• Are you afraid of the dark?




    Er zijn jaren voorbijgegaan voor een groep wetenschappers eindelijk besluiten dat het tijd is om terug te keren naar een andere dimensie. Een duivelse, welteverstaan. Eentje waar ze een tijd terug per ongeluk terecht waren gekomen met een kapotte tijdmachine, en waar ze mensen hadden verloren.
          Het is aan de desbetreffende groep de taak om de dimensie, die ze de naam "Inferno" gegeven hebben, uit te pluizen. Maar deze opdracht zal dood en verderf met zich meebrengen, iets dat ze binnen de kortste keren te weten zullen komen. Zal het hun lukken om de dimensie te bestuderen en veilig terug te keren or will they die trying?



    Rollen †
    Wetenschappers:
    — Morticia • Male | Xavier “Zav” Gray – 1,5
    — Tigerlily • Male | Ian Adams – 1,3
    — Furiosa • Female | Gabriella Grace Valenti – 1,7

    Proefdieren (Max. 5):
    — Merlyn • Female | Willow Nastya Reyes – 1,2
    — Kiriel • Male | Rogier Brooks – 1,5
    — Mashtonx • Male | Nathan Joseph Cole – 1,6

    Wezens (Stop!):
    — Furiosa • Male | James – 1,2
    — Amaris • Female | Nyéhliah Aciaz Ryue – 1,2 (?)
    — Tsuchiya • Onzijdig | Nameless – 1,4
    — Tigerlily • Female | Dremira Shadowend “De Necromancer” – 1,2
    — Sobremesa • Female | Serena Samea "Shadow" – 1,7 (?)


    Invullijst †
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier:
    Specialiteit (Wat zijn de minpunten als zowel pluspunten van het personage?):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Reden van proefkonijnen:
    Extra:

    Regels †
    • Er mogen gewone mensen meedoen, die d.m.v. een advertentie te weten zijn gekomen over het experiment. Daarbij hebben ze geen idee over hoe de wereld er nu daadwerkelijk uitzien en / of dat ze een soort proefdieren zijn voor de wetenschappers.
    • Leeftijd moet ouder dan 23 zijn, zeker wanneer je een wetenschapper aan wilt maken.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil geen one-liners als zowel personen die na enkele posts er direct mee stoppen. Denk hierdoor dus goed na voor je überhaupt mee wilt doen.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Username veranderingen doorgeven in het praattopic. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 23:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    FairyGothMother ---> Tigerlily


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ComingToTheTree > Sobremesa


    “A queen will always turn pain into power.”

    @ Kiriel: Ah, daar hebben we onze Rogier! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jaaaaaaah, haha ^^

    Ben benieuwd naar wat ik er met hem van kan maken in deze RPG ;')


    Stenenlikker

    Ik ben ook benieuwd naar hoe je hem gaat neerzetten in de RPG. Natuurlijk heb ik hem wel meegemaakt in mijn eigen RPG, maar dit is een hele andere omgeving hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Ik ben ook benieuwd naar hoe je hem gaat neerzetten in de RPG. Natuurlijk heb ik hem wel meegemaakt in mijn eigen RPG, maar dit is een hele andere omgeving hehe.


    Klopt, al lijkt dit wel wat meer op de omgeving uit mijn verhaal waar hij uit afkomstig is, al zit hij daar dan met vrienden en hier met volstrekt onbekenden. Mjah, het is wel weer een leuke mogelijkheid om hem nog beter uit te werken ^^
    Het leuke is dat hij een vrij normaal personage is, dus makkelijk te hergebruiken en daardoor komt hij telkens weer in net andere situaties terecht, waardoor ik hem weer een beetje bij kan vormen :'D

    Haha, is zit hier weer een beetje enthousiast te doen x'D


    Stenenlikker

    Het is fijn als mensen enthousiast zijn over het personage als zowel de RPG.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:

    Natuurlijk mag dat, ik zet je er vanavond bij. Ik wil echter wel even voor de zekerheid aan je vragen, gezien ik niet weet hoe je schrijft, of je de 300 woorden haalt?


    300 woorden moeten makkelijk te doen zijn. Ik denk dat mijn gemiddelde post rond de 450 a 500 woorden ligt dus ik ga er van uit dat dat wel goed zit.
    Ik zal waarschijnlijk straks beginnen aan mijn rol nadat ik heb geleerd voor geschiedenis.


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sacramental schreef:
    (...)
    Liever niet. Dat heb ik al eens meegemaakt, en dat liep niet goed af.
    Ik zou je wel een vrouw willen geven, maar dit idee wil ik eerlijk gezegd niet nogmaals.

    Oh, jammer. Maar bedoel je dan liever niet het idee dat ze zich aansluit bij de wetenschappers of het hele idee voor het personage? Want stiekem was ik best wel enthousiast over het personage zelf.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Oh, jammer. Maar bedoel je dan liever niet het idee dat ze zich aansluit bij de wetenschappers of het hele idee voor het personage? Want stiekem was ik best wel enthousiast over het personage zelf.


    Ik denk eerlijk gezegd niet dat een stel intelligente wetenschappers zouden geloven dat een jong mensenkind per ongeluk in een bos in een andere dimensie terecht is geraakt :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ailine schreef:
    (...)

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat een stel intelligente wetenschappers zouden geloven dat een jong mensenkind per ongeluk in een bos in een andere dimensie terecht is geraakt :'x


    Nee, dat stukje dan niet, maar gewoon dat het een jong en onschuldig uitziend meisje is dat eigenlijk één van de gruwelijkste wezens die bestaan is. Nu ik erover na denk is dat eigenlijk wel erg ongeloofwaardig :X


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Oh, jammer. Maar bedoel je dan liever niet het idee dat ze zich aansluit bij de wetenschappers of het hele idee voor het personage? Want stiekem was ik best wel enthousiast over het personage zelf.

    Liever het hele idee van het personage niet, bedoel ik. Het is al eens gebeurt in een RPG en dat liep uit de hand, vandaar mijn reden. Daarbij ben ik het tevens eens met Ailine, de wetenschappers zullen daar echt niet in trappen.
    Wil je nog een vrouwelijke rol?

    @Mashtonx: Prima, ik moest het voor de zekerheid vragen, snap je. Zal vanavond het topic eens updaten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    @Mashtonx: Prima, ik moest het voor de zekerheid vragen, snap je. Zal vanavond het topic eens updaten.


    Geen probleem (;
    Ik ben nu zo goed als klaar dus ik zal nu maar eens gaan beginnen aan mijn rol.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 18:08 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sacramental schreef:
    (...)
    Liever het hele idee van het personage niet, bedoel ik. Het is al eens gebeurt in een RPG en dat liep uit de hand, vandaar mijn reden. Daarbij ben ik het tevens eens met Ailine, de wetenschappers zullen daar echt niet in trappen.
    Wil je nog een vrouwelijke rol?

    @Mashtonx: Prima, ik moest het voor de zekerheid vragen, snap je. Zal vanavond het topic eens updaten.


    Oh, oké. Snap ik wel. Maar dan heb ik wel liever een vrouw, tenzij je dat heel erg vind. Met dit soort dingen heb ik altijd liever vrouwen, ik weet eigenlijk ook niet waarom.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Volledige naam: Nathan Joseph Cole.
    Bijnaam: Nathan heeft niet echt een bijnaam maar wordt soms Nate genoemd. Iedereen om hem heen weet dat hij hier een hekel aan heeft, daarom wordt deze naam vaak gebruikt om hem te treiteren. Hij wordt liever gewoon met zijn eigen naam aangesproken.
    Leeftijd: Nathan is 24 jaar jong en geboren op 24 juni.
    Geslacht: Mannelijk.
    | Proefdier |
    Specialiteit: Hoewel hij vaak niet zo over komt, is Nathan totaal niet dom. Hij doet zich meestal minder intelligent voor dan hij eigenlijk is. Eigenlijk houdt hij van alles achter voor iedereen. Dit kan zowel zijn sterke als zwakke punt zijn. Je zou dus kunnen zeggen dat hij niet altijd even eerlijk is, maar zelf ziet hij het niet als liegen maar als 'verzwijgen'.
    Heel erg sociaal is hij niet aangelegd, maar het probleem is vaak dat Nathan juist de verkeerde mensen toe laat in zijn leven. Hij weet dus maar al te goed hoe verraad voelt. Ook al heeft hij hier meerdere malen mee te maken heeft, leren doet hij er nooit echt van.
    Uiterlijk: [FC: Dan Howell] Het aller eerste wat je aan Nathan zou zien als je naar hem kijkt, zullen zijn diepe donkerbruine ogen zijn. Hij mag dan wel geregeld liegen over dingen die volgens hem het daglicht nooit mogen zien, als je Nathan echt goed kent zul je het makkelijk kunnen zien wanneer hij weer eens een leugen vertelt; op zulke momenten verdwijnt de twinkeling die meestal in zijn ogen staat.
    Vervolgens zal zijn tevens donkerbruine haar je waarschijnlijk opvallen. Ze zijn op dit moment kort, maar hij heeft ze wel eens langer gehad en zijn van nature krullend. Nathan heeft daar maar een schijt hekel aan, dus haalt hij bijna dagelijks een stijltang door zijn haren heen mocht het weer rampzalig zitten.
    In verhouding dunne wenkbrauwen, normale neus en smalle lippen maken zijn gezicht compleet.
    Nathan is redelijk sportief aangelegd en draait zijn hand dan ook niet om voor een beetje fysieke inspanning. Hij is rond de 1,92 meter lang en ondanks zijn sportiviteit niet echt heel erg gespierd gebouwd. Hij valt gewoon in de middenmoot, iets waar hij geen problemen mee heeft
    Qua kledingstijl kun je kort zijn wat betreft Nathan: Een zwart shirt met een zwarte broek, zwarte schoenen en soms ook nog een een zwart (leren) jack. En mocht hij een keer geen zwart op zwart op zwart aan hebben, dan zal het wit/grijs zijn of een zeer donkere kleur. Zelde zul je Nathan dus in echt gekleurde kleding zien rondlopen, met een uitzondering op feestdagen.
    Tattoos of echte piercings heeft Nathan niet. Het enige wat abnormaal is zijn de (hoe kan het ook anders) meestal zwarte oorbellen in zijn beide oren.
    Karakter: Als je aan tien mensen vraagt om Nathan in éen woord te beschrijven, zullen ongeveer negen van deze tien mensen het woord 'Sarcastisch' als beschrijving gebruiken en hier hebben ze ook wel gelijk in. Nathan is van de sarcastische opmerkingen, gepast of ongepast maakt hem eigenlijk niet zo veel uit. Vaak komen deze opmerkingen wel wat bot of ruw over. De mensen om hem heen zijn dit onderhand wel van hem gewend, maar deze iets wat aparte vorm van humor slaat lang niet bij iedereen aan. In nieuwe groepen weet hij dan ook pas laat zijn draai echt te vinden. Je zou hem op sommige momenten "social awkward" kunnen noemen. Gesprekken gaat hij niet makkelijk aan, tenminste de serieuze gesprekken. Hij is liever op zichzelf dan dat hij met een hele groep is en dit valt goed te merken.
    Wel heeft Nathan een sterke eigen mening en is niet bang om daar voor uit te komen. Een goede leider zal hij nooit worden, maar hij is ook niet iemand die iedereen zomaar blindelings volgt.
    Hoewel Nathan hard en vooral onbereikbaar lijkt van buiten, is hij dat niet als je door hem heen weet te prikken. Helaas is dit bijna onmogelijk geworden na vele jaren van afkeer voor de bijna gehele samenleving te hebben opgebouwd. Echte emoties buiten een glimlach laat hij dan ook niet tot nauwelijks toe. Nathan heeft echter nog steeds het probleem dat hij te goed gelovig is. Hoewel hij mensen niet snel toe laat in zijn leven, vertrouwt hij sommige mensen wel. Vertrouwen is in zijn ogen niet je geheimen met iemand delen, of eigenlijk überhaupt je problemen met iemand delen. Vertrouwen houdt voor hem in dat hij naar je zal luisteren als er wat is en dat hij gewoon het gevoel krijgt dat het we goed zit. Helaas is dit iets wat hij vaak genoeg bij de verkeerde mensen doet. Hoewel hij doet alsof zijn vertrouwen aan iemand geven niets betekend, zal hij na bedrog of andere vormen van verraad zich toch enig zins beledigd of teleurgesteld voelen.
    Reden van proefkonijnen: Nathan was klaar met de wereld waar ze in leven en niet zo'n klein beetje ook. Met het idee dat het toch niet erger kon worden dan het was schreef hij zich in.
    Bij het inschrijven wist hij niet hoe gevaarlijk het zou gaan worden.
    Misschien wordt het als zwak gezien dat hij een poging doet om te ontvluchten aan de "menselijke" wereld en de problemen die dat met zich mee brengt, maar hij zal er snel genoeg achter komen dat het niet alleen de buitenwereld is waar hij voor vlucht.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 21 jan 2015 - 14:25 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell