• Zonet thuis aangekomen van een middag even er tussen uit na een weekje, mijn moeder gaat de post ophalen ziet ze een rouwkaart, nou eenmaal binnen aangekomen opent ze de kaart staat er te lezen dat mijn oude buurman Jan, (Opa Jan) afgelopen maandag is overleden. Ik heb zelf tot mijn 8e naast hem en zijn vrouw gewoond en ze waren net als een opa en oma voor mij, ik heb zelf met hun kleinzoon gespeeld.

    Dus wij proberen bijkomen van de schrik, mijn vader had hem van de week nog gezien om een wc te repareren, mijn broertje helemaal van slag aan het huilen in zijn kamer te huilen wordt mijn moeder gebeld, het is Opa Jan zijn dochter Karin. Ze had verteld dat hij zijn vrouw Koos ging douchen en toen viel hij weer en heeft hij haar nog geroepen en toen hield zijn hart ermee op. Nou ze zijn naar het ziekenhuis gegaan, zijn vrouw ligt ook in het ziekenhuis ze heeft letterlijk een gebroken hart. het zal een hele lange tijd duren tot ze er weer boven op komt, later vertelde Karin ook nog hoeveel we voor ze hebben betekend en dat we zo lief waren en ze altijd goede buren geweest zijn ookal woonden wij er niet meer.

    Ik zit nu zelf echt helemaal met een steen in mijn maag dit te typen gewoon met een besef dat hij er gewoon niet meer is, de lieve buurman die een opa voor mij was en mij altijd heeft laten lachen er gewoon niet meer is en ook nooit meer terugkomt.

    Bedankt als je het helemaal hebt gelezen sorry als er enkele fouten in de tekst zitten.

    Wat een vervelend nieuws om te horen. Erg voor je, zeker omdat het zo'n speciaal persoon voor jullie was. :c


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Wat een vervelend nieuws om te horen. Erg voor je, zeker omdat het zo'n speciaal persoon voor jullie was. :c
    Dankje, mijn vader had nog van de week een speciaal toilet voor hem erin gezet zodat hij nog even door kon gaan.

    Gecondoleerd en sterkte!


    16 - 09 - '17

    Sterkte!


    It's never gonna happen, Guys.

    Awwh :C
    Wat ontzettend naar en verdrietig dat dit is gebeurd.. Vooral omdat je een goede band met hen had. Een hele speciale band zelfs.. Heel veel sterkte met het verwerken


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    Awwh :C
    Wat ontzettend naar en verdrietig dat dit is gebeurd.. Vooral omdat je een goede band met hen had. Een hele speciale band zelfs.. Heel veel sterkte met het verwerken

    Aww bedankt, het is gewoon zo raar dat die lieve buurman er gewoon niet meer is, en dat hij gewoon heel open en lief was, hij was van een oudere generatie maar hij was zo trots dat zijn dochter met iemand (met een kleur) ging en hij is ook zo trots op zijn kleinzoon. Ik ga hem zo erg missen want ik heb zoveel foto's waar ik dan daar mocht zijn voor pasen.

    Gecondoleerd en veel sterkte. Het onverwachts overlijden van een dierbare is verschrikkelijk. Ik ken je niet, maar pb'en mag altijd!


    -

    Cherilyn schreef:
    (...) Aww bedankt, het is gewoon zo raar dat die lieve buurman er gewoon niet meer is, en dat hij gewoon heel open en lief was, hij was van een oudere generatie maar hij was zo trots dat zijn dochter met iemand (met een kleur) ging en hij is ook zo trots op zijn kleinzoon. Ik ga hem zo erg missen want ik heb zoveel foto's waar ik dan daar mocht zijn voor pasen.


    Dan zou ik die foto's op een mooie manier in een fotolijst doen, wellicht met bijvoorbeeld een quote erbij van iets wat hij vaak zei, of een specifiek woord. Je zou er ook een klein albumpje van kunnen maken als eerbetoon. Het is maar net wat je zelf mooi vindt


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Dan zou ik die foto's op een mooie manier in een fotolijst doen, wellicht met bijvoorbeeld een quote erbij van iets wat hij vaak zei, of een specifiek woord. Je zou er ook een klein albumpje van kunnen maken als eerbetoon. Het is maar net wat je zelf mooi vindt
    Ik heb een foto toen was ik 3 en huurden mijn ouders een draaimolen voor de straat, en daar hebben we een foto van waar hij met zijn kleinzoon in een auto zit.

    Cherilyn schreef:
    (...) Ik heb een foto toen was ik 3 en huurden mijn ouders een draaimolen voor de straat, en daar hebben we een foto van waar hij met zijn kleinzoon in een auto zit.


    Is er geen mogelijkheid dat je die foto wat laat vergroten en dat je die dan in een grote lijst ophangt? Ik heb ook foto's van mijn overleden dierbaren en dat betekende toen erg veel voor me, nu nog steeds, maar toen was het echt een goede hulp bij het verwerken.


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Is er geen mogelijkheid dat je die foto wat laat vergroten en dat je die dan in een grote lijst ophangt? Ik heb ook foto's van mijn overleden dierbaren en dat betekende toen erg veel voor me, nu nog steeds, maar toen was het echt een goede hulp bij het verwerken.
    Ik moet de foto's zoeken maar het is inderdaad een goed idee.

    Cherilyn schreef:
    (...) Ik moet de foto's zoeken maar het is inderdaad een goed idee.


    Dan hoop ik dat je de foto's mag vinden en dat je er iets mee kan doen waardoor je je beter zal voelen (:


    26 - 02 - '16

    Wat vreselijk om te horen, Deem, en al helemaal als het als een "verrassing" kwam aanzetten.

    Gecondoleerd en sterkte aan iedereen waar hij zoveel voor heeft betekend.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."