• Hello ^^

    Ik weet eigenlijk niet hoeveel autorijdende/rijles nemende Quizletters er hier rondzwerven, dus ik hoop dat er genoeg animo is voor een speciaal topic. Dit topic is bestemd voor iedereen die wil gaan lessen, het al doet, of zelfs zijn rijbewijs al heeft. Zelf vind ik het altijd fijn om mensen lastig te vallen met mijn rijles-avonturen en te luisteren naar de herkenbare verhalen anderen. Maar ook voor vragen en stress is dit topic uitermate geschikt.

    Op het moment heb ik 8 lessen van 1 uur gehad, wat helemaal niet veel is, maar toch wel zo voelt haha. In het begin leste ik 1x in de week, maar nu les ik 2x, omdat je er dan wat beter in blijft. Aan mijn theorie wil ik snel beginnen.

    Les:
    - Misfire - 18 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 17 - geslaagd theorie
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Endress - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kern - 18
    - Rewritten - 17
    - Morgiana - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Altaria - 17 - geslaagd theorie
    - JBarakat - 17
    - Dormiveglia - 17
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - Scully - 18
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Halseys - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Ethan - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Harris - 18
    - Quiver - 17
    - Rewritten - 17

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 17:47 ]


    i put the fun in funeral

    Ik heb mijn theorie behaald in juli en ben nu nog bezig met lessen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb m'n rijbewijs nu al bijna drie jaar. :Y) Ik heb 'm op 27 februari 2012 gehaald.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb mijn rijbewijs in februari 3 jaar. ^^


    -

    Ik heb mijn rijbewijs gehaald in augustus 2013. :')


    Take me to wonderland

    Amiable schreef:
    (...)
    Ah je moet geen druk voelen. En echt zonde dat je broer is gestopt. Wou hij geen staatsexamen doen?
    Zo dacht ik er ook over toen ik 4x was gezakt, IK STOP!. Mijn ouders hebben mij een tijdje in die waan gehouden. Volgens hun was het prima, maar één week later moesten we toch maar eens om tafel. Toen hebben we samen besloten dat ik er gewoon voor ging en ja hoor ik heb hem de vijfde keer gewoon gehaald! Staatsexamen vond ik echt heel relax!

    Ik heb in totaal 55 tot 60 rijlessen gehad, maar dat valt nog mee gezien het aantal keren dat ik heb moeten afrijden.


    Heeft hij al gedaan geloof ik. Goed dat je doorzette! Het is toch wel erg fijn om dat pasje gewoon te hebben.


    i put the fun in funeral

    Ben in Juli 2013 ongeveer begonnen en ik heb mijn theorie examen gehaald en de tussen tijdse toets heb ik al gedaan en ik ben pas overgestapt naar een andere rijschool omdat ik was verhuist en ik kwam er iets later achter dat het beter was dat ik zou overstappen, want in de avond leerde ik niets meer.

    Dus tja, ik ben nog even bezig, maar het komt wel goed zeggen mensen.

    Ik voel me echt een loner in mijn lestijd x'D Chris (mijn instructeur) geeft altijd lessen van 1,5 uur ^^
    Ik heb trouwens vandaag mijn tiende lees gehad en voor het eerst de uitleg van kruispunten gehad. Voor de lessers: welke bijzondere verrichtingen hebben jullie allemaal gehad en welke vind je het moeilijkste?
    Ik heb hellingproef, links en rechts inparkeren, bochtje achteruit en u-draai/halve draai. Gek genoeg vind ik bochtje achteruit het makkelijkste en links en rechts inparkeren het moeilijkste :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben 17 en ik heb al een tijdje rijles, ook heb ik mijn theorie al.^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 22:08 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Polo schreef:
    Ik voel me echt een loner in mijn lestijd x'D Chris (mijn instructeur) geeft altijd lessen van 1,5 uur ^^
    Ik heb trouwens vandaag mijn tiende lees gehad en voor het eerst de uitleg van kruispunten gehad. Voor de lessers: welke bijzondere verrichtingen hebben jullie allemaal gehad en welke vind je het moeilijkste?
    Ik heb hellingproef, links en rechts inparkeren, bochtje achteruit en u-draai/halve draai. Gek genoeg vind ik bochtje achteruit het makkelijkste en links en rechts inparkeren het moeilijkste :W


    Ik heb de hellingproef, stopproef, vooruit en achteruit inparkeren, fileparkeren en de steekproef gedaan. Vandaag alleen nog keren door gebruik te maken van een zijstraat en dan heb ik alles als het goed is ^^. Eigenlijk lukt alles wel. Het makkelijkst vind ik denk ik de hellingproef, omdat ik dat ook al veel in de praktijk ben tegen gekomen bij stoplichten. Ook fileparkeren gaat me gek genoeg goed af, terwijl vooruit en achteruit inparkeren minder soepel gaat.


    i put the fun in funeral

    Polo schreef:
    Ik voel me echt een loner in mijn lestijd x'D Chris (mijn instructeur) geeft altijd lessen van 1,5 uur ^^
    Ik heb trouwens vandaag mijn tiende lees gehad en voor het eerst de uitleg van kruispunten gehad. Voor de lessers: welke bijzondere verrichtingen hebben jullie allemaal gehad en welke vind je het moeilijkste?
    Ik heb hellingproef, links en rechts inparkeren, bochtje achteruit en u-draai/halve draai. Gek genoeg vind ik bochtje achteruit het makkelijkste en links en rechts inparkeren het moeilijkste :W


    Ik had ook lessen van 1,5 uur. Vond ik veel fijner dan 1 uurtje!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ben al een jaar aaan het lessen.
    En ik heb 19e theorie examen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Orochi schreef:
    Ik ben al een jaar aaan het lessen.
    En ik heb 19e theorie examen.


    Spannend! Waarom ben je zo laat aan je theorie begonnen, als ik vragen mag :p


    i put the fun in funeral

    Ik begin over een maand met lessen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Overkill schreef:
    (...)

    Spannend! Waarom ben je zo laat aan je theorie begonnen, als ik vragen mag :p


    Ben een keer gezakt op theorie en heel druk met school.


    Vampire + Servant = Servamp

    Vanaf volgende week dinsdag mag ik officieel rijden, yaaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •