• Hello ^^

    Ik weet eigenlijk niet hoeveel autorijdende/rijles nemende Quizletters er hier rondzwerven, dus ik hoop dat er genoeg animo is voor een speciaal topic. Dit topic is bestemd voor iedereen die wil gaan lessen, het al doet, of zelfs zijn rijbewijs al heeft. Zelf vind ik het altijd fijn om mensen lastig te vallen met mijn rijles-avonturen en te luisteren naar de herkenbare verhalen anderen. Maar ook voor vragen en stress is dit topic uitermate geschikt.

    Op het moment heb ik 8 lessen van 1 uur gehad, wat helemaal niet veel is, maar toch wel zo voelt haha. In het begin leste ik 1x in de week, maar nu les ik 2x, omdat je er dan wat beter in blijft. Aan mijn theorie wil ik snel beginnen.

    Les:
    - Misfire - 18 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 17 - geslaagd theorie
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Endress - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kern - 18
    - Rewritten - 17
    - Morgiana - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Altaria - 17 - geslaagd theorie
    - JBarakat - 17
    - Dormiveglia - 17
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - Scully - 18
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Halseys - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Ethan - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Harris - 18
    - Quiver - 17
    - Rewritten - 17

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 17:47 ]


    i put the fun in funeral

    Ailine schreef:
    (...)

    Ah, nice.
    Ik ga zelf ook een faalangstexamen doen, al gaat het nog wel lang duren voordat dat gaat gebeuren :')
    Had je ook een tussentijdsetoets gedaan?


    Hoe lang les je al? ^^

    Jup die had ik ook. Maar dan bij mijn eerste rijschool. Ik wist dat ik nog niet goed kon rijden toen en dat was wel te merken. Ook was ik vreselijk nerveus. De auto sloeg echt 4 keer af voordat ik van de parkeerplek af reed.. :/
    Dus zoals te verwachten had ik de bijzondere verrichtingen niet gehaald en kreeg ik een waslijst met verbeterpunten. X)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ailine schreef:
    Zou ik op de lijst mogen van mensen die bezig zijn met rijles :Y)? Ik ben achttien.


    Ik vroeg me af, zijn er onder jullie mensen die een faalangst rijexamen hebben gedaan? En zo ja, wat vonden jullie er van?
    Ik heb dat de derde keer gedaan. Vierde keer weer normaal examen gedaan en toen geslaagd. Was er de derde keer nog altijd niet klaar voor. Ben daarna van rijschool geswitcht en toen bleek dat faalangstexamen helemaal niet nodig was: ik had gewoon niet goed les gekregen. Faalangstexamen was chill, rustige man, je kon pauze nemen etc. Maar het was niet mijn probleem dus ik heb er niet veel aan gehad haha.


    Life is hard and then we die

    Ooooohhhh. Ik krijg echt trauma herinneringen aan mijn rijexamens. :') Drie keer gezakt, terwijl ik hartstikke goed kan rijden. Vierde keer had ik een klasse examinator en was ik eindelijk geslaagd.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 1:16 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil vanaf september ook gaan beginnen met lessen. Ben benieuwd hoe dit uitpakt aangezien een fiets al gevaarlijk genoeg is :')


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik ben bezig met lessen, aankomende vrijdag mijn autotheorie en ik vind het zoooo spannend :')
    Heb wel een hele leuke rijinstructeur en als ik mn theorietje haal dan gaan we mn rijexamen plannen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Zit trouwens rond de 20 lessen. Er zit geen TTT in mijn pakket, doet ie niet standaard. Ik weet dat het heel erg voordelig is om die erbij te doen. Zijn er mensen die hun rijbewijs zonder de tussentijdse toets hebben gedaan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zal me ook eens inschrijven, ik heb mijn rijbewijs :)


    What would Emma do?

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hoe lang les je al? ^^

    Jup die had ik ook. Maar dan bij mijn eerste rijschool. Ik wist dat ik nog niet goed kon rijden toen en dat was wel te merken. Ook was ik vreselijk nerveus. De auto sloeg echt 4 keer af voordat ik van de parkeerplek af reed.. :/
    Dus zoals te verwachten had ik de bijzondere verrichtingen niet gehaald en kreeg ik een waslijst met verbeterpunten. X)


    Ik heb nu zo'n 8 lessen van 1 uur gehad volgens mij.
    Ik ga die denk ik ook doen. Waarschijnlijk zal ik wel doodzenuwachtig zijn, maar als ik dan die bijzondere verrichtingen haal, dan scheelt het weer iets bij het praktijkexamen.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik heb dat de derde keer gedaan. Vierde keer weer normaal examen gedaan en toen geslaagd. Was er de derde keer nog altijd niet klaar voor. Ben daarna van rijschool geswitcht en toen bleek dat faalangstexamen helemaal niet nodig was: ik had gewoon niet goed les gekregen. Faalangstexamen was chill, rustige man, je kon pauze nemen etc. Maar het was niet mijn probleem dus ik heb er niet veel aan gehad haha.


    Faalangstexamen is bij mij wel echt nodig :') Ik word altijd zo verschrikkelijk zenuwachtig en nerveus bij dingen als toetsen. Ik word bij een presentatie van een groepsopdracht zelfs nerveus als ik niet degene ben die hoeft te presenteren :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Good luck voor degene die vandaag theorie examen moeten doen.
    Ik ben echt zenuwachtig.


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    Good luck voor degene die vandaag theorie examen moeten doen.
    Ik ben echt zenuwachtig.

    Ik ook :/ Maar dat is alleen vanwege die "stomme" vragen die er in gaan komen...
    Jij ook succes!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 12:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    En niey gehaald.
    Het komt echt door de tijd.


    Vampire + Servant = Servamp

    ^ jammer, volgende keer beter! Had je ook al geoefend op tijd? Ik heb dat wel gedaan, dat helpt heel veel.
    Ik ben wel geslaagd (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Polo schreef:
    ^ jammer, volgende keer beter! Had je ook al geoefend op tijd? Ik heb dat wel gedaan, dat helpt heel veel.
    Ik ben wel geslaagd (:


    Ik heb redelijk optijd geoefend en met mijn moeder erover gesproken, maar het lag echt aan de tijd die wat stresvol was.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil ook gaan lessen! (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb vanavond voor het eerst klassikaal les vorige week ging niet door omdat ik de griep had, heeft er iemand tips om zo min mogelijk zenuwachtig te zijn, Het is geen examen maar ik vind het zelf altijd heel erg zenuwslopend om nieuwe mensen te ontmoeten.