• VOORNAAM + ACHTERNAAM

    ───────────────── {QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE QUOTE} ────

    — LEEFTIJD Leeftijd
          • GEBOORTEDATUM 00'00'0000
          • VERJAARDAG Datum & Maand

    — NATIONALITEIT Nationaliteit
          • GEBOORTESTAD Plaatsnaam
          • HUIDIGE WOONPLAATS Plaatsnaam

    — UITERLIJK:
          • FACECLAIM Naam Faceclaim
          • BESCHRIJVING Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    ♛ INNERLIJK ♛

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor

    ♛ RELATIES ♛

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    — NAAM Naam relatie
          • BEKEND SINDS Datum/aantal jaar
          • BEKEND VAN Plaats
          • BESCHRIJVING Beschrijving

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    ♛ GESCHIEDENIS ♛

          Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst
    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

    ♛ EXTRA INFORMATIE ♛

    Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst Plek voor tekst

    ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



    [ bericht aangepast op 24 okt 2017 - 16:42 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    BlankSpaceSwift schreef:
    Heey Xantha kunnen Vanillia en Burton een stiekeme relatie hebben?


    Laten we dit even via het praattopic bespreken, of via GB (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik krijg mijn rol vanavond niet meer af, trouwens ik FC Scarlett Johanssen inplaats van Lilly EN ik zal het morgen invullwn. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Okay. Kan ik dan een vrouwelijke weerwolf reserveren?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Firth schreef:
    Okay. Kan ik dan een vrouwelijke weerwolf reserveren?


    Maar natuurlijk.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dan is de jacht op een FC nu geopend.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    AnnaSophia Robb it is. Ik faceclaim AnnaSophia Robb.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Naam
    • Navearyn 'Nave' Kendra Amsworth.
    Leeftijd
    •
    Innerlijk
    •
    Uiterlijk
    •
    FC: Scarlett Johanssen.
    School
    •
    Soort
    •
    Huidige locatie
    •
    Familie en vrienden
    •
    Geschiedenis
    •
    Extra
    •

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 12:36 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik kan beginnen, maar foto"s leuken niet. :-()


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wat zijn de regels voor de lengte van de posts?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    † Naam.
    — Kathérin Vic Norah Young — Alhoewel 'Kathérin' haar eigenlijke doopnaam is, wordt ze door iedereen Vic genoemd.
    † Leeftijd, schooljaar en geslacht.
    — Vic is zestien – ze verjaart de eenentwintigste december.
          — Momenteel zou ze in het vierde jaar zitten.
    — Ze is als vrouwelijk wezen geboren en dat is sindsdien nog niet veranderd.
    † Innerlijk.
    † Uiterlijk.
    † School.
    † Soort.
    — Weerwolf
    † Huidige locatie (Zo kan je eventueel gekidnapt zijn, etc. Overleg dit wel even met de anderen zodat ze weten dat het personage daat vast zit.)
    † Familie, vrienden etc.
    † Geschiedenis
    † Extra.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 16:46 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tsuchiya schreef:
    Wat zijn de regels voor de lengte van de posts?


    Je moet proberen de tweehonderd te halen, want anders loopt de RPG dood.


    all because i liked a girl

    Eh, mag ik een een stuurder? Een jongen, met de kracht Aarde?
    Ik FC Simon Nessman.

    Lol mijn fc zijn altijd relatief onbekende mensen but whatevs' ^^


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    zou ik een vrouwelijke weerwolf mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    BlankSpaceSwift schreef:
    (...)

    Je moet proberen de tweehonderd te halen, want anders loopt de RPG dood.

    Ohh, dat gaat zo gemakkelijk. Ik twijfel alleen om mee te doen.

    @ Dandelions: Ik ken hem wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    nevermind

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 13:38 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein