• Are you afraid of the dark?




    Er zijn jaren voorbijgegaan voor een groep wetenschappers eindelijk besluiten dat het tijd is om terug te keren naar een andere dimensie. Een duivelse, welteverstaan. Eentje waar ze een tijd terug per ongeluk terecht waren gekomen met een kapotte tijdmachine, en waar ze mensen hadden verloren.
          Het is aan de desbetreffende groep de taak om de dimensie, die ze de naam "Inferno" gegeven hebben, uit te pluizen. Maar deze opdracht zal dood en verderf met zich meebrengen, iets dat ze binnen de kortste keren te weten zullen komen. Zal het hun lukken om de dimensie te bestuderen en veilig terug te keren or will they die trying?



    Rollen †
    Wetenschappers:
    Morticia • Male | Xavier “Zav” Gray – 1,5
    Tigerlily • Male | Ian Adams – 1,3
    Furiosa • Female | Gabriella Grace Valenti – 1,7

    Proefdieren (Max. 5):
    Merlyn • Female | Willow Nastya Reyes – 1,2
    Kiriel • Male | Rogier Brooks – 1,5
    Mashtonx • Male | Nathan Joseph Cole – 1,6

    Wezens (Stop!):
    Furiosa • Male | James – 1,2
    Amaris • Female | Nyéhliah Aciaz Ryue – 1,2 (?)
    Tsuchiya • Onzijdig | Nameless – 1,4
    Tigerlily • Female | Dremira Shadowend “De Necromancer” – 1,2
    Sobremesa • Female | Serena Samea "Shadow" – 1,7 (?)


    Invullijst †
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier:
    Specialiteit (Wat zijn de minpunten als zowel pluspunten van het personage?):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Reden van proefkonijnen:
    Extra:

    Regels †
    • Er mogen gewone mensen meedoen, die d.m.v. een advertentie te weten zijn gekomen over het experiment. Daarbij hebben ze geen idee over hoe de wereld er nu daadwerkelijk uitzien en / of dat ze een soort proefdieren zijn voor de wetenschappers.
    • Leeftijd moet ouder dan 23 zijn, zeker wanneer je een wetenschapper aan wilt maken.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil geen one-liners als zowel personen die na enkele posts er direct mee stoppen. Denk hierdoor dus goed na voor je überhaupt mee wilt doen.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Username veranderingen doorgeven in het praattopic. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 23:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is Nyhla goed zo, want ik heb haar namelijk afgerond. :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Is Nyhla goed zo, want ik heb haar namelijk afgerond. :Y)

    Het is prima, maar er zijn echter wel stukjes die nog verandert / uitgelegd kunnen worden. Zou je het laatste stukje bij specialiteit willen toelichten? Die begrijp ik namelijk niet helemaal ("ze voedt zich dan ook met 'dieren' waarvan ze het gif dat ze aan die 'dieren' gaf weer toe zich neemt.") Verder staan er niet echt minpunten bij, wat haar zwakte is e.d. (hoeft niet per se kracht-gerelateerd trailer zijn).
          Daarbij kwam ik dit stukje tegen: "Het komt door haar benen, die haar zo'n lengte geven - namelijk 1m79. Voor een normaal mens die nog eens vrouwelijk is, is dat zeker ongewoon." Bedoel je dat het ongewoon is om zo lang te zijn? Dan zou ik je namelijk moeten tegenspreken, doordat ikzelf 1,77M ben.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ComingToTheTree schreef:
    Magi k mijn jongen misschien uiteindelijk toch nog veranderen naar een meisje? Ik heb namelijk een leuk idee voor een vrouw...
    Nu zijn de mannen en vrouwen nog aardig gelijk, anders had ik het niet gevraagd. Als het uiteindelijk te weinig mannen komen wil ik altijd wel een tweede personage aanmaken (:

    Wat heb je voor idee dan?

    @ FairyGothMother: Ik zet ze er vandaag of morgen bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Het is prima, maar er zijn echter wel stukjes die nog verandert / uitgelegd kunnen worden. Zou je het laatste stukje bij specialiteit willen toelichten? Die begrijp ik namelijk niet helemaal ("ze voedt zich dan ook met 'dieren' waarvan ze het gif dat ze aan die 'dieren' gaf weer toe zich neemt.") Verder staan er niet echt minpunten bij, wat haar zwakte is e.d. (hoeft niet per se kracht-gerelateerd trailer zijn).
          Daarbij kwam ik dit stukje tegen: "Het komt door haar benen, die haar zo'n lengte geven - namelijk 1m79. Voor een normaal mens die nog eens vrouwelijk is, is dat zeker ongewoon." Bedoel je dat het ongewoon is om zo lang te zijn? Dan zou ik je namelijk moeten tegenspreken, doordat ikzelf 1,77M ben.


    Oh, nou -- ik haal het op 1m69 en ik woon in CH waar iedereen maar tot de 1,59 komt. :') Voor mij dus ongewoon.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sacramental schreef:
    (...)
    Wat heb je voor idee dan?

    @ FairyGothMother: Ik zet ze er vandaag of morgen bij.

    Een jong meisje van rond de zes jaar (of zo ziet ze er dan uit) dat in haar witte jurk met haar lange blonde haren op bloete voeten door het bos zwerft. Maar ze is lang niet zo onschuldig als ze lijkt. Ze heeft dodelijke krachten en leeft van dierenbloed. Maar wat nog beter voor haar is, is mensen bloed.
    En nu bedacht ik me dit nog:
    Misschien dat ze het onschuldige kind kan spelen bij de groep mensen dat verdwaald is geraakt in het bos, en de groep neemt haar dan mee. 's Nachts drinkt ze stiekem van hun, zonder dat ze het door hebben.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Hmm, sounds nice, maar ik twijfel wel, gezien ik het de laatste tijd erg druk heb met school. Helaas heb ik ook last van een writersblock, ik hoop m eigenlijk te verhelpen door weer meer te gaan RPG'en maar ben bang dat ik daardoor ook vast kan lopen...

    Nahja, ik hoop dus dat het geen probleem is dat ik waarschijnlijk niet zo veel/gauw zal reageren.


    Stenenlikker

    Oké, het is dus totaal mislukt mijn plan. Wat ik ervoor had bedacht was nergens te vinden en ik werd gek van het vele zoeken, dus ik heb het maar gemaakt dat het zich kan omvormen tot man én vrouw. Geen zorgen, als het, het water uitkomt zal het wel vooral de man zijn. Ook heb ik er een klein stukje bijgeschreven, pagina 4, maar dit zal ik later bijwerken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ComingToTheTree schreef:
    (...)
    Een jong meisje van rond de zes jaar (of zo ziet ze er dan uit) dat in haar witte jurk met haar lange blonde haren op bloete voeten door het bos zwerft. Maar ze is lang niet zo onschuldig als ze lijkt. Ze heeft dodelijke krachten en leeft van dierenbloed. Maar wat nog beter voor haar is, is mensen bloed.
    En nu bedacht ik me dit nog:
    Misschien dat ze het onschuldige kind kan spelen bij de groep mensen dat verdwaald is geraakt in het bos, en de groep neemt haar dan mee. 's Nachts drinkt ze stiekem van hun, zonder dat ze het door hebben.

    Liever niet. Dat heb ik al eens meegemaakt, en dat liep niet goed af.
    Ik zou je wel een vrouw willen geven, maar dit idee wil ik eerlijk gezegd niet nogmaals.


    Amaris schreef:
    (...)
    Oh, nou -- ik haal het op 1m69 en ik woon in CH waar iedereen maar tot de 1,59 komt. :') Voor mij dus ongewoon.

    Zo ongewoon is het eigenlijk niet, maar het was meer een opmerking dan iets dat je hoort te veranderen. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Zo ongewoon is het eigenlijk niet, maar het was meer een opmerking dan iets dat je hoort te veranderen. ^^


    Is het goed als ik mijn personage morgen aanpas, gezien ik vrij weinig zin er nu op heb en een beetje aan het rond ben kijken in stories? :-)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Kiriel schreef:
    Hmm, sounds nice, maar ik twijfel wel, gezien ik het de laatste tijd erg druk heb met school. Helaas heb ik ook last van een writersblock, ik hoop m eigenlijk te verhelpen door weer meer te gaan RPG'en maar ben bang dat ik daardoor ook vast kan lopen...

    Nahja, ik hoop dus dat het geen probleem is dat ik waarschijnlijk niet zo veel/gauw zal reageren.

    Het wordt geen sneltrein - roleplay, dat is althans niet mijn bedoeling. Ik vind het vandaar tevens niet erg als je niet zo snel kan reageren, hoewel ik wel zo nu en dan een respons verwacht natuurlijk. :') Anders is het niet zo fijn voor de tegenspeler op dat moment als zowel voor je persona.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    “No matter your social status or how powerful you feel you are, we are all equal.
    We came here by birth and will leave in death.”


    Likes:
    Uitdagingen, spontaniteit, roken, discussies, …
    Dislikes:
    Advies van anderen, fouten toegeven, gebruikt worden, …

    Volledige naam: Xavier Gray, wordt echter de afgelopen tijd steeds vaker bij zijn bijnaam “Zav” genoemd, die hij nu eerder als zijn roepnaam gebruikt.
    Bijnaam: Ondanks het gegeven dat hij er al meerderen heeft gekregen, is “Zav” er één van. Aan de anderen geeft hij niet zoveel aandacht.
    Leeftijd: 29 jaar, een leeftijd die hij bijna af moet ronden naar 3O, maar dit simpelweg vertikt.
    Geslacht: Mannelijk.
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier: Voorheen was hij een wetenschapper, één die vijf jaar geleden mee was gegaan naar Inferno. Hier wil hij echter niet meer gezien worden, waardoor hij de wetenschappers die hem hiertoe opjagen mee te gaan, vermijdt en doet alsof ze niet bestaan. Ze hebben hem echter wel nodig, hij is de enige van de wetenschappers die de weg redelijk weet in die wereld en realiseert hoe gruwelijk het daar is.
    Specialiteit (Minpunten als zowel pluspunten): Zav is een (voormalig) wetenschapper die goed overweg kan met cijfers en al snel op zoek gaat naar een oplossing, iets waardoor hij soms het over het antwoord dat vlak voor zijn neus ligt, heen kijkt. Eveneens kan hij redelijk overweg met chemicaliën, doordat hij een paar keer met een vrouw op die afdeling aan de gang is geweest. Echter, hij kan wat minder overweg met computers en dergelijken, waardoor hij dit vaak aan iemand anders overlaat. Hij is toch iemand die liever aan de slag wil gaan met zijn handen en dingen doet, in plaats van enkel naar een scherm te staren of op dingen te wachten. Hij kan het wel, moest dat zijn opdracht zijn, maar veel liever niet. Daarbij heeft hij, gezien hij het interessant vindt mensen te bestuderen, een studie Sociologie gevolgd. Dit hield hij echter niet lang vol: hij was regelmatig in tegenstrijd met de docent, en zorgde voor nogal wat opschudding.
    Uiterlijk: Zijn garderobe bestaat uit kleding die onbevangen rond zijn lichaam glijdt, hij vermijdt immers kleedsel die strak zit en hem ongemakkelijk laat voelen. Hierdoor kiest hij vaak voor simpelweg een t-shirt en nonchalante denim jeans. Wanneer hij naar het werk gaat, probeert hij zich ondanks alles wel net aan te kleden, dus kiest hij vaak maar voor donkere kledij. Alleen als het daadwerkelijk moet, zal hij een pak dragen – naar sociale gelegenheden voor het werk, bijvoorbeeld.
          Hij verzorgt zich goed en kan soms nogal ijdel hierin zijn, al is dat niet te merken aan hem. Zav kamt zijn haren de laatste tijd vaker naar achteren, iets dat hij vroeger eenvoudigweg voor zijn gezicht liet hangen. Desalniettemin ergerde hij zich aan de plukken die voor zijn ogen dansten, dus smeert hij er nu gel in. Eigenlijk zou hij het moeten knippen, maar dan verliest hij zijn charmante uitstraling, vind hij zelf.
          Zijn groenbruine kijkers lijken soms door je ziel heen te kijken, iets wat hij vaak niet eens doorheeft, terwijl de ander zich hoogstwaarschijnlijk ongemakkelijk voelt. Er schijnt nog regelmatig een cryptische, uitdagende fonkeling in zijn ogen, vooral wanneer hij iets in gedachten heeft. Hoewel hij zijn gestalte goed verzorgd, heeft hij geen zin zowat elke dag zichzelf te scheren, dus doet hij dit tevens niet. Xavier is echter wel redelijk gespierd en dit valt ook te merken aan zijn armen, zeker als hij een shirt aanheeft. Verder is hij best lang, hij is zo rond de 1.84M.
    Karakter: Zav kan nogal kil overkomen, gezien hij de neiging heeft zijn vriendelijkheid te onderdrukken door negatieve ervaringen. Het zorgt ervoor dat hij mensen afschrikt en hierdoor niet snel nieuwe vriendschappen aan kan gaan. Zelfs bij de personen die hem al langer kennen dan vandaag kunnen hem niet helemaal plaatsen, kennen hem niet door en door. Soms vlamt het wel hevig in hem op om een intieme vriendschap te hebben, maar dit kan hij zo de kop weer indrukken en dan heeft hij er bijna tot geen last meer van.
          Zo nu en dan vindt hij het vervelend dat mensen hem enkel als hardvochtig en afstandelijk zien, want onder zijn uiterlijke kilheid schuilt een overvloed aan emoties. De man is dan ook een echte denker en piekert al veel te snel over onbenullige dingen na, vooral omdat hij het gevoel heeft een teleurstelling voor iemand te zijn. Het punt is dat hij dit niet graag aan mensen toont, omdat hij niet snel kan vertrouwen en bang is om teveel van zichzelf te onthullen. Zav is helaas veel te bewust van bepaalde tekortkomingen van zichzelf, waardoor hij extra zijn best doet deze te overkomen. Er wordt veel verbergt onder een dekmantel van nuchterheid en een stille afstandelijkheid, voornamelijk zijn zorgen over anderen.
          Rekening houdend met het gegeven dat hij de vorige keer eveneens de leider van een stelletje ongeregeld was, realiseert hij dat het tevens opnieuw gebeurt. Als de hogere persoon in de groep voelt hij een sterke verantwoordelijkheid over ieder die meegaat: hij bekommert zich oprecht om de personen, hoewel dat niet altijd duidelijk te bemerken is. Omdat hij een groot verantwoordelijkheidsgevoel heeft, zal hij niet snel zijn ondergeschikten misbruiken om z’n eigen doelen te bereiken. Xavier is geen goede volger, hij wilt zelf veel te graag de touwtjes in handen hebben, zo heeft hij nog een idee dat hij de controle heeft. Soms kan hij ook wel een beetje een controlefreak zijn. De man is echter wel opgelucht dat hij nu niet alleen hoort te gaan, dat maakt zijn taken nu toch wel een klein beetje gemakkelijker en niet enkel vanwege de groep. Mocht zijn partner ondanks alles een fout maken waar hij het niet mee eens is, zal hij dat duidelijk laten blijken. Hij is snel kritisch en het zal dan ook niet gemakkelijk zijn hem tevreden te stellen.
          Ondanks dat hij regelmatig zwijgzaam en gereserveerd lijkt, kan hij verrassend geestig als zowel subtiel de hoek uitkomen. Hij kan bij sommigen hierom bekend staan als “de lolbroek”, een bijnaam die hij opzettelijk vergeet, maar het is humor waarvan je moet houden. Niettemin heeft hij eveneens de neiging dingen, of een goede sfeer, te verpesten met zijn onverwachte spottende opmerkingen. Soms heeft hij het wel door en kan hij de neiging onderdrukken om een opmerking te maken, maar heel vaak gaat hij er simpelweg mee door. Boos is hij niet snel, wel koppig en opvliegerig– als er iets gezegd wordt wat hem niet bevalt, is dit wel te bespeuren. Zav kan een wrok koesteren wanneer hij het gevoel heeft dat iemand hem iets misdaan heeft, iets dat niet in zijn voordeel werkt.
          Xavier is de afgelopen tijd erg verandert qua intiem gebied: hij heeft evenveel veroveringen als Don Juan op zijn naam staan en wilt zelfs niet meer denken aan relaties. Die zijn immers toch gedoemd te mislukken. Verder heeft hij een haatliefde relatie met zijn geduld, iets dat bijwijlen komt.
    Extra: Xavier heeft een relatie van plusminus vijf jaar gehad met een jeugdvriendin van hem, hoewel hij er vrijwel niets bij voelde. Hij heeft in die tijd enorm veel getwijfeld over zijn geaardheid, maar is erachter gekomen dat hij mannen als vrouwen leuk kan vinden. Hij is goed in vechtsporten en heeft zelfs een aantal zwarte banden, maar hij praat er niet vaak over. Hij is een zware roker.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:26 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zou ik misschien een Jongen proefdier mogen?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Okay, zou ik dan een man mogen? Ik weet nog niet of ik een wetenschapper of proefdier wil. Ben namelijk van plan om een oud personage wat aan te passen aan deze RPG en gezien hij één van mn fav's is, verhoog ik daarmee de kans dat ik wat vaker reageer ;')

    Jah, een proefdier maar, dat past beter bij hem.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 13:02 ]


    Stenenlikker

    Mashtonx schreef:
    Zou ik misschien een Jongen proefdier mogen?

    Natuurlijk mag dat, ik zet je er vanavond bij. Ik wil echter wel even voor de zekerheid aan je vragen, gezien ik niet weet hoe je schrijft, of je de 300 woorden haalt?

    Kiriel schreef:
    Okay, zou ik dan een man mogen? Ik weet nog niet of ik een wetenschapper of proefdier wil. Ben namelijk van plan om een oud personage wat aan te passen aan deze RPG en gezien hij één van mn fav's is, verhoog ik daarmee de kans dat ik wat vaker reageer ;')

    Jah, een proefdier maar, dat past beter bij hem.

    Ik zal je er vanavond bij zetten! Zoiets kan zeker werken ja, zeker als hij één van je favorieten is. Smart thinking!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En daar is mijn dear weer, mwihi ^^



    Volledige naam: Rogier Brooks
    Bijnaam: Roch
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Mannelijk
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier:
    Specialiteit : Voor sport doet hij aan kendo, een Japanse zwaardvechtkunst. Dat maakt hem vrij weerbaar tegen aanvallers, wat de groep in het Inferno nog wel eens van pas zou kunnen komen. Hij heeft dan ook een Katana en Wakizashi mee.
    Hij kan echter wel in paniek raken, wanneer de situatie echt levensbedreigend begint te worden, vooral als er dierbaren in levensgevaar zijn. Hij zal dan wel blijven vechten, maar hij kan niet meer helder nadenken, wat hem in een nog gevaarlijker situatie kan brengen.
    Uiterlijk: Rogier is 1.91 lang en slank gebouwd. Als je hem ziet, zou je ook echt zeggen dat hij lang is. Zijn ogen zijn helderblauw van kleur. 
    Hij heeft bruin, flink krullend haar, wat hij draagt tot op zijn schouders. Als hij actief bezig is, heeft hij het meestal in een staartje. Daarnaast als hij zijn haar zat is, draagt hij het ook vast. Hij heeft nog wel eens ruzie met zijn haar wat hem grote ergernissen kan opleveren. Echter is hij trots op zijn lange haar en hij is zeker niet van plan het af te knippen.
    Als hij wat lui is, laat hij nog wel eens een baard staan, maar meestal is hij netjes geschoren. 
    Qua kleding houdt hij het meestal simpel. Vooral in de winter is hij verzot op truien.
    Karakter: Rogier is een man die van avontuur en actie houdt, maar liever is hij niet te lang weg van huis. Echt last van heimwee heeft hij niet, maar een verlangen naar zijn vertrouwde thuis zal hij altijd hebben. Hij heeft een beschermend karakter en een groot gevoel voor rechtvaardigheid. Zo helpt hij graag mensen en beschermt ze als dat nodig is. Mensen vinden hem soms alleen wat te beschermend en het is ook mogelijk dat hij een totaal onbekend iemand zal beschermen, terwijl het beter zou zijn als hij voor zijn eigen veiligheid er vandoor ging. Hij is ook erg loyaal naar zijn familie en vrienden en zal hen nooit zomaar in de steek laten.
    Rogier heeft af en toe zijn gestoorde/idiote momenten, hij is dan erg onvoorspelbaar en kan dan vreemde dingen doen. Echter kunnen zijn acties dan meestal geen kwaad, al zal hij dan wel raar aangekeken worden door de mensen in de buurt die hem verder niet echt goed kennen. Hij kan soms ook wat bijdehand zijn naar anderen. Hij weet veel en wilt zijn kennis graag delen, al wordt dat niet door iedereen geapprecieerd. Hij is dan ook niet erg sociaal-handig, hij heeft de sociale zaken niet altijd even goed door. 
    Rogier is iemand die liever niet de leiding neemt, maar wel graag inbreng wilt hebben. Hij houd er dan ook niet van als anderen voor hem beslissen. Verder is hij redelijk geduldig. Hij is niet zo dol op wachten en kan dan erg onrustig worden, maar als hij iemand iets moet uitleggen, vindt hij het niet erg als de ander er even over doet om het te begrijpen. Daarnaast is hij vrij zelfverzekerd, hij weet wat hij kan en hoe hij zijn vaardigheden het beste kan gebruiken.
    Rogier is een persoon die vrij makkelijk jaloers wordt, hij kan er ook slecht tegen als iemand hem overtreft in één van zijn vaardigheden. Een haatdragend persoon is hij niet, maar hij heeft ook zeker zijn gemene kanten naar mensen die hij niet mag.
    Reden van proefkonijnen: Rogier is een man van avontuur en vond zijn leven wat saai worden. Toen hij de advertentie over de expeditie zag, besloot hij dat dat een mogelijkheid was om weer eens wat uitdaging te krijgen en nam deze dus met beide handen aan. Al heeft hij geen enkel idee wat hem te wachten zal staan en hoe lang hij weg zal zijn, wat hem toch wel enigszins nerveus maakt.
    Extra: -


    Stenenlikker