• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ship Freo niet. Ik ship wel Red.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik ship Freo niet. Ik ship wel Red.


    Ik denk dat ik Ralf in mijn volgende post tevoorschijn laat komen. Dit kan zo niet doorgaan :'o

    Mag Ralf na dit zich uithuolen bij Camp? Kunnen ze samen Leo gaan doden. En Ralf gaat dan een "privé" gesprek met Fred aan.. wat fataal af kan gaan lopen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Ik lig in de sneeuw en staar naar de lucht terwijl ik denk aan alle momenten met Kealan die ik meegemaakt heb. De kou is verdovend en daardoor voel ik enkel leegte en kou in mijn hart. Ergens wil ik boos op hem zijn, boos dat hij mij die ene nacht kuste, boos dat hij dit allemaal met me gedaan heeft, maar ik kan het niet. Ik kan enkel boos op mezelf zijn omdat ik alles verpest heb.
    Na een lange tijd in de sneeuw te hebben gelegen sta ik op en loopje naar binnen. Ik ben zowat een ijsblokje en wil graag de douche gebruiken. In de badkamer van de slaapzaal is één enkele douche.
    Als ik bij de leerlingenkamer aankom merk ik echter dat de kraan al aan is. Kealan is aan het douchen. Ik wil eerst mijn kleding uit doen en mijn pyjama aan om daarna even in bed te gaan liggen, maar in plaats van dat ga ik voor de badkamerdeur zitten in mijn natte en koude kleding. Ik weet dat hij me vanuit de douche kan horen, want hij klaagde er altijd over dat ik in de douche zong,
    'Toen ik je beloofde dat ik je van mezelf wil beschermen meende ik dat. Ik weet dat ik geen enkel recht heb om boos te zijn, maar ik kan er niks aan doen. Toen-toen ik jou had was het makkelijk om rustig te blijven. Ik dacht aan jou beschermende armen om me heen en je stem, waar je mee in mijn oor fluistert. Ik weet dat je me haat en denkt dat ik je gebruik of iets, maar je betekent alles voor me. Geloof me,ik heb helemaal niemand buiten jou.' Even ben ik stil en dan komen er veel tranen aan, waardoor ik weg wil. 'Ik hou van je.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Nouuu, nog drie minuten :'(

    Ach ja, morgen dan maar xq en ik haat je omdat je Ralf zit te veraden maar ergens ook niet omdat Leo blij is xq dit is zo niet handig; mijn oersonages vallen beiden op dezelfde jongen.. ik- ik weet niet neer wat ik moet voelen :3 haat, woedde of Liefde en geluk?


    Morgen is het vrijdag en na school heb ik rust, dus ik blijf wat langer online. En ik kan er niet tegen dat allebei mijn personages zo ongelukkig zijn. Ik kan waarschijnlijk toch niet slapen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Morgen is het vrijdag en na school heb ik rust, dus ik blijf wat langer online. En ik kan er niet tegen dat allebei mijn personages zo ongelukkig zijn. Ik kan waarschijnlijk toch niet slapen.


    Omfg ik haat het zo ontzettend erg als Fred ongelukkig is D':

    Ralf komt zo wel; ik wil fred niet nog sadder maken. Ik wil nog even een vraag met Leo stellen en dan haat ik hem officieel met heel mijn hart x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Omfg ik haat het zo ontzettend erg als Fred ongelukkig is D':

    Ralf komt zo wel; ik wil fred niet nog sadder maken. Ik wil nog even een vraag met Leo stellen en dan haat ik hem officieel met heel mijn hart x')


    Okê. Maar als Red uit elkaar gaat komt Fred waarschijnlijk heel vaak bij Leo uithuilen. Hij is een beetje een wrak op dit moment,


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Okê. Maar als Red uit elkaar gaat komt Fred waarschijnlijk heel vaak bij Leo uithuilen. Hij is een beetje een wrak op dit moment,


    Tijdens de red relatie heedt Fred echt te vaak gwmust met verschillende personen. Ik heb geen zin in een Red breuk omdat dat mijn hartje zal gaan breken maar Ralf is nu ook een wrak :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Tijdens de red relatie heedt Fred echt te vaak gwmust met verschillende personen. Ik heb geen zin in een Red breuk omdat dat mijn hartje zal gaan breken maar Ralf is nu ook een wrak :'(


    ): tot nu toe alleen tegen zijn wil in. Hij houdt veel meer van Ralf dan dat hij van Leo houdt.
    Oké stiekem mag ik Leo alleen omdat hij in mijn hoofd heel veel op Leo Valdez lijkt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Meh ik kan er niet tegen als iedereen aan het schrijven is behalve ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil gaan Spammen want ik ben echt nieuwsgierig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nee Naomi is offline ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    En nu B ook ):
    Nu ben ik helemaal alleen ):


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Ik- oké het is niet belangrijk.. Ik.. het lijkt me beter- als-als we- maar voor een tijdje niet meer kuste of- iets anders; en ik weet dat ik het zojuist uitgelokt had.. want ik begon; en ik dwong je- maar… Dat is het probleem.. ik.. ik wil té veel en.. en als we.. intiem zijn dan.. dan.. uhmm. Ik.. ik kan me dan niet meer stoppen; en.. ik kan er niks aan doen maar… het word steeds erger.. ik.. ik wil dan alles met jou doen; inclusief de laatste.. de laatste trap.’
    Alsof ik vandaag niet verbaasd genoeg geworden was, keek ik hem met gorte ogen aan en trok even mijn wenkbrauwen op waarna ik gauw weer mijn normale blik opzette om nerveus achter mijn nek te krabben.
    'Oh,' murmelde ik zenuwachtig en voelee iets in me dat brak. Iets in mijn brein, niet in mijn hart tenminste.
    'Ik- je- je dwong me niet.. Camp.' Murmelde ik en beet even aan de rand van mijn lip voordat ik mijn nagels zachtjes in mijn pols boorde.
    'Ikeh- ik denk dat- dat we het beiden wilden en- en jij was gewoon iets.. iets te enthousiast.' Murmelde ik en ik denk dat ik voor jet eerst in mijn leven zo ontzettend rood werd en ik kon het deze keer onmogelijk wegduwen waardoor ik lichtelijk zenuwachtig wegkeek en nognaals achter mijn nek krabde alsof ik dacht dat de uitknopje van mijn zenuwen daar lag.
    'Ehh- maak- maak je ne maar geen zorgen Camp.. je- ik let er wel op en.. maar het kussen stopt echt.' Murmelde ik en perste moeizaam, puur door de zenuwen een glimlach tevoorschijn terwijl ik mijn hand nog staad achter mijn nek hield.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry, Leo ga ik nu schrijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yay ik ben niet voor niks wakker gebleven (;


    Spoiler alert: you will save yourself