• Hallo (:

    Dit is gewoon even een topic om te zeggen dat ik me echt gelukkig voel! Na een hele lange slechte periode, gaat het nu super goed.

    Eind 2014 heb ik alleen maar super goed nieuws gehad, ik ben 2015 met een deel van mijn familie ingegaan en dat deel van de familie is gewoon het deel dat eigenlijk altijd voor elkaar klaar staat, ik heb 3 geweldige vriendinnen die me in alles steunen en dan nog allemaal van die kleine dingetjes.

    Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld! En ik hoop oprecht dat jullie allemaal, stuk voor stuk, net zo gelukkig als mij zijn. Ook al gaat het nu even niet goed, het komt echt wel goed! Het is zo een 2 jaar best wel slecht gegaan en na een tijdje had ik echt geen moed meer. Maar gewoon door toch telkens door te bijten, ook al was het soms zo zuur, is het uiteindelijk toch goed gekomen. Dus geloof me: alles komt wel goed!

    En om het af te sluiten, waar zijn jullie momenteel gelukkig om?

    Xxx

    Op dit moment ben ik niet echt ergens gelukkig mee, maar ik vind het echt leuk voor je dat het zo goed gaat!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben ontzettend blij voor je. Ik wou dat ik ook kon zeggen dat ik me gelukkig voelde, maar helaas :c

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 21:00 ]


    26 - 02 - '16

    die mooie en gelukkige momenten moet je koesteren!

    ik ga zelf nu door een hele zware tijd. stage heeft er een punt achter gezet dus ik weet niet hoe ik mijn opleiding kan afronden en dus is er de kans dat mijn mentor zegt dat de opleiding ook word stop gezet en dat in het laatste jaar. ik heb paniek en angst aanvallen gekregen. sinds ik vorig jaar een relatie heb is de relatie met mijn opa verslechterd omdat hij er niet achter staat door de leeftijd ik ben 19 en hij is 26.

    maar ik koester de momenten met mijn vriend (en mijn ouders en broertje natuurlijk) ik ben blij dat ik hem heb ik ben blij dat ik een houvast heb en dat hij altijd in mij zal geloven en dat hij trots op mij is dat ik me door zo'n moeilijke tijd heen worstel. we wonen sinds september samen, ik ben bij hem ingetrokken en ik mocht van hem een kat, dus een week later toen ik bij hem kwam inwonen hebben we een katje gehaald. ik ben blij dat mijn ouders er gelijk goed achter stonden en de steun kreeg/krijg die ik hoopte te krijgen. hoe ongelukkig ik mij voel zo gelukkig voel ik mij door zijn steun en liefde.

    NoStranger schreef:
    Op dit moment ben ik niet echt ergens gelukkig mee, maar ik vind het echt leuk voor je dat het zo goed gaat!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wauw, eens een superpositief topic! Wat leuk! Ik vind het echt leuk voor je dat jij je zo gelukkig voelt! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Super fijn dat je je gelukkig voelt. Ik ken je niet, maar het is je gegund!

    Zelf ben ik niet gelukkig als ik naar het algemene plaatje kijk van hoe mijn leven er op het moment voor staat. Maar ik heb in 2014 wel ontdekt wie mijn echte vrienden zijn, en ben zeer gelukkig om hun mijn vrienden te kunnen noemen.
    Ook kan ik mezelf gelukkig prijzen met mijn ouders. Ik heb de beste ouders die ik me kan indenken. Ze hebben echt alles voor me over, en dat is wel te merken. Ik hou van mijn ouders. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt leuk dat je je gelukkig voelt c:!

    Ik voel me nu niet zo heel eg gelukkig, door examen stress enzo. Maar als ik terug kijk op de jaren hiervoor kan ik niets anders zeggen dat ik een stuk gelukkiger ben :3


    Seasons will change, but I shall remain

    Dit is wat anders, een gelukkig topic. Meestal zijn het iets deprimerendere topics op Q, niets mis mee ofcourse. Ik ben heel blij dat je -je zo voelt! (:

    Ik voel me normaal, al ben ik heel blij met mijn nieuwe kleertjes. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Da's goed. Ik ben blij voor je.

    Op dit moment ben ik blij dat ik in mijn bed kan kruipen met mijn gsm en fanfics lezen. Ik heb examens, maar morgen geen examen en ik lig op schema.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wat fijn! ^-^. Hopelijk blijf je je zo voelen :').

    Bij mij zit iedereen al vanaf mijn dertiende te zeggen "het komt wel goed", nog steeds wacht ik op die dag.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.