• Are you afraid of the dark?




    Er zijn jaren voorbijgegaan voor een groep wetenschappers eindelijk besluiten dat het tijd is om terug te keren naar een andere dimensie. Een duivelse, welteverstaan. Eentje waar ze een tijd terug per ongeluk terecht waren gekomen met een kapotte tijdmachine, en waar ze mensen hadden verloren.
          Het is aan de desbetreffende groep de taak om de dimensie, die ze de naam "Inferno" gegeven hebben, uit te pluizen. Maar deze opdracht zal dood en verderf met zich meebrengen, iets dat ze binnen de kortste keren te weten zullen komen. Zal het hun lukken om de dimensie te bestuderen en veilig terug te keren or will they die trying?



    Rollen †
    Wetenschappers:
    — Morticia • Male | Xavier “Zav” Gray – 1,5
    — Tigerlily • Male | Ian Adams – 1,3
    — Furiosa • Female | Gabriella Grace Valenti – 1,7

    Proefdieren (Max. 5):
    — Merlyn • Female | Willow Nastya Reyes – 1,2
    — Kiriel • Male | Rogier Brooks – 1,5
    — Mashtonx • Male | Nathan Joseph Cole – 1,6

    Wezens (Stop!):
    — Furiosa • Male | James – 1,2
    — Amaris • Female | Nyéhliah Aciaz Ryue – 1,2 (?)
    — Tsuchiya • Onzijdig | Nameless – 1,4
    — Tigerlily • Female | Dremira Shadowend “De Necromancer” – 1,2
    — Sobremesa • Female | Serena Samea "Shadow" – 1,7 (?)


    Invullijst †
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier:
    Specialiteit (Wat zijn de minpunten als zowel pluspunten van het personage?):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Reden van proefkonijnen:
    Extra:

    Regels †
    • Er mogen gewone mensen meedoen, die d.m.v. een advertentie te weten zijn gekomen over het experiment. Daarbij hebben ze geen idee over hoe de wereld er nu daadwerkelijk uitzien en / of dat ze een soort proefdieren zijn voor de wetenschappers.
    • Leeftijd moet ouder dan 23 zijn, zeker wanneer je een wetenschapper aan wilt maken.
    • Schelden en 16+ mag, maar ruzie in OOC wil ik in het topic niet hebben. Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, respecteer elkaar en sluit eenieder niet buiten.
    • Er is een minimum van 300 woorden. Ik wil geen one-liners als zowel personen die na enkele posts er direct mee stoppen. Denk hierdoor dus goed na voor je überhaupt mee wilt doen.
    • Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet dat van een ander! Tenzij je hier vanzelfsprekend toestemming voor hebt gekregen.
    • Geen Gary-Stu’s en Mary Sue’s.
    • OOC graag tussen haakjes: () [] {}.
    • Username veranderingen doorgeven in het praattopic. Daarbij maak ik alleen nieuwe topics aan.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 23:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ailine --> Merlyn


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het begintopic is aangepast. Hopelijk ben ik niemand vergeten erin te plaatsen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sobremesa schreef:
    (...)
    Oh, oké. Snap ik wel. Maar dan heb ik wel liever een vrouw, tenzij je dat heel erg vind. Met dit soort dingen heb ik altijd liever vrouwen, ik weet eigenlijk ook niet waarom.

    Ik heb je rol verandert in een vrouw.

    Ik zou nu wel aan iedereen die de rol nog niet af heeft, willen vragen om er verder aan te werken. Aankomende week zou ik namelijk graag willen beginnen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 17:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ik heb je rol verandert in een vrouw.

    Ik zou nu wel aan iedereen die de rol nog niet af heeft, willen vragen om er verder aan te werken. Aankomende week zou ik namelijk graag willen beginnen.


    Als alles gaat zoals ik het wil dan zal ik mijn rol vanavond af hebben (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell


    Serena Samea
    † Volledige naam †
    Serena Samea, waarom ze de naam heeft weet ze ook niet. Haar schepper is na vijftig jaar al overleden en hij heeft haar sowieso nooit verteld waarom ze zo heet.

    † Bijnaam †
    'Shadow' is haar bijnaam, omdat ze beweegt en leeft als een schaduw en de gave heeft om schaduwen te manipuleren.

    † Leeftijd †
    Van haar leeftijd heeft Serena geen idee. Ze is er gewoon altijd geweest, en ze heeft nooit de moeite genomen om de jaren te tellen.

    † Geslacht †
    Serena is een vrouw, wat duidelijk te zien is aan haar uiterlijk.

    † Wezen | Wetenschapper | Proefdier †
    Een wezen, en daar is ze trots op. Het idee van menselijkheid laat haar rillen.

    † Specialiteit †
    Serena is een soort schaduw. Ze woont in het bos en beweegt op een ongelofelijke snelheid. Ongezien en ongehoord, als ze dat wilt. Vaak is ze te vinden in een hoge boom, en anders is ze aan het jagen. Serena leeft op bloed, voornamelijk afkomstig van de dieren. Ze vermoord de dieren met haar gave om de schaduwen te manipuleren. Ze hoeft alleen maar te zorgen dat de schaduwen om haar heen tot leven komen en het dier binnentreden, dan zal hij binnen een aantal seconden morsdood zijn. Ze heeft het bloed niet nodig om te overleven, maar om sterk te zijn. Drinkt ze geen bloed, dan zal ze zwak zijn en niets kunnen doen.
    Haar gave om schaduwen te manipuleren is wel beperkt. Ze kan ze manipuleren om tot leven te komen, maar niet meer dan twee tegelijkertijd. Deze schaduwen kunnen mensen bezitten, waardoor ze hun zintuigen kan gebruiken. Dit vereist wel erg veel kracht en om zoiets te doen voor een langere tijd vereist veel voorbereiding.

    † Uiterlijk †
    Serena heeft lang, steil, pikzwart haar. Haar huid is erg licht gekleurd, en ze heeft volle, licht rozige lippen. Haar ogen veranderen van kleur, ze reageren op haar emotie's. Als ze bijvoorbeeld boos is, dan worden ze felrood. Maar meestal zijn ze compleet zwart gekleurd, aangezien ze haarzelf heeft aangeleerd het te beheersen.
    Serena zwerft door het bos met een lange jurk, die soms zwart, soms wit is. Dit ligt ook aan hoe ze zich op dat moment voelt. Ze draagt geen schoenen, maar voelt dan ook geen kou.

    † Karakter †
    Teruggetrokken. Dit is een eigenschap van Serena die niet echt past bij de rest van haar karakter. Ze is namelijk nogal teruggetrokken en houdt niet echt van contacten. Het liefst is ze alleen of met één iemand anders. Je zou haar bijna schuw kunnen noemen, omdat ze zich niet graag laat zien aan anderen.
    Negatief. Meestal is ze negatief over alles om haar heen. Het is een natuurlijke eigenschap wat nou eenmaal hoort bij haar. Positief zijn is gewoon niet logisch voor haar en ze heeft daar dan ook niet echt veel reden toe. Haar leven bestaat uit jagen en eten en anderen bespieden. Daarom is ze ook wel blij dat de wetenschappers komen. Nu is er ten minste wat te doen.
    Roekeloos. Serena is erg roekeloos, ook iets wat ze heeft van nature. Ze is moedig maar eigenlijk altijd op zoek naar gevaar. Meestal verveeld ze zich kapot in het bos, en ook al is ze heel teruggetrokken, het leven vindt ze saai en ze is constant op zoek naar avontuur.
    Sarcastisch. De keren dat Serena zich onder de mensen toont is ze een en al sarcasme. Anders is praten met anderen nogal saai, vindt ze. Sarcasme maakt het wat leuker en minder droog.
    Uitdagend. Weer iets wat Serena alleen maar kan tonen als ze onder de mensen is. Ze vindt het leuk zich uitdagend te gedragen en op die manier mensen dingen laten doen. De reactie die ze uit lokt vindt ze erg grappig, ook al zou ze niet snel in lachen uit barsten erover.
    Kortom is Serena een teruggetrokken met brutaal wezen dat het leuk vindt anderen te plagen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:38 ]


    “A queen will always turn pain into power.”

    Zal ik anders nog een wetenschapper maken?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zal ik anders nog een wetenschapper maken?

    Dat mag je doen, als je twee personages aan kunt. Je mag zelfs nog kiezen tussen een man ofwel vrouw.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Dat mag je doen, als je twee personages aan kunt. Je mag zelfs nog kiezen tussen een man ofwel vrouw.


    Ik kan alles. 8D Doe maar een vrouw, dan.


    Your make-up is terrible

    Willow is wel klaar denk ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    (...)
    Ik kan alles. 8D Doe maar een vrouw, dan.

    Komt voor elkaar, ma'am!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volledige naam:
          Gabriella Grace Valenti
    Bijnaam:
          Ze word meestal Gaby genoemd, soms zelfs Gabs of Gigi.
    Leeftijd:
          28
    Geslacht:
          Vrouwelijk
    Wezen | Wetenschapper | Proefdier:
          Wetenschapper
    Specialiteit:
          Gaby is een biochemicus, waardoor ze zich vooral bezighoudt met het leven op moleculair-biologisch niveau. Ze is hier erg bedreven en nieuwsgierig in. Ze is echter niet zo goed met alle technologie die erbij hoort. Haar smartphone begrijpt ze nog net.
          Gabriella is erg onzeker over haar uiterlijk, waardoor ze ook extreem ijdel geworden is. Dat is dan ook haar zwakste punt. Ze heeft de neiging om steeds te controleren hoe ze eruit ziet, hoe haar make-up of haar zit en als je er iets over zegt, zal ze dagen door mijmeren over hoe je het bedoelde.
    Uiterlijk:
          Over haar uiterlijk heeft Gaby nogal wat tegenstrijdigheden. Ze is namelijk absoluut niet dun en heeft erg duidelijk aanwezige vormen, zoals brede heupen en grote borsten. Hierover is ze behoorlijk onzeker, maar als vrouw zijnde vind ze ook dat ze deze vormen hoort te benadrukken. Ze is een echte girly girl die veel aandacht aan haar uiterlijk besteed en het ook erg belangrijk vind hoe ze eruit ziet. Ze gebruikt veel make-up, heeft een behoorlijke kledingkast vol met kleding, schoenen en tassen en besteed veel tijd aan haar lokken. Ondertussen heeft ze het altijd storend gevonden hoe haar uiterlijk haar gestoord heeft tijdens haar studie, ze heeft meermaals moeten bewijzen dat ze geen bimbo is.
          Hoewel Gabriella haar vormen benadrukt met haar kleding, laat ze alsnog niet veel bloot zien. Ze is nogal gesteld op haar privacy en voelt zich behoorlijk ongemakkelijk om zich om te kleden in bijzijn van anderen, laat staan om haar lichaam te laten zien. Ze heeft een roomwitte huid zonder enige tatoeages of piercings, omdat ze daar te onzeker voor is.
          Gaby heeft een rond gezicht met hoge jukbeenderen. Haar onderlip is erg vol, terwijl haar bovenlip duidelijk minder vol is. Ze glimlacht vaak erg breed, waardoor ze de zogenoemde appelwangetjes krijgt. Haar neus is recht en haar ogen vind ze erg klein, waardoor ze vaak veel mascara en eyeliner draagt. Ze hebben een grijsblauwe kleur. Haar lokken zijn goudblond en komen tot over haar schouders.
    Karakter:
          Gaby is altijd een lief meisje geweest. Ze is gewoon meestal aardig, zonder bijbedoelingen. Ze gelooft dat vriendelijkheid beter is om iemand te benaderen dan vijandelijkheid, hoe de ander ook is. Het zit ook gewoon niet in haar aard om zomaar gemeen te zijn. Ze kent sarcasme wel, maar is er zelf niet goed in. Ze houdt van lachen en leuke grapjes. Ze kan er echter niet goed mee omgaan als anderen gemeen blijven doen en ook echt persoonlijk daarin worden. Het kan haar erg kwetsen, maar ze durft er niks van te zeggen. Ze heeft nogal moeite om haar eigen mening te uiten. Ze wordt dan ook niet zomaar boos op anderen, het kost heel wat om haar kwaad te krijgen.
          Deze eigenschappen maken haar dan ook een prima volger. Ze kan niet goed de leiding nemen omdat ze het lastig vind om tegen anderen te zeggen wat ze moeten doen, maar neemt zelf wel braaf bevelen aan. Ze gaat discussies liever uit de weg en komt hierdoor vaak een beetje over als een hersenloos blondje of een mak schaapje. Zelf wilt ze niet graag zo overkomen, maar ze is te verlegen om haar mond zomaar open te trekken.
          Gabriella kan erg obsessief met dingen bezig zijn, maar ze is er dan ook vaak erg passioneel over. Dit geld voor haar werk, maar ook voor hobby's en de mensen in haar leven. Gaby kan goed tennissen en doet dit graag in haar vrije tijd. Als ze verliefd is, zal ook dit zich erg passioneel uitten, maar soms ook een tikkeltje obsessief. Dit zorgt er vaak voor dat er van een relatie niks komt. Ze is dan ook erg onervaren op dat gebied en is een vreselijke flirt.
    Extra:
          Gabriella is half Italiaans en gelovig opgevoed. Zelf neemt ze het geloof niet zo serieus, maar de normen en waarden soms wel. Of ze doet tenminste alsof, voor haar familie. Zo is ze nog maagd en zou dit eigenlijk moeten blijven tot het huwelijk. Dit komt haar wel goed uit, omdat ze toch erg bang is voor deze intimiteit.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 22:58 ]


    Your make-up is terrible

    Zijn de rollen al eens af? (krul)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zijn de rollen al eens af? (krul)

    Dat wilde ik net (weer) eens gaan vragen.

    Ik wilde vandaag eigenlijk beginnen, maar anders wordt dat morgen. Als ze dan nog altijd niet af zijn, schrap ik ze uit de beginpost.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb Nathan qua tekst helemaal klaar, alleen opmaak gaat lastig omdat ik nu geen conputer heb om op te werken, maar dat zal ik z.s.m. doen!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik heb Serena afgemaakt, is ze goed? Sorry dat het zo lang duurde, maar ik doe weer eens mee aan te veel RPGs en heb daarnaast ook nog school en al die dingen.


    “A queen will always turn pain into power.”