• Ik wil aan eyeliner beginnen. Ik heb genoeg video's bekeken op youtube en ik ga er wel uitkomen denk ik.
    Ik wil het eigenlijk voor gala voor het eerst dragen en gezien ik om 12 uur uit ben heb ik wel eventjes tijd om te oefenen.

    In enkele video's raden ze een 'felt tip eyeliner' aan voor beginners, wie gebruikt er zo'n eentje? Zo ja, welk merk?

    Ik ben dus opzoek naar een niet al te dure eyeliner die goed is voor beginners, gelieve het merk erbij noemen! Liever geen potlood, dus liquid of zo'n felt tip. (:

    Pft, het is niet mijn ding tot nu hahahah. Ja ik heb pas een uur geoefend, maar dan nog. Ik vind 't best moeilijk. :')

    Marguerite schreef:
    Pft, het is niet mijn ding tot nu hahahah. Ja ik heb pas een uur geoefend, maar dan nog. Ik vind 't best moeilijk. :')

    Je moet er best wat skills voor hebben, ja, haha. Helaas is het niet zo gemakkelijk als het lijkt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat ik er voor het gala voor pas, ik oefen nog wel een keertje als ik de volledige dag heb en nergens heen hoef. :')

    Je kunt ook iemand vragen die er pro in is. Ik vraag mijn zus altijd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    NIETONLINE schreef:
    https://www.kruidvat.nl/essence-liquid-ink-eyeliner/p/2437695/fromsearch

    Deze heb ik ook, en gebruik ik vanaf dat ik mijn gezicht onderklieder met eyeliner. Prima ding, gaat ook niet brokkelen aan het einde van de dag!