• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Dit is zo bijzonder.’ Rustig keek ik toe hoe zijn vingertoppen over de terzieler gleed voordat allebei zijn handen naar die van mij grepen.
    ‘Je houdt wel van deze dieren; of niet? Of jij bent onwijs goed in verzorging van fabeldieren… een ding weet ik zeker; deze fabeldieren zijn al net zo bijzonder als jij bent; en dat is dus ook heel wat.’ Onwillig voelde ik een blos opkomen en hoewel het donker was staarde ik snel naar onder.
    ‘Vroeger wilde ik ze altijd zien maar nu hoef ik het niet meer. Merlin, wie weet wie ik anders zou moeten zien sterven.’
    Voorzichtig schudden ik mijn hoofd. ‘Ik weet nog altijd niet of het een privilege is dat ik terzielers kan zijn; of juist iets verdrietigs. Mama-Moeder..’ verbeterde ik mezelf snel voordat ik weer op keek.
    ‘Ze- ze wilt geen dieren in huis; omdat ze maar een last zijn en alles vies maken. Ik kan haast zweren dat er geen enkel muis of rat in haar huis zit…’ probeerde ik als grap hoewel het pijn deed dat het míjn huis niet meer was- en als het; het was- durfde ik er niet heen.
    ‘..Maar ik hou wel van dieren.. mensen hebben keuzes en dieren niet; als ze je verkeerd benaderd dan kunnen ze je pijn doen; maar als ze je goed behandeld weet je zeker dat ze nooit een mes in je rug steken of dat ze je alleen laten…’ zachtjes trok ik hem wat omlaag om een hand in zijn nek te zetten en mijn lippen voor even teder tegen zijn onderlip aan te drukken voordat ik me weer een paar centimeters terug trok.
    ‘..Je- je weet dat het me spijt he.. Alles.. dat ik er niet voor jou was.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik weet nog altijd niet of het een privilege is dat ik terzielers kan zijn; of juist iets verdrietigs. Mama-Moeder.. Ze- ze wilt geen dieren in huis; omdat ze maar een last zijn en alles vies maken. Ik kan haast zweren dat er geen enkel muis of rat in haar huis zit... Maar ik hou wel van dieren.. mensen hebben keuzes en dieren niet; als ze je verkeerd benaderd dan kunnen ze je pijn doen; maar als ze je goed behandeld weet je zeker dat ze nooit een mes in je rug steken of dat ze je alleen laten…’
    Hij trok me wat omlaag en drukte zijn lippen teder op die van mij voordat hij, iets te snel weer een aantal centimeters afstand nam.
    ‘..Je- je weet dat het me spijt he.. Alles.. dat ik er niet voor jou was.’
    Automatisch legde ik een hand op zijn schouder en trok hem weer wat naar mij toe om mijn lippen net zo teder, maar langer tegen die van hem aan te drukken voordat ik ook weer afstand nam en zachtjes glimlachte.
    ‘jij.. hebt nog steeds geen mes in mijn rug gestoken; ik mag al blij zijn dat ik nog geloof dat je van ook van mij houd. Dit was maar een keer, Campbell. Dat onderwerp en die hele probleem heb ik achterwegen gelaten, ik wil dat jij dat ook doet. En echt waar; hoe in Merlijns naam kan ik nou meer dan drie uurtjes boos blijven op zo een gezicht als die van jou?’ vroeg ik met een grijnsje voordat ik me omdraaide en terug naar het zak toe liep.
    ‘zullen we maar ook de voedsel aan de laatkomers geven en zo snel mogelijk uit deze bos gaan voordat een of ander trol ons de lucht in gaat gooien?’ vroeg ik voordat ik er een uit het zak pakte en die tussen twee bomen neer plaatste voordat ik Campbell weer aankeek.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik had een hele lange post maar nu is die poef... Weg...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Genadeloos drukte hij zijn lippen weer tegen die van mij aan waardoor ik maar onzeker moest zijn over het antwoord terwijl zijn hand mijn schouder omklemde.
    ‘Jij.. hebt nog steeds geen mes in mijn rug gestoken; ik mag al blij zijn dat ik nog geloof dat je ook van mij houd. Dit was maar een keer, Campbell. Dat onderwerp en die hele probleem heb ik achterwegen gelaten, ik wil dat jij dat ook doet. En echt waar; hoe in Merlijns naam kan ik nou meer dan drie uurtjes boos blijven op zo een gezicht als die van jou?’
    Verlegen duwde ik een plukje haar achter mijn oor terwijl ik zijn grijns nog voor mijn netvlies kon zien branden hoewel ik niet eens meer naar hem keek en zachtjes; ‘het is wel belangerijk..’ murmelde waar hij geen enkele nota van maakte gezien hij me naar de tas met dode runder karakassen bracht.
    ‘Zullen we maar ook de voedsel aan de laatkomers geven en zo snel mogelijk uit deze bos gaan voordat een of ander trol ons de lucht in gaat gooien?’ meteen verscheen er een klein glimlach rond mijn lippen voordat ik naar zijn handen greep en hem zachtjes dieper de bos in trok.
    ‘De George Weasley die ik ken; zou nooit iets onbewoond laten. Zeker niet wanneer het nu kan gezien het normaal niet toegestaan is; of is de lol er nu af voor je- omdat het nu mag.’ Plaagde ik hem voordat ik hem stevig bleef vasthouden en mezelf omdraaiden om over allerlei takken heen te lopen zodat we niet zouden struikelen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Ik had een hele lange post maar nu is die poef... Weg...


    Ah, is mij ook vaak overgekomen hoor :Y) het is pas erg irritant als je klaar was met je post en op "plaats reactie" klikt maar dan keijg je een melding dat je niets meer kan gaan plaatsen opdat de topic al volgespamd is.. door een aantal bepaalde personen x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ah, is mij ook vaak overgekomen hoor :Y) het is pas erg irritant als je klaar was met je post en op "plaats reactie" klikt maar dan keijg je een melding dat je niets meer kan gaan plaatsen opdat de topic al volgespamd is.. door een aantal bepaalde personen x')


    Wie dan? Dat zou ik toch zeker nooit doen (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Wie dan? Dat zou ik toch zeker nooit doen (A)


    Ehem- natuurlijk niet expres :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret


    De dag was echt vreselijk. Je hebt irritant vreselijk - maar je hebt ook vreselijk vreselijk. Het tweede is nog lichtjes uitgedrukt mijn dag. De hele tijd zijn er mensen die me dingen vragen en roddels vertellen. Over Kealan, over mij en dan ook nog eens Chanel. De meest vreemde dingen komen naar boven - dingen waarvan ik nooit in een miljoen jaar zou doen.
    Nu zit ik aan tafel met May en een heleboel mensen die dingen willen weten. May is niet van me weg te slaan en denkt dat ik emotioneel onstabiel ben door iets wat ik haar niet vertel en dat is echt ontzettend irritant. Ze houdt de hele tijd mijn hand vast, hoewel ik gewoon wil eten en dan kijken of Kealan mij aan het mijden is of dat hij echt ziek is. Ik weet bijna zeker dat hij niet echt ziek is, maar als dat zo is dan moet ik hem onder ogen komen. Hij is mijn beste vriend en misschien wel meer dan dat - nee, zeker meer dan dat, maar wat weet ik niet meer.
    'Jonathan, gaat het wel?' Ik draai me om naar May en knik.
    'Ik ben gewoon moe en heb nog een heleboel huiswerk. Ik zie je morgen wel weer,' zeg ik. Ik glimlach naar haar en kijk nog even naar alle mensen die om ons heen zitten, maar loop dan weg. Eigenlijk weet ik niet eens of we wel huiswerk hebben, want ik lette vandaag helemaal niet op. Al mijn gedachten gingen over Kealan, hoe graag ik ze ook uit wilden blocken.
    Opeens voel ik een hand mijn pols omsluiten en me meetrekken naar een leeg lokaal. Het is niet Kealan, die heeft grotere handen die sterker zijn. Nee, dit is May. Ze doet de deur op slot en kijkt me aan, waarna ze naar me toeloopt.
    'Je bent een geweldige acteur, Jonathan, maar je kan mij niet voor de gek houden. Jij maakt nooit huiswerk. Dus ik neem aan dat we de avond vrij hebben?' Het klinkt als een vraag, maar hoe ze het zegt is het duidelijk dat het dat niet is. Ze slaat haar armen om mijn nek en kust me. Ze is een stuk kleiner dan Kealan en echt niet zo sterk. Het enige waar ik aan kan denken is de lippen van Kealan die tegen die van mij aan kwamen en zijn sterke en vertrouwde armen die mij vasthielden.
    Maar dit is niet Kealan. Dit is May, die aan de knoopjes van mijn blouse begint te friemelen. Ik leg mijn handen op die van haar zodat ze niet verder kan gaan en haal mijn lippen van de hare.
    'Ik meende het toen ik zei dat ik huiswerk moet maken. Ik heb al een heleboel huiswerk, ik zit ten slotte ook in het eindjaar. En als ik over wil gaan dan moet ik goed mijn best doen, dus dat betekent mijn huiswerk bijhouden en minder tijd besteden aan andere dingen, aangezien ik ook nog zwerkbal heb.' Het komt allemaal uit mijn mond voor ik het doorheb. 'Sorry,' zeg ik en ik doe mijn blouse weer dicht en loop de deur uit, naar de slaapzaal.
    Daar zie ik Kealan in zijn eentje op zijn bed liggen, met een deken om zich heen geslagen. Mijn hart doet pijn als ik hem daar zo zie liggen, want dat is allemaal mijn schuld. Door mij voelt hij zich zo vreselijk en ook ik voel me vreselijk. Alles wat ik wil is naar hem toelopen en hem in mijn armen nemen. Maar ik weet dat hij dat nu waarschijnlijk niet wilt.
    Ik gooi mijn tas op de grond en ga naast Kealan op zijn bed zitten. Vroeger gingen we zo altijd praten. Ergens in ons vierde jaar zijn we ermee gestopt en ik kan niet zeggen dat ik dat niet erg vind. 'Ik miste je vandaag. De lessen zijn veel minder leuk zonder jou. En geloof me, May en Chanel zijn nog steeds zo irritant als ze vanochtend waren.' Ik glimlach zwakjes en kijk naar hem. Hoe kan ik ooit May boven hem verkiezen? Ik heb nooit een keuze gehad. Hij is verloofd en nooit zullen wij samen kunnen zijn.
    'Er zijn de meest rare roddels. Ik hoorde er zelfs eentje waar Chanel zwanger was en jullie stiekem een relatie hadden maar dat ik vreemd was gegaan met haar dus we niet wisten wie de vader was en er daarom ruzie was.' Ik schud lachend mijn hoofd. Het klinkt zo ontzettend idioot. 'Alsof ik dat wijf ook maar aan zou willen raken. Ik zou nog liever in een bak met flubberwormen die bijten zwemmen dan haar met één vinger aanraken. Ze is het gewoon niet waard.' Ik klink idioot en dat weet ik, maar ik heb gewoon iemand nodig waartegen ik kan praten. 'Het spijt me. Ik- ik heb even tijd nodig om alles op een rijtje te zeggen en geen overhaaste beslissingen te maken. Ik heb nog een heel leven voor me en ik wil daar iets van maken. Hoewel jij de enige bent die ik daarbij zou willen hebben, weet ik gewoon niet of ik het wel kan en of het sowieso wel mogelijk zou zijn.'
    Zwerkbal lijkt nu zo iets stoms, maar ik weet dat het mijn enige kans is om mijn ouders trots te maken. Vroeger had ik een gigantische hekel aan zwerkbal, maar mijn ouders dwongen mij ermee te beginnen. De rol van beater vond ik niet vreselijk, maar ook niet echt leuk. Door de jaren heen heb ik geleerd ervan te houden, maar nog steeds is het niet alles wat ik wil maar enkel een manier om dat te krijgen.

    948 woorden zonder deze :)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 19:01 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Voordat ik nog een uit het zak kon gaan pakken, greep Campbell me al bij mijn hand en kon nog net een glimlach op zijn gezicht zien voordat zijn gezicht bedekt werd door de duisternis die op ons viel toen hij me nog dieper het bos in trok.
    ‘De George Weasley die ik ken; zou nooit iets onbewoond laten. Zeker niet wanneer het nu kan gezien het normaal niet toegestaan is; of is de lol er nu af voor je- omdat het nu mag.’
    Ik grinnikte even en plagerig trok ik hem wat aan zijn hand waardoor hij zachtjes voorover tegen mij aan vloog waardoor ik halt nam en fluisterde: ‘de George Weasley die ik ken is al meerdere malen hier geweest en wilt nu maar weg gaan omdat hij deze bos te goed kent, zo goed dat het zelfs saai en ongevaarlijk is geworden.’ En met dat liep ik weer door.
    ‘en ja, je hebt gelijk, er is geen lol aan als je geen regel kunt breken. Regels zijn er om te breken, en op dit moment doen we helemaal niets verkeerd. Eh- wat denk je hier te doen? Verscheurd worden door weerwolven of bruut vermoord worden door trollen, meevliegen met de dementoren of reiden op eenhoorns? Zullen we anders boomtrullen gaan voeren, dat is nog wel op jouw niveau van ridderlijkheid, Camp.’ Plaagde ik hem wat voordat ik hem los liet om een arm om hem een te gooien waarna ik hem dichter tegen mij aandrukte terwijl we steeds nog dieper het bos in liepen, zo ook de bomen dichter bij elkaar gingen staan en de zachte gras onder onze schoenen modderig en zacht begon te worden.
    ‘hoewel ik zeker weet dat jij gewoon net zo dapper bent als al de andere Griffoendors. Anders zou je op de eerste instantie mij hier niet meesleuren, of zelfs al niet in Griffoendor geplaatst worden. Maar zelfs al; ik weet het gewoon. Ik zie het aan je.’

    En toen was George eindelijk weer Happy :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wtf Linde serieus x'D haha omfg ik haat mijzelf maar ik lig dubbel D";

    'Er zijn de meest rare roddels. Ik hoorde er zelfs eentje waar Chanel zwanger was en jullie stiekem een relatie hadden maar dat ik vreemd was gegaan met haar dus we niet wisten wie de vader was en er daarom ruzie was.'


    en daarnaast; ik ga May de eerste de beste keer meetrekken als ze weer wat doet; het verboden bos in waar ik haar hersenen kapot sla met een steen :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Wtf Linde serieus x'D haha omfg ik haat mijzelf maar ik lig dubbel D";

    (...)

    en daarnaast; ik ga May de eerste de beste keer meetrekken als ze weer wat doet; het verboden bos in waar ik haar hersenen kapot sla met een steen :<


    Haha ben je niet blij dat hij aan Kealan dacht dan? (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Haha ben je niet blij dat hij aan Kealan dacht dan? (A)


    Ik haat het dat ze continu ; Jonathan zegt. Alsof Hij van Haar is. Like Not.. ! en dan waagt ze het nog ook eens om jonah te laten strippen D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    pas op; Linde, ik heb zo een gevoel dat May binnenkort werkelijk vermoord gaat worden xq en drie keer raden door wie :')

    tenminste ben ik ook blij dat die twee het ergens laten merken dat ze van elkaar houden ..


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Ik haat het dat ze continu ; Jonathan zegt. Alsof Hij van Haar is. Like Not.. ! en dan waagt ze het nog ook eens om jonah te laten strippen D:


    Haha ze is best wel dom want ze heeft echt niet door dat hij haar irritant vindt terwijl hij dat de hele tijd laat merken. En ze blijft altijd maar praten.


    Spoiler alert: you will save yourself