• Are you afraid of the dark?




    Er zijn jaren voorbijgegaan voor een groep wetenschappers eindelijk besluiten dat het tijd is om terug te keren naar een andere dimensie. Een duivelse, welteverstaan. Eentje waar ze een tijd terug per ongeluk terecht waren gekomen met een kapotte tijdmachine, en waar ze mensen hadden verloren.
          Het is aan de desbetreffende groep de taak om de dimensie, die ze de naam "Inferno" gegeven hebben, uit te pluizen. Maar deze opdracht zal dood en verderf met zich meebrengen, iets dat ze binnen de kortste keren te weten zullen komen. Zal het hun lukken om de dimensie te bestuderen en veilig terug te keren or will they die trying?



    Rollen †
    Wetenschappers:
    — Morticia • Male | Xavier “Zav” Gray – 1,5
    — Tigerlily • Male | Ian Adams – 1,3
    — Furiosa • Female | Gabriella Grace Valenti – 1,7

    Proefdieren (Max. 5):
    — Merlyn • Female | Willow Nastya Reyes – 1,2
    — Kiriel • Male | Rogier Brooks – 1,5
    — Mashtonx • Male | Nathan Joseph Cole – 1,6

    Wezens (Stop!):
    — Furiosa • Male | James – 1,2
    — Amaris • Female | Nyéhliah Aciaz Ryue – 1,2 (?)
    — Tsuchiya • Onzijdig | Nameless – 1,4
    — Tigerlily • Female | Dremira Shadowend “De Necromancer” – 1,2
    — Sobremesa • Female | Serena Samea "Shadow" – 1,7 (?)


    Invullijst †
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier:
    Specialiteit (Wat zijn de minpunten als zowel pluspunten van het personage?):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Reden van proefkonijnen:
    Extra:

    Regels †
    • Er mogen gewone mensen meedoen, die d.m.v. een advertentie te weten zijn gekomen over het experiment. Daarbij hebben ze geen idee over hoe de wereld er nu daadwerkelijk uitzien en / of dat ze een soort proefdieren zijn voor de wetenschappers.
    • Leeftijd moet ouder dan 23 zijn, zeker wanneer je een wetenschapper aan wilt maken.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil geen one-liners als zowel personen die na enkele posts er direct mee stoppen. Denk hierdoor dus goed na voor je überhaupt mee wilt doen.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Username veranderingen doorgeven in het praattopic. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 23:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Waar is hij van? ;p Nikki/Assassin gebruikt hem ook voor een rol in mijn RPG haha.

    Oh, hij komt van de serie Arrow. Ik vond het wel leuk om hem eens te kunnen gebruiken, aangezien het bij andere RPG's vaak met tieners is en hij daar iets te oud voor is. ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Waar is hij van? ;p Nikki/Assassin gebruikt hem ook voor een rol in mijn RPG haha.


    Arrow. 8D


    Your make-up is terrible

    Ah, vandaar. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volledige naam: Het heeft geen naam.
    Bijnaam: Nicor.
    Leeftijd: Unknown.
    Geslacht: Genderloos.
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier: Wezen — Water demon.
    Specialiteit (Wat zijn de minpunten als zowel pluspunten van het personage?):
    'Nicor' beschermt het meer nog altijd, vandaar de dingen die het schepsel doet. Misschien ook wel een beetje, omdat het niet in staat was om over de verdrinkingsdood overheen te komen.
    Onzichtbaar in het water – het is praktisch het water; het bezit het water en zonder duidelijke zwakke punten. Deze demon is een krachtig en mysterieus wezen van het kwaad en bezit een grote sluwheid – daar bestaat het vooral uit, als je ziet hoe deze demon op de hapjes jaagt.
          Dit schepsel zal je meesleuren tot in de dieptes van het meer, en dan kon het nog twee kanten opgaan – geheel aan de dingen die je doet; het ene zal het je verscheuren tot de kleinste stukjes en het andere zal je het gezelschap tot in de eeuwigheid moeten geven.
          Er is niettemin wel een overlevingskans om aan dit schepsel te ontsnappen. Respect. Vooral de mannen – laat zien dat je respect toont jegens het waterorganisme en het zal je laten gaan.
    Als je een hoofddeksel op had, maakte je een grote fout tegenover dit schepsel. Neem dit snel af, begroet het met respect en met je vriendelijke, opgewekte stem – en dan heb je nog enig kans om te overleven.
          Wanneer je geen hoofddeksel draagt, maar je wel bevindt in het water, kan je het 't beste iets te eten aanbieden, want anders ben jij het eten dat op z'n menu staat en zal het je verminken.

          Het kan zich omvormen, als het uit 't water treedt, als een man of vrouw. Als iemand vraagt aan het wezen, in de trant van elke vorm van gezelligheid dan ook, dan zal het akkoord gaan om je vervolgens in de diepe wateren mee te sleuren.
          Deze waterduivel kan het water controleren met de geest – wat je ook wel 'Hydrokinesis' genoemd is. Door het gebruik van water, kan de demon zich verkleinen en opnieuw vorm geven, als gewenst.
          Het vermogen om te vormen in water. Dit is de natuurlijke staat van de demon, doordat het uit water bestaat. Tevens heeft het ook de mogelijkheid om lichamen van anderen te beheersen door zichzelf in het lichaam van de slachtoffer te voegen.
          Daarnaast kan het de locaties van andere wezens voelen.

    Hoewel dit creatuur onoverwinnelijk lijkt, is dat het niet. Alle vormen van elektriciteit kan dit wezen niet tegen en als je het slim speelt kun je dit wezen zeker ernstige verwondingen aanbrengen.

    Uiterlijk:
    O1.      O2.
    O1. O2. O3.
    Laat dit mooie bekkie je niet verleiden, want voor je het weet ben je meegesleurd in de dieptes van het meer.

    Karakter + Geschiedenis:
          Dit is een elementair wezen dat voor het meerdere deel uit water bestaat. Het heeft gevoelens, negatieve weliswaar, maar gevoelens – echter is alles hetzelfde voor het wezen en maakt het niet uit wat je doet; de kijk van dit schepsel zal niet veranderen voor de vaste, bestaande mensen.
    Dit wezen is onvriendelijk van aard. Alleen zal het op het begin charmant zijn doch stilletjes. Een aangebrand temperament en het mysterieuze lokken zijn de twee dingen die het meest omhoog komen in het karakter.

          Door de jaren heen in de dimensie 'Inferno'' is het een fabel geworden dat het bestaat, maar het is nog niet betrapt op de daadwerkelijke, slachtende daad. Het wezen is ontstaan doordat een magiër haar chemische en gevaarlijke stoffen in een meer had gedumpt, waardoor het met de dag meer begon te transformeren in een levend wezen.
          Wat men niet wist is dat de magiër dit opzettelijk gedaan had. In de hoop dat het meer angstaanjagender werd en het zo zou stinken dat men wegbleef, er niet eens in de buurt durfde te komen; al waren sommigen vrezende wezens – ze wisten nog wat afgunst was.
          Over de vijver hing altijd een mysterieuze mist – sommige hoge, groene bomen kwamen er ver bovenuit, reikend naar de hemel. Vaak kwam men hier dan om van het uitzicht te genieten of wat voor soort kwaadaardigheid ze van plan waren – de magiër vond dit allesbehalve fijn. Ze wilde rust en niet gestoord worden bij haar plannen – dat was alles wat ze vroeg.
          De vrouwelijke magiër was zwanger – tegen haar dwang.
          Enkel waren er wezens die haar plannen graag dwarsboomden, wat het gevolg was dat ze in haar eigen wraak getuimeld was. Door de baby, dat een jongen zou worden, en haar eigen geslacht is het zo omgevormd in de dieptes van het water dat het wezen onzijdig werd. Het wezen kan zich omvormen als een man evenals een vrouw.

          Onzichtbaar in het water – het is praktisch het water; het bezit het water en zonder duidelijke zwakke punten. Deze demon is een krachtig en mysterieus wezen van het kwaad en bezit een grote sluwheid – daar bestaat het vooral uit, als je ziet hoe deze demon op de hapjes jaagt.
          Er is niettemin wel een overlevingskans om aan dit schepsel te ontsnappen. Respect. Vooral de mannen – laat zien dat je respect toont jegens het waterorganisme en het zal je laten gaan.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FairyGothMother schreef:
    Mag ik even vragen hoe lang het geleden is dat die wetenschappers daar zijn geweest? (die dat er per ongeluk beland zijn toen)

    Vijf jaar.

    Vermelding voor alle personen die hieraan mee doen ofwel dat nog willen:
    Het is niet de bedoeling dat de wezens mensenvrienden zijn— het zijn bloeddorstige, gemene wezens die alles willen doen voor een beetje vlees. Het zijn geen gewone mensen met enkel gaven, het zijn monsters. Denk aan de beesten in horrorfilms, anders is het gemakkelijk voor de mensen om de wereld zo weer te verlaten.
          Ik vind het prima als het personage er als een mens uitziet, maar ze zullen altijd een duistere kant van het wezen hebben. Verder wil ik eveneens zeggen dat ik een stop zet op de wezens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik twijfel. Welke man zouden jullie kiezen?
    O1 | O2 | O3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Ik twijfel. Welke man zouden jullie kiezen?
    O1 | O2 | O3.


    Numero uno, hehe.
    Maar dat had je denk ik wel verwacht :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailine schreef:
    (...)
    Numero uno, hehe.
    Maar dat had je denk ik wel verwacht :')

    Dat had ik inderdaad wel verwacht van de persoon die hem gekozen heeft, hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat had ik inderdaad wel verwacht van de persoon die hem gekozen heeft, hehe.


    *O*


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sacramental schreef:
    Ik twijfel. Welke man zouden jullie kiezen?
    O1 | O2 | O3.

    Twee, zoiezo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sacramental schreef:
    Ik twijfel. Welke man zouden jullie kiezen?
    O1 | O2 | O3.


    Oeh, is dat Andre Hamann? I really like him, maar ik zou toch altijd voor de derde kiezen. 8D


    Your make-up is terrible

    Haha, 1, 2, 3 on a row. Nice. Ik wilde ook voor de derde kiezen, maar we gebruiken die best vaak voor een rol - en de tweede sprak me ook aan, so.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 13:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En ook mijn wetenschapper is klaar.
    Is hij goed zo? ;3



    | Wetenschapper |

    • Volledige naam •
    Ian Adams

    • Bijnaam •
    Omdat Ian al kort genoeg is, heeft hij niet echt een bijnaam.

    • Leeftijd •
    33 jaar, geboren op 27 december.

    • Geslacht •
    Man

    • Specialiteit •
    Ian is wetenschapper in de informatica, maar heeft zich ook een beetje in archeologie verdiept. Zo heeft hij meegewerkt met het maken van de tijdmachine die hen de eerste keer in Inferno heeft doen belanden. Hij is dus goed met computers en het bouwen van technische apparaten. Hij kan goed met apparatuur en meetgegevens werken, maar heeft het moeilijker met het sociaal contact. Hij is eerder de stille toehoorder.
    Verder heeft hij nauwelijks kennis op gebied van verdediging, iets wat niet zo handig is, aangezien ze van plan zijn een duivelse wereld te betreden. Hij kan niet met vuurwapens omgaan en met een mes heeft hij meer kans zichzelf pijn te doen dan iemand anders.

    • Uiterlijk •
    [FC: Stephen Amell]
    Opvallend aan Ian is toch wel zijn gezichtsbeharing. Hij laat steevast een stoppelbaardje staan, zonder die te lang te laten groeien en geeft zijn uiterlijk daardoor een iets wildere tint. Toch gaat hij verder zeer netjes in pak gekleed, wat hem wel het uiterlijk en het imago geeft van de wetenschapper die hij is. Verder valt er niet veel op zijn gezicht aan te merken, behalve misschien een redelijk hoekige kaaklijn en best opvallende, blauwe ogen. Zijn ogen zijn echter niet felblauw, maar het donkerblauw valt op zijn eigen unieke manier op. Zijn kapsel houdt hij altijd redelijk kort, op die manier valt het altijd vanzelf wel goed.
    Qua lichaamsbouw valt hij misschien wel een beetje op. Zo is hij best gespierd, ook al zou hij die spieren nooit gebruiken om een ander kwaad te doen. Ook is hij redelijk lang, met zijn 1m86.

    • Karakter •
    Ian is in sommigen hun ogen nogal een kneusje. Hij zit graag de hele dag met zijn neus in de boeken of achter een computerscherm om dingen te onderzoeken of problemen op te lossen. Het feit dat hij niet meteen de beste is in sociaal contact en dat dus een beetje probeert te vermijden, bepaalt ook zeker dat imago. Waarschijnlijk ook daardoor is hij nooit op een echte date geweest en woont hij nu nog altijd alleen. Hij voelt zich wel vaak eenzaam, maar kan zich de tijd niet permitteren om op zoek te gaan naar zijn soulmate.
    Werk is zeer belangrijk voor hem, het is zijn leven. Zodra hij thuis komt van zijn werk, begint hij te koken, wat voor hem zijn ontspanning is, aangezien hij gek is op koken. Na het eten werkt hij gewoon weer verder op zijn laptop of kijkt naar wetenschappelijke programma's. Ian denkt zelf dat hij gelukkig is, maar eigenlijk neemt hij de tijd niet om erover na te denken. Hij probeert nooit iets anders uit en denkt dus dat hij het liefste doet wat hij nu doet.
    Dat zijn werk boven alles gaat, kan zeer erg in de weg staan voor andere mensen. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat hij afspraken vergeet of over niets anders praat dan het project waar hij mee bezig is. Hij zal vaak met zijn gedachten ergens anders zitten dan bij het gesprek en is daarom niet de gewenste gesprekspartner.
    Kwaad wordt hij nauwelijks tot niet. Hij is veel te timide om zo scherp uit de hoek te kunnen komen. Eigenlijk worden al zijn gevoelens en emoties wat afgestompt door de manier waarop hij zich op zijn werk stort. Hij geeft zichzelf geen tijd om iets te voelen, waardoor hij denkt dat hij gelukkig is en hij tevreden blijft met hoe het momenteel is. Natuurlijk zal deze wetenschap hem ooit inhalen...
    Vooral omdat hij nooit lijkt te luisteren, kan hij zeer egoïstisch overkomen, wat hij ook wel een beetje is, aangezien hij altijd enig kind is geweest van rijke ouders. Ze hebben hem altijd gegeven wat hij wou en eigenlijk is hij niet anders gewend.

    • Extra •
    Hij heeft een sterke interesse voor de Middeleeuwen en leest dus ook vaak boeken over die periode om zo meer te weten te komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Assassin schreef:
    (...)
    Oeh, is dat Andre Hamann? I really like him, maar ik zou toch altijd voor de derde kiezen. 8D

    Ja, hij is zo:9~:9~:9~
    Nu weet ik niet wie ik moet kiezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Magi k mijn jongen misschien uiteindelijk toch nog veranderen naar een meisje? Ik heb namelijk een leuk idee voor een vrouw...
    Nu zijn de mannen en vrouwen nog aardig gelijk, anders had ik het niet gevraagd. Als het uiteindelijk te weinig mannen komen wil ik altijd wel een tweede personage aanmaken (:


    “A queen will always turn pain into power.”