• Ungoliant is nu Holder!

    Stephen Holder is a confident, ambitious, and well-dressed homicide detective. En mijn favoriete personage uit The Killing. Dus vanaf nu ga ik door het Q-leven als Holder!

    Wat is jullie favoriete misdaadserie? ^.^

    De moord op Nanna ^^
    (I'm just gonna ignore those 2 n's)

    Mijn peter keek daar vroeger naartoe.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    De moord op Nanna ^^
    (I'm just gonna ignore those 2 n's)

    Mijn peter keek daar vroeger naartoe.


    Je peter is cool :p (Al heb ik geen flauw idee wat dat precies inhoudt, haha)

    Holder schreef:
    (...)

    Je peter is cool :p (Al heb ik geen flauw idee wat dat precies inhoudt, haha)
    In de Killing zoeken ze toch naar de moordenaar op de moord van een vrouw die Nanna heeft?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)In de Killing zoeken ze toch naar de moordenaar op de moord van een vrouw die Nanna heeft?


    Ja klopt hoor, maar ik weet niet wat een peter is (;

    Holder schreef:
    (...)

    Ja klopt hoor, maar ik weet niet wat een peter is (;
    Oh leg dat eens uit. Als je gedoopt wordt krijg je een meter en een peter. Dat zijn mensen die voor je zouden zorgen als je ouders er niet meer zijn. Al is de originele betekenis daarvan wel een beetje verloren gegaan. Mijn peter is dus mijn opa. Hebben jullie dat dan niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Oh leg dat eens uit. Als je gedoopt wordt krijg je een meter en een peter. Dat zijn mensen die voor je zouden zorgen als je ouders er niet meer zijn. Al is de originele betekenis daarvan wel een beetje verloren gegaan. Mijn peter is dus mijn opa. Hebben jullie dat dan niet?


    Oh volgens mij hebben wij wel iets soortgelijks, maar die krijg je niet standaard als je gedoopt wordt (ik in ieder geval niet, haha).

    Holder schreef:
    (...)

    Oh volgens mij hebben wij wel iets soortgelijks, maar die krijg je niet standaard als je gedoopt wordt (ik in ieder geval niet, haha).
    Ja nu wordt die je toegewezen als je geboren wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ken de serie niet, maar ik ga m zeker eens checken! ^^ Mijn favoriete ken je waarschijnlijk niet, want het is een korean drama. En Bones vind ik ook echt awesome. Het is echt fijn dat ze daar niet zomaar wat rond gooien, maar het echt klopt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Ik ken de serie niet, maar ik ga m zeker eens checken! ^^ Mijn favoriete ken je waarschijnlijk niet, want het is een korean drama. En Bones vind ik ook echt awesome. Het is echt fijn dat ze daar niet zomaar wat rond gooien, maar het echt klopt.

    Het is echt een toffe serie, you won't regret it (:
    Bones is ook leuk ja! Lang geleden dat ik het heb gekeken though!

    Avarosa schreef:
    (...)Oh leg dat eens uit. Als je gedoopt wordt krijg je een meter en een peter. Dat zijn mensen die voor je zouden zorgen als je ouders er niet meer zijn. Al is de originele betekenis daarvan wel een beetje verloren gegaan. Mijn peter is dus mijn opa. Hebben jullie dat dan niet?


    Peetmoeder en peetvader, volgens mij. Maar dat zijn vaak ook mensen die geen familie zijn van het kind waarvan ze de peetouder zijn. Hoewel ik ook wel eens van peettante heb gehoord.


    Physics is awesome