• VOORNAAM + ACHTERNAAM

    ───────────────── {QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE} ────

    — LEEFTIJD Leeftijd
          • GEBOORTEDATUM 00'00'0000
          • VERJAARDAG Datum & Maand

    — NATIONALITEIT Nationaliteit
          • GEBOORTESTAD Plaatsnaam
          • HUIDIGE WOONPLAATS Plaatsnaam

    — UITERLIJK:
          • FACECLAIM Naam Faceclaim
          • BESCHRIJVING Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    ♛ INNERLIJK ♛

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor

    ♛ RELATIES ♛

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    ♛ GESCHIEDENIS ♛

          Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst
    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    ♛ EXTRA INFORMATIE ♛

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 16:42 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zal ik Megan Fox of Lilly Collins FC"en en heeft iemand een naam idee?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Zal ik Megan Fox of Lilly Collins FC"en en heeft iemand een naam idee?
    :3
    Lilly Collins. c:
    Naam idee, I dunno.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 15:56 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ga voor Lily ^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Het praattopic


    all because i liked a girl

    Okee, Ik FC Lilly Collins. En de naam wordt Navearyn 'Nave' Kendra Amsworth. ^^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oh ja, ik vraag even erg 'stout' voordat ik überhaupt mijn rol heb ingevuld - iemand interesse in de hotte Nave? :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Oh ja, ik vraag even erg 'stout' voordat ik überhaupt mijn rol heb ingevuld - iemand interesse in de hotte Nave? :')


    Ligt er aan hoe ze is en of ze Dominic überhaupt kan kennen :']


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Alison is ook single and ready to mingle haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Amaris schreef:
    Oh ja, ik vraag even erg 'stout' voordat ik überhaupt mijn rol heb ingevuld - iemand interesse in de hotte Nave? :')


    If it fits, Ralph, maar dan moet het wel passen een beetje natuurlijk, ik maak mijn rol zo af.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ephrya schreef:
    (...)

    Ligt er aan hoe ze is en of ze Dominic überhaupt kan kennen :']


    She can be de gevangene op Dalton en ze is meestal in de achtergrond, but she can be very angry en dangerous. Bovendien is ze ironisch en ergens lief voor vrienden en familie. ;-)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mhm, dat moet passen op langere tijd... Nave, Alisson en Lillith dan laten ontvoeren door Dalton?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dit lijkt me beter in een spoiler, vanoavond of zo maak ik de rol en reageer ik op ALLE speeltopics m y friends. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ephrya schreef:
    Mhm, dat moet passen op langere tijd... Nave, Alisson en Lillith dan laten ontvoeren door Dalton?


    Jap, jap. Als je het wilt krijgt dinges Navd dan ooit een crush op dinges omdat het Thomas is, tenxij je iemand hrbt. :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Jap, jap. Als je het wilt krijgt dinges Navd dan ooit een crush op dinges omdat het Thomas is, tenxij je iemand hrbt. :Y)


    Ik heb niet echt iemand, Dominic is aardig loner haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ephrya schreef:
    (...)

    Ik heb niet echt iemand, Dominic is aardig loner haha


    Ok, bij deze gaat Nave een crush op hem hebben. :-)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."