• Ik heb niet veel tijd om dit te schrijven, maar ik wou het tóch even delen.
    Mark Rutte heeft vandaag toegegeven dat ze wisten dat er oorlogsgebied en gevaar was in bepaalde landen, maar dat ze dit niet hebben doorgegeven aan de luchtvaartmaatschappijen.
    Ik snap wel dat dit hele ding in Frankrijk belangerijk is en stuff, maar iedereen negeert daardoor dit hele ding nu volledig.
    Hallo? Er zijn mensen doodgegaan omdat de regering zo graag geld wou ontvangen van mensen uit een vliegtuig (dat over een gevaarlijk gebied vloog!!!). Ondertussen zegt Rutte wel dat 'onze veiligheid het belangerijkste is' en dat ze daarom geld gaan besteden aan veiligheids maatregelen of zo iets (ik weet niet precies wat hij zei, maar dat hij onze veiligheid belangerijk vond zei hij in ieder geval wel).
    Als het dan zo belangerijk is, waarom is dat gedoe met dat vliegtuig dan gebeurd? Ze hadden het letterlijk kunnen voorkomen!
    Heeft iemand hier nog een mening over, of ben ik nou de enige die het zo ziet? (Ik kan het best bij het verkeerde eind hebben, weet je).


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    @Assassin:
    Alle luchtvaartmaatschappijen waren wel ingelicht over de situatie en ze moesten zelf besluiten of ze hun vliegroutes aan gingen passen of niet. De regering had echter, bij het krijgen van de berichten, zelf kunnen ingrijpen op het besluit en dat is dus inderdaad wat de situatie dus ook negatief voor hen maakt.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 20:25 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik volg het niet echt, maar dit stond gewoon in de beginpost, vandaar dat ik het aannam.

    Mark Rutte heeft vandaag toegegeven dat ze wisten dat er oorlogsgebied en gevaar was in bepaalde landen, maar dat ze dit niet hebben doorgegeven aan de luchtvaartmaatschappijen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik volg het niet echt, maar dit stond gewoon in de beginpost, vandaar dat ik het aannam.

    (...)


    Ik hoorde net het ook pas op het nieuws langskomen hoor haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik geef de regering ook nergens de schuld van. Ik beschuldig Rutte alleen van bedrog en het moment waarop hij dit deelt vind ik al helemaal niet gepast.

    Ik ben het ook helemaal met je eens, als er iets/iemand was die dit had moeten voorkomen, dan was dat de luchtmaatschappij natuurlijk geweest!


    Ik heb het ook niet tegen jou daarmee, maar meer tegen The_End :')

    En de vliegmaatschappij had het misschien kunnen voorkomen, ik vind het alsnog niet hun schuld. Het is de schuld van die malloten die vliegtuig neerschoten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alsjeblieft niet zeg, praat me niet over Rutte :') Maar wat Sempre ook al eerder zei: De hele politiek krijgt sowieso een middelvinger van mij. Exactly.


    Don't walk. Run, you sheep, run.