• Ik wil aan eyeliner beginnen. Ik heb genoeg video's bekeken op youtube en ik ga er wel uitkomen denk ik.
    Ik wil het eigenlijk voor gala voor het eerst dragen en gezien ik om 12 uur uit ben heb ik wel eventjes tijd om te oefenen.

    In enkele video's raden ze een 'felt tip eyeliner' aan voor beginners, wie gebruikt er zo'n eentje? Zo ja, welk merk?

    Ik ben dus opzoek naar een niet al te dure eyeliner die goed is voor beginners, gelieve het merk erbij noemen! Liever geen potlood, dus liquid of zo'n felt tip. (:

    Marguerite schreef:
    (...)
    Is het deze?


    Ik gebruik deze en ik vind hem echt heel erg fijn haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Anarian schreef:
    Ik zou voor de eerste keer geen liquid liner aanraden. Als ik eyeliner gebruik, gebruik ik de eye liner pen van catrice.

    Waarom niet, als ik vragen mag?

    Anarian schreef:
    Ik zou voor de eerste keer geen liquid liner aanraden. Als ik eyeliner gebruik, gebruik ik de eye liner pen van catrice.


    Die heb ik ook, als ik het goed heb. Ik vind die liquid dingen echt vreselijk en zo'n pen is het enige wat ik kan.


    wat was dit ookalweer

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Die heb ik ook, als ik het goed heb. Ik vind die liquid dingen echt vreselijk en zo'n pen is het enige wat ik kan.
    Bij mij schiet ie uit, lijn is niet goed en het drogen is verschrikkelijk en het verwijderen

    De pen van Catrice gaat na verloop van tijd vlekken. Ik kan die dus geen hele dag dragen. Qua liquid eyeliner kan ik die van de Hema aanraden. Dat kwastje is fijn, en het gaat ook weer erg makkelijk eraf.
    Ik gebruik zelf altijd donkerbruine oogschaduw die ik nat maak en een speciale eyeliner kwast als ik een lijntje wil zetten. Die kwastjes zijn echt ideaal in gebruik. Je zou dus ook gelliner kunnen proberen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik gebruik 1 van Zoeva. Weet zo even de naam niet meer.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Liquid vind ik persoonlijk het fijnst.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik gebruik van miss Sporty geloof ik, met zo'n kwastje (waarbij je dus heel secuur kan werken). Echt supah nice :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik gebruik altijd oogpotlood. Ik kan niet omgaan met die Liquid eyeliners of zo'n geval met zo'n kwastje :W


    26 - 02 - '16

    Marguerite schreef:
    (...)
    Ik vind het al heel wat als een lijntje lukt. :') Het ligt er maar net aan wat me lukt, misschien probeer ik een wing maar ik denk van niet.

    En ik heb lenzen, is het handiger mijn lenzen erná in te doen of kan ik ze inhouden? (ik weet dat ik niet in mijn oog ermee moet, maar ik vraag me t af)


    Sowieso eerst lenzen, anders veeg je heel je eyeliner uit.

    En ik gebruik een potje met penseel, vind ik veel fijner werken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Franknfurter schreef:
    (...)

    Sowieso eerst lenzen, anders veeg je heel je eyeliner uit.

    En ik gebruik een potje met penseel, vind ik veel fijner werken ^^


    + Ik weet niet wat je sterkte is, maar als je slechte ogen hebt zie je het niet goed genoeg om dan heel goed je eyeliner op te doen. ;p


    wat was dit ookalweer

    Toen ik voor de eerste keer eyeliner probeerde was het helemaal mislukt XD

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    + Ik weet niet wat je sterkte is, maar als je slechte ogen hebt zie je het niet goed genoeg om dan heel goed je eyeliner op te doen. ;p


    -4.00 is best wel slecht :') Maar ik heb deze gekocht. Ik ga straks proberen. :Y)

    CaptainKush schreef:
    (...)

    Zwart met blauwe letters?


    Ja klopt! Waterproof.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik gebruik eerder een pen dan liquid, want met een kwastje kan ik niet omgaan. Op de één of andere manier heb ik altijd de gave dan uit te schieten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.