• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik denk niet dat professor Omber anders is dan professor Snape; en ik heb die uren ook met Leo overleefd; dan moet het zeker met jou lukken. Maar wat heb je allemaal moeten doen bij professor Snape dan?’
    Met een glimlach keek ik weer om en keek hem even stilletjes aan. Oh merlin, al als ik naar zijn onschuldige gezicht staar, in zijn ogen kijk, krijg ik meer de neiging om de pakketje gewoon terug te sturen. Boeit me niet wat ze mij terug heeft geschreven, hoewel ik benieuwd ben waarom ze me de brief in een pakketje heeft verzonden. Maar sowieso krijg ik ooit te horen wat ze me überhaupt heeft geschreven.
    'Strafwerk schrijven. De hele tijd dezelfde.' Zei ik toen ik merkte dst ik te lang naar hem staarde en trok hem mee de kerkers in.
    'Maar maak je maar geen zorgen, ik ga proberen om van dit een leuk uurtje te maken- hoe lang we ook blijven..' murmelde ik mrt een klein lachje.
    We kwamen bij Snapr zijn kantoor aan waar ik even Campbell zijn hand losliet om zonder pardon de lokaal in te stromen.
    'Hallo Professor Snake, (oké, autocorrectir maar ik laat het lekker zo :''D) gaan we weer schrijven? Laat me raden; "ik mag niet na middernacht nog door de gangen gaan zwerven"?' Vroeg ik mrt een glinlach en greep weer naar Campbell zijn hand om richtig Snape te gaam lopen die mij maar kil aankeek.
    'Mag ik?' Begon hij. Ik bleef maar stil staam en k ikte metmijn hoofd waarna hij opstond.
    'Professor Hagrid komt jullie zo ophalen; hij heeft een.. opdrachtje voor jullie. Ga nu maaar zitten.'
    Even bleef ik nog stil staan voordat ik maar plaats nam en Canpbell ook maar even een blik wierp.


    Wie speelt hagrid :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jij! want ik haat Hagrid :< en nu ben ik bang. Er is een 'zij' involved. Je weet dat als George met een meisje wat doet dat ook onder vreemd gaan valt; ondanks dat Camp een jongen is hé :ó


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Jij! want ik haat Hagrid :< en nu ben ik bang. Er is een 'zij' involved. Je weet dat als George met een meisje wat doet dat ook onder vreemd gaan valt; ondanks dat Camp een jongen is hé :ó


    OMFG die gedachtes daarvan al zijn verafschuwend xD george zou nooit- maar dan nooit iets met haar willen nemen ='D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    OMFG die gedachtes daarvan al zijn verafschuwend xD george zou nooit- maar dan nooit iets met haar willen nemen ='D


    Wie is HAAR?! :Ó


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Wie is HAAR?! :Ó


    Shhtt, schrijven jij x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Strafwerk schrijven. De hele tijd dezelfde.’ Alleen al de glimlach op zijn gezicht terwijl zijn ogen zoals altijd weer die van mij speels doorboorde- liet de nekharen al bij mij overeind staan.
    ‘Maak je maar geen zorgen, ik ga proberen om van dit een leuk uurtje te maken- hoe lang we ook blijven. Hallo Professor Snape, gaan we weer schrijven? Laat me raden; ‘’ik mag niet na middernacht nog door de gangen gaan zwerven’’ ?’ ik moest zeggen dat je op een soort van manier wel enig bewondering kan hebben om de wijze dat George met nablijven omgaat; gezien ik nog steeds als een fragiel grasspiertje in de klaslokaal stil bleef staan naast George door de nare herinneringen aan Klammfels en kerkers.
    ‘Mag ik? Professor Hagrid komt jullie zo ophalen; hij heeft een.. opdrachtje voor jullie. Ga nu maar zitten.’ Snel nam ik plaats naast George die al plaatsgenomen had en mij aanstaarde.
    ‘Wie.. wie is professor Hagrid?’ vroeg ik zachtjes aan George terwijl ik zijn hand stevig vastpakte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dus.. joue idee was om ze het verboden bos in te sturen om voor te zorgen dat de weerwolven niets en niemand meer aan kunnen vallrn..? :'')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Dus.. joue idee was om ze het verboden bos in te sturen om voor te zorgen dat de weerwolven niets en niemand meer aan kunnen vallrn..? :'')


    Naja :'D of de boomtrullen voeren


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Naja :'D of de boomtrullen voeren


    Ohmerlin x')

    Of wst als ze daar gewoon een nachtje moeten overnachten :'p

    Argh, ik heb echt geen idee, waaeom moeten ze naar het verboden bos ?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ohmerlin x')

    Of wst als ze daar gewoon een nachtje moeten overnachten :'p

    Argh, ik heb echt geen idee, waaeom moeten ze naar het verboden bos ?


    :'D doe anders dat ze terzielersm oeten voeren lekker lullig voor George die ze niet ziet ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell ka naast mij zitten en pakte mijn hand stevig vast waar ik zachtjes met mijn duim en over heen streelde en terug naar mijn tafel keek.
    ‘Wie.. wie is professor Hagrid?’
    'Een reus.' Zei ik met een glimlachke en keek hem weer aan.
    'En professor van fabeldieren. Hij heeft een huisje aan de rand van de verboden bos; dat huisje heb je wel eens gezien denk ik.'
    'Stilte.'
    Ik keek gauw weer om naar professor Snape die ons kil aanstaarde. De volgende vijf minuten lang blrrf hetdoodstil Iin het lokaal, toen er plotseling zware voetstappen hoorbaar werden en aan de deur gebeukt werd wat aangaf dat Hagrid er was.
    'Binnen.' Riep Snape en de deur zwaaide open. Professor Hagrid die helemaal in de schaduw bedekt was, leunde wat voorover omdat zijn hoofd niet zichtbaar was en gaf ons een brees glimlach.
    'Hagrid, neem jij ze nu van mij over?'
    'Natuurlijk, Professor.' En met dat seinde hij enthousiast dat we mee moesten komen. Even keek ik Campbrll aan voordat ik ook op kwam staan.
    'En vijf punten aftrek van Gryffindor door het spreken voorsat ik iets zei.'
    'En u had daar vijf minuten voor nodig om te beslissen hoeveel puntaftrek u mij hiervoor zou gaan geven?'
    'Tien.'
    Ik zuchtte zachtjes voordat ik weer naar Campbell zijn hand greep en hem richting Hagrid toe trok. En voordat we de lokaal verlieten, stak ik nog mijn stok naar Snaoe uit en deed diegene wat ik al altijd wilde gaan doen; ik maakte zijn haren groen.

    Het was doodstil tot we buiten buiten stonden; het was koud hoewel er haast geen zuchtje wind was. Mistig ook, en er higen velen sterren aan de hemel; zo een avond vind ik vaak wat griezelig. Het heeft een vreemde sfeer wat ik nooit fijn vond.
    'Niet de eerste keer dat jij naar het verboden bos gaat, toch Fred?'
    'George.' Verbeterde ik hem.
    'En niet voor een straf; gaan we naar het verboden bos?'
    Hij knikte met zijn hoofd en begeleidde ins mee naar zijn huisje toe. Ik gaf Campbell een kneepje in zijn hand keek hem even aan. Hij en Leo zouden er bijna heen gaan.
    'Wat gaan we daar doen..' murmelde ik dan.
    'Nou, jullie gaan daar wat Terzielers voeren; ze hebben honger en als we niets doen gaan xe dood, en dat willen we niet.' Hij haalde een bak tevoorschijn enhaalde ddaaruiteen zak met, denk ik voer voor die beesten en drukte die in Campvell zijn armen.
    'Die hele zak mot leeg, of jullie komen niet terug. Begrepen?'
    Ik knikte maar met mijn hoofd en trok de zak uit Camovell zijn handen en teok hem aan mijn vrije hand maar het bos in.


    Urgh


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Nou, jullie gaan daar wat Terzielers voeren; ze hebben honger en als we niets doen gaan xe dood, en dat willen we niet.'


    Ik lig dubbel x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik lig dubbel x'D


    Was dat zo grappig dan x')



    Maar ik had afschuwelijk veel moeite bij het schrijvenvan dexe post, door die stomme laaagggg D;


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Was dat zo grappig dan x')



    Maar ik had afschuwelijk veel moeite bij het schrijvenvan dexe post, door die stomme laaagggg D;


    idk gewoon de redenatie enzo x'D en lagg kan gebeuren :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    idk gewoon de redenatie enzo x'D en lagg kan gebeuren :'D


    Nou, als je het de hele tijd achter elkaar blijft lezen, klibkt het alsof ze naar de terzielers gaan zodat die beesten hun kunnen opeten zodat zr niet uit zouden gaan verhongeren.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••