• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    pas op; Linde, ik heb zo een gevoel dat May binnenkort werkelijk vermoord gaat worden xq en drie keer raden door wie :')

    tenminste ben ik ook blij dat die twee het ergens laten merken dat ze van elkaar houden ..


    Shhht ik heb zoveel manieren maar ik moet nog de juiste uitkiezen die het meest pijnlijk is


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Als mijn hart niet al traag genoeg klopte; bleef het abrupt stil staan toen ik de deur open en dicht hoorde vallen wat maar een persoon kon betekenen. Meteen schoof ik met mijn lichaam naar het rand van het bed toe terwijl ik verder onbewogen bleef liggen terwijl ik het bed aan het andere gedeelte in voelde zakken.
    'Ik miste je vandaag. De lessen zijn veel minder leuk zonder jou. En geloof me, May en Chanel zijn nog steeds zo irritant als ze vanochtend waren. Er zijn de meest rare roddels. Ik hoorde er zelfs eentje waar Chanel zwanger was en jullie stiekem een relatie hadden maar dat ik vreemd was gegaan met haar dus we niet wisten wie de vader was en er daarom ruzie was. Alsof ik dat wijf ook maar aan zou willen raken. Ik zou nog liever in een bak met flubberwormen die bijten zwemmen dan haar met één vinger aanraken. Ze is het gewoon niet waard. Het spijt me. Ik- ik heb even tijd nodig om alles op een rijtje te zeggen en geen overhaaste beslissingen te maken. Ik heb nog een heel leven voor me en ik wil daar iets van maken. Hoewel jij de enige bent die ik daarbij zou willen hebben, weet ik gewoon niet of ik het wel kan en of het sowieso wel mogelijk zou zijn.'
    Nerveus knepen mijn handen zich in het matras terwijl ik stokstijf bleef liggen. Ik haat het. Ik haat het werkelijk als mensen emotioneel tegen mij gaan praten zoals nu. Ik wil niet praten. Ik wil niet praten over gevoelens; over het verleden en over de toekomst. Ik wil geen plannen maken; of dingen sluiten. Ik wilde dat er een nu was die geen einde kent of begin.
    ‘Ik ben gewoon ziek. Jonah.’ Weerde ik mezelf kortaf terwijl ik een paar nep-hoesten liet. Het sloeg nergens op; dat wist ik ook wel. Ik was zelden ziek; en als ik ziek was ging ik alsnog naar alle lessen. Play hard; work hard was dan ook een van mijn motto’s; of eigenlijk van mijn vader.


    75% tekst van jou en 25% tekst van mij :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Arme Camp; die officieel een SlytherPuf is en George het lekker er in wrijft D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Am I alone? D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Arme Camp; die officieel een SlytherPuf is en George het lekker er in wrijft D';


    hij bedoelde het als een grap :'D en hij meende het hoor; toen hij zei dat wel net zo dapper als de andere griffoendors was.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    hij bedoelde het als een grap :'D en hij meende het hoor; toen hij zei dat wel net zo dapper als de andere griffoendors was.


    muhahaha je hebt nog steeds niet Camps Slyher-in zijde gezien als je dat bij Angelique niet meerekent ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    muhahaha je hebt nog steeds niet Camps Slyher-in zijde gezien als je dat bij Angelique niet meerekent ^^


    nope :') en hopelijk ga ik dat ook nooit zien, want ergens ben ik dan wel bang voor camp.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    nope :') en hopelijk ga ik dat ook nooit zien, want ergens ben ik dan wel bang voor camp.


    je zult nog wel zien waarom de hoed Camp in Slytherin wilde zetten (: en ik denk is het iets wat je niet verwacht muahahahahha a:'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    My life is a lie :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:



    My life is a lie :'D


    Ik denk dat het een beter einde was dan dat hele 19 years later gebeuren.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:



    My life is a lie :'D


    omfg, ik zou echt in een hoekje van mijn kamer zitten, huilend in het donker met de boeken in mijn armen x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Voor ik er erg aan had trok George aan mijn hand waardoor ik me evenwicht verloor en heel gênant tegen zijn borst viel en zijn adem enorm dichtbij langs mijn nek raasde wat mijn mond als een vis op het drogen open deed gaan en weer dicht.
    ‘de George Weasley die ik ken is al meerdere malen hier geweest en wilt nu maar weg gaan omdat hij deze bos te goed kent, zo goed dat het zelfs saai en ongevaarlijk is geworden.’ Moeizaam deed ik mijn hoofd omhoog maar voordat mijn lippen hem gevangen konden nemen liep hij door.
    ‘En ja, je hebt gelijk, er is geen lol aan als je geen regel kunt breken. Regels zijn er om te breken, en op dit moment doen we helemaal niets verkeerd. Eh- wat denk je hier te doen? Verscheurd worden door weerwolven of bruut vermoord worden door trollen, meevliegen met de dementoren of reiden op eenhoorns? Zullen we anders boomtrullen gaan voeren, dat is nog wel op jouw niveau van ridderlijkheid, Camp.’ Met dat verdween zijn hand en net wanneer ik wilde gaan tegensputteren voelde ik zijn arm rond mijn schouders heen waarbij hij me dichter tegen hem aandrukte.
    ‘Hoewel ik zeker weet dat jij gewoon net zo dapper bent als al de andere Griffoendors. Anders zou je op de eerste instantie mij hier niet meesleuren, of zelfs al niet in Griffoendor geplaatst worden. Maar zelfs al; ik weet het gewoon. Ik zie het aan je.’ Nerveus beet ik op mijn lip terwijl de werkelijkheid zo anders was dan wat George dacht. Ik hoorde in Slytherin of Hufflepuf. Niet in Griffoendor. Het enige wat me hier bracht was de medelijden van een versleten oude hoed dat kon praten.
    ‘Het is maar een afdeling; nietwaar. Het is niet alsof we dat op Klammfels hadden.’ Murmelde ik maar afwerend. ‘We krijgen daar gewoon een groep aangewezen waarbij je op een kamer overnacht; en soms kwam er plek vrij op die kamer… en die werd dan opgevuld door nieuwe studenten..’ zachtjes trok ik zijn arm van mijn schouder af waarbij ik stil stond en mijn armen om zijn middel heen legde en wat omhoog staarde richting Georges hoofd voordat ik mijn hoofd schudden.
    ‘…en jij denkt nog wel dat je alles gezien en gedaan hebt in deze bos..’ fluisterde ik speels voordat ik hem weer omlaag trok en hoe graag ik ook nu zijn lippen wilde beroeren; koos ik deze keer zijn nek uit waar ik zorgvuldig een pad bewandelde met mijn lippen die zachtjes kusjes erop planten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    meh iedereen heeft meverlaten D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben aan het typen.
    You're not going to like it.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik ben aan het typen.
    You're not going to like it.


    Hij gaat hem alweer verlaten he.. ik laat kealan neit achter je aan rennen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya