• I'm not okay
    I'll never be
    All I want
    Is to fly away

    Away from my life
    From the words
    And the pain
    Of the knife

    The knife I use to feel
    When my head stops
    My emotions overflow
    And nothing feels real

    Real will never be
    My smile
    My mask
    Me

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wauw, dit is best... confronterend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik snap niet waarom mensen topics maken over hoe mooi hun gedicht is, of dat ze hun username hebben veranderd -_-

    Mooi gedicht. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    DuskFurry schreef:
    ik snap niet waarom mensen topics maken over hoe mooi hun gedicht is, of dat ze hun username hebben veranderd -_-


    Je promoot je gedicht gewoon om er mensen hu, mening over te weten en dat van die usernames is om niet voor verwarring te zorgen.
    Ik vind het trouwens echt wel een mooi gedicht!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 15:51 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DuskFurry schreef:
    ik snap niet waarom mensen topics maken over hoe mooi hun gedicht is, of dat ze hun username hebben veranderd -_-


    Zo is q mi eenmaal meer er mee leven.


    Ot: ik vind hem echt mooi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Probeer niet te verdrinken in zelfmedelijden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Probeer niet te verdrinken in zelfmedelijden.


    Wie zegt dat het over haar gaat?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wauw.


    take me back to the basics and the simple life

    Nenya schreef:
    (...)

    Wie zegt dat het over haar gaat?


    Kan me niet voorstellen dat dit geschreven is uit barmhartigheid.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Probeer niet te verdrinken in zelfmedelijden.

    Waarom moet het direct zelfmedelijden zijn? Jij weet niet wat er in haar leven omgaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Deilia schreef:
    (...)

    Kan me niet voorstellen dat dit geschreven is uit barmhartigheid.


    En ik kan me niet voorstellen dat je zo kan oordelen over mensen die je niet kent. Ik heb ook al zulke gedichten geschreven toen ik me echt goed voelde, gewoon door iets dat je gelezen hebt of dergelijke.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deilia schreef:
    (...)

    Kan me niet voorstellen dat dit geschreven is uit barmhartigheid.


    Er zijn mensen met inlevingsvermogen, weet je.
    Ik ken genoeg mensen die hele deprimerende dingen kunnen schrijven, maar zelf hele vrolijke personen zijn.

    En als je niet weet wat er in haar hoofd omgaat, ga dan niet oordelen.

    Ik vind hem heel erg mooi (:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 16:15 ]


    wat was dit ookalweer

    DuskFurry schreef:
    ik snap niet waarom mensen topics maken over hoe mooi hun gedicht is, of dat ze hun username hebben veranderd -_-


    Omdat ze er trots op zijn misschien? Ik snap niet waarom mensen meteen over alles moeten zeuren en overal hun gedacht over moeten zeggen.

    Overigens is dit iets om trots op te zijn.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Sacramental schreef:
    (...)
    Waarom moet het direct zelfmedelijden zijn? Jij weet niet wat er in haar leven omgaat.


    Wat er speelt in haar prive leven maakt niet het onderscheidt of het nu wel of geen zelfmedelijden is. Ik denk dat alle pubers, met namen meisjes het gevoel wat ze heeft wel herkennen op een bepaalde manier, ik in ieder geval wel, waarschijnlijk ook te reden dat ik het herken als vooral zelfmedelijden. Zelfmedelijden is gewoon een hele nare manier van het verwerken van emoties die je niet kan omvatten.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Er zijn mensen met inlevingsvermogen, weet je.
    Ik ken genoeg mensen die hele deprimerende dingen kunnen schrijven, maar zelf hele vrolijke personen zijn.

    En als je niet weet wat er in haar hoofd omgaat, ga dan niet oordelen.

    Ik vind hem heel erg mooi (:


    Én of ik dat weet! Het stellen van oordelen is een automatisch proces, het is niet alsof je iets meningsloos leest en daarna bepaald of je er wél of niet een mening over mag hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'