• I'm not okay
    I'll never be
    All I want
    Is to fly away

    Away from my life
    From the words
    And the pain
    Of the knife

    The knife I use to feel
    When my head stops
    My emotions overflow
    And nothing feels real

    Real will never be
    My smile
    My mask
    Me

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deilia schreef:
    (...)
    Wat er speelt in haar prive leven maakt niet het onderscheidt of het nu wel of geen zelfmedelijden is. Ik denk dat alle pubers, met namen meisjes het gevoel wat ze heeft wel herkennen op een bepaalde manier, ik in ieder geval wel, waarschijnlijk ook te reden dat ik het herken als vooral zelfmedelijden. Zelfmedelijden is gewoon een hele nare manier van het verwerken van emoties die je niet kan omvatten.

    Het maakt het onderscheidt dat je niet weet wat er aan de hand is, waarom ze het geschreven heeft en wat haar gedreven heeft tot dit gedicht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Het maakt het onderscheidt dat je niet weet wat er aan de hand is, waarom ze het geschreven heeft en wat haar gedreven heeft tot dit gedicht.


    Of ze nu dit gedicht schrijft omdat ze gepest wordt of onzeker is of dat het iets speelt familie maakt zelfmedelijden niet ineens gedoogd. Zelfmedelijden is iets anders dan verdrietig zijn.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Of ze nu dit gedicht schrijft omdat ze gepest wordt of onzeker is of dat het iets speelt familie maakt zelfmedelijden niet ineens gedoogd. Zelfmedelijden is iets anders dan verdrietig zijn.

    Ik ben serieus verbaasd over wat ik heb gelezen
    Ik post dit gedicht hier niet om kritiek te krijgen over wat ik doe
    Kritiek op mijn gedicht vind ik best, fijn zelfs.
    Maar kritiek op mij terwijl je nog niet het flauwste benul hebt wat de drijf achter dit gedicht is, dat vind ik niet kunnen.

    OT: bedankt voor de leuke reacties

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:16 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deilia schreef:
    (...)

    Én of ik dat weet! Het stellen van oordelen is een automatisch proces, het is niet alsof je iets meningsloos leest en daarna bepaald of je er wél of niet een mening over mag hebben.
    mening mag maar die godsvergete klote houding van jou is kwetsend. pak je mening op en flikkerstraal eens op naar de maan joh.
    het lijkt verdomme wel alsof jij er een sport van maakt om alles en iedereen op een klote manier af te kraken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)mening mag maar die godsvergete klote houding van jou is kwetsend. pak je mening op en flikkerstraal eens op naar de maan joh.
    het lijkt verdomme wel alsof jij er een sport van maakt om alles en iedereen op een klote manier af te kraken.


    Auw dat doet pijn.

    Edit; Niet zo'n pijn als hete peper snoepjes uitdelen aan kinderen die aan de deur komen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:24 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Auw dat doet pijn.

    Edit; Niet zo'n pijn als hete peper snoepjes uitdelen aan kinderen die aan de deur komen.
    ik hoop het. helaas :) ik zal er een paar voor je bewaren volgend jaar.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:25 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)mening mag maar die godsvergete klote houding van jou is kwetsend. pak je mening op en flikkerstraal eens op naar de maan joh.
    het lijkt verdomme wel alsof jij er een sport van maakt om alles en iedereen op een klote manier af te kraken.

    Ja sorry hoor, maar dit is toch wel ironisch. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vhagar schreef:
    (...)
    Ja sorry hoor, maar dit is toch wel ironisch. :'D


    ook ik ben het wel eens zat, gelukkig doe ik het niet bij alles en iedereen die iets post.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)

    ook ik ben het wel eens zat, gelukkig doe ik het niet bij alles en iedereen die iets post.


    Gebruiken alle bi seksuele flikker taal is ben ik dat alleen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Gebruiken alle bi seksuele flikker taal is ben ik dat alleen?
    ik geloof niet dat ik je hier helemaal begrijp...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)ik geloof niet dat ik je hier helemaal begrijp...


    Schijnbaar vertoon ik flikkertaal, was benieuwd of andere biseksuele dit ook hebben.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Schijnbaar vertoon ik flikkertaal, was benieuwd of andere biseksuele dit ook hebben.
    slaat dit op flikkerstraal op. met andere woorden ga weg.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Houden we het netjes?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Deilia schreef:
    (...)

    Gebruiken alle bi seksuele flikker taal is ben ik dat alleen?


    Het narcisme druipt van je af, poeh.

    OT: Ik vind het een heel mooi gedicht!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Wauw ik vind het gedicht echt heel mooi de pessimistische zwarte dagen van het leven weergeven. Waarom je dit ook geschreven mag hebben ^^

    Ik vroeg mij slechts af wat de bedoeling van "heads stops" was. Klopt dat wel?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:41 ]


    Happy Birthday my Potter!