• Are you afraid of the dark?




    Er zijn jaren voorbijgegaan voor een groep wetenschappers eindelijk besluiten dat het tijd is om terug te keren naar een andere dimensie. Een duivelse, welteverstaan. Eentje waar ze een tijd terug per ongeluk terecht waren gekomen met een kapotte tijdmachine, en waar ze mensen hadden verloren.
          Het is aan de desbetreffende groep de taak om de dimensie, die ze de naam "Inferno" gegeven hebben, uit te pluizen. Maar deze opdracht zal dood en verderf met zich meebrengen, iets dat ze binnen de kortste keren te weten zullen komen. Zal het hun lukken om de dimensie te bestuderen en veilig terug te keren or will they die trying?



    Rollen †
    Wetenschappers:
    Morticia • Male | Xavier “Zav” Gray – 1,5
    Tigerlily • Male | Ian Adams – 1,3
    Furiosa • Female | Gabriella Grace Valenti – 1,7

    Proefdieren (Max. 5):
    Merlyn • Female | Willow Nastya Reyes – 1,2
    Kiriel • Male | Rogier Brooks – 1,5
    Mashtonx • Male | Nathan Joseph Cole – 1,6

    Wezens (Stop!):
    Furiosa • Male | James – 1,2
    Amaris • Female | Nyéhliah Aciaz Ryue – 1,2 (?)
    Tsuchiya • Onzijdig | Nameless – 1,4
    Tigerlily • Female | Dremira Shadowend “De Necromancer” – 1,2
    Sobremesa • Female | Serena Samea "Shadow" – 1,7 (?)


    Invullijst †
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier:
    Specialiteit (Wat zijn de minpunten als zowel pluspunten van het personage?):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Reden van proefkonijnen:
    Extra:

    Regels †
    • Er mogen gewone mensen meedoen, die d.m.v. een advertentie te weten zijn gekomen over het experiment. Daarbij hebben ze geen idee over hoe de wereld er nu daadwerkelijk uitzien en / of dat ze een soort proefdieren zijn voor de wetenschappers.
    • Leeftijd moet ouder dan 23 zijn, zeker wanneer je een wetenschapper aan wilt maken.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil geen one-liners als zowel personen die na enkele posts er direct mee stoppen. Denk hierdoor dus goed na voor je überhaupt mee wilt doen.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Username veranderingen doorgeven in het praattopic. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 23:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shachath schreef:
    (...)
    Female please, dan staat dat gelijk (:

    Aye aye captain!

    Mashtonx moet ik er nog wel uithalen, ze reageert niet. :')
    Maar ik zet je er vanavond bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oei. Ik had aan mijn rol willen werken, maar ik zou niet weten wat ik moet schrijven!
    Laat me daar nog een nachtje over slapen (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.



    •Volledige naam:
          Gaia May Sador
    •Bijnaam:
          May, ze vertelt haar eerste naam nooit aan mensen.
    •Leeftijd:
          24, ze verjaart op 22 januari
    •Geslacht:
          vrouw
    •Proefdier

    •Specialiteit
          Gaia heeft behoorlijk gevoel voor muziek. Wanneer zij een instrument in handen krijgt, duurt het slechts enkele keren voor ze het onder de knie heeft. Hierdoor kan Gaia behoorlijk wat instrumenten bespelen. Haar favoriet is absoluut de piano. De klanken van het instrument zijn puur en zuiver, iets wat haar karakter weerspiegelt. Ook heeft ze een behoorlijke grote kennis van de natuur. Ze weet precies welke planten ze wel en niet moet aanraken, wat helend werkt, wat giftig is. Dit kan ze zowel in haar voor als nadeel gebruiken. Maar waar Gaia wat moeite mee heeft, zijn verschillende talen begrijpen. Hoe goed ze haar best ook doet, ze kan er helemaal niets mee. Dat frustreert haar vaak genoeg, ook al wil ze dat niet laten merken. Tevens is ze geen held met vechten of vechtsporten. Daar loopt ze graag voor weg. Van nature kent zij vluchtgedrag.

    •Uiterlijk:
          Als je voor het eerst je oog op Gaia laat vallen, is het eerste wat je zal zien haar volle bos blond haar. Over het algemeen draagt ze het in een loszittende knot op haar hoofd, zij heeft gemerkt dat het hierdoor makkelijker wordt om te werken onder hoge druk. Nu hoeft ze namelijk niet om de haverklap een lok haar achter haar oor te strijken. Als ze haar haren los heeft, dan komen ze net wat verder dan haar middel. Het is laagjes geknipt zodat de uiteinden gaan krullen, iets wat ze zelf een mooie toevoeging vindt. Je kan wel zeggen dat haar haren hetgeen is wat Gaia mooi vindt aan zichzelf.
          Nadat de toeschouwer klaar is met het bewonderen van haar haren, zullen ze haar recht in de ogen moeten kijken. Gaia heeft namelijk een stel donkerbruine ogen, niet speciaal in feite. Het is ook niet de kleur die ervoor zorgt dat men niet weg kan kijken. De onschuldige, pure blik kan iemand makkelijk de adem benemen. Gaia is geen heilige, maar haar uiterlijk doet haar wel zo overkomen. Deze prachtige ogen worden gesierd door een stel lange wimpers, welke een donkere kleur hebben. Hierdoor is het gebruik van make-up overbodig.
    Gaia’s gezicht wordt daarnaast getypeerd door het kleine wipneusje dat ze heeft. Daaronder kan je een stel kwetsbare lippen terugvinden. Deze hebben een roze kleur, iets dat ze graag zo laat omdat haar lippen redelijk vol zijn. Als ze daar een kleur op zou doen, dan zouden ze prominent aanwezig zijn. Dat wil ze liever niet.
          Gaia’s lichaam is alles behalve perfect. Haar lengte zit haar best tegen, aangezien ze voor een vrouw redelijk lang is met haar 1.80. Hierdoor kan ze eigenlijk nooit een schoen aantrekken waar een hak onder zit van meer dan vijf centimeter. Dit alles om te voorkomen dat ze eruit ziet als een reus. Waar ze wel trots op is zijn de rondingen die ze met zich meedraagt. Veel lange vrouwen hebben last van een gevalletje ‘twee erwtjes op een plank’ maar daar doet zij niet aan mee – niet dat er iets mis is met heel slank en iel zijn. Maar Gaia is nooit tevreden geweest met haar lengte, dit wordt dan weer enigszins goedgemaakt met het zandloperfiguur dat ze heeft. Toegegeven, je kan niet alles hebben. Dus je moet tevreden zijn met wat je hebt. Dat heeft ze steeds meer onder de knie gekregen. Ze kijkt naar al het positieve, het negatieve daar heeft ze geen boodschap aan.
    Het liefst draagt Gaia loszittende kleding. Alles wat iets wijder is dan normaal, daar voelt ze zichzelf veilig in. Ondanks haar uitspattingen zo nu en dan wil ze wel een veilige zone hebben, en die creëert ze voor zichzelf door middel van haar kleding voorkeuren.

    •Karakter:
          Zachtaardig, verlegen, observerend. Drie woorden waarmee je Gaia kan samenvatten. Wanneer je naar haar kijkt, straalt dit van haar af. Graag zou ze zichzelf wat sterker opstellen om dit te kunnen verbergen, maar ze weet nu dat dit niet kan. Hoe graag ze het ook zou willen zien gebeuren, ze blijft deze uitstraling houden omdat ze niet zeker is van zichzelf – mede door te anticiperen in dit ‘project’ hoopt ze het stuk van zichzelf te vinden dat wél voor zichzelf op kan komen.
          Gaia’s verlegenheid zit al in haar karakter gebakken vanaf het moment dat zij geboren is. Zij heeft namelijk een zachtaardige familie waar vrij vaak alles goed en vlot verloopt. Nooit heeft ze te maken gehad met krachtige ruzies of is zij in een situatie beland waar ze haar mannetje moest staan. Door het missen van deze ervaring kan ze moeilijk andere mensen peilen. Ze heeft geen idee wat anderen van haar denken of wat zij van mensen denken moet. Negen van de tien keer kruipt ze hierdoor onmiddellijk in haar schulp. Hoe goed Gaia je ook kent, ze zal altijd een zekere voorzichtigheid met zich meedragen. Dit vooral om zichzelf te beschermen tegen pijn. Daar heeft ze genoeg van gekend. Als ze echt zou willen, dan kan ze wel wat actiever en uitdagender uit de hoek komen, maar deze lust ontbreekt haar omdat het meestal vanzelf wel goed komt. Iets waar ze heel erg aan vast houdt.
          Daarbij is Gaia van zichzelf al een stil type. Ze kijkt graag de kat uit de boom wanneer ze iemand voor het eerst ontmoet. Ze kan mensen slecht peilen, dat is een feit, maar ze kan wel enigszins aanvoelen of de persoon goed of kwaad is. En dat is een heel groot begrip. Ze gaat graag af op haar gevoel; als iemand slecht aanvoelt, zal ze deze persoon proberen te ontwijken, hoe goed hij ook mag zijn vanbinnen.
    Het liefst zou ze de hele dag met haar neus in de boeken zitten. Weg van de wereld, begraven in een wereld waar zo veel meer mogelijk is. Gezien dit geen optie is, moet ze zichzelf daar toe aanpassen en zichzelf mengen met andere levende wezens. In een gesprek kan ze wat afstandelijk reageren, maar ze zal nooit iemand negeren wanneer deze haar iets vraagt of een gesprek met haar wil aangaan. Je weet immers nooit wat je aan iemand hebt.
          Hoewel ze heel erg stil is, gaat er in haar hoofd van alles om. Mensen die ze wel ‘aardig’ schat, daar zal ze iets minder voorzichtig mee omgaan dan de mensen die haar nekharen rechtovereind doen laten staan. Meestal probeert ze met observeren te bekijken wat iemand in zijn mars heeft. Nogmaals, dat is niet haar sterkste punt; of ze denkt dat het niet haar sterkste punt is. Of ze iemand aardig vindt of niet heeft niets te maken met uiterlijk. Ze gaat altijd af op het innerlijk.
          Over haar verleden laat ze nooit veel los. Ze speelt altijd in op de woorden van een ander zodat ze zelf zo weinig mogelijk hoeft te vertellen over haar eigen ervaringen. Dit kan worden opgevat als geheimzinnig, maar Gaia zelf vindt dat haar geschiedenis een ander niets aangaat.
          Haar karakter is zoals het is, soms kan dat naïviteit voort brengen. Iemand die ze wat meer vertrouwt kan hierdoor makkelijker op haar inspelen. Eigenlijk zou ze zichzelf niet zo moeten beïnvloeden, maar het is soms makkelijker om je te laten leiden dan zelf te leiden.

    •Reden van proefkonijnen:
          Ze was er klaar mee. Helemaal klaar. Gaia wil niet meer gezien worden als het meisje dat niets kan. Ze wil voor zichzelf opkomen en laten zien dat ze heus meer in huis heeft dan op het eerste oog naar voren komt. Zichzelf aanmelden bij dit ‘avontuur’ moet het dan ook voor haar zijn. Of het goed af gaat lopen? Ze heeft geen idee. Wat ze kan verwachten? Net zo min. Ze zal het zien zodra ze aankomt. Ze heeft geen idee of ze er levend uit gaat komen of niet, maar dan kan ze op het eind wel zeggen dat ze het heeft aangedurfd om uit haar schulp te kruipen – voor zover ze dat zelf wil toelaten.

    •Extra:
          Gaia heeft vastgezeten in een brandende auto toen ze zes jaar was. De brandwonden die ze daar aan over heeft gehouden zijn uiteindelijk overgegaan in littekens. Deze littekens lopen vanaf haar rug, langs haar zij naar haar buik toe. Nooit, maar dan ook nooit zal ze deze aan iemand laten zien. Zelfs niet wanneer deze persoon een vertrouweling van haar is. Ergens komt daar haar voorkeur van kleding ook vandaan. Zolang niemand weet wat ze heeft doorgemaakt, hoeft ze zich geen zorgen te maken.



    Als iets niet helemaal correct is, let me know. Dan heb ik het vast verkeerd begrepen!
    (:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 23:26 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oh, Janine, je moest 't doen hé? Awesome tho ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Oh, Janine, je moest 't doen hé? Awesome tho ;p.


    Ik beken. Het spijt me niet!
    Loved it all the way


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik ga weer meedoen als Damien Hunter. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    Ik ga weer meedoen als Damien Hunter. :Y)

    Great! Ben je zeker? Gezien je minder op Q. bent en volgens mij ook niet meer aan RPG's meedoet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Great! Ben je zeker? Gezien je minder op Q. bent en volgens mij ook niet meer aan RPG's meedoet.
    Ik zit inderdaad weinig op Quizlet, omdat het me nog heel weinig boeit en ik amper tot geen aansluiting heb tot de mensen hier. RPG'en doe ik ook niet meer mee, maar Dimension Travel was altijd wel leuk en ik heb weer zin om eens te RPG'en, dus ja, ik weet het zeker. Zolang ik maar niet wordt genegeerd. :Y)

    EDIT: Zal straks even mijn rol plaatsen met een aangepaste achtergrond, etc.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 11:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volledige Naam: Damien Hunter
    Leeftijd: 25
    Geslacht: Mannelijk
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier: Proefdier
    Specialiteit:
          Damien heeft een erg sterke overlevingsdrang door zijn tijd in het tehuis. Hierdoor reageert zijn lichaam, net als zijn hersens, op wat het beste is om te doen voor hemzelf. Hierdoor kan hij echter wel snel agressief worden, iets wat hij nog niet helemaal onder controle heeft en wat hem dan ook erg stoort.
          Wat Damien niet kan, is een romantische relatie aangaan. Hij weet niet hoe het moet en dingen lijken hem daarin ook altijd wel tegenwerken, waardoor hij het opgegeven heeft.
    Uiterlijk:
          Damien is niet veel veranderd in die vijf jaar. Hij is 1,90m, wat dus echt lang is, en behoorlijk gespierd, dit door zijn verleden. Wat wel veranderd is, is dat hij tegenwoordig meer tatoeages over zijn hele lichaam heeft.
          Zijn zwarte haar valt nog steeds half over zijn gezicht en zijn ogen hebben helblauwe kleur. Verder heeft hij volle lippen onder zijn normale neus. In zijn linkeroor heeft hij een tunnel.
          Als kleding draagt hij vaak zwarte broeken met daarboven een t-shirt en een leren jack. De kans dat je hem iets anders zult zien lopen is erg klein en dit zal een zeer speciale reden moeten hebben.
    Karakter:
          Damien is een rustige jongen die je normaal gesproken niet echt zou opmerken, zou hij niet af en toe een opmerking maken waardoor hij op de voorgrond komt. Dit komt omdat hij niet de drang voelt om opgemerkt te worden, maar ook omdat hij geen nood ziet in al die drukte die mensen kunnen maken.
          Verder is Damien eigenwijs en erg koppig, maar met wat goede logica kan hem wel overhalen. Hij is dus niet stijfkoppig geworden, maar dat betekent niet dat het makkelijk is om hem te overtuigen. Goede argumenten zijn een pre.
          Damien heeft een een emotionele kant en is erg begripvol, ook al zal hij niet zo overkomen. Daar tegenover staat wel dat hij vaak onnodig agressief wordt. Dit is iets wat in zijn verleden vaak is gebeurd en wat er voor zorgde dat hij niet geliefd was in de plaatsen waar hij vaker kwam. Tegenwoordig heeft Damien zijn woede beter onder controle, maar hij zal zijn vuisten laten gelden als dit nodig wordt geacht.
    Reden van proefkonijnen:
          De betere vraag is, waarom niet? Damien heeft niks te verliezen om weer eens mee te doen aan een gestoorde test. In deze dimensie heeft hij toch geen familie of echte vrienden, dus waarom er niet op uit gaan en wat interessants ontdekken?
    Extra:
          Damien kent zijn ouders niet, omdat deze zijn overleden vlak na zijn geboorte. Hij is dan ook opgegroeid in een tehuis. Hierdoor is hij ook zo agressief geworden. Hij moest voor zichzelf opkomen anders had hij het daar niet overleefd.
          Damien rookt, geen pakjes per dag, maar af en toe eentje vind hij heerlijk. Verder houdt hij ook van drinken, maar nooit teveel want hij wil de controle behouden over zichzelf en zijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tigerlily --> _Baymax_


    “To live will be an awfully big adventure.”