• Alle fantasyliefhebbers hier hebben er vast wel eens van gehoord: Elfia, misschien nog beter bekend onder de naam Elf Fantasy Fair.

    Wat is het? Een weekend speciaal voor alle liefhebbers van fantasy, science fiction, anime, de middeleeuwen en de natuur!
    Er treden bandjes op, is een gigantische markt en iedereen loopt in een prachtig kostuum rond. De locatie is Haarzuilens, in de provincie Utrecht.

    Het lijkt mij - en anderen - ontzettend tof om daar te meeten, dus ben jij ook van plan te gaan en wil je eens wat Q-ers zien? Laat dat dan weten!

    Waar spreken we af?
    Om 13:00 uur bij het kasteel: bij de ronde hof, voor de kasteeltrap met de stenen leeuwen.

    Zaterdag 25 april:
    Assassin
    Dauth
    Donar
    Daryl_Dixon
    Lily_Evans
    Sugasu
    Merida_Feather
    Dagonryder
    Kauwgomjunky

    Zondag 26 april:
    Lothbrok
    Sempre
    Laleah
    JamesPotter
    laeva0408
    Benor
    DreamerN
    Leah4President
    Futterwacking
    Merida_Feather
    Dagonryder

    Misschien/dag onbekend
    Maleficia

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 10:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    het was echt gezellig en het weer viel echt heel erg mee :D Kortom, een topdag! (ondanks dat mijn kostuum het halverwege de dag het opgaf en ik de helft af moest doen xD)

    Wie van jullie heeft er allemaal een troonfoto? Ik heb de mijne al gevonden en die van DolGuldur, Futterwacken en]WizardnightM ook al.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 1:18 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    het was echt gezellig en het weer viel echt heel erg mee :D Kortom, een topdag! (ondanks dat mijn kostuum het halverwege de dag het opgaf en ik de helft af moest doen xD)

    Wie van jullie heeft er allemaal een troonfoto? Ik heb de mijne al gevonden en die van DolGuldur, Futterwacken en]WizardnightM ook al.


    Ik was het vergeten ):
    Jesus. Ik ben wel veel vergeten die dag x)

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 13:45 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb hem! :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb ook een Castlefest topic aangemaakt. c;


    Every villain is a hero in his own mind.