• Are you afraid of the dark?




    Er zijn jaren voorbijgegaan voor een groep wetenschappers eindelijk besluiten dat het tijd is om terug te keren naar een andere dimensie. Een duivelse, welteverstaan. Eentje waar ze een tijd terug per ongeluk terecht waren gekomen met een kapotte tijdmachine, en waar ze mensen hadden verloren.
          Het is aan de desbetreffende groep de taak om de dimensie, die ze de naam "Inferno" gegeven hebben, uit te pluizen. Maar deze opdracht zal dood en verderf met zich meebrengen, iets dat ze binnen de kortste keren te weten zullen komen. Zal het hun lukken om de dimensie te bestuderen en veilig terug te keren or will they die trying?



    Rollen †
    Wetenschappers:
    — Morticia • Male | Xavier “Zav” Gray – 1,5
    — Tigerlily • Male | Ian Adams – 1,3
    — Furiosa • Female | Gabriella Grace Valenti – 1,7

    Proefdieren (Max. 5):
    — Merlyn • Female | Willow Nastya Reyes – 1,2
    — Kiriel • Male | Rogier Brooks – 1,5
    — Mashtonx • Male | Nathan Joseph Cole – 1,6

    Wezens (Stop!):
    — Furiosa • Male | James – 1,2
    — Amaris • Female | Nyéhliah Aciaz Ryue – 1,2 (?)
    — Tsuchiya • Onzijdig | Nameless – 1,4
    — Tigerlily • Female | Dremira Shadowend “De Necromancer” – 1,2
    — Sobremesa • Female | Serena Samea "Shadow" – 1,7 (?)


    Invullijst †
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier:
    Specialiteit (Wat zijn de minpunten als zowel pluspunten van het personage?):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Reden van proefkonijnen:
    Extra:

    Regels †
    • Er mogen gewone mensen meedoen, die d.m.v. een advertentie te weten zijn gekomen over het experiment. Daarbij hebben ze geen idee over hoe de wereld er nu daadwerkelijk uitzien en / of dat ze een soort proefdieren zijn voor de wetenschappers.
    • Leeftijd moet ouder dan 23 zijn, zeker wanneer je een wetenschapper aan wilt maken.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil geen one-liners als zowel personen die na enkele posts er direct mee stoppen. Denk hierdoor dus goed na voor je überhaupt mee wilt doen.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Username veranderingen doorgeven in het praattopic. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 23:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ah, alright. Ik vind het best, als de zwaktes inderdaad eveneens naar voren komen en het personage niet meerdere tegelijkertijd weet te herrijzen.
    Even voor de duidelijkheid: wat wil je nu precies reserveren? Ik heb je namelijk bij de wetenschappers gezet...

    Een mannelijke wetenschapper dus graag en een vrouwelijk wezen. Zij is dus de necromancer. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Volledige naam:
          James
    Leeftijd:
          James is ondertussen ouder dan 600 jaar, hoewel hij eruit ziet alsof hij nog geen 30 is. Hij valt binnen de categorie 'onsterfelijk'.
    Geslacht:
    Wezen | Mens:
          Wezen
    Specialiteit:
          James' grootste kracht ligt in het fysieke. Hij is erg sterk en snel, hij kan zichzelf snel helen (mits hij op dat moment krachtig genoeg is door genoeg gegeten te hebben) en zijn uiterlijke verschijning veranderen, hoewel dat niet zo één, twee, drie gaat, er gaat namelijk behoorlijk wat tijd overheen. Sinds de laatste keer dat de mensen de dimensie bezocht hebben, heeft hij zijn uiterlijk wel aangepast. Zo heeft James ook een erg goed zicht en een goede reuk. Omdat hij fysiek zo sterk is, kan je wel zeggen dat hij van steen lijkt te zijn. Mensenhanden kunnen hem niet zo snel pijn doen, maar magie of andere sterke krachten wel.
    Uiterlijk:
          Op het eerste gezicht zie je niet dat James van de fysieke kracht is. Hij is 1,85 lang en heeft een gemiddeld postuur. Hij is wel iets breder dan gemiddeld, maar ook onder zijn kleding zie je niet al zijn spieren zo duidelijk, maar ze zijn er wel degelijk. Hij heeft een blanke huidskleur, met opmerkelijk veel littekens. Die zijn voornamelijk zijn eigen schuld. Als zijn wonden niet erg genoeg zijn, neemt hij ook niet de moeite om ze te helen, omdat het energie kost. Nu is James nogal een martelaar en heeft hij vaak genoeg technieken op zichzelf uitgetest bij gebrek aan een proefpersoon.
          Verder heeft James' uiterlijk wat ouderwetse trekjes. Hij heeft natuurlijk geen idee wat modern is bij mensen. Zijn donkerbruine is iets langer en hij draagt het altijd naar achteren, hoewel het nooit helemaal strak is. Ook qua kleding kan je hem niet helemaal modern noemen. Hij draagt vaak een jeans met korte, leren laarsjes, een shirt en een leren jasje. Het is niet zo dat hij een veel uitgebreidere kledingkast bezit.
          James heeft erg blauwe ogen, het enige aan zijn uiterlijk dat hij niet zelf gekozen heeft. Het is dan ook een vast element. Hij heeft een scherpe kaaklijn en volle lippen. Over het algemeen heeft hij een vriendelijk en open gezicht.
    Karakter:
          James heeft nogal een ingewikkeld karakter, maar hij zet zichzelf altijd op nummer één en is nogal egoïstisch, al merk je dat vaak pas te laat. Op emotioneel gebied is hij helemaal niet zo ver ontwikkeld. Hij snapt emoties dan ook niet zo goed en als hij ze zelf begint te voelen, raakt hij er nogal van in de war. Gelukkig komt dit niet erg vaak voor. Er zijn wel dingen die hij natuurlijk wel voelt, maar dat is maar beperkt. Zo kan hij heel goed lust voelen, maar zijn woede kan ook erg intens zijn.
          Op sommige gebieden is James erg intelligent, maar op andere gebieden merk je wel dat hij van niks af weet, of dingen hem gewoon totaal niet interesseren. Hij is echter geen dromer of denker, maar een echte doener. Hij denkt niet aan de gevolgen van zijn daden als hij iets impulsief doet, wat hij nogal vaak doet en als hij ergens door in beslag genomen wordt, is hij ook niet meer zo alert.
          James is echt een man van manipulatie en dingen naar zijn eigen hand zetten. Daarom is het ook niet slim om hem te vertrouwen, hij kan je van alles vertellen, maar ondertussen heel iets anders van plan zijn. Meestal is er ook niks van wat hij zegt, echt waar. Als je echter niet doet wat hij verwacht dat je doet, of zoals hij gepland heeft dat je zou reageren, raakt hij helemaal uit zijn doen. Hij denkt namelijk dat hij ondertussen wel erg goed weet hoe mensen in elkaar steken, maar zo af en toe heeft hij het nog wel eens bij het verkeerde einde.
          James' grootste zwakte is echter ook iets menselijks. Eigenlijk niet 'iets' maar 'iemand'. Toen hij nog heel jong was, was er op de één of andere manier een menselijke vrouw met de naam Elena in de dimensie geraakt. Op dat moment was hij nog heel kneedbaar. Hij werd verliefd op haar en ze begonnen een kortstondige relatie, waarin ze hem van alles leerde. Wat hij echter niet wist, was dat Elena ernstig ziek was, ze had het hem nooit verteld, en stierf al snel. Hij heeft haar begraven op een speciale plek en heeft een zilveren hanger met haar foto erin. Hij is heel lang boos geweest op de manier waarop ze hem verlaten heeft en heeft hierdoor een tikkeltje last van een wel heel vreemde vorm van verlatingsangst.
    Extra:
          James is een eenzaat en heeft een hekel aan andere wezens, waar hij zich erg vijandig en agressief tegen opstelt. Hij is ook erg bezitterig tegenover zijn slachtoffers, waar hij graag een tijdje mee speelt voor hij hen dood, en laat ze niet graag in de handen van de anderen vallen. Als dit gebeurd, wilt hij ze met alle macht weer terug krijgen, waardoor hij zich al snel laat verleiden tot weddenschappen en dergelijke, iets waar hij nogal onvoorzichtig mee omspringt.
          Verder leeft James van rauw vlees en bloed.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 20:41 ]


    Your make-up is terrible

    Wezen – geen idee wat voor geslacht.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Een mannelijke wetenschapper dus graag en een vrouwelijk wezen. Zij is dus de necromancer. ;3

    Ik zou het wel op prijs stellen als het aan haar uiterlijk te bemerken is dat ze absoluut geen mens is, een soort verminking o.i.d. Snap je?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    WILLOW NASTYA REYES

    "I don't like to talk about what hurts"



    Volledige naam
    Willow Nastya Reyes

    Leeftijd
    Drieëntwintig

    Geslacht
    Vrouwelijk

    Wezen | Wetenschapper | Proefdier
    Proefdier

    Specialiteit
          Willow is erg goed in talen, en heeft er dan ook niet veel moeite mee om vreemde talen snel op te pikken. Ze spreekt nu onder andere Engels, Spaans, Chinees, Portugees en Frans.

    Uiterlijk
          Willow heeft een Sneeuwwitjesachtig uiterlijk. Dit komt door haar ravenzwarte lokken, lichte huid, grote violetjesblauwe ogen en volle, rozige lippen. Hierdoor oogt ze onschuldig, maar ze heeft ook vaak haar momenten dat ze eerder sexy is. Doordat haar uiterlijk een combinatie is van zowel onschuldig als sexy, trekt ze regelmatig de aandacht van mannen en heeft ze een enigszins charismatische uitstraling
          De ravenzwarte lokken die ze heeft, hebben een lichtkrullende slag er in zitten. Haar lokken vallen tot over haar borsten en ze heeft ze het liefste loshangen, wat dan ook de reden is dat ze enkel tijdens sporten een staart, knot of vlecht in heeft. Haar haar kan wel nog eens wat warrig zitten, doordat ze geen ochtendmens is, waardoor ze zich nog wel eens verslaapt en geen tijd heeft om een borstel door haar lokken te halen.
          Erg lang is Willow niet. Ze is namelijk slechts 1.67 meter, echter waagt ze zich niet aan hakken doordat ze nogal onhandig is. Ze struikelt snel waardoor ze regelmatig blauwe plekken of schrammen op haar lichaam heeft. Haar figuur past bij haar lengte. Ze heeft een slank lichaam, dat sinds ze sport strakker is geworden. Haar vrouwelijke rondingen zijn met een B-cup ook in verhouding met haar lengte en figuur.
          Daarnaast heeft ze deze tattoo op de binnenkant van haar linkerpols staan, en de datum O3-O7-2O12 in Romeinse cijfers (II - VII - MMXIV) tussen haar schouderbladen met daaronder het woord libertas, wat Latijns is voor vrijheid. Als laatste heeft ze nog een tattoo op de binnenkant van haar rechter middelvinger, namelijk alis volat propris, wat zij vliegt met eigen vleugels betekent.

    Karakter
          Willow is sinds haar eerste bezoek aan de dimensie nogal verandert. Waar ze eerst behoorlijk naïef was, is ze nu ontzettend wantrouwig. Als je haar vertrouwen wilt winnen, dan zal je dat erg veel moeite kosten, en het zal je tevens veel moeite kosten op dat vertrouwen te behouden. Momenteel is haar broer eigenlijk de enige die ze volledig vertrouwt. Ze heeft hierdoor ook haar gevoelens voor bijna iedereen gesloten, waardoor ze nog wel eens een ijsprinses wordt genoemd. Er is nauwelijks nog een glimlach op haar gezicht te zien en de glimlachen die je wel ziet, zijn voor negenennegentig procent niet gemeend. Ze doet er ook haar ook uiterste best voor om haar emoties niet te laten zien aan mensen die ze niet vertrouwt, al wil dat niet altijd even goed lukken, iets wat haar ontzettend frustreert. Echter, diep van binnen is ze nog steeds hetzelfde "kleine", lieflijke en zorgzame meisje van de vorige keer, en eigenlijk enkel iemand nodig heeft die laat zien dat hij of zij wel daadwerkelijk om haar geeft.
          Ondanks dat ze nog wel eens gezien wordt als een ijsprinses, is ze nog steeds snel gekwetst. Echter kropt ze die emoties nu op in plaats van dat ze het laat zien, en doet ze alsof nare opmerkingen haar niks doen door simpelweg met haar ogen te rollen of haar schouders op te halen.
          Ze is snel bezorgd om de weinige mensen die ze wel vertrouwd en heeft veel voor hen over.
          Hoewel Willow vroeger nogal een flirt was, is daar nu ook niet meer veel van over, wat ook komt doordat ze mensen niet meer vertrouwt. Af en toe doet ze het nog, maar dan is het enkel omdat ze iets nodig heeft en niet zo zeer omdat ze iets nodig heeft. Wanneer iemand een move bij haar maakt, rent ze het liefst weg.
          Wat wel hetzelfde is gebleven, is haar koppigheid. Ze trekt nog steeds het liefst haar eigen plan en ze luistert niet graag naar anderen. Ze is er vaak ook verzekerd van dat zij wel gelijk zal hebben, maar wanneer blijkt dat ze toch geen gelijk heeft, zal ze dat niet toegeven. Ze doet dingen ook het liefst in haar eentje en accepteert niet snel hulp.
          Overige eigenschappen zijn; ongeduldig, observerend en oog voor detail.


    Extra
    Ze heeft af en toe nog nachtmerries van de vorige keer dat ze in de dimensie was.
    Toen Willow terug kwam uit de dimensie is ze op kickboksen gegaan. Ze is er door haar onhandigheid niet zo'n ontzettende ster in, maar ze weet nu wel hoe ze zichzelf enigszins moet verdedigen en haar angst voor bloed is ook wat minder geworden, al kan ze er nog steeds door in paniek raken.


    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 21:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een wezen? Welke gender maakt mij niet uit, doe maar waar er te weinig van is (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik heb tot en met maandag proefwerkweek, maar dit RPG lijkt me wel interessant... Is het een probleem als ik mijn rol niet direct kan invullen? Zo niet, dan wil ik wel meedoen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ehm, trouwens, is dit een fan RPG? Want ik heb echt het gevoel dat iedereen precies weet hoe het werkt behalve ik... :/ Of ik ben gewoon mijn blonde zelf en staat er een hele uitleg ofzo iets maar heb ik er over heen gelezen


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    Mag ik een wezen? Welke gender maakt mij niet uit, doe maar waar er te weinig van is (:

    Dat mag: het zal een man zijn, aangezien die vaak in de minderheid zijn. De reserveringen zet ik er echter wel vanavond pas in, momenteel lukt het niet.
    En, hoe bedoel je fan-RPG? Als je iets niet snapt, voel je vrij om het te vragen.


    Tigresse schreef:
    Ik heb tot en met maandag proefwerkweek, maar dit RPG lijkt me wel interessant... Is het een probleem als ik mijn rol niet direct kan invullen? Zo niet, dan wil ik wel meedoen. (:

    Op zich vind ik het geen probleem, het ligt er echter wel aan wanneer iedereen klaar is met de rollen en, niet aanvallend bedoelt, of je het uiteindelijk niet vergeet. Ik wil je best erbij zetten, maar ik wil liever niet dat (bij geen enkel persoon) er zo snel afgekapt wordt.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 16:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nyéhliah Aciaz Ryue




    • Naam
    Nyéhliah Aciaz Ryue.
    Bijnaam
    • Ze heeft geen bijnaam, maar haar naam wordt alleen genoemd met Nyéhliah.
    (Nyee-lia-ha.)
    Leeftijd
    • Nyéhliah is zo een ongeveer 300 á 400 jaar, al lijkt ze meer 25 in mensenjaren.
    Geslacht
    • Vrouwelijk.
    Wezen | Mens
    • Wezen.
    Specialiteit
    • Nyéhliah heeft een 'gave' die je ook wel gevaarlijk en ook haast beschermend kunt noemen, namelijk Nyhla heeft een soort gif in zich - waardoor ze immuun is voor alle bacteriën en ziektes, zij kan dat gif overdragen aan andere wezens of mensen. Voor wezens gebruikt ze het haast niet, maar vijf jaar geleden toen er mensen in haar dimensie kwamen - heeft het wel gebruikt. Die gif brengt verderf met zich mee en dat zie je ook duidelijk aan haar onnatuurlijke huidskleur en haar vreemde lichaam. Ze is daardoor wel immuun voor alles, maar alles behalve een goed iemand. Ze kan het overdragen en mensen en ze ermee laten lijden en sommige, wat zwakkere mensen zelfs in de waanzin laten drijven. Vijf jaar geleden had ze haar voordeel uit de mensen gehaald en sommigen kamen om van de waanzin, waardoor Nyhla ervan makkelijk kon overleven - ze voedt zich dan ook met 'dieren'. Eerst dood ze die wezens met haar gif en neemt het verspilde gif dan weer tot zich toe.
    Toch is dat gif een verderf, zelfs voor Nyhla. Het maakt haar sneller uitgeput of zwakker, doordat het gif haar hele lichaam bijna overneemt. Zelfs voor haar is het gif erg slecht en soms kan ze door de zwakheid die het gif af en toe veroorzaakt zich bijna niet normaal meer bewegen. Het schenkt haar immuniteit, maar neemt haar vaak de kracht weg - al zou het zelfs maar eventjes zijn.
    Uiterlijk
    • Het eerste wat aan Nyhla echt opvalt, is haar lichaam afgezien van haar gezicht. Nyéhliah heeft een tenger lichaam, er zit niets aan wat je spieren of vet zou kunnen noemen - alhoewel ze fysiek erg sterk is. Het aparte is dat Nyéhliah langer is dan anderen en zeker als een gemiddeld, vrouwelijk mens. Het komt door haar benen, die haar zo'n lengte geven - namelijk 1m79. Voor een normaal mens die nog eens vrouwelijk is, is dat zeker ongewoon. Doordat Nyhla geen enkel grammetje last aan haar lichaam mee zich draagt lijkt ze nog langer, schouders tot aan de benen lopen in één rechte lijn - wat haar uitzonderlijk maakt, dus haast onnatuurlijk dun.
    De huidskleur van Nyéhliah zou je geen eens kleur noemen, haar teint is lijkbleek en in de zon doet het nog eens wonderen met haar huid; het geeft haar een soort blauwe/turquoise schaduw op haar schouders, armen en de randen van haar gezicht. Ook haar ogen nemen wel is een vreemde kleur aan, ze hebben een lichtgrijze kleur - maar in het donker neemt het wel is een donkere toon aan, al is dat een soort verbeelding door de blik in haar ogen. Haar huidskleur is wel wit met een steek in een lijk grijs, dat komt door de gif die Nyhla in zich draagt en daarom ziet ze er geen eens als een normaal wezen uit - een wezen met gif en verderf die ze heeft door haar immuniteit voor gif.
    De lokken van Nyéhliah zijn ravenzwart. Ze krullen zich tot het midden van haar rug, alhoewel de lokken altijd in twee vreemde staarten op haar hoofd zijn gezet. Nyhla heeft haar lokken haast nooit los en is altijd met dezelfde twee aparte staarten op haar hoofd te zien.
    Haar gelaatstrekken zijn eerder spits en in haar gezicht vallen de jukbeenderen op, die er naarvoren komen - doordat ze ook daar zo 'mager' is. Onder haar jukbeenderen tekent zich een grijze, lelijke kleur af - wat haar ergens wel een vreemd wezen maakt. Haar lippen nemen een witte toon aan, bijna dezelfde kleur als haar huid - waardoor haar lippen erdoor nauwelijks opvallen.
    Nyéhliah is meestal gehuld in een zwarte tunica die tot haar smalle bovenbenen reikt, daaronder zit een soort broek wat mensen verstaan als een leggings/panty.
    Ook de nagels van Nyhla zijn erg lang en zwart, waarmee ze behoorlijke krassen kan opleveren - al doet ze dit niet.
    Karakter
    • Afstandelijk
    Nyéhliah is geen wezen die veel met andere wezens optrek gaat, natuurlijk zijn er een paar welke ze is vaker ziet - voornamelijk is het een afstandelijk geval. Ze zit er zeker niet om te wroeten dat ze geen aandacht krijgt, het is meer iemand die op zichzelf afstemt. Zo een paar keer komen er ook andere wezens aan de beurt, al zijn dat meer de offers voor haar eten - want ook zonder is Nyhla niet lang aan het leven. Door de gif in haar is ze al afgemagerd, laat staan dat ze niets eet. Ook kan ze wel langere tijd zonder een vloeistof, maar onder andere moet ze zeker wel is af en toe drinken. Het is voor haar meer een leventje op eigen voeten, alhoewel het soms een uitzondering is.
    • Stil
    Stil zou Nyéhliah zelfs bij andere wezens zijn, een gekke reden eigenlijk. Haar stem zou je haast geen stem kunnen noemen, meer een hees/schor gefluister. Het klinkt behoorlijk aanstaanjagend, zeker met de blik hoe ze er altijd bijloopt. Behoorlijk veel praat Nyhla ook niet veel, maar als ze praat - dan verstaan erg veel het nauwelijks, een soort zacht gekrijs. Meestal zie je ook in haar blik wat ze denkt.
    • 'Schaduw'
    Nyhla beweegt zich als een schaduw, is bijna geluidsloos. Natuurlijk merk je het als ze achter je staat, maar meestal valt ze helemaal niet zo op doordat ze zich erg zachtjes voort beweegt. Doordat ze ook wel is s'nachts actief is, is ze vooral dan niet erg opvallend en kan daardoor behoorlijk verassend uit de hoek komen. Nyéhliah heeft ook niet veel last op zich te dragen en kan zich behoorlijk stil bewegen. Het is ook meer een wezen dat anderen observeert voordat ze er of op afspringt of dat ze zich zo stil mogelijk uit de veren probeert te maken.
    • Intelligent
    Als wezen is Nyéhliah erg intelligent, ze heeft snel dingen door en had gelijk al het gevoel toen ze mensen voor het eerst zag dat er iets aan hun niet klopte, natuurlijk was het voor haar dan wel weer een soort 'feestmaal' sinds de komst van de mensen. Nyhla doorziet al aardig goed wat voor wezens een bedreiging kunnen vormen, natuurlijk houdt ze zich meestal uit de buurt van anderen - maar overal valt wel ergens tenminste één wezen te vinden, zelfs als het nog zo klein of des te gevaarlijker is. Nyéhliah bemoeit zich dan ook haast nergens mee en heeft duidelijk door dat niemand z'n goede kanten heeft.
    • Kil
    Toch is Nyéhliah erg koeltjes en met alleen blikken is meestal te raden wat ze denkt in zo'n moment. Doordat ze niet erg 'praatzaam' is, maakt het de zaak wel makkelijker door haar offensieve blik. Meestal zul je dan in kille, donkere kijkers kijken die je aankijken alsof je een grote ziekte hebt - af en toe staan ze wel is nieuwsgierig, alleen dat komt vrij weinig voor. Het is niet echt voorspelbaar wat Nyhla denkt, maar ergens kun je wel een soort emotie in jaar blik zien - al is het alleen om kil of haterig. Nyéhliah trekt daarom ook met erg weinig wezens op, omdat ze gewoon geen reden heeft zich met veel verschillende gestaltes te leren kennen, een erg vreemd wezen is ze wel.
    Extra
    • Door het gif wat in Nyéhliah zit, heeft zelfs haar bloed geen natuurlijke rode kleur - al zou dat bij vrij weinig wezens zijn. Het gif heeft een donkerblauwe haast zwarte kleur aangenomen, dat niet naar ijzer proeft - maar meer maar iets war bedorven is, erg vreemd is het. Alhoewel Nyhla er zelf geen problemen mee heeft, gezien haar kracht in he gif ligt.
    • Slapen doet Nyhla overal en nergens. Ze heeft niet werkelijk een thuis, al slaapt ze eerder in een boom of tussen gaten in rotsen of stenen. Toch is Nyéhliah altijd in dezelfde cirkel te vinden en verlaat ze nooit dat stukje natuur, wat ze niet kent. Haar 'gebied' is best groot, maar verder optrek gaan als dat wat ze kent - doet Nyhla niet.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 10:54 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ik zou het wel op prijs stellen als het aan haar uiterlijk te bemerken is dat ze absoluut geen mens is, een soort verminking o.i.d. Snap je?

    Daar zat ik inderdaad ook aan te denken ja. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”



    | Wezen |

    • Volledige naam •
    Dremira Shadowend

    • Bijnaam •
    Bijna iedereen kent haar simpelweg als 'de necromancer'. Ze deelt haar echte naam maar zelden en vindt het fijn dat de mensen haar kennen bij haar bijnaam. Het woord alleen boezemt al heel wat angst in.

    • Leeftijd •
    964 jaar oud. Telkens er iemand sterft, voedt ze zich met de jaren die ze zijn mislopen. Op die manier is ze erin geslaagd haar jeugdige uitstraling al voor enkele eeuwen te bewaren.

    • Geslacht •
    Vrouw

    • Specialiteit •
    Dremira is een necromancer, dat betekent dus dat ze doden kan oproepen en laten herrijzen. Ook een andere belangrijke taak is voor haar weggelegd. Zij moet de zielen van de overlevenden beoordelen en kiezen hoelang ze nog in het inferno zullen moeten blijven voor ze verder mogen voor reïncarnatie. De zielen voelen zich rusteloos en gevangen zolang ze zich in het inferno bevinden en dus is het een soort straf voor hun daden toen ze nog leefden. Toch is Dremira zeer liefdevol over de zielen. Ze probeert hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en voert graag geruststellende gesprekken met ze.
    Wanneer ze de drang voelt om zich te verdedigen kan Dremira een dode tot leven wekken. Dat wil zeggen dat ze zijn lichaam tijdelijk weer rond zijn geest kan laten materialiseren. Natuurlijk hangt hoeveel ze er kan oproepen af van hoe ver het lichaam al vergaan is. Wanneer ze het lichaam van iemand terughaalt die al eeuwen dood is en enkel nog bestaat uit botten, kost haar dat minder energie. Zo kan ze er wel drie tegelijk van oproepen. Natuurlijk zijn deze dan wel best makkelijk te verslaan en na die drie is haar energie bijna helemaal verdwenen, waardoor ze wel moet uitrusten. Sterker en dus beter als ze zich wil verdedigen zijn de zombie-achtige lichamen. Die, die nog niet helemaal vergaan zijn en nog weerstand bieden. Zij heeft dan ook zeer veel energie nodig om hen op te roepen dan ze nodig heeft voor de skeletten. Het gebeurt maar zelden dat ze er meer dan één kan oproepen voor haar energie uitgeput is. Zij zullen echter veel moeilijker te verslaan zijn.
    Deze levende doden heeft ze echt wel nodig om zichzelf te verdedigen. Aangezien ze geen materiële dingen kan zien, moet ze proberen afgaan op de handelingen van de zielen van levenden. Wanneer men iets in een reflex doet of als ze even niet goed op let, kan iemand haar aanvallen zonder dat ze het door heeft. Zielen zijn immers redelijk moeilijk om op te concentreren, waardoor je al snel de beweging van de ene mist, terwijl je naar de andere kijkt. Daarom houdt ze meestal ook afstand van anderen en gaat ze zeker nooit op een groep af.

    • Uiterlijk •
    Dremira heeft stijle zwarte haren, die tot aan de helft van haar rug vallen. Van tussen haar zwarte haarbos, komen twee lichtbruine horens tevoorschijn, die zich kronkelend naar de grond liggen, daar waar al haar krachten zich concentreren.
    Meestal draagt ze een lichte zwarte jurk, die tot op haar enkels komt en haar rug bloot laat. Wanneer je haar van achteren zou zien, zou je kunnen denken dat ze zelf een skelet is. Haar ruggenwervels en ribben zijn makkelijk te zien onder haar huid.
    Dremira is best lang, maar die gedachte wordt vooral gewekt door hoe mager ze is. Eigenlijk is ze maar 1m74 groot, wat natuurlijk niet klein is, maar niet zeer uitzonderlijk kan worden genoemd.
    Het meest opvallende aan haar zijn haar ogen. De linker is spierwit en dient om de gestorven zielen te kunnen waarnemen. Met haar rechteroog kan ze dan weer de zielen van de levenden zien, die nog vastgeketend zijn aan hun lichaam. Ze kan van niemand het echte uiterlijk waarnemen. Het enige wat voor haar zichtbaar is zijn de zielen. Ze wordt altijd geleid door enkele overleden zielen, zodat ze nergens tegen zou kunnen lopen, aangezien ze geen materiële dingen kan waarnemen.
    Wat verder opvallend is aan Dremira is dat er geen tranen over haar wangen lopen, wanneer ze huilt. Haar ogen zullen dan overstromen met bloed. Gelukkig huilt ze nooit, toch zeker niet in het openbaar.

    • Karakter •
    Dremira heeft een zeer aardige en moederlijke kant. Eentje die ze maar per uitzondering toont aan anderen, behalve haar zielen. Voor haar zielen bewaart Dremira een speciaal plaatsje in haar hart. Zonder de lichamelijke druk en het vergif dat van de aarde af wasemt, om vervolgens te worden ingeademd, zijn zielen niet onderhevig aan het gekonkel dat zich in de gedachten van de mens afspeelt. Zodra zielen zijn bevrijd, bestaat er geen slecht meer in hun. Er is dan ook geen verschil tussen mens en dier of tussen man en vrouw te zien. Dremira weet hoe eerlijk en puur die zielen zijn, waardoor ze ook hun gezelschap verkiest. Toch blijft elke ziel zijn eigen karakter hebben, wat zorgt voor een heerlijke variatie in haar plicht.
    Het is dan ook begrijpelijk dat Dremira veel tijd alleen doorbrengt, tenminste zo lijkt het voor de rest. Natuurlijk is ze nooit alleen. Ze blijft altijd in contact met de zielen en wanneer er niemand in de buurt is, praat ze bijna de hele tijd met hen. Voor Dremira bestaat het enige verschil tussen de levenden en de doden erin dat de levenden je nog kunnen bedriegen en beliegen. Om die reden heeft ze dan ook een bijna instinctieve haat tegen de levenden. Het is moeilijk om als levende haar vertrouwen te winnen, zeker omdat ze al eerder wat heeft meegemaakt wat haar mening enkel heeft bewezen...
    Voor de levenden kan ze dus zeer hard zijn. Ze voelt zich snel in het harnas gejaagd en houdt iedereen op afstand. Dat doet ze niet alleen fysiek maar ook emotioneel. Beide doet ze om zichzelf te beschermen. Ze komt zeer angstaanjagend over en versterkt dat imago maar al te graag met haar gedrag. Liefst wordt ze met rust gelaten en dat verwezenlijkt ze dan ook meestal door angst in te boezemen in de harten van degenen die haar willen toe naderen.
    Al met al lijkt Dremira niet zo'n slecht persoon, toch kan ze snel zeer kwaad worden. Zodra ze kwaad wordt, is het net alsof er een bom is ontploft. Ze zal zich altijd vol overtuiging in haar woede storten en daarbij twijfelt ze er niet aan om alles wat haar in de weg staat te vernietigen. Het is een demonisch kantje van haar dat ze niet onder controle krijgt. Ook al moet ze toegeven dat ze er niet heel erg haar best voor doet ook.
    Tot slot is Dremira iemand die lang over dingen kan zitten peinzen. Ze denkt veel na, soms te veel. Ook is ze best intelligent, wat natuurlijk komt omdat ze met zoveel zielen gesprekken kan voeren. Alle geniale geesten zijn al bij haar gepasseerd.
    Wat Dremira nog meer haat dan de levenden zijn de mensen. Niet alleen zijn zij levend, ze horen ook helemaal niet thuis in haar wereld. Toen er vijf jaar geleden mensen in Inferno terecht waren gekomen, heeft ze ze niet bepaald een warm welkom gegeven en dat zal ze niet snel doen. Al wat menselijk is, is puur bedrog en leugens. Ze ziet de zielen in hun lijden, omdat ze opgesloten zitten in een lichaam vol haat en nijd. Een mens kan maar beter niet te dicht bij haar in de buurt komen...

    • Extra •
    Dremira woont zeer cliché op een kerkhof in een griezelig bos, waar alle bomen hun kale scherpe takken vervaarlijk rond zwiepen. Ze slaapt in een tombe, die eigenlijk bedoeld is voor overledenen, maar aangezien er nooit iemand is komen te liggen, heeft zij zich de plaats toegeëigend.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 12:53 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    FairyGothMother schreef:
    (...)
    Daar zat ik inderdaad ook aan te denken ja. ;3

    Dat eerste plaatje... I adore her.:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat eerste plaatje... I adore her.:9~

    Oh gelukkig! Ik dacht eerst dat dat eerste plaatje alleen te weinig onmenselijkheid was, dus ik heb er het tweede bij genomen. Met dat bloed en zo geeft het natuurlijk wel een overdreven beeld, maar het schept de juiste sfeer. ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jullie hoeven niet allemaal James te volgen in leeftijd, hoor. :Y)


    Your make-up is terrible