen Belle er bij stond met daarachter een rokende Chae. "Oh nou, we kennen elkaar van zaken. Je moet weten dat ze haar werk erg goed doet," Chris keek haar met een grijns aan waardoor Chasey eerst wat gepikeerd terug kreeg, maar dan een grappig bedoelde knipoog gaf - wetende niet alles moeilijker te maken.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Tyler knikte naar haar en de glimlach bleef op zijn lippen staan. 'All right..' mompelde hij vervolgens en hij keek om zich heen.
    'Oké.. Kom mee. Je kan douchen bij mij thuis en je omkleden.. Daarna zien we wel verder.' zeg ik en ik knik even.


    El Diablo.

    Evrest zag hoe de glazen met dampende chocolademelk op tafel werd gezet. Hij wilde een glas pakken, maar bedacht zich en bleef rustig wachten. Zijn dorst was groot en pakte toch het glas.
    Zijn vingers tintelde door de warmte en hij nam een kleine slok. Zijn tong brande door de hete vloeistof en zette het terug op tafel, maar het wilde niet zoals gehoopt. Het glas om en de chocolademelk viel over de tafel op de broek van Evrest.
    Geschrokken wist Evrest niet wat hij moest doen. Hij had spijt dat hij zo onvoorzichtig was geweest en dat ook nog voor iets wat hij gekregen had.
    Evrest stond op en liep zonder wat te zeggen tegen Antoine, naar de jongens toiletten en veegde zijn broek schoon met water en de doekjes.


    Vampire + Servant = Servamp

    Isabelle keek bij Chris zijn opmerking even naar Chasey en glimlachte toen wat ongemakkelijk. "Nou, toevallig," zei ze en ze vroeg zich af waarom ze nooit had geweten dat Chasey bij een advocatenbureau werkte. Was ze dan zo'n slechte vriendin?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Joy was zich nu aan het omkleden in haar nieuwe kledij. Ze had het heerlijk gevonden om onder de warme stralen water te staan en deed daarom ook niet haar best om zo snel mogelijk uit de douche te komen.
    Ze zag er zo anders uit. Anders was inderdaad wel het juiste woord. Ze herkende zichzelf nog maar amper. Natuurlijk zagen haar gezicht en haar haren er wel ongeveer hetzelfde uit maar nu was alles ineens zo opgekuist.
    Volledig aangekleed, stapte ze terug de woonkamer binnen waar Tyler was.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Hij keek naar het meisje wat zichzelf voorstelde als Isabelle, ''ik ben Thomas,'' zei hij en nam haar hand aan. ''Heel toevallig,'' zei hij zwak glimlachend en keek Chris fronsend aan toen hij vertelde dat hij Chasey kende. ''Dat wist ik niet. . .'' Thomas keek naar Chris en verwachtte een uitleg.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Chris grijnsde, duidelijk zijn die twee in de war gebracht. Chasey had ook een halve lach rondom haar lippen, maar keek algauw weer koel toen Chris haar bestudeerde. "Oh, nou - we hebben elkaar allang niet meer gezien," hij ga Thomas blikcontact - wetende het later uit te leggen. "Gaan we?"


    "Satan's friendship reaches to the prison door."