• I'm not okay
    I'll never be
    All I want
    Is to fly away

    Away from my life
    From the words
    And the pain
    Of the knife

    The knife I use to feel
    When my head stops
    My emotions overflow
    And nothing feels real

    Real will never be
    My smile
    My mask
    Me

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eh, ik snap eigenlijk wel wat Deilia bedoelt met die reactie, en dan krijg ik hier vast een boel reacties op terug, maar ik zal kort uitleggen waarom. Haar reactie vatte ik niet zo zeer als slecht op (en nu gaat het moeilijk uitleggen worden, want ik ben er niet één van de beste in), doordat je door zelfmedelijden jezelf kunt kwijtraken. Dan krijg je medelijden voor dingen die eigenlijk niet zo erg zijn en je het niet meer van een ander perspectief kunt zien. Je hoeft dit niet te begrijpen, maar ik denk dat het heel logisch is als iemand zegt dat je niet teveel zelfmedelijden mag hebben. Ik wil natuurlijk niet constateren dat dit een gedicht is uit zelfmedelijden, ik wil alleen uitleggen waarom ik de reactie van Deilia snap.
    Aan de andere kant snap ik de rest ook wel dat het niet oké is. Het is bot gezegd, misschien bedoelt ze deze reactie wel gewoon aanvallend en ze had het inderdaad wel anders kunnen vermelden. We weten natuurlijk niet wat hierachter zit. Zo, en nu stop ik ermee hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Eh, ik snap eigenlijk wel wat Deilia bedoelt met die reactie, en dan krijg ik hier vast een boel reacties op terug, maar ik zal kort uitleggen waarom. Haar reactie vatte ik niet zo zeer als slecht op (en nu gaat het moeilijk uitleggen worden, want ik ben er niet één van de beste in), doordat je door zelfmedelijden jezelf kunt kwijtraken. Dan krijg je medelijden voor dingen die eigenlijk niet zo erg zijn en je het niet meer van een ander perspectief kunt zien. Je hoeft dit niet te begrijpen, maar ik denk dat het heel logisch is als iemand zegt dat je niet teveel zelfmedelijden mag hebben. Ik wil natuurlijk niet constateren dat dit een gedicht is uit zelfmedelijden, ik wil alleen uitleggen waarom ik de reactie van Deilia snap.
    Aan de andere kant snap ik de rest ook wel dat het niet oké is. Het is bot gezegd, misschien bedoelt ze deze reactie wel gewoon aanvallend en ze had het inderdaad wel anders kunnen vermelden. We weten natuurlijk niet wat hierachter zit. Zo, en nu stop ik ermee hehe.


    het ging mij gewoon om de manier waarop dingen keer op keer gezegd worden door haar. ik vind het gewoon pesten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Rider schreef:
    Wauw ik vind het gedicht echt heel mooi de pessimistische zwarte dagen van het leven weergeven. Waarom je dit ook geschreven mag hebben ^^

    Ik vroeg mij slechts af wat de bedoeling van "heads stops" was. Klopt dat wel?

    Was inderdaad een spelfoutje, het moest head stops zijn, dankjewel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sterreliza schreef:
    (...)
    Was inderdaad een spelfoutje, het moest head stops zijn, dankjewel


    Dat dacht ik stiekem al, haha. Graag gedaan. Ik vind hem verder echt mooi ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Deilia schreef:
    (...)
    Of ze nu dit gedicht schrijft omdat ze gepest wordt of onzeker is of dat het iets speelt familie maakt zelfmedelijden niet ineens gedoogd. Zelfmedelijden is iets anders dan verdrietig zijn.

    Ik heb verdrietig-zijn er niet bijgehaald, hoor.:W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Donar schreef:
    (...)

    het ging mij gewoon om de manier waarop dingen keer op keer gezegd worden door haar. ik vind het gewoon pesten.

    Ah, oké. Vandaar. Hehe, ik houd me verder buiten deze discussie. Ik wil het niet verder laten vlammen.

    Het is alleen wel jammer dat er hier een discussie bij haar gedicht wordt gehouden.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 17:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iets om trots op te zijn

    Mooi geschreven^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Donar schreef:
    (...)

    het ging mij gewoon om de manier waarop dingen keer op keer gezegd worden door haar. ik vind het gewoon pesten.


    Ben ik niet met je eens. Ik heb niks voor of tegen de schrijfster van het gedicht. Ik herken het gewoon heel erg, ik schreef dit soort dingen vroeger. In die leeftijd wilde ik het de mensen om me heen gewoon heel duidelijk maken dat ik me niet goed voelde, alsof dat me een sympathieker persoon zou maken. Zelf tot het punt waarop ik automutilatie heb gedaan. In plaats van me betuttelen en het gevoel van 'er is me onrecht aangedaan' alleen te vergroten had ik graag iemand gehad die me had gewezen op waar ik mee bezig was.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Ben ik niet met je eens. Ik heb niks voor of tegen de schrijfster van het gedicht. Ik herken het gewoon heel erg, ik schreef dit soort dingen vroeger. In die leeftijd wilde ik het de mensen om me heen gewoon heel duidelijk maken dat ik me niet goed voelde, alsof dat me een sympathieker persoon zou maken. Zelf tot het punt waarop ik automutilatie heb gedaan. In plaats van me betuttelen en het gevoel van 'er is me onrecht aangedaan' alleen te vergroten had ik graag iemand gehad die me had gewezen op waar ik mee bezig was.


    als je dit er nou bij had gezet dat dan ik nooit zo uitgevallen. die boodschap is mij totaal ontgaan.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    echt super mooi!


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Deilia schreef:
    (...)

    Ben ik niet met je eens. Ik heb niks voor of tegen de schrijfster van het gedicht. Ik herken het gewoon heel erg, ik schreef dit soort dingen vroeger. In die leeftijd wilde ik het de mensen om me heen gewoon heel duidelijk maken dat ik me niet goed voelde, alsof dat me een sympathieker persoon zou maken. Zelf tot het punt waarop ik automutilatie heb gedaan. In plaats van me betuttelen en het gevoel van 'er is me onrecht aangedaan' alleen te vergroten had ik graag iemand gehad die me had gewezen op waar ik mee bezig was.

    Om het duidelijk te maken, dit is geen zelfmedelijden en ik vind het erg dat je dit zo beschouwd. Er wordt tegen mij heel vaak gezegd dat ik wat meer aan mezelf moet denken, maar dat kan ik niet. Eén van de weinige manieren waarop ik mijn emoties kan uiten zijn door mijn gedichten, dus als iemand daar zo op reageert doet me dat echt geen goed. Houd het dan liever voor je. Je weet ik niet waar ik door heen ga dus je kan ook helemaal niks zeggen over het feit of dit zelfmedelijden is of niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Knap dat je dit zo vorm durft te geven. Er zijn zat mensen die misschien wel net zulke gevoelens hebben als jij, maar het niet durven te zeggen. Ik heb respect voor je!


    26 - 02 - '16

    Donar schreef:
    (...)mening mag maar die godsvergete klote houding van jou is kwetsend. pak je mening op en flikkerstraal eens op naar de maan joh.
    het lijkt verdomme wel alsof jij er een sport van maakt om alles en iedereen op een klote manier af te kraken.


    Eindelijk iemand die er wat van zegt. Soms gaat het echt te ver. Alhoewel dit ook wel wat netter verwoord kon worden. (:
    Ik vind het trouwens een heel mooi gedicht!

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 19:59 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Begrijp ik dit nou goed, iemand zegt dat het zelfmedelijden is en daar wordt iedereen boos op? :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, zo lijkt het alleen maar.(cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.