• Hi people!

    Ik ben op zoek naar meer alternatieve kledingsites naast Attitude Holland en Large. Ik zit meer in de richting van bandshirts, rock, streetstyle maar dan niet met Nike etc., nou ja, best wel Large dus. Attitude Holland is echt niet meer wat het is geweest en hun collectie, en met name de band-kant is drastisch geminimaliseerd en ik vind er nog weinig leuke kledingstukken op (wel patches en bandana's, heuj). Large is echt geweldig, alleen ik zoek dus leuke bandshirts van Nirvana en AC/DC. Ik had van AC/DC en vet tof mannenmodel gevonden, maar die is minimaal maat S en ik ben bang dat die VEEL te groot is, dus ik ga het er niet op wagen (ook al kan je ruilen). Verder vond ik geen leuke shirts van Nirvana en ik heb dat bij meer bands. Daarbij vind ik de "gewone" kleding erg tof, dus ik zoek vergelijkbare sites. Ik wil graag Nederlandse sites of sites die in Nederland leveren voor normale prijzen. Kunnen jullie mij helpen?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Niet echt waar je om vroeg, maar ik weet wel nog n paar real winkels, in plaats van online ;p
    Ik weet niet waar je woont, maar mocht je ooit eens in Maastricht komen, kijk dan eens bij de Bizarre en bij de Baba Shop. Ik weet niet meer zeker of ze ook bandshirts daar hebben, maar alternatief is het zeker! In Aken heb je nog de Franchipani.

    Hopelijk heb je hier wat aan(; En veel succes natuurlijk ;p

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 23:28 ]


    Inspiration can hit you any time

    Impericon!

    Constantine schreef:
    Niet echt waar je om vroeg, maar ik weet wel nog n paar real winkels, in plaats van online ;p
    Ik weet niet waar je woont, maar mocht je ooit eens in Maastricht komen, kijk dan eens bij de Bizarre en bij de Baba Shop. Ik weet niet meer zeker of ze ook bandshirts daar hebben, maar alternatief is het zeker! In Aken heb je nog de Franchipani.

    Hopelijk heb je hier wat aan(; En veel succes natuurlijk ;p


    Bizarre & Baba Shop zijn meer van korsetten, Misfits shirts en de echte gothicshit. Alhoewel ik nog redelijk een aantal bandshirts van de zomer bij Baba Shop heb kunnen vinden :3.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.