• Ik wil aan eyeliner beginnen. Ik heb genoeg video's bekeken op youtube en ik ga er wel uitkomen denk ik.
    Ik wil het eigenlijk voor gala voor het eerst dragen en gezien ik om 12 uur uit ben heb ik wel eventjes tijd om te oefenen.

    In enkele video's raden ze een 'felt tip eyeliner' aan voor beginners, wie gebruikt er zo'n eentje? Zo ja, welk merk?

    Ik ben dus opzoek naar een niet al te dure eyeliner die goed is voor beginners, gelieve het merk erbij noemen! Liever geen potlood, dus liquid of zo'n felt tip. (:

    Ik gebruik al jaren dezelfde eyeliner. Hij is van essence en de verpakking is zwart met grijs. Het is een liquid eyeliner, en ik vind 'm prima.


    -

    NIETONLINE schreef:
    Ik gebruik al jaren dezelfde eyeliner. Hij is van essence en de verpakking is zwart met grijs. Het is een liquid eyeliner, en ik vind 'm prima.

    Is het deze?

    Ik gebruik een eyeliner pen van Essence, in ieder geval handiger dan een potje. Weet de naam niet precies om eerlijk te zijn.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Marguerite schreef:
    (...)
    Is het deze?


    Nee, het is wel precies dezelfde soort verpakking, alleen is het een kwastje. Deze verpakking is in zijn geheel rond, en die ik bedoel is zeg maar recht (?)


    -

    Ik heb twee eyeliners. Ze zijn beide van Essence.
    Deze gebruik ik elke dag voor gewoon een simpel lijntje boven mijn ogen. Als ik echt een wing of iets dergelijks wil gebruik ik deze eyeliner pen :]


    El Diablo.

    Ik gebruik nu al een tijdje de Primark waterproof eyeliner met een felt tip – hij kostte 1.50. Het was gewoon dat ik echt een eyeliner nodig had dus had ik die maar genomen c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik denk dat ik voor eentje van essence ga. Zoals ik zie, gebruiken jullie die allemaal en zo duur is essence ook weer niet. Ik denk dat ik één van de twee van Orton ga kopen.
    Ik zal zaterdag wel wat plaatsen of het uiteindelijk is gelukt of niet, en misschien met een foto erbij. (:

    Hebben jullie nog tips?

    Ben je van plan een winged eyeliner te doen of gewoon alleen een randje om je oogleden? Als je wél een winged doet, begin dan met de wing en werk naar de binnenkant van je oog toe. Ik deed het eerst altijd andersom en dat kostte veel tijd en zorgde voor veel frustratie, maar ik doe het nu een tijdje van buiten naar binnen en dat gaat veel beter.


    -

    NIETONLINE schreef:
    Ben je van plan een winged eyeliner te doen of gewoon alleen een randje om je oogleden? Als je wél een winged doet, begin dan met de wing en werk naar de binnenkant van je oog toe. Ik deed het eerst altijd andersom en dat kostte veel tijd en zorgde voor veel frustratie, maar ik doe het nu een tijdje van buiten naar binnen en dat gaat veel beter.

    Ik vind het al heel wat als een lijntje lukt. :') Het ligt er maar net aan wat me lukt, misschien probeer ik een wing maar ik denk van niet.

    En ik heb lenzen, is het handiger mijn lenzen erná in te doen of kan ik ze inhouden? (ik weet dat ik niet in mijn oog ermee moet, maar ik vraag me t af)

    Ik gebruik een turqoise en paarse van essence, ik zeg je het verschild echt per merk en wat voor een kwast erop zit, ik heb twee nieuwe eyeliners gekregen, en die drogen bij god niet, en die waterproof ook niet echt hij smeert alleen maar.

    Maleficia schreef:
    Ik gebruik een eyeliner pen van Essence, in ieder geval handiger dan een potje. Weet de naam niet precies om eerlijk te zijn.


    Zwart met blauwe letters?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Marguerite schreef:
    (...)
    Ik vind het al heel wat als een lijntje lukt. :') Het ligt er maar net aan wat me lukt, misschien probeer ik een wing maar ik denk van niet.

    En ik heb lenzen, is het handiger mijn lenzen erná in te doen of kan ik ze inhouden? (ik weet dat ik niet in mijn oog ermee moet, maar ik vraag me t af)


    Ik vind het makkelijker om ze eerst in te doen, aangezien mijn eyeliner anders wat verpest wordt als ik ze later erin doe.


    El Diablo.

    Ik zou voor de eerste keer geen liquid liner aanraden. Als ik eyeliner gebruik, gebruik ik de eye liner pen van catrice.


    "I hope one day you're as happy as you're pretending to be"

    Ik gebruik een liquid eyeliner van Essence (die nu al bijna op is D:), maar die gebruik ik niet vast. Eigenlijk gebruik ik er wel altijd eentje van Essence en met een dunne kwast, die vind ik het fijnst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.