• Hallo, ik hoop dat jullie een antwoord weten op mijn probleempje!
    Ik neem nog maar vanaf september 2014 de pil (Claudia 35). En ik heb regelmatig seks met een goede vriend, zonder condoom.
    Ik heb mijn pil voor de eerste keer ook doorgenomen op 26 december 2014. Toch voor de eerste twee dagen. Daarna ben ik 2 dagen vergeten. Ik dacht dat mijn maandstonden niet gingen komen, maar uiteindelijk waren ze er toch (op 31 december 2014). Ik ben de pil dan blijven doornemen tot nu. Nog steeds heb ik mijn maandstonden (9 januari 2015) en heb op 8 januari 2015 seks gehad zonder condoom. Wanneer zouden mijn maandstonden stoppen en is er een kans op zwangerschap? Alvast bedankt!


    Life is all about having a good time.

    Dit zou ik aan een dokter vragen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Niemand kan zeggen wanneer je niet meer ongesteld bent, alleen je lichaam. Als je nu stopt met de pil kan je zwanger worden, maar ik neem aan dat je niet gaat stoppen? Daar ben je nogal onduidelijk over.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Niemand kan zeggen wanneer je niet meer ongesteld bent, alleen je lichaam. Als je nu stopt met de pil kan je zwanger worden, maar ik neem aan dat je niet gaat stoppen? Daar ben je nogal onduidelijk over.


    Neen , stoppen zal ik niet! Bedankt!


    Life is all about having a good time.

    Ossum schreef:
    (...)

    Neen , stoppen zal ik niet! Bedankt!


    Als je gewoon je stopweek houd zoals het hoort en dan weer begint, heb je geen kans om zwanger te worden. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je gewoon je stopweek houd zoals het hoort en dan weer begint, heb je geen kans om zwanger te worden. ;3


    Ik hoop het dan toch! :)


    Life is all about having a good time.

    Ik zou een morningafterpil halen als je het niet zeker weet...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Duskfury schreef:
    Ik zou een morningafterpil halen als je het niet zeker weet...

    Indeed. Maar dat moet je doen binnen een bepaalde tijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.