• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Jonah je kiest altijd de verkeerde dingen :'o


    Tja. Waar ga je Kealan heel sturen. In de Grote Zaal is May dus die zou ik dan wel kunnen besturen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    'Je bent altijd een goede vriend geweest, Leo. Ik wil gewoon niet dat jij verkeerde dingen denkt.' Ik glimlachte zachtjes hoewel ik van binnen aan het breken was. Maar toch bleef ik hem aanstaren, naar de schuin glimlach die ronz zijn lippen verscheen, de glimlach die mij automatisch ook altijd deden lachen, net als nu.
    'Ik zou gewoon willen dat mijn leven wat makkelijker geweest was.'
    Ik knikte zachtjes waarna er een lange stilte tussen ons in kwam en schrok toen hij me dixhter naar zich toe trok en de xelfde lippen die ik ook gevoeld had, weer tegen mijn lippen aangedrukt voelde worden. Verstijfd bleef ik stil zitten en dacht misschien dat dit voor hem vriendschappelijk bedoeld was, hoewel mijn brein er anders iver dacht en ik mijn hand zachtjes achter zijn nek legde toen hij me dichter naar zixh toe trok. Mijn hart ging tekeer, net als de tintelingen in mijn maag waar een kokon vol net duizenden vlinders uit barsten en negeerde het feit dat hij verloofd is, toen hij me eenmaal wat naar achteren duwde waardoor ik op jet bank lag, tot Fred de kus plotseling vervrak en op ging staan.
    'Dat had niet mogen gebeuren en... Zou je het alsjeblieft aan niemand willen vertellen?'
    Ik keek hem verbaasd aan en voelde de vlinders een voor een weer doodvallen voordat ik ook opspring en vlak voor Fred ging staan.
    'Niet mogen gebeuren- om welle reden kuste je me zo- zo- alsof we een koppel zijn?' Vroeg ik verward aan hem en schudde met mijn hoofd.
    'Merlin Fred; je- je weet dat ik er niet tegen kan.' Siste ik dan zachtjes en kwam impulsief dixhter bij hem staan waardoor er nu een halve meter tussen ons in stond en hem recht in zijn bruine kijkers staarde.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Uit het niets werd de boek uit mijn hand gerukt waarna het dicht geklapt werd.
    ‘Camp, dit is waarzeggerij. We hadden nog geen een les van dat gehad, morgen pas.’ Zachtjes beet ik aan de binnenkant van mijn wang; wat doet in merlijns naam de waarzeggerij boek bovenaan de stapel. 'Als je de waarheid niet wilt vertellen hoeft het niet. Ik- ik wil je niet nog ongemakkelijker laten voelen..' nerveus streek ik mijn pony wat aan de kant voordat ik voor slechts een seconde George aan keek om weer naar mijn schoot te kijken. Het was veel makkelijker met Leo praten als met George; dat was een ding dat zeker was.
    ‘Ik- oké het is niet belangrijk..’ nerveus zuchtte ik. Werkelijk; ik zal hem vastbinden in de koude sneeuw waar ik rotten tomaten naar Leo zou gooien.
    ‘Ik.. het lijkt me beter- als-als we- maar voor een tijdje niet meer kuste of- iets anders; en ik weet dat ik het zojuist uitgelokt had.. want ik begon; en ik dwong je- maar…’ angstvallig viel ik stil terwijl ik maar de raam uit keek terwijl ik mijn wangen weer immens voelde gloeien.
    ‘Dat is het probleem.. ik.. ik wil té veel en.. en als we.. intiem zijn dan.. dan.. uhmm.’ Murmelde ik waarbij ik weer naar onder keek. Merlin; waarom kon dit niet andersom zijn. Dat zou alles makkelijker maken. ‘Ik.. ik kan me dan niet meer stoppen; en.. ik kan er niks aan doen maar… het word steeds erger.. ik.. ik wil dan alles met jou doen; inclusief de laatste.. de laatste trap.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Tja. Waar ga je Kealan heel sturen. In de Grote Zaal is May dus die zou ik dan wel kunnen besturen.


    May is in de ban van 'Vicky' x'D en ik wil eigenlijk Kealan naar hem laten gaan.. maar Kealan is Bang & Koppig :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'Niet mogen gebeuren- om welle reden kuste je me zo- zo- alsof we een koppel zijn? Merlin Fred; je- je weet dat ik er niet tegen kan.' Hij komt dichter bij me staan en alweer krijg ik de drang om hem naar me toe te trekken en hem weer te kussen.
    'Ik. Ben in de war, ik-' Eigenlijk heb ik echt geen idee wat ik allemaal moet zeggen. 'Door alles wat er vandaag gebeurt is en.. En wat ik nu ga zeggen klinkt heel gemeen, maar ik IL niks liever dan Ralfs lippen tegen die van mij voelen, maar ik kan hem nu niet eens aankijken en en... Oh Merlin, het spijt me zo dat ik je daarvoor gebruikt heb, maar ik...' Ik schud mijn hoofd omdat ik weet dat ik mijn mond moet houden. Als ik Leo kus, voelt het niet zo geweldig als bij Ralf, maar op de een of andere manier vind ik het fijn, waar ik heel erg bang van word.
    'Oh Merlin ik haat mezelf omdat ik je dit vraag, maar wil je me nog een keer kussen. Ik beloof je, het zal nooit meer gebeuren, maar.' Ik heb echt geen idee wat ik allemaal aan het doen ben en waarom ik in Merlijns naam aan hem vraag om me nog een keer te kussen. Alsof de eerste keer niet erg genoeg was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    May is in de ban van 'Vicky' x'D en ik wil eigenlijk Kealan naar hem laten gaan.. maar Kealan is Bang & Koppig :'3


    Jonah is heel boos op zichzelf en dat is redelijk gevaarlijk. Ik weet gewoon niemand om hem op te halen :'X Hij is buiten Kealan best wel vriendeloos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Jonah is heel boos op zichzelf en dat is redelijk gevaarlijk. Ik weet gewoon niemand om hem op te halen :'X Hij is buiten Kealan best wel vriendeloos.


    Ik laat Kealan zichzelf wel verdrinken in de douche x'D komt Jonah dan? :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik laat Kealan zichzelf wel verdrinken in de douche x'D komt Jonah dan? :'D


    Jup. Jonah is dan wel verdrietig, maar hij wil nou ook weer niet zelfmoord plegen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Jup. Jonah is dan wel verdrietig, maar hij wil nou ook weer niet zelfmoord plegen.


    Hij gaat niet zelfmoord te plegen.. maar hij zit gewoon triest onder te douche water te verspillen terwijl hij langzaam hoopt door het putje heen gespoelt te worden x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee, maar ik bedoel dat Jonah waarschijnlijk van de kou bevriest als hij daar lang blijft liggen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    'Ik. Ben in de war, ik- Door alles wat er vandaag gebeurt is en.. En wat ik nu ga zeggen klinkt heel gemeen, maar ik WIL niks liever dan Ralfs lippen tegen die van mij voelen, maar ik kan hem nu niet eens aankijken en en... Oh Merlin, het spijt me zo dat ik je daarvoor gebruikt heb, maar ik... Oh Merlin ik haat mezelf omdat ik je dit vraag, maar wil je me nog een keer kussen. Ik beloof je, het zal nooit meer gebeuren, maar.'
    Verbaasd keek ik hem aan en even mreeg ik de neiging om te schreeuwen. Dat deed ik ook doen ik een aantal stappen naar achteren zette en hem met grote ogen aankeek.
    'SERIEUS Fred?' Riep ik dan.
    'Je KUSTE de jongen die VERLIEFD op jou is, net heek zijn hart naar jou verlangt en niets ander wilt dan bij jou zijn en voor eens en atlijd blijven om iets uit te proberen of- of de leegte in je hart die van je verloofde afkomstig komt op te kunnen gaan voelen, kus je letterlijk mij terwijl ik hier moeite sta te doen om het niet te laten merken om onze mooie vriendschap tenminste niet te breken?!' Riep ik woest en keek hem strak aan. Een tijdje maar, voordat mijn blik wat zachter werd en ik met een zucht voor hem ging staan.
    'Oh- natuurlijk Fred.' Murmelde ik dan alsof ik net niets gezegd had en drukte mijn lippen vol tegen die van hem aan en kon het niet laten om mijn handen langs zijn zachte wangem te leggen en hem iets tegen de muur aan drukte.


    O god :'( Red )':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb eerst Leo gepost omdat Linde over tien minuten moet slapen en ik erg nieuwsgierig ven naar Fred zijn post :Y)

    En ralf kan ieder moment binnen lopen dus pas op :'x mijn ralfje gaat wederom aan een ernstige gebroken hart lijden :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kealan-Dereck Moore

    In plaats van weer terug de zaal in te lopen was ik naar de slaapzaal gegaan waar ik mijzelf langzaam uit kleedde. Ik was zo koud; en zelfs toen ik en Jonah goede vrienden waren; maakte hij me altijd warm. Hoewel het toen speelser was als de afgelopen dagen was. Ik was eenmaal iemand die snel koud werd. Je zou kunnen zeggen dat ik de vampier was en hij een weerwolf.
    Langzaam draaide ik de kraan open waar ik de temperatuur zoals gewoonlijk; veels te warm zetten voordat ik er onder stapte waar ik mijn hoofd triest boog naar het putje waar alle water direct in stroomde. Alsof alles zich omgedraaid had; terug naar het begin voelde ik me weer leeg en enorm eenzaam hoewel ik zo naar mensen toe kon gaan om te praten- was het niet de persoon naar ik toe wilde gaan. Alleen al die gedachten deed mij ongemakkelijk voelen. Zachtjes gleed mijn hand weer naar de plek waar hij me voor het eerst geslagen had. Het was een blauwe plek geworden en tegen iedereen had ik het zelfde smoesje herhaalt tot iedereen het geloofde terwijl de werkelijkheid zo anders was. De werkelijkheid was dat ik een blauwe plek droeg van de vuist van diegene die mijn hart gestolen had. Voor eeuwig.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'SERIEUS Fred? Je KUSTE de jongen die VERLIEFD op jou is, net heek zijn hart naar jou verlangt en niets ander wilt dan bij jou zijn en voor eens en atlijd blijven om iets uit te proberen of- of de leegte in je hart die van je verloofde afkomstig komt op te kunnen gaan voelen, kus je letterlijk mij terwijl ik hier moeite sta te doen om het niet te laten merken om onze mooie vriendschap tenminste niet te breken?!' Schuldig kijk ik hem aan, maar ik zie dat zijn blik zachter wordt.
    'Oh- natuurlijk Fred.' Hij kust me weer en dit keer duwt hij me tegen de muur. Ik draai me om zodat hij tegen de muur aan leunt en begin de knoopjes van zijn blouse los te maken. Odertussen stromen er tranen over mijn wangen, aangezien ik me vreselijk voel omdat ik dit niet erg vind.
    Als ik zijn blouse uit probeer te trekken besef ik me dat ik met Ralf nog nooit zo ver ben gegaan. Ik zag hem altijd als jong en onschuldig en ik durfde het niet. Maar met Leo is het anders.
    Toch haal ik mijn lippen van de zijne en kijk ik hem aan. 'Dit is egoïstisch van me en ik kan dit niet. Je-je verdient veel en veel beter, geloof me. Ik-ik haat mezelf hiervoor. Ik ben gewoon- ik ben gewoon in de war omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.' Ik gooi zijn shirt naar hem toe en ga op de bank zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nouuu, nog drie minuten :'(

    Ach ja, morgen dan maar xq en ik haat je omdat je Ralf zit te veraden maar ergens ook niet omdat Leo blij is xq dit is zo niet handig; mijn oersonages vallen beiden op dezelfde jongen.. ik- ik weet niet neer wat ik moet voelen :3 haat, woedde of Liefde en geluk?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 23:59 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••