• VOORNAAM + ACHTERNAAM

    ───────────────── {QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE} ────

    — LEEFTIJD Leeftijd
          • GEBOORTEDATUM 00'00'0000
          • VERJAARDAG Datum & Maand

    — NATIONALITEIT Nationaliteit
          • GEBOORTESTAD Plaatsnaam
          • HUIDIGE WOONPLAATS Plaatsnaam

    — UITERLIJK:
          • FACECLAIM Naam Faceclaim
          • BESCHRIJVING Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    ♛ INNERLIJK ♛

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor

    ♛ RELATIES ♛

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    ♛ GESCHIEDENIS ♛

          Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst
    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    ♛ EXTRA INFORMATIE ♛

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 16:42 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Can I have een vrouwelijke weerwolf of is alles al vol? :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Shizzels, ik wilde een halfgod of vampier D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amaris schreef:
    Can I have een vrouwelijke weerwolf of is alles al vol? :3


    Sure ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik zal een gil geven als er een vrijkomt Marie!

    En ik wil eventueel vanavond het speeltopic wel open gooien, maar dat is redelijk snel. -- Dan moet iedereen het er dus mee eens zijn.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Ik zal een gil geven als er een vrijkomt Marie!

    En ik wil eventueel vanavond het speeltopic wel open gooien, maar dat is redelijk snel. -- Dan moet iedereen het er dus mee eens zijn.


    Jezus Crime, dat gaat erg snel. Ik zit op mijn mobiel dus ik kan geen rol starten, maar maybe kan ik zo nog snel op mijn computer. :'0


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ephrya schreef:
    Ik zal zo het praattopic maken, wanneer willen jullie het speeltopic? c:


    laat mij het praattopic maar doen, dan kan jij een rol invullen :)


    all because i liked a girl

    Amaris schreef:
    (...)

    Jezus Crime, dat gaat erg snel. Ik zit op mijn mobiel dus ik kan geen rol starten, maar maybe kan ik zo nog snel op mijn computer. :'0


    Daarom, het moet wel voor iedereen haalbaar zijn :']


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    Ik zal een gil geven als er een vrijkomt Marie!

    En ik wil eventueel vanavond het speeltopic wel open gooien, maar dat is redelijk snel. -- Dan moet iedereen het er dus mee eens zijn.


    Geez, dat is erg snel. Ik weet niet of ik mijn rol al voor die tijd af kan hebben - vast wel - maar dan moet ik wel opschieten en niet afgeleid raken *Gaat boven zitten omdat ze zich dan beter kan concentreren*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Alison is nu helemaal alleen op Mira Costa, iemand die haar wilt joinen of ontvoeren?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ephrya, zal ik het praattopic doen?


    all because i liked a girl

    DOMINIC 'DO' HARRIS.


    † Leeftijd, schooljaar en geslacht.
          Dominic is geboren op de dertiende van Juni en nu zeventien jaar oud, hij zou beginnen aan zijn laatste schooljaar.

    † Innerlijk.
          Dominic is aardig afzijdig.

    † Uiterlijk.
          Zie gifs ^^

    † School.
          Dalton.

    † Soort.
          Dominic is een halfgod, zoon van Hades. Dit geeft voor hem veel krachten met zich mee, waaronder dat hij met een simpele aanraking iemand kan laten stoppen met ademen en eventueel ook kan doden. Vroeger had hij hier geen controle over, maar inmiddels heeft hij deze gevonden en lukt het hem zonder dat het hem moeite kost. De gave goed onder controle krijgen heeft echter wel veel tijd gekost, al zal hij het nog steeds niet foutloos omgekeerd kunnen. Hij kan als hij zou willen iemand tot leven wekken, maar dit kost hem vergeleken met het doden zoveel energie dat hij het niet doet. Hij wilt niet het risico lopen bewusteloos te raken of zichzelf ermee te doden.
          Hij kan zich dan ook voortbrengen door middel van schaduwen, schaduwreizen. Dit kost hem op lange afstanden erg veel energie en eventueel kan hij iemand meenemen, maar als hij het te vaak doet zal hij ook het risico lopen bewusteloos te raken, evenals hij doden oproept. Het zijn voornamelijk de skeletten van doden die hij oproept en kan laten doen wat hij wilt, maar dit is iets wat hij niet onder controle heeft. Het wilt dus wel eens voorkomen dat er in zijn buurt per ongeluk een bot uit de grond schiet en hij zijn best moet doen de dingen weer terug te krijgen. Hij heeft er dan ook zijn werk van gemaakt al zijn gaves te verbergen voor anderen.

    † Huidige locatie
          Dominic aanwezig op Dalton, waar hij de leiding heeft gekregen over de ondergrondse cellen. Hij leid een groepje bewakers van zo ongeveer vier zesdejaars.

    Familie, vrienden etc.
          Hij heeft momenteel geen levende familie, dus moet hij het doen met de mensen om hem heen. Momenteel bewaakt hij een paar gevangenen, maar deze kent hij slecht tot niet persoonlijk.

    † Geschiedenis
          Dominic groeide op met enkel zijn moeder, wat prima ging. Natuurlijk ging er soms wat fout of viel er een vogel dood neer in zijn buurt, maar tot zijn twaalfde levensjaar ging alles prima. Echter doodde hij een week voor het begin van zijn eerste schooljaar per ongeluk zijn moeder, waardoor hij ook in de vakanties op school moest verblijven.

    † Extra.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 16:15 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik zal zo eens op een rijtje zetten wie hun rol dan wel en niet af kunnen hebben, dan zien we het vanavond wel.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Meh, ik wilde een halfgod..
    Kun je me waarschuwen als er een vrij is?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ephrya schreef:
    Ik zal zo eens op een rijtje zetten wie hun rol dan wel en niet af kunnen hebben, dan zien we het vanavond wel.


    Ephrya, ik maak NU het praattopic


    all because i liked a girl

    CaptianHook schreef:
    Meh, ik wilde een halfgod..
    Kun je me waarschuwen als er een vrij is?


    Sure ^^
    En praattopic is goed!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.