• Ik heb niet veel tijd om dit te schrijven, maar ik wou het tóch even delen.
    Mark Rutte heeft vandaag toegegeven dat ze wisten dat er oorlogsgebied en gevaar was in bepaalde landen, maar dat ze dit niet hebben doorgegeven aan de luchtvaartmaatschappijen.
    Ik snap wel dat dit hele ding in Frankrijk belangerijk is en stuff, maar iedereen negeert daardoor dit hele ding nu volledig.
    Hallo? Er zijn mensen doodgegaan omdat de regering zo graag geld wou ontvangen van mensen uit een vliegtuig (dat over een gevaarlijk gebied vloog!!!). Ondertussen zegt Rutte wel dat 'onze veiligheid het belangerijkste is' en dat ze daarom geld gaan besteden aan veiligheids maatregelen of zo iets (ik weet niet precies wat hij zei, maar dat hij onze veiligheid belangerijk vond zei hij in ieder geval wel).
    Als het dan zo belangerijk is, waarom is dat gedoe met dat vliegtuig dan gebeurd? Ze hadden het letterlijk kunnen voorkomen!
    Heeft iemand hier nog een mening over, of ben ik nou de enige die het zo ziet? (Ik kan het best bij het verkeerde eind hebben, weet je).


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Niet zo druk over maken, wat gebeurd is, is gebeurd. Als je alles van tevoren wist, kon je voor een dubbeltje de wereld rond.
    Er wordt pas gehandeld als er iets ernstig gebeurd is, zo gaat t in t leven (;


    It's high noon.

    Ik volg absoluut geen politiek nieuws. En dit laat prima zien waarom. In Den Haag is het een grote rotzooi. Regering na regering komt met de grootste onzin op de proppen dat ik momenteel politiek een lachertje vind. Ze kunnen nauwelijks een regering maken na de verkiezing, vervolgens krijgen ze steun van de grootste idioot die in Den Haag rondloopt en de naam van Limburg bezoedelt. (Iedereen weet wel over welke blondharige aap ik het heb.) Dan krijgen ze nog niet eens een termijn vol en valt het kabinet weer. 'Er is niets aan de hand,' zegt Rutte dan ook nog.
    Waarom kunnen we niet zo'n goede politiek als Duitsland of Amerika hebben? Dat zijn goede politici. Wat hier in Nederland zit is gewoon een lachertje en neem ik dus verre van serieus. Het verbaasd me dan ook niets dat zoiets gebeurt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Robin_Hood schreef:
    Niet zo druk over maken, wat gebeurd is, is gebeurd. Als je alles van tevoren wist, kon je voor een dubbeltje de wereld rond.
    Er wordt pas gehandeld als er iets ernstig gebeurd is, zo gaat t in t leven (;


    En al die mensen dan die famillie in dat vliegtuig hadden zitten? De regering ha het kunnen voorkomen! Maar ja, dan hadden heel veel mensen niet kunnen gaan en hun geld moeten terugkrijgen, en dat hoefden de luchtvaartmaatschappijen daar weet geen belasting over te betalen. En ja, geld is natuurlijk zooooo belangerijk.
    Ik zweer het, Nederland gaat helemaal naar de knoppe, of nee wacht. Dat is allang gebeurd.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    En al die mensen dan die famillie in dat vliegtuig hadden zitten? De regering ha het kunnen voorkomen! Maar ja, dan hadden heel veel mensen niet kunnen gaan en hun geld moeten terugkrijgen, en dat hoefden de luchtvaartmaatschappijen daar weet geen belasting over te betalen. En ja, geld is natuurlijk zooooo belangerijk.
    Ik zweer het, Nederland gaat helemaal naar de knoppe, of nee wacht. Dat is allang gebeurd.


    Je mag blij zijn dat je in Nederland woont, in Europa leeft ;P
    Geld is best belangrijk, maar mensenlevens belangrijker. Elk luchtvaartmaatschappij kan weten dat daar waar oorlog is, problemen zijn..
    Ik had het ook liever gezien dat t niet gebeurd was, het is ontzettend erg wat er gebeurd is ook. Maar het is nu eenmaal zo.
    Elk land is naar de knoppe op zijn eigen manier. Nederland, Belgë, Frankrijk, Spanje, Duitsland.. Alles heeft problemen, en dan leef je nog in Europa waar alles gladjes en soepeltjes loopt op een paar tegenslagen na die je overal hebt.
    Wees blij met wat je hebt.
    Zoals ik al zei: als je alles van tevoren wist, kon je voor een dubbeltje de wereld rond.
    Niet alles, kan worden voorkomen, punt.


    It's high noon.

    Robin_Hood schreef:
    (...)

    Je mag blij zijn dat je in Nederland woont, in Europa leeft ;P
    Geld is best belangrijk, maar mensenlevens belangrijker. Elk luchtvaartmaatschappij kan weten dat daar waar oorlog is, problemen zijn..
    Ik had het ook liever gezien dat t niet gebeurd was, het is ontzettend erg wat er gebeurd is ook. Maar het is nu eenmaal zo.
    Elk land is naar de knoppe op zijn eigen manier. Nederland, Belgë, Frankrijk, Spanje, Duitsland.. Alles heeft problemen, en dan leef je nog in Europa waar alles gladjes en soepeltjes loopt op een paar tegenslagen na die je overal hebt.
    Wees blij met wat je hebt.
    Zoals ik al zei: als je alles van tevoren wist, kon je voor een dubbeltje de wereld rond.
    Niet alles, kan worden voorkomen, punt.


    Daar ben ik het in dit geval niet mee eens, maar ik zal je er niet over lastig vallen.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Patholoog schreef:
    Ik volg absoluut geen politiek nieuws. En dit laat prima zien waarom. In Den Haag is het een grote rotzooi. Regering na regering komt met de grootste onzin op de proppen dat ik momenteel politiek een lachertje vind. Ze kunnen nauwelijks een regering maken na de verkiezing, vervolgens krijgen ze steun van de grootste idioot die in Den Haag rondloopt en de naam van Limburg bezoedelt. (Iedereen weet wel over welke blondharige aap ik het heb.) Dan krijgen ze nog niet eens een termijn vol en valt het kabinet weer. 'Er is niets aan de hand,' zegt Rutte dan ook nog.
    Waarom kunnen we niet zo'n goede politiek als Duitsland of Amerika hebben? Dat zijn goede politici. Wat hier in Nederland zit is gewoon een lachertje en neem ik dus verre van serieus. Het verbaasd me dan ook niets dat zoiets gebeurt.


    Het is inderdaad duidelijk dat je geen politiek nieuws volgt, haha. Anders had je dat nooit gezegd.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is inderdaad duidelijk dat je geen politiek nieuws volgt, haha. Anders had je dat nooit gezegd.


    Eens, Amerika heeft het ook echt niet zo goed voor elkaar ;|


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    Eens, Amerika heeft het ook echt niet zo goed voor elkaar ;|


    In Amerika weet Obama het tenminste wel waar hij het over heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    In Amerika weet Obama het tenminste wel waar hij het over heeft.


    Dat mag dan wel zo zijn (ook al is dat niet echt waar), maar hij krijgt amper nog wat gedaan door de senaat.


    Your make-up is terrible

    Ik ga me hier maar verder niet mee bemoeien. Wat ik wel wil zeggen is dat je niet alles moet geloven wat het internet zegt.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 19:35 ]


    26 - 02 - '16

    The_End schreef:
    (...)

    Daar ben ik het in dit geval niet mee eens, maar ik zal je er niet over lastig vallen.


    Als jij liever in Syrië zou gaan wonen, ga je gang.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Insouciant schreef:
    Ik ga me hier maar verder niet mee bemoeien. Wat ik wel wil zeggen is dat je niet alles moet geloven wat het internet zegt.


    Queer zijn is gewoon alles

    De hele politiek krijgt sowieso een middelvinger van mij. Sinds de D66 'de zogenaamde jongeren partij' voor het leenstelsel heeft gestemd kan ik geen politiek nieuws meer zien.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nenya schreef:
    (...)

    Als jij liever in Syrië zou gaan wonen, ga je gang.


    Ik zeg niet dat ik liever in Syrië zou gaan wonen, ik weet ook niet waar jij dat idee vandaan haalt.
    Ik bedoelde: ik ben het er niet mee eens dat niet alles kan worden voorkomen.

    Insouciant schreef:
    Ik ga me hier maar verder niet mee bemoeien. Wat ik wel wil zeggen is dat je niet alles moet geloven wat het internet zegt.


    Ik heb dit niet van het internet. Ik zág het vanmiddag op het nieuws. Ze hebben hem gefilmt terwijl hij het toegaf.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    Ik heb dit niet van het internet. Ik zág het vanmiddag op het nieuws. Ze hebben hem gefilmt terwijl hij het toegaf.


    Niet alles kan voorkomen worden. Dit wel, maar niet alles. En ik dacht dat je op de eerste zin reageerde.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried